PDA

צפה בגרסא המלאה : תסריט מפחיד על המלחמה


ZoonD
20-07-07, 14:33
התרחיש נכתב על ידי אדם הקורא לעצמו "נביא" באתר חדשות באינטרנט.


המלחמה הלא רחוקה...

תרחיש: שכלל וכלל לא דימיוני

תאריך:2.9.2007 י"ט באלול

שעה:19:00

הנשיא בוש, יועציו הצבאיים, גנרלים ועוד כמה אנשים מראשי מערכת הביטחון האמריקאית סיימו הערכת מצב בסוגיית הגרעין האירני.
הוחלט לפעול עפ"י תוכנית "סאסאן" לעצירה והשמדת תוכנית הגרעין של אירן. התוכנית הוכנה במשך חודשים ארוכים, לצורך הכנתה השתתפו בה הצבא האמריקאי, הקהילייה המודיעינית האמריקאית, דיפלומטים ואפילו מערכת המודיעין הישראלית, בחשאיות וכעת נפלה ההחלטה לביצועה.

שעה: 19:50

ראש ממשלת ישראל מקבל הודעה מדרג בכיר ביותר ממשרד החוץ האמריקאי בנוגע לקבלת ההחלטה.
באותו הזמן צבא ארה"ב מעלה את מוכנותו במזרח התיכון במיוחד במפרץ הפרסי ובעירק.

מוזנקים מפצצי B-2, מפצצים חמקניים, המטוסים היקרים ביותר אי פעם כ-2.2 מיליארד דולר למטוס, מבסיסים בארה"ב לכיוון אירן.
חיל הים האמריקאי תופס עמדות מפתח בפרץ הפרסי, מיצרי הורמוז ובצפון האוקיינוס ההודי.

תאריך:3.9.2007 כ' באלול

שעה:05:00

מפצצי ה-b-2 טסים מעל עירק ומתחילים להתפצל באזור הגבול עם אירן.
מטוסי הקרב-f/a-18 , ומטוסים ללחימה ימית ומטוסים להתראה מוקדמת מוזנקים כעת לאוויר מנושאות המטוסים.
הצוללות האמריקאיות מדגמים- "סי וולף" ו"וורג'יניה" שבימים האחרונים חיפשו את 3 הצוללות האירניות מצאו ועקבו רק אחרי 2 מהם מקבלים פקודה להטביעה אותם וכל כלי שיט אירני אחר שיתקלו בו.

שני צוללות משופרות מדגם-"אוהיו" מצוידות בכ-154 טילי שיוט-"טומהוק" כל אחת, 6 משחתות מדגם-"ארלייט בורק", 3 סיירות מדגם-"טיקו" מקבלות פקודה לירות טילי שיוט למטרות אירניות כגון: בסיסי חיל הים,האוויר,היבשה ובסיסים של משמרות המהפכה, מחסני נשק ותחמושת, מפעלי נשק וסוללות טילים.

באותו הזמן שהשיגורים מתחילים - מפציצי ה-b-2, נמצאים במרחק של קילומטרים ספורים ממתקני הגרעין המיועדים בנתנאז וגם באיספהן וגם בבושייר ובמקומות אחרים, מתחילים להפיל 80 פצצות חכמות במשקל 250 ק"ג כל אחת לכל מפציץ לעבר המתקנים המיועדים.
כל האנשים שנמצאים כרגע בתוך המבנים אינם מודעים כלל למה שקרוב ליפול עליהם בחצי הדקה הקרובה. גם מפעילי הרדארים וסוללות טילי הנ"מ הבחינו בפצצות מאוחר מדי והפצצות מתחילות לזרוע הרס במתקנים.

שעה:05:40

השמש עוד לא זורחת כאשר מנהיגי אירן מקבלים דיווחים מהמתקנים(ההולכים ונהרסים) וגם מבסיסי הצבא המותקפים השונים, הם נתפסים בהפתעה כי בזמן האחרון ארה"ב הפסיקה לדבר על מתקפה על אירן וגם ישראל והם יותר דיברו על דיפלומטיה אך עכשיו ברור שזוהי היתה רק הטעיה.
האירנים מחליטים להפעיל את תוכניותיהם שכוללים התקפה על מטרות אמריקאיות וישראליות.

האירנים מדווחים על טביעתם של שתי הצוללות שלהם ושל 4 ספינות טילים. ומחליטים לסגור את מיצרי הורמוז לכל הספינות הצבאיות וגם לכל הספינות האזרחיות לרבות מיכליות הנפט מכל רחבי המפרץ הפרסי.

שעה:06:30

כעת כשרוב האנשים עדיין במיטותיהם מתקבלים דיווחים ברחבי העולם על השמדה כמעט מוחלטת של המתקנים הגרעינים האירנים.

הספינות האירניות שמתימרות לסגור את מיצרי הורמוז מבחינים במכ"מים שלהם נוכחות גדולה של ספינות עוינות ומתפתח קרב הימי הגדול ביותר מאז מלחמת העולם השנייה.
בסיסי חיל האויר האירנים שמרוחקים מהחוף שלא נפגעו מזניקים מטוסים לעבר הים ולמערב אירן לכיוון עירק.

