PDA

צפה בגרסא המלאה : שבוע אימונים מטורף עם ניגרי ענק!!!


Daniel-Barak
09-09-07, 19:01
קודם כל - תרגעו. יש תמונות, והרבה


אם שמתם לב, נעדרתי מהפורום במשך שבוע, וזאת משום שבזמן הזה הייתי בנופש במלון "גולדן טוליפ" בטבריה.
השהיה עצמה במלון ובעיר הייתה ממש מהנה, יחד עם האטרקציות שמסביב והבילויים השונים. זה היה מן שבוע של התפרקות ורגיעה, שבאה ממש בזמן המתאים. אני חייב לציין שהבנות הטברייניות אלו בנות שלא רואים כל יום, דברים נדירים הולכים בעיר הזאת, זה לא להאמין... הלוואי עליי ככה בעפולה...
נעזוב את זה. לא לשם המטרה הזו האשכול נפתח, אלא...

קצת רקע, ידידיי
ביום שבת, לפני 8 ימים, יצרתי קשר באי-מייל עם ניגרי ענק, הלוא הוא אביב עומר יקירנו, סיפרתי לו על כך שאני אהיה בנופש בטבריה ושאלתי אם זה אפשרי להפגש ולעשות איתו אימון משותף. אביב הסביר לי, בצורה מנומסת, כי הדבר די בעייתי, מאחר והוא ושותפו לאימונים, אלכס, לא מכניסים שותף שלישי וממש מתרכזים באימון, בלי שטויות, ממש כמו שצריך. אביב אמר שנפגש בכל זאת, שאוכל לבוא ולראות אותם מתאמנים וגם להתאמן, אבל פשוט לא באותו סדר אימונים שלהם, אחרת זה יפריע. מבחינתי, לא הייתה כלל בעיה. העיקר החוויה המשותפת וכמובן להכיר פנים אל פנים את אביב. זה לא מנע ממני להגיע למכון שבו אביב מתאמן במלון "קיסר", ופשוט להיות נוכח בכל אימון שהוא ואלכס עשו בשבוע החולף, ארבעה במספר.


!Hardcore, Baby, Hardcore

אימון חזה ויד אחורית
יום ראשון שעבר, 7 בערב, המכון במלון קיסר. אף אחד לא הזהיר אותי מפני מה שאני עומד לראות ומה שעומד להתרחש...
אני פוגש תחילה באלכס, שותפו של אביב. בחור גדול מאוד, 103 קילו על 180 גובה. למרות שלבש חולצה, ישר מבחינים שלאלכס יש גב וטרפזים מאוד מפותחים. אני מציג את עצמי ושואל אותו מתי אביב יבוא. לא עוברות 10 דקות ואביב כבר מגיע, ואני פוגש בו מחוץ למכון. אביב לבש מכנס ארוך, גופיית אימון טיפוסית וגם חולצה, של ישראלבודי. ממבט ראשון די קשה היה להבחין במאסה הענקית שיש לבחור, למרות שאפשר בהחלט להבין שהגב מאוד דומינטי והאמות גדולות, אבל לא בשאר השרירים. בכל זאת, ככל שהערב נמשך, הדברים השתנו. אביב עשה פוזינג מידי פעם בין סט לסט, והשרירים נחשפו.

החבר'ה המגודלים מתחילים בחימום קל שכלל מתיחות וסטים קלים, ואז לדבר האמיתי.
זה מתחיל בבנץ פרס כנגד מוט אולימפי בשיפוע חיובי. סט ראשון עם 60 קילו תמימים על גבי 12 חזרות שהועפו אל השמיים כאילו נוצה, והסתיימו ב-135 (!!!) ק"ג על גבי 6 או 7 חזרות בסט האחרון!!! העיניים שלי נפתחו כמו העיניים של שימי תבורי.
שאר התרגילים היו לחיצה כנגד דאמבלים בשיפוע חיובי, עוד תרגיל בקרוס אובר, לחיצה שטוחה כנגד מוט אולימפי ואני חושב שעוד תרגיל אחד שאת המשקלים אני לא ממש זוכר במדוייק, אבל אלו משקלים שלא רואים שמישהו מסוגל להרים כל יום במכון הישראלי הממוצע.

השריר הבא באימון היה יד אחורית, והחבר'ה עשו שלשוה תרגילים, עד כמה שאני זוכר. גם פה משקלים כיכבו, ובעצם, בכל תרגיל ואימון.

כפי שאמרתי, בין סט לסט אביב הציג פוזינג נחמד, בעיקר של גב (אהוב עליו), ואפילו בשלב מסויים הוריד חולצה ונשאר עם גופיית האימון. לאחר השחולצה ירדה, נתגלתה מאסה דחוסה וגדולה על בחור שגובהו 170 ס"מ, משקלו 88 ק"ג, והוא רק 12 אחוזי שומן! ממש עצום! ניכר שלאביב יש גב ממש מפותח ומדהים, יחד עם טרפזים פרופורציונאלים. מלבד זאת, גם שאר הגוף לא מאכזב: ידיים וכתפיים גדולות מאוד אמות מגניבות שלא חסר להן מאסה כלל, וחזה, שאלמלא הגב לא היה כזה ענק, היה נראה גדול. בקיצור - הר!

מלבד הפוזינג בין סט לסט, יצא לנו לדבר על הרבה דברים, שרובם קשורים לפיתוח גוף. אביב התגלה כאדם מאוד מעניין ובעל ידע רב בתחום, שבכייף היה מוכן לחלוק אותו עם כל אחד, בחור שבאמת רוצה להתקדם ולשאוף למקסימום. זו הסיבה שהחליט לקחת אוף סיזן של שנתיים ולעלות בקטרוגיית המשקל, בתחרות הבאה שיתחרה בה, בע"ה. כל פרט ופרט אצלו חשובים, ואין משחקים. ממש בודיבילדר אמיתי.
גם לאלכס, שותפו מגיעה מילה טובה. בחור לא פחות רציני מאביב, שגם איתו היה נים להחליף כמה מילים.

חוץ מרצינות היו גם קטעים מצחיקים, ועוד איזה. קלטו: המכון עצמו, אם לא ציינתי, הוא מכון די קומבינה. הוא צר, לא הכי מאובזר (אלכס הביא את החבל הזה שאיתו עושים פשיטת מרפקים בקרוס אובד מהבית...), אין בו מספיק משקל לפעמים אם הרבה אנשים מתאמנים, יש מידי פעם הפסקות חשמל, השירים נתקעים, מושמעים בלופ, או שלא מושמעים כלל, והכי מצחיק זה דוד, ה"מאמן" הראשי שם, שגם עובד במלון עצמו בעבודות שלא קשורות לעולם. בין היתר אין לו כלל הסמכה פורמלית מטעם שום מוסד כמאמן חדר כושר, אבל בכל זאת ניתן לו התואר הזה.

אביב סיפר לי על הגאון הזה, דוד, ועל יציאותיו המבריקות. לדוגמא:
אתיופי ששוקל 45 קילו: "מה אני צריך לאכול כדי לגדול?"
דוד: "דברים טובים. סלט, למשל. גם מרק"

ברגע הזה אני משוט נקרעתי לגמרייייי... זה עבר כל גבול!

עוד אחת:
אביב: "מה אני יאכל בבוקר אם אני בסייקל?"
דוד: "ריבה"

פשוט מופע סטנדאפ בחינם...

דוד לא נשאר חייב ומתאגר את אביב בשאלות קשות:
דוד: "אתה שותה מים, לאן המים הולכים?
אביב: "לתאים ואל בין התאים"
דוד: "לא, איך שאתה שותה, הם מגיעים ישר לשריר!"

שמע ישראל, באמת...

בנימה רצינית, חבל שהמצב במכוני הכושר הוא לא אחת קרוב למצב שבמכון שבו אביב מתאמן, ול"מאמן" דוד גם...


אגב, שחכתי לציין: סיסמת האימונים של אביב ואלכס היא "להתאמן עד שאתה רואה שחור", כלומר להתאמן כל כך חזק ולתת את הכל, עד כדי כך שלא תדע מי אתה ומיה אתה עושה בחדר כושר, פשוט להתיש את עצמך בכל שלב.

(לאחר סט כבד ומתיש)
אביב: "אלכס, אתה רואה שחור?"
אלכס: "אני רואה הרבה צבעים..."


אימון רגליים
מדובר כבר על יום שלישי. אני מגיע וצופה במגודלים עושים סקוואט בירידה של פחות מ-90 מעלות עם 140 ק"ג. שימי תבורי, כבר אמרתי? אני יוצא לשעה לסדר כמה דברים, חוזר, והחבר'ה כבר סיימו דדליפט רומני ומתחילים במה שהיה, לדעתי, שיא הערב, ורק בגלל המשקלים - הרמת עקבים בסמית' מאשין.
ההתחלה הייתה כמעט משקל השיא שאני הייתי עושה בסמית' בתרגיל הזה - 100 ק"ג. בסט האחרון, הרביעי, החבר'ה, ובעיקר אלכס, שהופתעתי מהרגליים החזקות שלו בכלל והתאומים בפרט, הרימו לא פחות מ-220 ק"ג!!! פאקינג שיט! 220!!! אמרתי לאביב שהוא בהזדמנות ח-י-י-ב לצלם את זה ולהעלות לפורום!


