PDA

צפה בגרסא המלאה : התחילו להבין באינטרנט..


Jones
24-07-07, 21:31
http://news.msn.co.il/news/WorldNews/General/200707/20070724145212.htm

Leo
24-07-07, 22:22
אתה מכיר קבוצה שנקראת United Muslims ביוטוב?

כמעט כל מי שעוסק שמה בנושא מכיר , המאנייקים מוחקים כל סרטון שבא להם בתוך שעות בגלל כמות החברים בקבוצה.

בכלל כמעט כל מי שראה מוסלמים ביוטוב וקבוצות\סרטונים שלהם התחיל לשנוא מוסלמים בצורה קיצונית (בהתחשב לזה שהם היו נגד דעותיו הקודמות בדרך כךך והוא לא היה מוסלמי\אנטי מערב)

Mikeo
24-07-07, 23:24
זה נכון שבאינטרנט ובמיוחד ביוטיוב יש מ-ל-א מוסלמים ושונאי ישראל ששמו לעצמם כמטרה להספים כל סרטון שקשור לישראל בתגובות גזעניות וקריאות להשמיד את ישראל וכוליי.

אבל הם לא מי שמעצבן אותי. מי שמעצבן אותי אלה האמריקאים.

בדיוק, האמריקאים הבני-זונות שקוראים לעצמם ליברלים, אתם יודעים, האלה שמאמינים בתאוריות קונספירציה ואוהבים את אל-קאידה.
אלה שקוראים "לעצור את האימפריאליזם האמריקאי ואת הסבל שהוא גורם למליוני אנשים בעולם."
אלה שמפרסמים אינספור מאמרים, אתרים וקליפים בצעקות "עד מתי יימשך הכיבוש הישראלי של פלשטין והטבח שהם עורכים כל יום בפלשתינאים".
אלה שמאמינים בשקרים שמפיצים חיזבאללה, חמאס, ואירן.
אלה שטוענים שהפת"ח הוא "ממשלת בובות" של ישראל בגדה, שאבו-מאזן הוא משתף-פעולה, ושממשלת סניורה היא משתפת-פעולה עם אמריקה וישראל.
ואני מדגיש, שכל אלה, הם אמריקאים, אשר חיים בארה"ב או קנדה!! אלה אנשים שחיים בסרט, שבו המוסלמים ("המסכנים") הם קורבנות של המרדף חסר-הרחמים של אמריקה ואירופה אחרי נפט ועושר, וחושבים שהטרור המוסלמי הוא זכותם של המוסלמים להגן על עצמם מפני ה"כובש", ואני קורא לקטול אותם כמה שיותר בכל הזדמנות!!

Leo
25-07-07, 01:45
וואלה אני גם לא סובל את הליבראלים.
שמה האוטו על גבעת הליברליות עברה מזמן את הפסגה כשבארץ אנחנו רק מחליקים למטה
(ישנה אנלוגיה שהליברליזם זאת גבעה , בהתחלה ככל שמטפסים למעלה בעצם עולים לגובה מוסרי גדול יותר , וגם תופסים מומנטום בגלל זה , אבל ביחד עם המומנטום שהצטבר בסוף מחליקים מהר למטה , ואני יכול לתאר זאת ב 3 שלבים: השמדת הביטוי הדתי:השמדת המוסר:השמדת האנושיות\אישיות\ייחוד אישי\תודעתי)

הם כבר כמעט סיימו להשמיד את הדת (פרט למגזר ההסופר דתי Aka האוונגליסטים שכמובן זה המקביל האמריקאי לחרדים ואין סיכוי להשפיע עליהם למרות שיש אנטרופיה מתמדת כמו מחור שחור למרות הציפיות , אנטרופיה שמאיצה ככל שהקהילה מצטמקת) ועברו לחיסול המוסר והחלפתו ב"הומניזם" (מי שמוכר בסטייל מקבל מוסר מי שלא , לך לעזאזל)... זה כבר ניכר בפופולאריות של המפלגה הדמוקרטית ואנשים כמו אובאמה והילארי והחלטות בית המשפט לפי האטרקטיביות של העניין

השאלה היא , מתי נגיע לתחתית הזאת של השמדת האגו האישי ומכניזציה של הבן אדם , והאם זאת באמת תחתית? משטרים קומוניסטיים , אם כי לא ליברליים במיוחד(לא ליברליים בצד המוכר של הגבעה ההיסטורית שתיארתי אבל אפשר לומר שהם פשוט חפרו תעלה דרך הפסגגה הדמיונית... [נראה לי שאני יותר מדי משווה דברים לפיזיקה בתגובה הזאת אבל שיהיה]) הראו מה יכול לקרות במקרה הזה.




וכמובן בחזרה לנושא , הם קונים את התעמולה של המוסלמים המפגרים האלה!@!#!@#!@

תחפשו ביוטוב Pallywood תראו משהו ממש מעניין.