מתקפה על ישראל
40 משגרים ניידים של טילי שיהאב-3 משגרים 40 טילים לעבר ישראל.

בנוסף כמה סוללות מוסוות של טילי שיהאב-2 משגרות עשרות טילים למטרות עיראקיות בעירק ולבסיס חיל הים האמריקאי בבחריין.

שעה:07:00

נשמעת אזעקה ברחבי ישראל וסוללות טילי החץ מצליחים להשמיד 22 טילים השאר נופלים בתל-אביב, בחיפה, במפעלים הפטרו-כימיים בחיפה, בבסיסי חיל האוויר, בתחנות כוח ואפילו בקריה בתל אביב.
צה"ל משגר כ-70 טילים באלסטיים מדגם יריחו שנשמרו, די בסוד, לעבר תשתיות אירניות ולאותם אזורי שיגור של השיהאבים.

שעה:08:00

קרבות אויר התחילו מעל אירן בין האירנים לאמריקאים, 8 מטוסים אירנים מופלים ללא אבדות מצד ארה"ב. ארה"ב מתחילה בשיגור מטוסים מדגמים F-15 ו-f16 מערב הסעודית לאירן לאור קרבות האויר. גולת הכותרת של חיל האויר האמריקאי מטוס הקרב החמקן והמתקדם בעולם ה-f-22 משוגרים מאמריקה עצמה לעבר ערב הסעודית דרך המון תידלוקים אוויריים תוך תמיכה של הסעודים

(גם הסעודים לא אהבו את התחמשות אירן ואת המצב שבו אירן עוזרת לשיעים בעירק להרוג סונים ולשיעים בלבנון-החזבאללה. גם הסעודים דווחו דקות מספר לפני המתקפה הצפוייה כך שהם לא נתפסו בהפתעה)
מפצצים אמריקאים מדגם-b-52 (המפציצים הכבדים בעולם) מוזנקים לעבר אירן בעקבות תגובתם של האירנים - תקיפת ישראל.

שעה:09:00

בסיסים בעירק של הצבא האמריקאי שהותקפו ע"י טילים מדווחים על קריסת מבנים ועל עשרות הרוגים ופצועים. בסיס חיל הים בבחריין שמוגן ע"י מערכות נגד טילים ספג גם הוא כמה נפילות, 4 הרוגים ו 15 פצועים אך למרות הכול מתפקד במלוא המרץ.
בקרב במיצרי הורמוז האירנים מתחילים להישבר עם אבדות של 4 ספינות ו 2 ספינות שנפגעו אך לא הוטבעו ללא אבדות לחיל הים האמריקאי.
בישראל מתקבלים דיווחים על מאות הרוגים ואלפי פצועים בערים, שאינן מוכנות להגנת העורף. כמו כן, מתקבל דיווח על מספר טילים שנפלו בבסיסי צה"ל עם גרימת נזק של הרוגים ופצועים במספרים שלא פורסמו עדיין.
מיכל של כימיקלים מסוכנים נפגע במפרץ חיפה, מאות אזרחים נפגעו ועוד עשרות אלפים אלפים מפונים מהאזורים הללו. נצפו כמה טילים עם ראשי נפץ כימיים. דווקא אלה נוטרלו בהצלחה ובמהירות.
האירנים הצליחו להפיל 8 מטוסים אמריקאים בעזרת טילי נ"מ אך בקרבות אויר האירנים איבדו 13מטוסים לעומת מטוס אחד אמריקאי.
טילי היריחו פגעו בתשתיות ובסיסים אירנים אך למרות זאת משוגרים לישראל עוד 10 טילים.

שעה:11:00

קרבות אויר מתחוללים עתה מעל עירק בין האירנים לאמריקאים. האירנים משגרים את טילי הזילזאל שלהם לעירק על מנת לפגוע באמריקאים. האירנים שולחים את צי המסוקים שלהם (השלישי בגודלו בעולם) לעירק על מנת לפגוע ברכבי השטח האמריקאים באזור,
כל הפעולות האחרונות נעשו על מנת להכין מבצע לפלישה למרחבי דרום עירק, אזור שופע בנפט (שם לאירנים יש אהדה מצד השיעים).

בארץ מדווחים על כ-1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים, אזרחים. בארץ מוכרז מצב חירום לאומי. ביום השני לתחילת הלימודים בגנים ובבתי הספר כמובן מתבטלים הלימודים וכל האזרחים מצווים להיכנס למקלטים ולהישאר שם עד להודעה חדשה.

האירנים דורשים כעת מסוריה לתקוף את ישראל (הם חתמו הסכם הגנה משותף) כתגובה, הסורים לא ששים לצאת למלחמה, אך תחת לחץ אירני, הצבא הסורי, שהשתדרג בחודשים האחרונים בעזרת כספים שזרמו מאירן וקניית נשק רוסי חדיש, מעלה כוננות בבסיסי הטילים והחילות השונים.