אימון גב ויד קדמית
יום רביעי.
החלטתי להיות שותף פיזי לאימון הזה, ולא הצטערתי לרגע.
את האימון התחלנו ב-6 וחצי, ולא 7-7 וחצי, כפי שאביב ואלכס נוהגים לעשות, מפני שלא הייתי יכול להשאר במכון מעבר ל-8 וחצי, אז הם באו לקראתי.
לאביב ואלכס יש תכונית קבועה, ואני לא הפרעתי להם ולא נכסתי להם לתרגילים, ומה גם שהלכתי לפי האימון גב ויד קדמית שאני עושה, שבכלל לא חופף את האימון שלהם.

קודם כל, לפני שאני ממשיך, אציין שאני מתאמן בבית עם ציוד מינימלי שכולל מתח, 2 משקולות מתבגרות ו-30 ק"ג סכ"ה של פלטות כבר במשך חודש וחצי, וזאת לאחר הפסקה של חצי שנה (שעליה דיברתי פה ושם בפורום בעבר)
התחלתי עם מתח 4 סטים של 6 חזרות, התרגיל בו אני הכי מתקשה מבחינת משקל גוף, כאשר הסט האחרון היה רסט פואז החל מחזרה 4.
אח"כ עברתי לפולדאון, 3 סטים של 10, 8, 6 חזרות במשקלים של 50, 65, 80, בהתאמה.
ההמשך היה בנט אובר ראו כנגד מוט אולימפי, 3 סטים של 8, 7, 6 ק"ג במשקלים של 60, 60, 70 ק"ג, בהתאמה.
סיימתי את האימון עם סט בשביל הפאמפ של מסור, 15 חזרות במשל של 20 ק"ג.

אחר כך עברתי לאימון יד קדמית, שדי הלך לי חרא, כי כאב לי שורש כף יד שמאל.
עשיתי 4 סטים של 8 חזרות בתרגיל כפיפת מרפקים עם מוט אולימפי במשקל של 32.5 ק"ג וסיימתי ב-2 סטים של כפיפה במוט W עם 10 ק"ג מכל צד, את המשקל של המוט W אני לא יודע, זה משתנה.

נעבור למה שמעניין באמת, האימון של אביב ואלכס:
זה התחיל בבנט אובר רוו כחימום, והמשקלים עלו. אם אני זוכר נכון, המשקל בסט או שניים האחרונים היה 120 או 140 ק"ג... לא סתם החלק החזק של אביב הוא גב!
זה המשיך בפולדאון, שנגמר ב-120 ק"ג בסט האחרון.
אח"כ כבר לא ממש עקבתי אחרי מה היו התרגילים והמשקל שעשו החבר'ה, כי הייתי מרוכז ממש באימון שלי, אך פה ושם בזווית העין, קלטתי שהחבר'ה מעלים ומפרקים המון פלטות בלי הרף. זה אומר משהו.

באימון יד קדמית, המגודלים התחילו בפריצ'ר. אני זוכר שגם עשו כפיפת מרפקים כנגר מוט אולימפי כמו שאני עשיתי, אבל לא זוכר אם זה היה תרגיחל שני או שלישי שלהם.

אחרי האימון, וכמובן שפה ושם מדברים, צוחקים ונהנים, החלטנו להצטלם, תמונות שיחרטו בזיכרונכם עמוק, עמוק, אני בטוח. התמונות יועלו אחרי שכל החפירה תגמר, אז שווה לחכות.


אימון כתפיים
יום שישי, 2 וחצי בצהריים.
אימון כתפיים אינטנסיבי במיוחד. שוב, הרבה העלאת והורדת פלטות.
אני יותר חיכיתי למנוחה בין הסטים והתרגילים של אביב, כדי להמשיך ולפטפט איתו (ד"א, מה שממש ממש ממש לא הפריע לו ולאלכס, שותפו, באימונים), מאשר להיות מרוכז במשקלים.
המגודלים עשו 5 או 6 תרגילים, כאשר 2 מהם היו לטרפזים תיכונים - שראגס בסמית' מאשין ובדאמבלים חופשיים.
בסוף האימון יצאו החבר'ה לאירובי קצר של 2 קילומטרים.

ניצלנו את הזמן הזה לעוד שיחות על הרבה דברים מעניינים, שכמובן חלקם קשורים לבודיבילדינג. אביב הוכיח לי, שוב, שהוא אדם ששוה לקרוא לו בודיבילדר מקצועי. באשר לו, הוא כבר לא יכול לחכות ולהתחיל להפציץ ולעלות במשקל גוף ומשקלי עבודה, כי נכון לעכשיו הוא נמצא בתקופת שימור, לאחר שסיים חיטוב ועלה מספר קילוגרמים בודדים על גבי תקופה די ארוכה. בעוד מספר מועט של ימים המאסה תחל, ואני בעצמי כבר לא יכול לחכות ולדעת איך אביב יראה ומה יהיו נתוניו בחורף.



בשורה התחתונה, היה לי מאוד נעים להכיר את אביב וגם אלכס, לראות אותם מתאמנים ולדעת שטוב שיש אנשים כמותם שלוקחים את הספורט הזה ברצינות, חזק ב-2 הידיים.

Daniel-Barak
09-09-07, 19:03
ממני אין מה להתלהב, אני לא בשיא שלי, וקצת רחוק ממנו. כמו שאמרתי, אני גם מתאמן בבית ולא במכון ואחר הפסקה של חצי שנה, אז תהיו עדינים.

ועכשיו, לתמונות. תחזיקו חזק


עבדכם הנאמן בדאבל בייספס מקדימה

http://img267.imageshack.us/img267/6007/69717128jc7.jpg (http://imageshack.us/)


דאבל בייספס מאחורה

http://img267.imageshack.us/img267/2269/50898764id3.jpg (http://imageshack.us/)


לא, אני לא מתאמץ לחרבן, פשוט יצאתי מכוער (שימו לב לסימני המתיחה, ולא כיווצתי את יד שמאל עד הסוף)

http://img267.imageshack.us/img267/688/81953636ke8.jpg (http://imageshack.us/)


ניגרי ענק, לאחר סט של פטישים, מראה למצלמה את הדרגות שלו (איזה טרפזים וכתפיים... שימו לב לחיתוכים שעוד יש!!!)

http://img267.imageshack.us/img267/6939/94681332en0.jpg (http://imageshack.us/)

http://img267.imageshack.us/img267/5518/35727373rq5.jpg (http://imageshack.us/)


טייס/קוברת משקפיים/סתם פריק גנטי של גב (מחק את המיותר)

http://img267.imageshack.us/img267/6880/76799425rb5.jpg (http://imageshack.us/)

http://img267.imageshack.us/img267/1994/30739875sz9.jpg (http://imageshack.us/)

Daniel-Barak
09-09-07, 19:04
I Believe I Can Fly

http://img267.imageshack.us/img267/9642/26251629ke1.jpg (http://imageshack.us/)


זו ציפור? זה מטוס? לא! זה הניגרי הענק!

http://img267.imageshack.us/img267/6565/43914355rm3.jpg (http://imageshack.us/)


אני ואביב

http://img267.imageshack.us/img267/5438/40059824pa4.jpg (http://imageshack.us/)


בודיבלדרים בנשמה


http://img267.imageshack.us/img267/4536/86745824jd7.jpg (http://imageshack.us/)


תמונה משותפת, ואלכס חומד לצאן :)


http://img204.imageshack.us/img204/7827/12342030hn1.jpg (http://imageshack.us/)

Daniel-Barak
09-09-07, 19:04
דוד סלט

http://img204.imageshack.us/img204/8274/35607402la3.jpg (http://imageshack.us/)


דוד ריבה

http://img204.imageshack.us/img204/6977/84988023qf0.jpg (http://imageshack.us/)


ניגרי מלמד את דוד מאיפה הדג משתין מרק

http://img204.imageshack.us/img204/7816/34769843gs4.jpg (http://imageshack.us/)


"מצא את ההבדלים", הגרסא הישראלית לחתימה שלי, שוט וואן

http://img204.imageshack.us/img204/3239/62386181go5.jpg (http://imageshack.us/)


"מצא את ההבדלים", הגרסא הישראלית לחתימה שלי, שוט טו

http://img204.imageshack.us/img204/583/44784209ti0.jpg (http://imageshack.us/)


אני ומר ישראל הבא...


http://img204.imageshack.us/img204/2403/36349646xq0.jpg (http://imageshack.us/)




יאללה תגובות!


:sbb4:

The Rock
09-09-07, 19:08
חזזזזק אחי!!!!
תמשיך תאכל תגדל
הרגת אותי עם התמונה האחרונהה:d:d:d

Ido
09-09-07, 19:10
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחח

מתן18
09-09-07, 19:11
דניאל ברק שומע אחי...אתה מזכיר בדיוק את כריס בנואה ז"ל בצעירותו..גם במסה!

Yoshi-Moto
09-09-07, 19:18
דניאל מה ההיקף יד שלך?

PcGunMan
09-09-07, 19:21
אני חייב פשוט להגיב,
דניאל נהנתי לקרוא מה שכתבת והתמונות יצאו אחלה לגמרה אומנם לא התאמנת חצי שנה אבל וואלה שמרת על מסה טובה מאוד..דבר איתי באיסי לא ירחיב יותר:blush:

SkyLiNe
09-09-07, 20:04
כל הכבוד על האימון.

