PDA

צפה בגרסא המלאה : Agonist & Antagonist Undulating Periodization


zidan
04-06-07, 15:10
מישהו עשה תתוכנית הזאת,שמע עליה?
היא ניראית מעניינת מאוד,יש גם מין מחקר מאחוריה.
מישהו עשה יש תוצאות?

הנה העיקרון מאחורי התוכנית,והתמצית שהם כתבו על המחקר.(כתוב שם שאפשר להשיג תמחקר המלא אבל אני לא מוצא אותו)
אם אתם רוצים אני יביא את ההמשך של הסיקור על התוכנית.

The Scientific Principles behind the Program

http://www.muscletech.com/TRAINING/DECLASSIFIED/ISSUE_1/IMAGES/ATH_MaDuva_DBRow.jpg The program is based on two concepts: (1) undulating periodization, and (2) agonist and antagonist exercise. Over the past few years, undulating periodization has gained great popularity, and for good reason! In a study conducted at Arizona State University, researchers found that undulating periodization may be more effective than traditional linear periodization in terms of yielding strength gains.1 If you don't already know, in general terms, periodization is the planned variation of training variables in an exercise program. More specifically, undulating periodization involves daily or weekly variations of different training variables (e.g., sets, reps, rest periods, tempo, and exercise selection).

As far as agonist and antagonist exercise goes, “agonist” simply refers to a muscle that contracts while an opposing muscle (the “antagonist”) relaxes. A very recently published study in the Journal of Strength and Conditioning Research showed that alternating agonist and antagonist muscles during complex training could significantly improve power output for the agonist muscles.2 In fact, for more details about this study and the rationale behind this training principle, check out this month's edition of

זה PDF של תוכנית לדוגמא http://www.muscletech.com/TRAINING/DECLASSIFIED/ISSUE_1/PDF/MT_Declassified_Periodization.pdf

IGOR
04-06-07, 15:12
:1eye: יש מצב אתה מתרגם?

zidan
04-06-07, 15:18
:1eye: יש מצב אתה מתרגם?

אין לי כוח אחי,וגם לא הבאתי את זה כדי להסביר על התוכנית,הבאתי כדי לקבל עליה חוות דעת מאנשים שכבר עשו,או אנשים ששמעו עליה.
אם יהיה לי כוח אני יתרגם עליה הכל ואני יסביר עליה את מה שצריך,אחרי שאני יעשה אותה

IGOR
04-06-07, 15:19
אוקיי ^_^

benwin21
04-06-07, 15:31
תירגמתי בנזגול יש חלקים שצריכים לשנות תמילה אבל אין לי כח הנה התרגום:


התוכנית מבוסס על שניים רעיונים:(1) אנדאלאטינג פאריודיזאטיון, ו(2) תואם ויריב התאמן. במשך מעט שנים, אנדאלאטינג פאריודיזאטיון יש הושג גדול פרסום, ולסיבה טובה! במחקר הוובל באריזונה מצב אוניברסיטה, חוקרים מצא את זה אנדאלאטינג פאריודיזאטיון יכול להיות יותר יעיל ממסורתי ליניארית פאריודיזאטיון במונחים של נכנע בקלות חוזק גאינס.1 אם אתה לא כבר יודע, בדרך כלל מתאר, פאריודיזאטיון המתוכנן וריאציה של לאלף משתנים בהתאמן תכנת. יותר מפורשות, אנדאלאטינג פאריודיזאטיון כולל יומי או כל שבוע ווריאציות של שונה לאלף משתנים (לדוגמא, קבוצות, ראפס, נוח תקופות, מפעם, ומתאמן בחירה ).

עד כמה שתואם ויריב התאמן הולך, “תואם” פשוט מפנה לשריר שחוזים בזמן שלהתנגד שריר (ה “יריב” ) להרפות. מאוד לאחרונה פרסם לימוד ב יומן של חוזק והכשרה מחקר הראה את זה מתחלף תואם ויריב שרירים במשך מורכב לאלף יכול משמעות השתפר הנע פלט עבור תואם שרירים.2 למעשה, לפרטים נוספים על המחקר הזה וההגיו מאחורי זה לאלף עיקרון, בדוק זה חודש מהדורה של

zidan
04-06-07, 15:40
אין כל כך מה לתרגם בקטע הקצר שהבאתי,זה סתם העיקרון שמאחורי התוכנית+איזה תמצית ממחקר,לא משהו רציני..

Leo
04-06-07, 15:48
גרביליזציה מכונפת.