שעה:15:00

הפעולה להפסקת תוכנית הגרעין האירנית התפתחה למלחמה כוללת בין ארה"ב וישראל כנגד אירן. המפציצים האמריקאים שיצאו מארה"ב בשעות הבוקר מפצצים יעדים באירן ומטוסי הקרב F-22 נכנסים לקרבות אויר מעל עירק כשידם על העליונה, אך האירנים התחילו מפגיזים את דרום עירק בארטילריה וטילים ומכניסים 8 דיוויזיות חי"ר ושריון תחת מטרייה של טילי נ"מ על מנת לכבוש את דרום עירק.

האירנים התחילו לסגת בכל זירות קרבות הים שהתפתחו לעבר בסיסיהם אך ישנה עדין פעילות עצומה של חיל האוויר שלהם וכעט גם של חילות היבשה השונות.האירנים מאימים על הסעודים שלא יתמכו באמריקאים אך אלה לא מגיבים.

בשעות הערב טילים מפסיקים ליפול בישראל והיא מכינה עצמה ליום הבא. כוננות עליונה מוכרזת גם בצפון בעקבות ירוט של שיחת טלפון בין האירנים לסוריה ע"י המוסד.
בעירק הלחימה ממשיכה לתוך הלילה והאירנים מצליחים לחדור לעומק של כ-13 ק"מ לתוך עירק אך הצבא האמריקאי תפס עמדות ומסב אבידות לאירנים.

ZoonD
20-07-07, 14:33
תאריך:4.9.2007 כ"א באלול

שעה: 05:00

הצבא הסורי התחיל בהפצצה כבדה לעבר רמת הגולן וטילי פג'ר נוחתים בכל רחבי הצפון במוצבי צה"ל. מיד עם תחילת המלחמה משגרים הסורים אלפי טילי פאג'ר וזילזל שקבלו מהאירנים על כל ערי ישראל. בעורף אלפים אזרחים נהרגים ונפצעים. פיקוד העורף עוד יותר צולע מכפי שהיה במלחמת לבנון השנייה. לצה"ל יש קשיים רבים בגיוס המילואים. חיילים רבים לא מתייצבים ביחידותיהם בגלל ההכרח לטפל בבני משפחותיהם שנהרגו או נפצעו מתחת להריסות בתיהם. גם במלחמה זו ניכר הנזק הקולוסאלי שגרמה ממשלת ישראל שלא הכינה, במשך השנה שחלפה, את העורף לספיגת המכה הגדולה הצפויה.

חיל האויר הסורי משגר לעבר רמת הגולן כ-50 מטוסי מיג 29, מטוסי הקרב המתקדמים ביותר בסוריה, שנרכשו זה לא מכבר מה"ידידה" הטובה רוסיה. אך חיל האוויר מצליח ליירט ולהפיל 36 מיגים ללא אבדות, מאוחר יותר מטוסי חיל האויר נפגעים מטילי הנ"מ הסורי ו-16 מטוסי קרב מדגם Fi-15 יוצאים לסוריה על מנת להשמיד את סוללות הטילים.

הרשות הפלשתינאיתמכריזה גם היא מלחמה על ישראל ואלפי קסאמים וטילים מתקדמים יותר שהיו חבויים במאגריהם נופלים בכל רחבי המדינה. נמל התעופה בן-גוריון נסגרלאחר שמטוס אל-על עם 190 נוסעים ניצל בנס שמימי כתוצאה מ"פיספוס" של טיל נ"מ מתקדם ביותר שהוברח ליהודה ושומרון.

שר הביטחון הודיע כי עתה יוסרו כל הכפפות וכל עיר או כפר ערבי ממנו יצאו פעולות עויינות יושמד ע"י הפצצות שטיח, ללא השאר כל שריד ופליט. ג'נין הופצצה קשות בשל חסימת צירים של צה"ל וירי על עפולה ויישובי עמק יזרעאל. כל אספקת המים והחשמל לרצועת עזה נפסקה, לאחר הפלת מטוס ישראלי ע"י טילי קרקע-אויר מתקדמים שהחמאס הבריח לרצועה בחסות הצבא המצרי - העיר עזה הפכה לעיי חרבות תחת ההפצצה המסיבית של חיל האוויר הישראלי. עשרות אלפי פלשתינאים נמלטו למצרים.

מתרבות הידיעות על התארגנויות בערים ובכפרים הערביים בתוככי ישראל לתקוף את כוחות צה"ל מעורפן, לחבל במתקנים אסטרטגיים ולשבש את צירי הגישה של כוחות צה"ל אל הגבול הסורי והלבנוני. יותר ויותר שומעים את השבאב הערבי בחוצות נצרת ואום-אל-פאחם מתלהמים ומתארגנים להשלים את מלאכת ההשמדה של היהודים בא"י – הפעם כדי להגשים בהצלחה את המטרה הקדושה בה נכשלו הסבים שלהם לפני 60 שנה.