ניגרי אתה מוזמן להעלות תמונות שהחזה שלך ניראה טוב כי לפי דעתי הוא יצא קטן ולא סימטרי בתמונות

בהצלחה

Coleman
09-09-07, 20:11
אני גם חייב להגידדדדד שהיההההה תענוג לקרוא את זה (את החלק הראשון לפחות כי לא היה לי כוח ליד קדמית) :)

tomerA
09-09-07, 20:17
אחלה נהניתי לקרוא
כול הכבוד

m4a1
09-09-07, 20:18
חחחחחחחחחחחחחחחחחח פתחת את האשכול כמו ספר בישול למרוקאית!!!

yonip
09-09-07, 20:34
כל הכבוד על האימון.

ניגרי אתה מוזמן להעלות תמונות שהחזה שלך ניראה טוב כי לפי דעתי הוא יצא קטן ולא סימטרי בתמונות

בהצלחה

מה לא סימטרי מה זה משולש שווה שוקיים ?
אל תחפור, אנשים כמוך זה הסיבה שNight_Wolf ואליאב רצו לעזוב או מה שלא הלך שם.

Yoshi-Moto
09-09-07, 20:40
מה לא סימטרי מה זה משולש שווה שוקיים ?
אל תחפור, אנשים כמוך זה הסיבה שNight_Wolf ואליאב רצו לעזוב או מה שלא הלך שם.
מה הקשר, הבן אדם לא הוריד את הרמה של הפורום משום כיוון, סה"כ הביע דעה...

הם התעצבנו על זה שאנשים פתוחים אשכולות "קמתי עם דילדו בתחת, מה לעשות?"

xLaes
09-09-07, 20:55
התמונה האחרונה הייתה חזקה.
חחחחחחחחחחח

Night_Wolf
09-09-07, 21:10
ניגרי,בידיוק חזרתי מהחדר כושר אם אימון רצחני ומטורף!!!! אם עומר לנדאו הכריש!!
אך אך איזה משקלים הרבצתי בכתפיים כלכך כייף להיתאמן חזק וכמו מטורף במסה זה מדהים כמה שאני נהנה מזה:) מה שעוד יותר כייף זה לזרוק 2 דמבלים של 40 קילו בחוזקה בריצפה ולשגע את האחראי חדר כושר בכוונה
יש לי הרבה מאוד מה להגיד על התמונות ועל מה שרשמתה אבל זה אחרי מקלחת ואוכל למה כולי מטפטף וניראה פה כמו בהמה נוכרית...:flowers:

Daniel-Barak
09-09-07, 21:39
תודה לכל מי שהגיב בינתיים

יושי מוטו, היקף יד ימין 39, יד שמאל 38.5
בשיא שלי יד ימין הייתה 40, שמאל 39.5, על 82 קילו וגובה 170 ס"מ. עכשיו אני שוקל 77
זה די מוזר, אני שוקל 5 קילו פחות מהשיא, אבל בהיקף הידיים אני רחוק רק ס"מ אחד. יש הסבר דווקא הגיוני: במשך החודש וחצי האחרונים שאני מתאמן, אני לא מאמן כראוי את הגוף בכלל, ואת הרגליים בפרט. אין לי איך, וזה מבאס רצח. עליתי מ-75 אחרי ההפסקה ל-77 עכשיו, ז"א עלייה של 2 קילו, ורובה התרכזה בפלג גוף עליון, בעיקר ביידים, כי אותן אני יכול לאמן כראוי ויש מספיק משקל. זה מסביר, כנראה, את ההתקדמות בידיים והמרחק הקטן מהיקף השיא. ד"א מבחינת רגליים זו ממש נפילה... סעמק... :( השאר עוד ככה ככה. אני לא נרשם למכון כי אין לי ממש זמן, למרות שאני ממש רוצה. אחרי השבוע שהחדיר בי לא מעט מוטיבציה אני צריך לקחת את עצמ יביידים ואחרי ראש השנה או כיפור להתקדם ולהרשם בחזרה למכון כלשהו


יאלה תגיבו עוד, לא כל יום רואים תמונות ועוד כאלו של ניגרי ענק!!

PcGunMan
09-09-07, 21:50
אתה מוכן להזיז את האצבעות שלך לכיוון המסנג'ר או האיסי:mad:

boris19
09-09-07, 22:06
איך האימון Abcd טוב ?

Daniel-Barak
09-09-07, 22:14
אתה מוכן להזיז את האצבעות שלך לכיוון המסנג'ר או האיסי:mad:יש בעיה אחי, אני לא מצילח להתחבר, ובקושי האינטרנט עובד, כולו בעיות.. סעמק
מחר בבוקר אם יהיה לי זמן אני ינסה לסדר, סורי...

Daniel-Barak
09-09-07, 22:14
איך האימון Abcd טוב ?תלוי, כל אחד טוב לו משהו אחר, להם טוב ABCD
תנסה ותראה

m4a1
09-09-07, 23:14
בואנה אביב רחב מאוד בכתפיים! דרך אגב למה קוראים לו ניגרי ענק? Oם

Night_Wolf
09-09-07, 23:32
אוקי!!!
אז ככה
דניאל ברק-אח שלי זה שחזרתה להיתאמן כבר מעלה לי חיוך על הפנים שלמרות ההשקעה שלך בלימודים מצאתה זמן לשמור על האהבה והרעל שלך לבודיבילדינג אתה ניראה מאסיבי מאוד צריך דגש לידיים! ואחרי חיטוב אני בטוח שתיראה מצוין והמבנה שלך מעולה!

ניגרי ענק!!!!-כרגיל אם הגב הענקי שלו תחליט כבר אחי איך אתה מצלם אותו בכל תמונה אין מספיק מקום:) ד"א האם נכנסו כבר להעמסה שלך?שאני אצלצל ואודיע לכל רשתות המזון המהיר להכריז על שביתה מראש?:boxing: יאלה לגדול עוד עוד אף פעם לא מספיק!!! אין גבולות בפיתוח גוף אין!!! תפנימו אנשים אין כזה דבר אני רוצה להגיע לרמה מסוימת ולעצור לא קיים כזה דבר תמיד יש עוד ועוד לעולם אל תפסיקו לגדול :sbb4: :boxing:

בקשר לאלכס אני לא מכיר את הבחור אישית רק לחצנו ידיים לשלום במרי ישראל של IFBB וNABBA בחור ממש מאסיבי בעל מבנה גוף גדול הייתי שוקל הקפדה על חיטוב ואחרי זה להמשיך לגדול:sbb4:
אני אוהב להגיד את זה לגדול לגדול לגדול!!! מי שלא אוכל לא גדל!! ומי שלא גדל נישאר שחיפון,שחיפי,שחיפידי,שחיפוז,שחיפונון יש מלא תאורים אז להפציץ!!!!

Daniel-Barak
09-09-07, 23:33
בואנה אביב רחב מאוד בכתפיים! דרך אגב למה קוראים לו ניגרי ענק? Oםגם במכנסי שרוול יש בליטה מה.....
וחוצמזה אתה רואה בעצמך שאביב ענק :)

ספרטן
09-09-07, 23:37
אוקי!!!
אז ככה
דניאל ברק-אח שלי זה שחזרתה להיתאמן כבר מעלה לי חיוך על הפנים שלמרות ההשקעה שלך בלימודים מצאתה זמן לשמור על האהבה והרעל שלך לבודיבילדינג אתה ניראה מאסיבי מאוד צריך דגש לידיים! ואחרי חיטוב אני בטוח שתיראה מצוין והמבנה שלך מעולה!

ניגרי ענק!!!!-כרגיל אם הגב הענקי שלו תחליט כבר אחי איך אתה מצלם אותו בכל תמונה אין מספיק מקום:) ד"א האם נכנסו כבר להעמסה שלך?שאני אצלצל ואודיע לכל רשתות המזון המהיר להכריז על שביתה מראש?:boxing: יאלה לגדול עוד עוד אף פעם לא מספיק!!! אין גבולות בפיתוח גוף אין!!! תפנימו אנשים אין כזה דבר אני רוצה להגיע לרמה מסוימת ולעצור לא קיים כזה דבר תמיד יש עוד ועוד לעולם אל תפסיקו לגדול :sbb4: :boxing:

בקשר לאלכס אני לא מכיר את הבחור אישית רק לחצנו ידיים לשלום במרי ישראל של IFBB וNABBA בחור ממש מאסיבי בעל מבנה גוף גדול הייתי שוקל הקפדה על חיטוב ואחרי זה להמשיך לגדול:sbb4:
אני אוהב להגיד את זה לגדול לגדול לגדול!!! מי שלא אוכל לא גדל!! ומי שלא גדל נישאר שחיפון,שחיפי,שחיפידי,שחיפוז,שחיפונון יש מלא תאורים אז להפציץ!!!!

חחח כמה אתה חופר שתהיה בריא...

ניגרי ענק
09-09-07, 23:42
אין שום בעיה עם החזה שלי - במאסה הוא נראה על הפנים - אבל בחיטוב הוא נראה מצויין.
באוף סיזן האחרון הצלחתי לשפר רגליים, וכתפיים בעיקר.
הגב גדל עוד קצת לעומת שנה שעברה, אבל גם אז הוא היה טוב מאוד.
בעקרון אני מתחיל מאסה אמיתית בחודש הבא, אם הכל יילך לפי התוכנית אני אגיע לפחות למאה קילו עד אמצע מארס - ואז חיטוב הדרגתי עד לתחרות.
מוזר לי קצת שאין כאן תגובות מפרגנות כמעט בכלל, אבל זה בסדר.
זכותכם.
תודה לכל מי שהגיב ובעיקר לדניאל על התיאור המפורט.