הנה כי כן, הכוחות של יחידות המילואים שבכל זאת הצליח צה"ל לגייס מתקשים להגיע אל חזית רמת הגולן ואל גבול הלבנון בשל המארבים והחסימות שמניחים הפלשתינאים ביהודה ושומרון ובגלל חסימות וחבלות בצירים עיקריים ע"י ערבים אזרחי ישראל בהפגנות שמזכירות את ראשית אינתיפדת אל-אקצה.

בינתיים, הצליחו הסורים לכבוש את החרמון ולהחדיר לרמת הגולן 4 דיביזיות של כוחות קומנדומאומנים ומצוידים במיטב הנשק החדיש שקבלו ללא תמורה מן האירנים. כוחות שריון וחי"ר ישראליות מנהלים קרבות מרים ועקובים מדם במטרה למנוע את גלישת הגייסות הסוריות לעמק הירדן ומשם דרך הגליל לחיפה. בחריפות הרווייה בדם לוחמינו מורגש חסרונם של עוצבות השריון הישראליות שפורקו תחת הממשלות של "המזרח התיכון החדש".

לאחר עיכובים וקשיים רבים, חיל היבשה הישראלי מעביר כוחות חי"ר גדולים ומאות טנקים לרמת הגולן אך התווסף עוד קושי בעקבות ההרס שהסורים הצליחו לפגוע בכבישים המובילים לרמת הגולן.

בצפון טנקים ישראלים פוגשים טנקים סורים ומתחיל קרב יבשתי אך חיל האוויר מעניק סיוע קרוב לכוחות הנלחמים ביבשה.

חיל הים הישראלי מטביע מספר ספינות סוריות בים התיכון וחיל הים הסורי נסוג גם הוא.
רוב סוללות הטילים בסוריה מושמדים אך עם אבדות לחיל האוויר כ-13 מטוסים ישראליים מופלים 5 טייסים הרוגים וכנראה טייס ונווט נפלו בשבי.

בצהריים חיל הים האמריקאי מחליט לתקוף את הספינות הנותרות של האירנים שנסוגו לבסיסים.

חלק גדול מבתי החולים בישראל הושמד תחת הפצצות הטילים, שכן, אירן וסוריה ממשיכות לשגר טילים לעבר ישראל. כמה תחנות כוח בארץ קרסו תחת העומס והפגיעה הישירה של טילים בהם. חלקים גדולים מישראל נותרו ללא חשמל בשלהי הקיץ הלוהטים בחמסינים. כל רשתות התקשורת האזרחיות קרסו.

הצבא האירני מאבד עשרות טנקים בעירק ומאות חיילים אך גם האמריקאים סובלים מנפגעים רבים.


בשעות אחר הצהריים ספינות של חיל הים האמריקאי משמידות את כל ספינות המלחמה האירניות ובכך מחסלים למעשה את חיל הים האירני.

האירנים פקדו על חיזבאללה לצאת במלחמה על ישראל. בלבנון מאויימים כוחות יוניפי"ל שאם לא יסתלקו מלבנון עד מחר גם הם יפגעו.



מצב מדינת ישראל קשה ביותר



השיעים בלבנון צייתו לאירנים וגם חיזבאללה התחיל לירות אלפי רקטותלכל אזור הצפון והגיעו עד לסביבות נתניה, כוחות יוניפי"ל נעלמו מן השטח. גם בהיותם בלבנון נמנעו מעימות עם חיזבאללה. אפילו הכוחות הצרפתיים ברחו מלבנון כאשר חוליית טילי נ"ט של חיזבאללה השמידה נגמ"ש צרפתי והרגו 5 חיילים.



הלחימה נמשכת לתוך הלילה בכל החזיתות ובניגוד ללילה הקודם בישראל הפעם נופלים טילים גם בלילה. בתי החולים מתחילים לקרוסלאור הנפגעים הרבים שאין אפשרות לקלוט ולהציל את חייהם. בנייני ציבור הופכים לבתי חולים שדה בעזרת משלוחים גדולים של ציוד רפואי מארה"ב. הרבה מהגנים הציבוריים קודשו כבתי עלמין זמניים לקבורת המספר הגדול של החללים. מאות רופאים וצוותי רפואה יהודיים מתנדבים מגיעים ברכבת אווירית מארה"ב. מומחים צבאיים ואנשי מקצוע אמריקאים שנוחתים בשדות התעופה במטוסי ה"סי-גלקסי 5" הענקיים של ארה"ב – נכנסים מייד למערכה. יחד עם זאת ההרגשה של רוב תושבי המדינה היא קשה ביותר וישנה אווירת נכאים של "הלכה לנו המדינה".