Night_Wolf
09-09-07, 23:47
חחח כמה אתה חופר שתהיה בריא...

אתה מוזמן להיתעלם מהחפירות שלי גבר או לקחת אותן לצומת ליבך ולעלות במסה הידיים שלך ניראות קטנות מאוד מאוד בתמונה...למרות שהגב ניראה בסדר תן עליהן דגש..:sbb4:

Vin diesel
10-09-07, 00:21
אני לא אוהב איך שניגרי נראה במאסה..בחיטוב הוא הרבה יותר מרשים!!!נחקה לתמונות של 100 קילו. וליום התחרות שיהיה חטוב פסים.

SmaMMiT
10-09-07, 00:22
פשששש איזה השקעה!
דניאל כל הכבוד על המגילה קראתי את כולה! שמח שנהנתה אחי
לגביי התמונות דניאל יש לך גוף סטייל שלי ( תחת גדול ) :-)
ומסה יפה כל הכבוד תמשיך ככה אחי!
לגביי אביב התמונות לא משקפות את הגודל האמיתי שלו אני שראיתי אותו במציאות יכול להגיד לכם שדבר ראשון החזה שלו נראה שונה לגמריי במציאות הידיים שלו הרבה יותר מרשימות והכי חשוב הגב שלו ממש אבל ממש יותר מרשים במציאות מאשר בתמונות
יאללה אביב תן במסה אחי!!:sbb4:

ניגרי ענק
10-09-07, 00:29
אני לא אוהב איך שניגרי נראה במאסה..בחיטוב הוא הרבה יותר מרשים!!!נחקה לתמונות של 100 קילו. וליום התחרות שיהיה חטוב פסים.


המאסה משתלמת: על פי כל החישובים שעשיתי, בחיטוב הבא אני אהיה 10 קילו שריר יותר מאשר בפעם שעברה שהייתי חטוב.

hell
10-09-07, 00:31
ניגרי, נראה שאתה תופס פאמפ עצבני באימון.
נראה מסיבי מאוד, לעומת מה שראיתי במר ישראל. שם נראית כמעט כאחד האדם.
פרט לגב שתמיד בולט.
מאחל לך בהצלחה לקראת ה100 קילו המיוחלים.

ניגרי ענק
10-09-07, 00:33
פשששש איזה השקעה!
דניאל כל הכבוד על המגילה קראתי את כולה! שמח שנהנתה אחי
לגביי התמונות דניאל יש לך גוף סטייל שלי ( תחת גדול ) :-)
ומסה יפה כל הכבוד תמשיך ככה אחי!
לגביי אביב התמונות לא משקפות את הגודל האמיתי שלו אני שראיתי אותו במציאות יכול להגיד לכם שדבר ראשון החזה שלו נראה שונה לגמריי במציאות הידיים שלו הרבה יותר מרשימות והכי חשוב הגב שלו ממש אבל ממש יותר מרשים במציאות מאשר בתמונות
יאללה אביב תן במסה אחי!!:sbb4:


מסכים איתך, התמונות לא תמיד עושות לי טוב.
העניין הוא שרוב האנשים לא ייראו אותי באימון לעולם - וחבל.
כי גם במאסה, כשאני באימון, אני מקבל תגובות שחבל על הזמן ממי שפוגש אותי.
בתמונות זה לא ממש עובר.
לא חשוב, מה שחשוב זה על הבמה...

Vin diesel
10-09-07, 00:33
המאסה משתלמת: על פי כל החישובים שעשיתי, בחיטוב הבא אני אהיה 10 קילו שריר יותר מאשר בפעם שעברה שהייתי חטוב.
בטח שהמאסה משתלמת...
10 קילו שריר יותר? שיהיה בהצלחה:boxing:

ניגרי ענק
10-09-07, 00:35
ניגרי, נראה שאתה תופס פאמפ עצבני באימון.
נראה מסיבי מאוד, לעומת מה שראיתי במר ישראל. שם נראית כמעט כאחד האדם.
פרט לגב שתמיד בולט.
מאחל לך בהצלחה לקראת ה100 קילו המיוחלים.


תודה אחי.
כן, החלום שלי הוא להיראות מפומפם גם מחוץ לאימון - לצערי זה לא יכול לקרות.
אני משתנה באימון מאוד, יש כאלה שלא רואים עליהם הרבה הבדל - הבנתי שזה שונה מאדם לאדם.

ניגרי ענק
10-09-07, 00:37
בטח שהמאסה משתלמת...
10 קילו שריר יותר? שיהיה בהצלחה:boxing:


זו ההערכה שלי, פחות או יותר.
מדובר על שינוי עצום אם תיקח בחשבון שאני סך הכול מטר שבעים.

עבו
10-09-07, 01:00
בואנה אביב עכשיו נפל לי האסימון מי אתה! תאמת כבר ביום שישי שבאנו אני ואון להתאמן (עם הפיאט האדומה) שראינו אותך ואת אלכס בחוץ שמה...
ושבוע שעבר בערך כל האימונים שלי שראיתי אותך ואת אלכס מתאמנים לא הבנתי למה הבנאדם שעומד לידכם לא מתאמן וסתם מסתכל (אני הבנתי שזה דניאל :)
קיצר תמונות חזקות אהבתי... דניאל הרבצת אחלה סיקור פה...

ניגרי ענק
10-09-07, 01:02
בואנה אביב עכשיו נפל לי האסימון מי אתה! תאמת כבר ביום שישי שבאנו אני ואון להתאמן (עם הפיאט האדומה) שראינו אותך ואת אלכס בחוץ שמה...
ושבוע שעבר בערך כל האימונים שלי שראיתי אותך ואת אלכס מתאמנים לא הבנתי למה הבנאדם שעומד לידכם לא מתאמן וסתם מסתכל (אני הבנתי שזה דניאל :)
קיצר תמונות חזקות אהבתי... דניאל הרבצת אחלה סיקור פה...


חחח
פעם הבאה תבוא להגיד שלום.

עבו
10-09-07, 01:06
ברור.... מחר ב"ה אם תהיה שם....
יאללה לילה טוב בינתיים

ניגרי ענק
10-09-07, 11:49
טוב אני מניח שיהיו לי מתחרים קצת יותר גדולים בתחרות עצמה אבל אלה הטיפוסים השכיחים ביותר בחדרי הכושר בארץ:


http://img204.imageshack.us/img204/3239/62386181go5.jpg (http://imageshack.us/)

BEITAR J-M
10-09-07, 11:53
ואלק הניגרי קצת עקום..

PcGunMan
10-09-07, 11:54
יש בעיה אחי, אני לא מצילח להתחבר, ובקושי האינטרנט עובד, כולו בעיות.. סעמק
מחר בבוקר אם יהיה לי זמן אני ינסה לסדר, סורי...

תכנס בהקדם האפשרי יש לי הרבה מה לדבר איתך:jockey:

BigBen
10-09-07, 12:00
אביב אתה נראה מעולה...
התמונות האמת לא עושות לך כל כך טוב.
במציאות אתה נראה 10 דרגות מעל!

ran_z
10-09-07, 12:06
סחטיין עליך דניאל, אני באופן רשמי מכתיר אותך למורעל, אנשים נוסעים לטבריה שבוע חופש בשביל לנפוש ולהתנתק משגרת היום יום, אתה רק הגעת לשם כבר התחלת לחפש איפה דופקים אימון.
סיקור יפה נתת, רמת כתיבה גובהה ויפה.
התמונות יצאו מעולה, הניגרי נראה פנטסטי. מה שמאוד מפליא אותי זה איך אחרי זיליון סטים לכתפיים ביום שישי, יש עוד כוח לזיליון סטים לחזה כבר ביום ראשון שאחרי, אצלי מנוחה כזאת קצרה בין כתפיים לחזה היתה מורידה לי אחוזים רבים מהכוח לאמן את החזה, שכמובן הכתף מסייעת בתרגילי החזה.

אליאב קרייסלר
10-09-07, 13:19
דניאל ברק - מה הגובה שלך? היד נראית יותר מ39 , אהבתי את הכתף! אתה מזכיר את כריס בנואה כילד חחח...בן כמה אתה? נראה בוגר יחסית לפורום.

ניגרי ענק -אחי אני מציע לך לא להעלות תמונות זה פשוט בושה וחלימה זה לא אותו בנאדם .כמה שבתמונות אתה נראה ענק במציאות כשרואים את הגודל הממשי אתה נראה הרבה , הרבה יותר מרשים! אני אומר לכם ראיתי את הבנאדם בIFBB קיבלתי חום , כמה שהתמונות לא משקפות את המציאות!!!
תגיד ניגרי מה ההיקפים שלך נכון לעכשיו?:sbb4:

ניגרי ענק
10-09-07, 13:26
בבייספס מדדתי 46.6 לפני כמה שבועות, וצריך לזכור שזה לפני העלייה במאסה.
היד חטובה יחסית, אפילו רואים ווריד מציץ.

PcGunMan
10-09-07, 13:33
בבייספס מדדתי 46.6 לפני כמה שבועות, וצריך לזכור שזה לפני העלייה במאסה.
היד חטובה יחסית, אפילו רואים ווריד מציץ.
46??? HOLLY SHIT
חחחחח התמונות אבל ממש ממש לא משקפות את המציאות
תצלמו בלי פלאש, פלאש הורס את האמא של התמונה:(

Daniel-Barak
10-09-07, 15:33
רן הסטלן, תודה רבה. אל תדאף לא שכחתי לבלות בכלל, סמוך עליי :) פשוט היה לי גם זמן להתאמן, 3 פעמים סכ"ה (פעם אחת בקיסר עם אביב ואלכס, פעמיים בספא שהמלון שנפשתי בו עובד איתם), ככה על הדרך, אז אמרתי: שיהיה.

אליאב, תודה גם לך.
אני בן 18 וחצי, 170-171 גובה. יש הרבה (בעיקר כשאני עם זקן כמו בתמונות, ויש הרבה פעמים שגם כשאני לא) שאומרים לי שאני נראה בן 20, יש כאלו שאפילו שנותנים לי 20+.
לגבי הידיים, אם אתה זוכר, כשהעלתי תמונות בתחילת חודש ראשון השנה, גם אמרת אתה, ולא רק אתה, שהידיים לא נראות 39+, אלא משהו כמו 43... זה בעיקר בגלל התמונה, האמת, ככה יצא, כי במציאות כעת הן 39.

Daniel-Barak
10-09-07, 15:35
46??? HOLLY SHIT
חחחחח התמונות אבל ממש ממש לא משקפות את המציאות
תצלמו בלי פלאש, פלאש הורס את האמא של התמונה:(כן, כן, הולי שיט. גם אני לא האמנתי, עד שהניגרי כיווץ. הטרייספס של אביב ממש רצחני, גם הבייספס טוב מאוד, אבל הטריי גורם לו קצת להתגמד. עם עוד קצת בגבעה של הביי, והיד של אביב תהיה מושלמת.

PcGunMan
10-09-07, 19:22
כן, כן, הולי שיט. גם אני לא האמנתי, עד שהניגרי כיווץ. הטרייספס של אביב ממש רצחני, גם הבייספס טוב מאוד, אבל הטריי גורם לו קצת להתגמד. עם עוד קצת בגבעה של הביי, והיד של אביב תהיה מושלמת.

אצלי הבעיה היא בביפס חח:(

SkyLiNe
10-09-07, 20:36
מה לא סימטרי מה זה משולש שווה שוקיים ?
אל תחפור, אנשים כמוך זה הסיבה שNight_Wolf ואליאב רצו לעזוב או מה שלא הלך שם.

טוב אחי שחכתי שקוראים לך ניגרי
דיברתי איתך בכלל?

לפי דעתי החזה שלו לא יצא יפה בתמונות וזה הכל.

ואם גלעד ואליאב עזבו בגלל דעות של אנשים אז שלא יחזרו

bigbit
10-09-07, 20:43
וואלה אחי כל הכבוד קודם כל על המשקלים הגבוהים ועל העצימות הגבוה שאתה עובד באימון..התרשמתי מאוד מהתכפיים מהיידים ומהגב העצומים שלך..אהת גם דיי חטוב לשלב הזה של המאסה...שיהיה לך בהצלחה
יהיה מעניין לראות אותך תחרות הבאה..

אליאב קרייסלר
10-09-07, 20:53
מה הקשר, הבן אדם לא הוריד את הרמה של הפורום משום כיוון, סה"כ הביע דעה...

הם התעצבנו על זה שאנשים פתוחים אשכולות "קמתי עם דילדו בתחת, מה לעשות?"

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק אתה!!! מוניטין שפכת אותי עכשיו

Troya
10-09-07, 20:58
אתה, שהידיים לא נראות 39+, אלא משהו כמו 43... זה בעיקר בגלל התמונה, האמת, ככה יצא, כי במציאות כעת הן 39.
התמונות צולמו במהלך אימון נכון? אז כנראה שבגלל הפאמפ היד הייתה באמת יותר גדולה מ-39

Night_Wolf
10-09-07, 21:07
טוב אחי שחכתי שקוראים לך ניגרי
דיברתי איתך בכלל?

לפי דעתי החזה שלו לא יצא יפה בתמונות וזה הכל.

ואם גלעד ואליאב עזבו בגלל דעות של אנשים אז שלא יחזרו


חחחחחחחח אני רואה שבזמן האחרון אתה מנסה לחמם איתי טיפה את האוירה אחי יהיה מענין אם תעלה לכאן תמונות שלך לראות אם איזה מקצוען יש לי עסק:) או שאני פשוט אקפוץ לטרגד לראות אתה מתאמן שם נכון?
ד"א שאלתי את גדי ולוליק אם הם ראו אותך או מכירים אותך והם אמרו לי שהם מעולם לא שמעו עלייך..בקשר לציטוט שלך אז בפוסט על לוליק.

Jones
10-09-07, 21:13
חחחחחחחח אני רואה שבזמן האחרון אתה מנסה לחמם איתי טיפה את האוירה אחי יהיה מענין אם תעלה לכאן תמונות שלך לראות אם איזה מקצוען יש לי עסק:) או שאני פשוט אקפוץ לטרגד לראות אתה מתאמן שם נכון?
ד"א שאלתי את גדי ולוליק אם הם ראו אותך או מכירים אותך והם אמרו לי שהם מעולם לא שמעו עלייך..בקשר לציטוט שלך אז בפוסט על לוליק.

חחחחח גלעד אחי מי מעצבן אותך...תגיד לי ואני אזהיר אותו מראש..:unsure: :unsure: שלא יתפרק בטעות.

Night_Wolf
10-09-07, 21:14
חחחחח גלעד אחי מי מעצבן אותך...תגיד לי ואני אזהיר אותו מראש..:unsure: :unsure: שלא יתפרק בטעות.

חחחחח לא מעצבן אותי בכלל אחי פשוט מענין אותי לדעת מי הבן אדם שכל הזמן מעיר לי הערות ומזכיר את שמי,זה כבוד בישבילי דווקא שאנשים מכירים אותי :sbb4: אבל כל החוכמה שיראו כמו בודיבילדרים או כמו אנשים שמתאמנים כי שחיפים זה דבר די דוחה..האמת:closedeyes:

SkyLiNe
10-09-07, 21:24
חחחחח לא מעצבן אותי בכלל אחי פשוט מענין אותי לדעת מי הבן אדם שכל הזמן מעיר לי הערות ומזכיר את שמי,זה כבוד בישבילי דווקא שאנשים מכירים אותי :sbb4: אבל כל החוכמה שיראו כמו בודיבילדרים או כמו אנשים שמתאמנים כי שחיפים זה דבר די דוחה..האמת:closedeyes:

מכיר אותך? האמת לא פגשתי אותך אף פעם... אבל שיהיה:basketball:

ואם אתה רוצה תקפוץ לטרגט בכל יום וכל שעה =]


**ואני לא מבין אסור להעיר הערות בונות? סך הכל אמרתי שלפי דעתי החזה שלו לא יצא יפה זה הכל מה עשיתם סיפור**

Jones
10-09-07, 21:27
חחחחח לא מעצבן אותי בכלל אחי פשוט מענין אותי לדעת מי הבן אדם שכל הזמן מעיר לי הערות ומזכיר את שמי,זה כבוד בישבילי דווקא שאנשים מכירים אותי :sbb4: אבל כל החוכמה שיראו כמו בודיבילדרים או כמו אנשים שמתאמנים כי שחיפים זה דבר די דוחה..האמת:closedeyes:

אל תזכיר לי ת'מילה שחיף כי אני בדרך הנכונה...בעע חודש לא התאמנתי.

Night_Wolf
10-09-07, 21:33
מכיר אותך? האמת לא פגשתי אותך אף פעם... אבל שיהיה:basketball:

ואם אתה רוצה תקפוץ לטרגט בכל יום וכל שעה =]


**ואני לא מבין אסור להעיר הערות בונות? סך הכל אמרתי שלפי דעתי החזה שלו לא יצא יפה זה הכל מה עשיתם סיפור**

אני אקפוץ שיזדמן לי מאוד מענין אותי לראות מי אתה באמת.
בכל אופן המראה של הניגרי שונה בהרבה מהתמונות האלו אם הייתה בא למר ישראל הייתה רואה..הרבה אנשים יודעים לשחק אותה מבינים אבל שיש תחרות כל אחד מקפל את הזנב בן הרגליים כי קשה להוציא 65 שקל מהמשכורת לאילת.

בכל אופן ניתראה.

Daniel-Barak
10-09-07, 21:58
התמונות צולמו במהלך אימון נכון? אז כנראה שבגלל הפאמפ היד הייתה באמת יותר גדולה מ-39הן צולמו 10 דק' אחרי האימון, ז"א 10 דקות אחרי שסיימתי לאמן את היד הקדמית, שגם ככה הלך חרא ולא התפמפמתי ממש. כבר הספקתי להתקרר. אני מתקרר מהר מאוד והפאמפ אצלי לא מחזיק הרבה. אני חותם לך שבזמן שהתמונות צולמו, הידיים היו בפאמפ של לא יותר מחצי ס"מ.

SkyLiNe
10-09-07, 22:21
אני אקפוץ שיזדמן לי מאוד מענין אותי לראות מי אתה באמת.
בכל אופן המראה של הניגרי שונה בהרבה מהתמונות האלו אם הייתה בא למר ישראל הייתה רואה..הרבה אנשים יודעים לשחק אותה מבינים אבל שיש תחרות כל אחד מקפל את הזנב בן הרגליים כי קשה להוציא 65 שקל מהמשכורת לאילת.

בכל אופן ניתראה.

אם היית קצת יותר בפוקוס וקורא את כל ההודעה שלי הייתה יודע שרשמתי לו שיעלה תמונות שהחזה שלו כן יוצא טוב כי באלו הם לא יצאו טוב... ה-ב-נ-ת?