בעקב מחדלי הממשלה ומספר האבידות העצום - קבוצה של כמה מאות קציני מילואים, בדרגות סא"ל ואל"מ, מהיחידות המצטיינות של צה"ל, נוטשים את שדה הקרב, עולים על הכנסת בירושלים ומודיעים כי הם מתעתדים להכריז על הפיכה צבאית ע"מ להציל את מדינת היהודים מהשמדה מוחלטת. או אז מתעשתת ממשלתישראלובעקבות הסכנה של נפילת הבית השלישי ישראל מחמשת את טילי "יריחו" בראשי חץ גרעיניים. בגלוי ובכל רשתות השידור מזהירים הישראליים את תושבי טהרן ודמשק לעזוב את בתיהם ולהימלט, בטרם יעלו בסערה השמיימה.



תאריך:6.9.2007 כ"ג באלול

האמריקאים שעתה השתכנעו שבגלל חוסר מעורבותם במלחמה בסוריה לטובת ישראל בצורה נִמרצת - עלולים לעמוד מול מלחמה אטומית במזרח התיכון ואבדן כל מאגרי הנפט העולמיים – רק עתה הם מתחילים להשתתף באורח פעיל והתקפי במלחמה כנגד סוריה.


הסורים שביום הקודם הצליחו לחדור כ-15 ק"מ גם לתוך דרום רמת הגולן מתחילים לסגת תחת ההפצצה הכבדה של חיל האוויר הישראלי וגם בשל הצוללות של חיל הים של ארה"ב ואניות הצי השישי, שהתחילו לירות מאות טילי שיוט לתוך סוריה ובכך הכריזו מלחמה על כל ציר הרשע פרט לצפון קוריאה.

תאריך:10.9.2007 כ"ז באלול

תוך 4 ימים חל המהפך. ישראל הפציצה הפצצות עומק בכל רחבי סוריה והשמידה את רוב התשתיות של מדינה זו. חיל האוויר האמריקאי הפציץ את כל יחידות הצבא הסורי שנפוץ לכל עבר – כשכל חייל נמלט לעצמו מפני הגיהינום הלוהט שניתך על ראשו - אם מן השמים ואם מן הארטילריה של כוחות הקרקע. שבוע בדיוק לאחר תחילת המלחמה הצבא הסורי נכנע ללא תנאי וישראל נמצאת 18 ק"מ בתוך שטחי סוריה.

ישראל מרצונה נמנעת מלהיכנס למרחבי הלֶגָ'ההמפרידים בין קוניטרה לדמשק, בדיוק כשם שנמנעה מלכבוש את דמשק במלחמת יום הכיפורים.

הצבא האירני מפסיד לאמריקאים. יחד עם זאת מס' מחבלים אירנים הצליחו להגיע לשגרירויות שונות של ארה"ב באפריקה ובאסיה והרגו כ-300 אזרחים אמריקאים וכ-500 אזרחים מקומיים.


תאריך:11.9.2007 כ"ח באלול

יום לפני תחילת ראש השנה, האירנים נכנעים לאמריקאים בעקבות חדירתם לעומק של 30 ק"מ לתוך אירן ותוך כדי הסבת אלפי הרוגים לאירנים. הצבא האירני הולך ומתמוטט.


כעת משנגמרה המלחמה עם סוריה ואירן רק חיזבאללה ממשיך בירי רקטות. אך עכשיו מופנים רוב כוחות צה"ל, שרק עתה סיימו את המערכה כנגד הסורים - בזעם רב ללבנון. האמריקאים , מחרדתם שמא ישגרו הישראלים את נשק יום הדין, מאיימים על האירנים שיצוו על חיזבאללה להפסיק את הירי או שהם ישמידו לאירנים את כל מתקני ומשאבות הגז והנפט של ארצם.
האירנים שבמהלך המלחמה חוו את הריסת המפעלים שלה לייצור דלק שייצרו כ-60% מתצרוכת הדלק שלהם פחדו גם לאבד את 40% הנותרים ומצווים על החיזבאללה להפסיק את הירי לעבר ישראל.

תוצאות:

אבדות: ארה"ב-2229 חיילים וכ-400 אזרחים הרוגים.
ישראל-1558 חיילים וכ-10247 אזרחים הרוגים, עשרות אלפי פצועים. חורבן נרחב ביישובי ישראל.
אירן-6565 חיילים וכ-8063 אזרחים הרוגים.
סוריה-בסביבות 3000 חיילים אך המספר האמיתי נשמר בסוד וכ-1200 אזרחים הרוגים.
לבנון-כ-2500 לוחמי חיזבאללה וכ-90 אזרחים הרוגים.
שאר ההרוגים גם של יוניפי"ל וגם של האזרחים באפריקה ובאסיה-753.

סיכום המלחמה:

האיום האירני הוסר, תוכנית הגרעין של שלטון אחמדינג'ד חוסלה ונעלמה, חיל הים האירני הושמד גם הוא כמו גם וכמעט כל חיל האוויר של אירן.



בסוריה: תחת איום ישראל להחריב את דמשק חורבן טוטאלי והשמדת כל שאר התשתיות של המדינה הסורית – הם פירקו את בריתם עם אירן וחיזבאללה. עכשיו כשהפרטנרים של חיזבאללה הוכו עד עפר ארה"ב וישראל דורשות לפרק את חיזבאללה.

בלבנון מתנהלת מערכה קרבית קצרה אך יעילה - בה יושמו לקחי מלחמת לבנון השנייה, יחידות הצייד של צה"ל רדפו אחרי מחבלי החיזבללה ביבשה ובאוויר עד להשמדתם הפיסית ללא רחם וללא התחשבות ב"טוהר הנשק".

תוצאות בשנים הקרובות: בעקבות המלחמה והחורבן, שמשטר האייתולות כפה על אירן- התחילו שם מהומות וקרבות רחוב של ההמונים הזועמים. ותוך פחות משנה לאחר סיום המלחמה המשטר נופל, האייתולות מוצאים להורג ומתחממים היחסים בין אירן למערב כולל ארה"ב וישראל תוך תמיכה של כסף ושיקום של המערב כולו.


סוריה שפירקה את בריתה עם אירן ועם כל גורמי הטרור סוף כל סוף סילקה את משטר הרשע של המיעוט העלאווי. רופא העיניים באשר אסדעצם את שלו לנצח מיד עם תחילת ההפיכה הצבאית של הקצינים הזוטרים הסונים אשר בצעו הפרדת כוחות בין ראשו לכתפיו. עתה המשטר החדש נואש בשאיפתו לשלום עם ישראל ולהתקרבות בינם לארה"ב.

תוך כמה חדשים נחתם הסכם שלום בין סוריה וישראל (עם ויתור על רמת הגולן מצד הסורי).


חיזבאללה פורק מנשקו, ולפי החלטת רוב הפרלמנט הלבנוני הוא הוצא מחוץ לחוק. בלבנון עלו לשלטון תומכי שלום עם ישראל.




ארגוני הטרור הפלשתינאים, שספגו מכות נמרצות מישראל בזמן המלחמה גם איבדו את עזרתם הכספית והלוגיסטית של אירן וסוריה. הם נחלשו מאד ולא מאיימים עוד על ישראל.


בחזית העיראקית: לאחר הפסקת ההסתה והסיוע לטרוריסטים מצד אירן - התאחדו השיעים והסונים וכל הצדדים הלוחמים והפסיקו את מלחמת האזרחים שם.


בעתיד הנראה לעין צפוי שלום רחב היקף בין ישראל ושכנותיה אך גם עם מדינות המפרץ- מה שיביא פריחה ושגשוג כלכלי בכל המזרח התיכון.


כושר ההרתעה של צה"ל חזר גם הוא וקיבלנו רגיעה לפחות לעשור השנים הקרובות.

עוז20
20-07-07, 14:39
זיון שכל הביאו את זה כבר

ThaiB0X
20-07-07, 14:48
תסריט המלחמה מפי Thaib0x:

לא תהיה.

Dino Psaras
20-07-07, 14:53
תסריט המלחמה מפי Recoba:

פרץ ואולמרט מסיימים באורגיה עם אחמדניג'אד ואבו מאזן על יאכטה באיים הקאריבים

dror
20-07-07, 15:08
[quote=zoond]
בשביל מה אתה מצטט את כל ההודעה שלו ?!@<
quote]

אחי אתה גולש בפרש בצבא וביטחון?

///Efi///
20-07-07, 15:11
ישראל יהיו אלה שיפציצו את הכורים הגרעיניים של אירן, וכמו הפצצת הכור העירקי אחמדיניג'ד ישגר קצת טילים עלינו, יאיים על ארה"ב וכשנה אחרי כל זה ארצות הברית תיכנס באירן כמו שניכנסה בעירק ותפיל את אחמדיניג'ד.

Mr.Bazooka
20-07-07, 15:13
טוב אחי

ShaySE
20-07-07, 15:22
תהיה מלחמה, קשה מאוד,

אבל תיאור מדוייק שלה? שטויות :ohmy: :ohmy: :dry:

VoRteX
20-07-07, 15:25
מישהו שממש היה משעמם לו כתב את זה... הוא פשוט חי בסרט.

Mad_dog
20-07-07, 15:42
לא תיהיה מלחמה ...

D Jacob
20-07-07, 15:47
כל רשתות התקשורת האזרחיות נפלו?! איך נראה "כוכב נולד"?!

VoRteX
20-07-07, 15:48
תהיה מלחמה, קשה מאוד,

אבל תיאור מדוייק שלה? שטויות :ohmy: :ohmy: :dry:

אולי תפסיק להצהיר שתהיה מלחמה? איזו סיבה אתה חושב שתהיה מלחמה?!
מה אתה ראש אמ"ן?!

ShaySE
20-07-07, 15:52
אולי תפסיק להצהיר שתהיה מלחמה? איזו סיבה אתה חושב שתהיה מלחמה?!
מה אתה ראש אמ"ן?!


חח יש כבר התערבות עם מעוז...

אתה גם רוצה אחת? :unsure: :unsure:

ואל תדאג, תהיה מלחמה...