ניגרי ענק
10-09-07, 22:54
תודה לכולם.
לגבי הויכוח בעניין החזה, אז שוב - במאסה החזה שלי לא נראה טוב ולא חשוב באיזה תמונה.
לעומת זאת בחיטוב מדובר על ליגה אחרת לגמרי ולהלן תמונה מהתחרות בשנה שעברה:


http://www.nabba.co.il/DSCF0496.JPG


עכשיו תדמיין את זה עם עוד 10 קילו שריר ותבין מה מצפה לך שנה הבאה.

SkyLiNe
10-09-07, 22:57
מקווה בשבילך...

yonip בפעם הבאה שאתה רוצה לרשום תגובה פשוט תחשוב פעמיים לפני שאתה רב ומבלבל את המוח.

Cortex
10-09-07, 23:00
תודה לכולם.
לגבי הויכוח בעניין החזה, אז שוב - במאסה החזה שלי לא נראה טוב ולא חשוב באיזה תמונה.
לעומת זאת בחיטוב מדובר על ליגה אחרת לגמרי ולהלן תמונה מהתחרות בשנה שעברה:


http://www.nabba.co.il/DSCF0496.JPG


עכשיו תדמיין את זה עם עוד 10 קילו שריר ותבין מה מצפה לך שנה הבאה.

פששש אחי אתה נראה ממש שונה מהתמונות מהחדר כושר ..
אתה נראה בתמונה הזאת מצוין ..

Night_Wolf
10-09-07, 23:05
תודה לכולם.
לגבי הויכוח בעניין החזה, אז שוב - במאסה החזה שלי לא נראה טוב ולא חשוב באיזה תמונה.
לעומת זאת בחיטוב מדובר על ליגה אחרת לגמרי ולהלן תמונה מהתחרות בשנה שעברה:


http://www.nabba.co.il/DSCF0496.JPG


עכשיו תדמיין את זה עם עוד 10 קילו שריר ותבין מה מצפה לך שנה הבאה.


הלו :) יש גבול אתה באוף סיזן לה להזכר בתקופה שהצ'יט היחיד שלך היה פרכית אלה אם כן אתה מעונין לחזור לזה למשך החורף הא אחינו?:sbb4: :flowers: :unsure:

gog
10-09-07, 23:42
ניגרי, לדעתי אתה צריך לשפר טרפזים, להשלמת המראה הבודיבילדרי.
לפי מה שדניאל כתב אתה עובד על זה חזק, אז כנראה גנטיקה לא משהו, אבל מצד שני עוד לא ראיתי באדיבילדר ללא טרפזים מפחידים.

Deja Vu
10-09-07, 23:42
ניגרי בן הקרנפים ודניאל אחלה יד הסימני מתיחה תורמים למראה המאסיבי:jockey:

ניגרי ענק
10-09-07, 23:51
גלעד זה היה כדי להזכיר לאנשים איך אני נראה כאשר אני חטוב...
תמיד אני אומר שבחיטוב קשה במטבח אבל נעים מול הראי, לעומת זאת במאסה קל ונעים במטבח אבל קצת קשה מול הראי...
אתה יודע מאיפה חזרתי עכשיו ומה עשיתי שם...אין לזה כל קשר לפרכיות אורז.
לגבי ההערה על הטרפזים: הטרפזים שלי השתפרו והכתפיים השתפרו והחזה עלה.
את התוצאה הסופית ייראו רק על הבמה, לאורך האוף סיזן אני לא מחשבן על אסתטיקה, צריך גם להבין שאחרי שמקלפים שומן ומים אז מתקבלת תוצאה סופית ורק אז יודעים מה הישגת.
חוץ מזה לכל אחד יש חלקים חלשים או טובים יותר.
צריך להסתכל על הגוף סטייל פסל ולחתור לשפר מה שפחות טוב.

Mr.Bazooka
10-09-07, 23:56
אני אקפוץ שיזדמן לי מאוד מענין אותי לראות מי אתה באמת.
בכל אופן המראה של הניגרי שונה בהרבה מהתמונות האלו אם הייתה בא למר ישראל הייתה רואה..הרבה אנשים יודעים לשחק אותה מבינים אבל שיש תחרות כל אחד מקפל את הזנב בן הרגליים כי קשה להוציא 65 שקל מהמשכורת לאילת.

בכל אופן ניתראה.
אתה יודע כמה כבוד יש לי אליך וכמה אני מכבד אותך ואוהב אותך..
אבל יש אנשים שקורעים את התחת הזה מידי יום ויום בעבודה כדי שיוכלו לפרנס את עצמם ולא לכל אחד יש כסף מיותר להוציא
על תחרויות של פיתוח גוף אתה לא יודע מה המצב שלי באמת ואם יש לי כבר כסף שחסכתי אותו כל החודש זה היה רק
בשביל לצאת לטיול עם חברים גם שם לא בזבזתי כי זה היה בילוי נטו אחרי שחופש שעבר שלהם הלך לאלף עזאזל בגלל המלחמה
כשהייתי מרותק לבית ולמקלט בגלל הטילים שנחתו ליד הבית שלי ואני סבלתי קיץ שעבר ולא ביליתי.
אני לא חושב שלך יש את השיפוט ולאחרים להגיד לי מה לעשות עם הכסף..
בכל מקרה גם לא היה לי איך להגיע ואם נפגעת מזה שלא באתי אני מצטער וכבר הודעתי לך
שמראש אני לא יגיע אותך ויחזיק לך אצבעות בכל זאת..
אני לא מבין למה התעצבנת ולמה רשמת עכשיו תגובה כזאתי שבאמת אבל באמת נפגעתי ממנה ואני לא אחד שנפגע בקלות
כל אחד שיעשה עם הכסף שלו מה בראש שלו כי הוא מרוויח אותו ביושר ובקריעת תחת ואל כל אחד מרוויח 2000 שקל ומעלה.
יש כאלה שרואים את הפיתוח גוף בתור תחביב וחלק באורח חיים כמוך ולא כל אחד חייב לבוא נכון?
אתה מורעל ורואים תוצאות ורואים שאתה אוהב את הספורט הזה ואתה מקריב הכל..
לכל אחד דיעה שונה לגביי הספורט.
אבל בכל זאת זה לא היה במקום מה שאמרת ולמרות הכל אני אוהב אותך ומקווה שבסוף תבין שזה לא היה בכוונה :flowers:

ניגרי אתה נראה מעולה בהצלחה בהמשך

ניגרי ענק
11-09-07, 00:06
הנה עוד תמונה מהתחרות רק בשביל שתקבלו פרופורציות על ההבדל בחיטוב:

http://www.nabba.co.il/DSCF0499.JPG

Mr.Bazooka
11-09-07, 00:15
הנה עוד תמונה מהתחרות רק בשביל שתקבלו פרופורציות על ההבדל בחיטוב:

http://www.nabba.co.il/DSCF0499.JPG

פעם ראשונה שאני רואה את התמונה הזאתי בגודל טיבעי ולא באווטר הקטן :flowers:
יש לך אחלה חיטובים והחזה שלך משתפר משנה לשנה..החל מהתחרות שכולם אמרו לך שהוא קטן
ובעייתי לבין התמונה הזאתי..
יש לך גוף פרופורציונלי לחלוטין הגב ענק היידיים ממש גדולות וניתן לראות בקלות שהכתפיים שלך
הם החלק החזק כנ"ל גם האמות :)

הצבע גוף שהשתמשת בו באותה תחרות מהמם וממש מחמיא..

בהצלחה בהמשך

ניגרי ענק
11-09-07, 00:21
פעם ראשונה שאני רואה את התמונה הזאתי בגודל טיבעי ולא באווטר הקטן :flowers:
יש לך אחלה חיטובים והחזה שלך משתפר משנה לשנה..החל מהתחרות שכולם אמרו לך שהוא קטן
ובעייתי לבין התמונה הזאתי..
יש לך גוף פרופורציונלי לחלוטין הגב ענק היידיים ממש גדולות וניתן לראות בקלות שהכתפיים שלך
הם החלק החזק כנ"ל גם האמות :)

הצבע גוף שהשתמשת בו באותה תחרות מהמם וממש מחמיא..

בהצלחה בהמשך

תודה, אבל יש לדייק: החזה שלי תמיד היה טוב, רק מה, במאסה הוא מקבל מראה שונה ולא מחמיא. הכל בסדר מתחת לשומן ממתין דבר איכותי מאוד, ואני חש שעליתי יפה מאוד בשנה האחרונה - ככה שאחרי השיוף יהיה מה להציג.
אל תשכחו שרק מהחודש הבא אני משחרר באמת חבל ומתכוון לעלות חזק ורצוף עד אמצע מארס.
ההבדל ששנה שעברה התחלתי את העליה מאזור ה 72 וכעת אני מתחיל אותה מאזור ה 88 ואני סבור שההחלטה לא להתחרות השנה תשתלם ועוד איך.
ותכלס צובט לפעמים את הלב לראות תמונות מהתחרות שהייתי יבש תופת ולחשוב שבכל מקרה כרגע אין שום דימיון לאיכות הנפלאה ההיא - אבל זה באדי בילדניג ומי שרוצה להיות חטוב כל השנה משלם על כך מחיר.
יאללה מאסה!!!