חייבת להיות

VoRteX
20-07-07, 15:53
חח יש כבר התערבות עם מעוז...

אתה גם רוצה אחת? :unsure: :unsure:

ואל תדאג, תהיה מלחמה...

חייבת להיות

נתערב....
סוריה חלשה מדי
חיזבאלל'ה חלש מדי
לא כדאי להם בכלל לפתוח במלחמה...

ShaySE
20-07-07, 15:55
נתערב....
סוריה חלשה מדי
חיזבאלל'ה חלש מדי
לא כדאי להם בכלל לפתוח במלחמה...

בסדר אחי, התערבנו... :blush:

שלא תבין לא נכון, אתה חושב שאני איזה מכור למלחמות ורוצה שיהיו כמה שיותר!!

אני בכלל לא כזה, אני מקווה שיהיה שלום (מה שלא יהיה אף פעם) ושקט (שיהיה בעזרת השם אחרי המלחמה)...

אני רק בעד שקט....

אבל נחיה ונראה :):jockey:

Logout
20-07-07, 17:22
כן בטח 6063 הרוגים בידיוק...הוא ממש ידוע כמה הרוגים ובאיזה שעה...מסקנה:הוא סתם משועמם חסרר חיייםםם!!

Ilan-V
20-07-07, 17:38
תהיה מלחמה, קשה מאוד,

אבל תיאור מדוייק שלה? שטויות :ohmy: :ohmy: :dry:

חחח אתה סגן הנביא או משו כזה? יאללה גם אני מתערב שלא ייהיה משו רציני

benwin21
20-07-07, 17:46
כעבור 22 שנה נוצר הסרט:
"המלחמה שלא הייתה" בבימויו של יוסף (נביא) חד ביצה.

כעבור 30 שנה התגלה במערה בהרי קומראן תסריט שנכתב עלידי אדם שטוען ששמו
"אמיר פרץ" בתסריט מסופר של רודן שגרם לאובדן שבסך הכל חי כשנה במערות קומראן.

עקרב
20-07-07, 17:54
למה צבא צ"י לא נמצא בתסריט?? :ohmy:

Der Metzgermeister
20-07-07, 17:55
חחח והם חיו באושר ואושר עד עצם היום הזה

kaga
20-07-07, 18:06
למה בספטמר??? אני הרי נרשם לחדר כושר של האוניברסיטה!!!!

///Efi///
20-07-07, 18:08
תיזכרו את התאריך שכתוב שמה... בואו ניפתח פוסט יום ליפני ובבוקר שאחרי נסגור את ההיתערבות שהייתה פה

kaga
20-07-07, 18:16
בשביל מה אתה מצטט את כל ההודעה שלו ?!#!@#

תשאל בבקשה את הנביא אם משהו יקרה לבאר- שבע כי אני מאוד מאוד מקווה שלפחות אני יתאמן נורמלי.

ZoonD
20-07-07, 18:18
כן אחי אני גולש שם הרבה אחלה פורום :) :)
צבא ובטחון ....

מה כולכם בפאניקה ??????
סתם הבאתי את זה לפה שתקראו , ונפתח דיון

וחוץ מזה לצרי המוח שבינכם : השעות והתאריכים נכתבו בתור דוגמא
הרי הוא היה צריך לבסס את רצף האירועים על משהו לא ???
הנביא : זה בציניות בלאט

Night_Wolf
20-07-07, 18:20
מה שחשוב שנצחנו?זה הכל!

ככה זה זה ניראה לי איזה ילד קטן שישחק יותר מדי Battlefield ו Redalert כתב את זה כן זה ממכר וקשה מאוד להפסיק ואנשים נדפקים מזה.

GaL-L
20-07-07, 18:23
למה בספטמר??? אני הרי נרשם לחדר כושר של האוניברסיטה!!!! אחי אני בחדר כושר של האוניברסיטה שתיהיה שמה תגיד לי

kaga
20-07-07, 18:32
אחי אני בחדר כושר של האוניברסיטה שתיהיה שמה תגיד לי
באר שבע?

benwin21
20-07-07, 18:53
היומולדת שלי בספטמבר.

Ilan-V
20-07-07, 18:54
בארשבעים?

GaL-L
20-07-07, 18:58
באר שבע?
כן באר שבע

Ilan-V
20-07-07, 19:00
איפה מתאמנים?

ZoonD
20-07-07, 19:03
היומולדת שלי בספטמבר.

גם שלי ב 19

:(

dror
20-07-07, 19:10
לא תיהיה מלחמה ...