Mr.Bazooka
11-09-07, 00:40
תודה, אבל יש לדייק: החזה שלי תמיד היה טוב, רק מה, במאסה הוא מקבל מראה שונה ולא מחמיא. הכל בסדר מתחת לשומן ממתין דבר איכותי מאוד, ואני חש שעליתי יפה מאוד בשנה האחרונה - ככה שאחרי השיוף יהיה מה להציג.
אל תשכחו שרק מהחודש הבא אני משחרר באמת חבל ומתכוון לעלות חזק ורצוף עד אמצע מארס.
ההבדל ששנה שעברה התחלתי את העליה מאזור ה 72 וכעת אני מתחיל אותה מאזור ה 88 ואני סבור שההחלטה לא להתחרות השנה תשתלם ועוד איך.
ותכלס צובט לפעמים את הלב לראות תמונות מהתחרות שהייתי יבש תופת ולחשוב שבכל מקרה כרגע אין שום דימיון לאיכות הנפלאה ההיא - אבל זה באדי בילדניג ומי שרוצה להיות חטוב כל השנה משלם על כך מחיר.
יאללה מאסה!!!
שמע אח שלי גיבור כולם פה יכולים להגיד לך מה בראש שלהם ובכל זאת למרות מה שכולם יגידו
אני יגיד משהו שונה אם באמת הוא נכון..

בתחרות הראשונה שהתחרת עד 75 או 70 קילו החזה שלך היה הבעייתי ביותר ואם אני זוכר
נכון אתה אפילו אמרת שזאת הבעיה והראת תמונות מהאימונים שלך וכולם התפלאו וראו שהחזה שלך התפתח פלאים וגם אתה השבת שזה נכון...
בקיצר למה לטחון מים?אתה נראה פיצוץ גם במאסה אתה נראה טוב יחסית אולם לא הכי אסטתי שיש (למרות שאין מה לצפות אחרי הכל אתה במאסה ואתה אוכל כמו 5 בני אדם)ואתה עולה מלוכלכך מאוד בניגוד להרבה שלא פועלים לפי המדיניות הזאת..
אבל מי שבסוף קוצר את הפרי ונהנה ממנו זה אתה ולא אחרים..
גם אני בדיעה שלפעמים עדיף להשאיר את הכבוד והמוניטין בצד ולחזור עם "אקסטרא כבוד ואקסטרא מוניטין" אתה חיה רעה ותוכיח זאת לכולם בתחרות הבאה שלך.

בהצלחה חבר!

Night_Wolf
11-09-07, 00:48
אתה יודע כמה כבוד יש לי אליך וכמה אני מכבד אותך ואוהב אותך..
אבל יש אנשים שקורעים את התחת הזה מידי יום ויום בעבודה כדי שיוכלו לפרנס את עצמם ולא לכל אחד יש כסף מיותר להוציא
על תחרויות של פיתוח גוף אתה לא יודע מה המצב שלי באמת ואם יש לי כבר כסף שחסכתי אותו כל החודש זה היה רק
בשביל לצאת לטיול עם חברים גם שם לא בזבזתי כי זה היה בילוי נטו אחרי שחופש שעבר שלהם הלך לאלף עזאזל בגלל המלחמה
כשהייתי מרותק לבית ולמקלט בגלל הטילים שנחתו ליד הבית שלי ואני סבלתי קיץ שעבר ולא ביליתי.
אני לא חושב שלך יש את השיפוט ולאחרים להגיד לי מה לעשות עם הכסף..
בכל מקרה גם לא היה לי איך להגיע ואם נפגעת מזה שלא באתי אני מצטער וכבר הודעתי לך
שמראש אני לא יגיע אותך ויחזיק לך אצבעות בכל זאת..
אני לא מבין למה התעצבנת ולמה רשמת עכשיו תגובה כזאתי שבאמת אבל באמת נפגעתי ממנה ואני לא אחד שנפגע בקלות
כל אחד שיעשה עם הכסף שלו מה בראש שלו כי הוא מרוויח אותו ביושר ובקריעת תחת ואל כל אחד מרוויח 2000 שקל ומעלה.
יש כאלה שרואים את הפיתוח גוף בתור תחביב וחלק באורח חיים כמוך ולא כל אחד חייב לבוא נכון?
אתה מורעל ורואים תוצאות ורואים שאתה אוהב את הספורט הזה ואתה מקריב הכל..
לכל אחד דיעה שונה לגביי הספורט.
אבל בכל זאת זה לא היה במקום מה שאמרת ולמרות הכל אני אוהב אותך ומקווה שבסוף תבין שזה לא היה בכוונה :flowers:

ניגרי אתה נראה מעולה בהצלחה בהמשך
תאמת התכוונתי בכלליות לחברים אחרים בפורום ובנינו בכלל לא חשבתי עליך שכתבתי את התגובה הזאת לי משקרים רק פעם אחת,מצטער שנפגעתה אני לא ארחיב על הנושא איתך פה מה שכן אני אגיד שיש דברים שאנשים פה לא יודעים ושלא כתכבה אבל זה לא נשאיר לפורום פשוט נישכח את זה, אני לא מחפש לפגוע באף אחד אבל גם אני ניפגע שכל אחד נהיה פה רוני קולמן ואחרי זה שמגיעה תחרות כולם קופצים
"אני לא בא למה כי יש ככה וככה" סבבה מעריך את זה אין לי בעיה יש אנשים שיש להם סדר עדיפות אחר ואני מכבד את זה אבל להגיד לי דבר כזה גועלי כמו
"וואלה אני לא בא כי לא בזין שלי לבזבז כסף בישביל לראות גברים מתרוממים בתחתונים" ועוד לא להתבייש ולהמשיך להגיב פה?!שמגיבים פה מתחרים מקצוענים חלקם לקחו מר ישראל בקטגורית משקל ועוד חלק שקוראים פה בקביעות שלקחו על אלוף אלופים?!שלא לדבר על אלי האנה מר עולם שנכנס לפה לפורום בקביעות כדי לקרוא והוא רואה כאלו תגובות איך הוא או כל ספורטאי אחר בניהם או גם אני ארגיש?
וכן אני יודע שאני חובבן למי שיש משהו לחשוב ואני כולה פעם ראשונה על במה
אבל שאני עליתי לבמה הייתה נחשיו מתחרה בידיוק כמו כולם!ועשיתי את אותה דיאטה ועברתי תהליכים מאוד קשים מעבר אליה בידיוק כמו שמתחרים כמו מאור זרדז או נאור זיו עשו ומי שזילזל ואני יודע שהיו כאלה ואני שמעתי את הליכלוכים כבר ויש לי רשימה עצבנית של האנשים האלה בפעם הבאה שאני מתחרה איך שאני יורד מהפודיום! ויראה להם מה תפריט של גיל גרנות ומה תמיכה של עומר לנדאו מסוגל לעשות:):sbb4:

ניגרי ענק
11-09-07, 00:48
שמע אח שלי גיבור כולם פה יכולים להגיד לך מה בראש שלהם ובכל זאת למרות מה שכולם יגידו
אני יגיד משהו שונה אם באמת הוא נכון..

בתחרות הראשונה שהתחרת עד 75 או 70 קילו החזה שלך היה הבעייתי ביותר ואם אני זוכר
נכון אתה אפילו אמרת שזאת הבעיה והראת תמונות מהאימונים שלך וכולם התפלאו וראו שהחזה שלך התפתח פלאים וגם אתה השבת שזה נכון...
בקיצר למה לטחון מים?אתה נראה פיצוץ גם במאסה אתה נראה טוב יחסית אולם לא הכי אסטתי שיש (למרות שאין מה לצפות אחרי הכל אתה במאסה ואתה אוכל כמו 5 בני אדם)ואתה עולה מלוכלכך מאוד בניגוד להרבה שלא פועלים לפי המדיניות הזאת..
אבל מי שבסוף קוצר את הפרי ונהנה ממנו זה אתה ולא אחרים..
גם אני בדיעה שלפעמים עדיף להשאיר את הכבוד והמוניטין בצד ולחזור עם "אקסטרא כבוד ואקסטרא מוניטין" אתה חיה רעה ותוכיח זאת לכולם בתחרות הבאה שלך.

בהצלחה חבר!



תודה.
רק תיקון קטן: אני לא עולה מלוכלך מאוד, לעולם לא עברתי את ה 18 אחוז, אך מצד שני אני לא אחסיר אוכל או אתלבט אם לאכול או לא כדי להישאר חטוב באוף סיזן. זה נראה לי אבסורד לחשוב "אוי אני אשמין" כשאתה מחפש לעלות במשקל - לדעתי צריך להפציץ!:wiggle:

ניגרי ענק
11-09-07, 00:54
תאמת התכוונתי בכלליות לחברים אחרים בפורום ובנינו בכלל לא חשבתי עליך שכתבתי את התגובה הזאת לי משקרים רק פעם אחת,מצטער שנפגעתה אני לא ארחיב על הנושא איתך פה מה שכן אני אגיד שיש דברים שאנשים פה לא יודעים ושלא כתכבה אבל זה לא נשאיר לפורום פשוט נישכח את זה, אני לא מחפש לפגוע באף אחד אבל גם אני ניפגע שכל אחד נהיה פה רוני קולמן ואחרי זה שמגיעה תחרות כולם קופצים
"אני לא בא למה כי יש ככה וככה" סבבה מעריך את זה אין לי בעיה יש אנשים שיש להם סדר עדיפות אחר ואני מכבד את זה אבל להגיד לי דבר כזה גועלי כמו
"וואלה אני לא בא כי לא בזין שלי לבזבז כסף בישביל לראות גברים מתרוממים בתחתונים" ועוד לא להתבייש ולהמשיך להגיב פה?!שמגיבים פה מתחרים מקצוענים חלקם לקחו מר ישראל בקטגורית משקל ועוד חלק שקוראים פה בקביעות שלקחו על אלוף אלופים?!שלא לדבר על אלי האנה מר עולם שנכנס לפה לפורום בקביעות כדי לקרוא והוא רואה כאלו תגובות איך הוא או כל ספורטאי אחר בניהם גם אני ארגיש?
וכן אני יודע שאני חובבן למי שיש משהו לחשוב ואני כולה פעם ראשונה על במה
אבל שאני עליתי לבמה הייתה נחשיו מתחרה בידיוק כמו כולם!ועשיתי את אותה דיאטה ועברתי תהליכים מאוד קשים מעבר אליה בידיוק כמו שמתחרים כמו מאור זרדז או נאור זיו עשו ומי שזילזל ואני יודע שהיו כאלה ואני שמעתי את הליכלוכים כבר ויש לי רשימה עצבנית של האנשים האלה בפעם הבאה שאני מתחרה איך שאני יורד מהפודיום! ויראה להם מה תפריט של גיל גרנות ומה תמיכה של עומר לנדאו מסוגל לעשות:):sbb4:

אח שלי עזוב אותך משטויות מי אמר ומה אמר.
אתה תותח תימסח, אז לא הגעת הכי מוכן לתחרות ראשונה - אז מה?
רעבאק אני בתחרות הראשונה שלי שפכתי על הגוף 2 בקבוקי שמן תינוקות והייתי לבן כל כך שהשופטים שקלו להרכיב משקפי שמש.
אני רואה את הקלטת הזאת ופשוט צוחק ממנה בכיף.
לומדים, משתפרים.
בדיוק שנה אחרי הפאדיחה ההיא, נתתי פוזינג מהסרטים, הגעתי צבוע מעולה, ולקחתי מר צפון.
זה שיש לך ביצים לעלות זה כבר שם אותך 50 ליגות מעל אחרים.
חוץ מזה אתה יודע שיש לך גם גנטיקה של מפלצת - ואתה עוד תעשה טרור אח שלי.
כל מי שדיבר - דיבר מקנאה.
אני הייתי בקהל ואנשים שמבינים אמרו שיש לך פוטנציאל אדיר להמשך.
אז קדימה אחי - להפציץ!!

AkunaMatata
11-09-07, 12:39
איך אני אוהב את ניגרי
איך הוא מחייך שהוא עושה תפוזות...

Daniel-Barak
11-09-07, 13:42
איך אני אוהב את ניגרי
איך הוא מחייך שהוא עושה תפוזות...גם כשהוא מסיים סט מתיש, הוא מחייך
בעצם גם במהלך הסט חח

Mr.Bazooka
11-09-07, 14:31
תאמת התכוונתי בכלליות לחברים אחרים בפורום ובנינו בכלל לא חשבתי עליך שכתבתי את התגובה הזאת לי משקרים רק פעם אחת,מצטער שנפגעתה אני לא ארחיב על הנושא איתך פה מה שכן אני אגיד שיש דברים שאנשים פה לא יודעים ושלא כתכבה אבל זה לא נשאיר לפורום פשוט נישכח את זה, אני לא מחפש לפגוע באף אחד אבל גם אני ניפגע שכל אחד נהיה פה רוני קולמן ואחרי זה שמגיעה תחרות כולם קופצים
"אני לא בא למה כי יש ככה וככה" סבבה מעריך את זה אין לי בעיה יש אנשים שיש להם סדר עדיפות אחר ואני מכבד את זה אבל להגיד לי דבר כזה גועלי כמו
"וואלה אני לא בא כי לא בזין שלי לבזבז כסף בישביל לראות גברים מתרוממים בתחתונים" ועוד לא להתבייש ולהמשיך להגיב פה?!שמגיבים פה מתחרים מקצוענים חלקם לקחו מר ישראל בקטגורית משקל ועוד חלק שקוראים פה בקביעות שלקחו על אלוף אלופים?!שלא לדבר על אלי האנה מר עולם שנכנס לפה לפורום בקביעות כדי לקרוא והוא רואה כאלו תגובות איך הוא או כל ספורטאי אחר בניהם או גם אני ארגיש?
וכן אני יודע שאני חובבן למי שיש משהו לחשוב ואני כולה פעם ראשונה על במה
אבל שאני עליתי לבמה הייתה נחשיו מתחרה בידיוק כמו כולם!ועשיתי את אותה דיאטה ועברתי תהליכים מאוד קשים מעבר אליה בידיוק כמו שמתחרים כמו מאור זרדז או נאור זיו עשו ומי שזילזל ואני יודע שהיו כאלה ואני שמעתי את הליכלוכים כבר ויש לי רשימה עצבנית של האנשים האלה בפעם הבאה שאני מתחרה איך שאני יורד מהפודיום! ויראה להם מה תפריט של גיל גרנות ומה תמיכה של עומר לנדאו מסוגל לעשות:):sbb4:
מתי אמרתי את זה?
אם אמרתי את זה באמת שאני לא ראוי להיות פורום אבל אם אמרתי דבר כזה אז זאת אומרת שיש לי פיצול אישיות לא?
כי תראה איך החמאתי לאביב ואם הייתי אורמ את זה לא הייתי מגיב ככה לאביב והייתי מתחיל לקלל פה את כולם לא אמרתי דבר כזה ואם כן באמת שאני מצטער ויכול שכנראה יש סיבה מוצדקת אולי הייתי עצבני באותו יום או פשוט באותו הרגע..

אני לא חושב שאף אחד הוא מתרומם להפך עולם הבודיבילדרים הוא עולם מאוד יפה ואלה אנשים שאני מעריך מכל הזוויות ומכל הבחינות..

אני אשמח לדבר איתך במסנגר כשתתחבר..
וגם לתמונות שנאור זיו העלה ותמונות שלך עם חברך עומר לנדאו התותח החמאתי..
אם הייתי אומר מתרוממים לא הייתי נמצא בפורום הזה ולא הייתי מגיב ככה על התמונות האלה.
תחשוב..
חוץ מזה גם אתה היית עצבני באותה תקופה וכנראה זכרת משהו בערפול מהשיחה שלנו
ורק הגברת את השנאה שלך..

אבל כמו שאמרתי אני לא חושב ככה על אף אחד ואני מעריך ואוהב את כולם בפורום הזה
ומעריך במיוחד את החברה מהליגה הגבוהה יותר!

שיהיה לך גלעד חג שמח וגם לך אביב ולכל הפורום

Night_Wolf
11-09-07, 15:35
מתי אמרתי את זה?
אם אמרתי את זה באמת שאני לא ראוי להיות פורום אבל אם אמרתי דבר כזה אז זאת אומרת שיש לי פיצול אישיות לא?
כי תראה איך החמאתי לאביב ואם הייתי אורמ את זה לא הייתי מגיב ככה לאביב והייתי מתחיל לקלל פה את כולם לא אמרתי דבר כזה ואם כן באמת שאני מצטער ויכול שכנראה יש סיבה מוצדקת אולי הייתי עצבני באותו יום או פשוט באותו הרגע..

אני לא חושב שאף אחד הוא מתרומם להפך עולם הבודיבילדרים הוא עולם מאוד יפה ואלה אנשים שאני מעריך מכל הזוויות ומכל הבחינות..

אני אשמח לדבר איתך במסנגר כשתתחבר..
וגם לתמונות שנאור זיו העלה ותמונות שלך עם חברך עומר לנדאו התותח החמאתי..
אם הייתי אומר מתרוממים לא הייתי נמצא בפורום הזה ולא הייתי מגיב ככה על התמונות האלה.
תחשוב..
חוץ מזה גם אתה היית עצבני באותה תקופה וכנראה זכרת משהו בערפול מהשיחה שלנו
ורק הגברת את השנאה שלך..

אבל כמו שאמרתי אני לא חושב ככה על אף אחד ואני מעריך ואוהב את כולם בפורום הזה
ומעריך במיוחד את החברה מהליגה הגבוהה יותר!

שיהיה לך גלעד חג שמח וגם לך אביב ולכל הפורום

תגיד אתה פרנואיד?אני בכלל ציינתי את השם שלך?תבין מי מה שאמרתה או לא אמרתה זה לא משנה ומה שהיה היה אז סתם אנחנו טוחנים פה מים.
אני טאחלס שם זין אחד ענק! כל מי שיש לו הערה שלילית כלפי ולא מתרגש ממנה בכלל..אבל שמשקרים לי זה מעצבן ומטריף אותי !!!
בגלל זה איגנרתי אותך ..
בכל מקרה עשיתה קטע מלוכלך ואני לא רוצה להמשיך לדון פה בפורום עליו כי זה מרגיז ומעצבן אותי, ואני מאותו יום הבנתי שיש אנשים שמדברים ויש אנשים שעושים.

חג שמח גם לך ולחברי הפורום.

אנחנו סיימנו את השיחה כאן.

נ.ב
מצטער על הדיבור הזה זה לא כלכך מתאים, אבל מי שהיה יודע את כל הגירסה היה מבין אותי.

SkyLiNe
11-09-07, 22:04
איך כל דבר נהפך לריב משהו לא נורמלי

Night_Wolf
11-09-07, 22:07
איך כל דבר נהפך לריב משהו לא נורמלי

זה היה ענין אישי בנינו,אין לך מושג על מה מדובר,אל תיתערב.