איך אתה יודע ?

shay
20-07-07, 19:23
אם איראן שולחת פצצת אטום על ישראל גם איראן,סוריה,לבנון,ירדן ועוודדדד נפגעייםםםם. אנחנו סה"כ קטנים.

flikeron
20-07-07, 19:37
לי זה ניראה מאוד הגיוני וצפוי שיקרה... כל אחד פה בארץ בממשלה דואג לתחת שלו ולכסף שלו אולמרט הז.ן כולו מושחט הוא יגרום לנפילה של ישראל רק שזה לא יסתיים כמו שנאמר בסוף בככלללל לאא זו תיהיה מלחמת גו ומגוג וחצי עולם ייושמד הרי רוסיה לא תשב בצד ותסתכל איך ארהב מפרקת את אירן היא תתערב ואז גם קוריאה ואנחנו אם הגרעין

kaga
20-07-07, 19:41
איזה רוסיה? עזוב אותם הם לא יתערבו אם לא יפגעו בהם, לא אכפט להם מאיראן, אכפט להם רק כסף. קוריאה?? חחח החיילים שלה עדיין לא מתו מרעב? בטח לא יהיה להם כוח ללחוץ על הכפתור של הטיל האטומי חחחח

PoweRule
20-07-07, 22:05
אם איראן שולחת פצצת אטום על ישראל גם איראן,סוריה,לבנון,ירדן ועוודדדד נפגעייםםםם. אנחנו סה"כ קטנים.
זאת ממש לא הדאגה של איראן.

ZoonD
20-07-07, 22:17
מאכילים אותכם חרא בלי סוף !!

שמעו נכון שאירן תוכל להשיג פצצה בייצור עצמי תוך כמה שנים !!
אבל אתם לא חושבים לרגע שיש ברשותה כבר כמה פצצות כאלה
יכלו לקנות מפקיסטן מרוסיה מאוקראינה דרום קוראיה
השוק רחב .....
הבעיה היא לא הנשק הגרעיני , אלה כל מה שנלווה לו
הם יכולים לשלוח עלינו ברגע זה טיל גרעיני

אבל הם לא רוצים בזה כי הם רוצים להחזיק ארסנל רחב
כי ברגע שהם ישלחו טיל שתיים , הם היו רקים מנשק גרעיני ואז הם
היו בובות של ארה''ב ...

צריך לחשוב בראש שלהם להבין מה הם רוצים !
נעזוב את זה שיש להם יכולת בליסטית טובה , ויש להם ראשי נפץ ביולוגים
שזה אסון נורא בפני עצמו...
אז לא צריך לחשוב רחוק זה יכול לקרות כל רגע

Jones
20-07-07, 22:30
ת'אמת מטיפשותי קראתי את הכול ...נראה לי פשוט הבן אדם חיי בסרט.......מלחמה לא תהייה.

ZoonD
20-07-07, 22:32
יכול להיות ...
בגלל שהפרסים מתקמצנים לשלוח טילים
הם מחזיקים אותם במוזאון ....
איך הם בכלל הקימו מדינה עם כל הקמצנות שלהם
אהה ושמעו אתם יודעים שבטהראן אין שימוש ברמזורים הם נוסעים כמו בהודו
ראיתי פעם כתבה על זה

קמצנים ...

maradona
20-07-07, 22:36
עזבו שזה קצת דמיוני,ממש אהבתי את התסריט וכל התיאורים שלו
פשוט מרתק!

Jones
20-07-07, 22:36
עזבו שזה קצת דמיוני,ממש אהבתי את התסריט וכל התיאורים שלו
פשוט מרתק!
הוא צריך לעשות מזה סרט..

IRON-MASS
20-07-07, 22:47
יש אצלנו אחד בשכונה
ערבי שהתגייר והוא דתי. הוא קופי של אחמדיניג'ד...

megashape
20-07-07, 22:47
לא יודע מה איתכם, נכון או לא נכון.
לקראת הסוף עלה לי חיוך על הפנים.

ShaySE
20-07-07, 22:56
לא יודע מה איתכם, נכון או לא נכון.
לקראת הסוף עלה לי חיוך על הפנים.

חח באמת, כמו שאמרו קודם לכן..
צריך להוסיף בסוף:


"בסוף התברר, כי הצבא הישראלי שנלחם, לא היה פחות מאשר צבא ישראלבודי, ובו הסוסים הענקיים" חחחחח

ולאחר מכן: "והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה" :unsure:

Jones
20-07-07, 22:58
יש אצלנו אחד בשכונה
ערבי שהתגייר והוא דתי. הוא קופי של אחמדיניג'ד...
חחחחחחחחחחחח יכול להיות שזה הוא.

ShaySE
20-07-07, 23:06
חחחחחחחחחחחח יכול להיות שזה הוא.

חחח או שזה הבן של הדוד של האמא של אחותו של אח שלו :wiggle:

עריכה: כולם אותו דבר לא? :)

ZoonD
20-07-07, 23:44
דוגרי ניתן את זה לשפילברג אחלה סרט יצא
http://img239.imageshack.us/img239/3343/66972513du6.jpg

ביום חמישי בבתי הקולנוע

סוליקו
20-07-07, 23:44
לדעתי הגיוני מאוד ..
רק הסוף הוא לא הגיוני

ZoonD
21-07-07, 01:02
טוב מה לעשות שהוא נותה להיות בעדינו
אתה לא ההית כותב ככה , למרות שזה דורש אובייקטיביות