PDA

צפה בגרסא המלאה : בקשר לכשרות של אבקות חלבון.. עזרה בדילמה


yuval2d
01-10-07, 01:23
אני מתענין בקשר לאבקת חלבון Whey Protein Stack והבנתי שהיא לא כשרה.
אני מתכוון להתחיל להתאמן, אני רזה ורוצה לפתח גוף גדול מה שנקרא. אני בן 18 עוד מעט, ואני מתכוון לרכוש אבקה בימים הקרובים אבל חשובה לי הכשרות כי אני שומר.
עיקר השאלה שלי היא אם האבקה לא כשרה בגלל מרכיבים שהם לא כשרים שיש בתוכה או כי היא פשוט מיוצרת במפעל לא כשר בחו"ל כמו שקורה לדוגמא עם הסימילאק של התינוקות.
אם היא לא כשרה בגלל שהיא לא עברה בדיקת רבנות או כי היא מיוצרת בחו"ל במפעל לא כשר אז פחות איכפת לי, למרות שזה גם ככה טיפה מרתיע, אבל אם המרכיבים שלה עצמם לא כשרים אז זאת כבר בעיה. אני קצת בדילמה לגבי מה לעשות.
הקטע הוא שהבנתי שיש אבקות ישראליות כשרות, אבל ממה שראיתי אף אחד לא כתב בעמודים שלהם תגובות והבנתי שהם לא פופולריות ואני מפחד שהם יהיו לא איכותיות, כי הבנתי שהאבקה הזאת שרשמתי לכם היא הדה בסט של האבקות.
אני כמעט בטוח שלא הרבה ידעו אם היא לא כשרה בגלל המקום ייצור או בגלל המרכיבים, אבל הייתי שמח שבכל זאת גם מי שלא יודע היה נותן לי עצה מה לעשות, אם לקנות את הישראלית או לא, בכלל עצות להתחלת אימונים וכאלה, חשוב לי לדעת קצת יותר כדי להגיע לביצועים מקסימלים. תודה רבה למי שיענה לי על השאלות.

toxicity
01-10-07, 01:31
אתה לא צריך אבקת חלבון
תכין לעצמך תפריט קודם כל
אבקת חלבון זה כלום זה לא יעזור לך זה סך הכל תחליף למקור חלבון אחר כגון קוטג' או טונה אין בזה משהו מיוחד אתה יכול לצאת מהסרט

yuval2d
01-10-07, 01:37
אני יודע שזה תחליף, ניסיתי פעם להתאמן בלי אבקות ובלי כלום, זה קשה אחרי אימון שלא בא לך לגעת בכלום לאכול טונה, שצריך לפחות שתי קופסאות לפחות כדי להגיע למצב של 2 גרם לכל קילו, אם לא יותר.
יש לכם תפריטים מומלצים מוכנים לתת במקרה? אולי זה יעזור.
בכל מקרה, אני חושב שאבקה כן תעזור, בנוסף לתפריט מסודר כמובן, אם מישהו בכל זאת יודע פרטים זה יעזור אם תכתבו לי אותם.

toxicity
01-10-07, 01:42
אתה לא צריך שום 2 קופסאות טונה אחרי אימון, הרבה יותר חשוב הפחמימות. יספיק לך אפילו קצת פחות מקופסאת טונה שלמה. 2 גרם לקילו זה לכל יום לא לאחרי אימון, אחרי אימון צריך להתרכז בפחמימות עם א"ג גבוה כגון סוכר ענבים לחם וכו'.
אתה לא צריך אבקה.
תזונה -> אימונים -> שינה -> תוספים.
ועוד אתה מתחיל אין לך מושג אפילו מתי צריך ולמה זה סתם יהיה ביזבוז כסף בשבילך.
תקרא פה מדריכים שתקבל קצת ראייה על כל העניין הזה.

yuval2d
01-10-07, 01:48
אז מתי כדאי להתחיל לקנות אבקות? אם בכלל כדאי ?
ומה זה א"ג במושגים של פיתוח? מה זה אומר בעצם?

toxicity
01-10-07, 12:28
תקרא פה מאמרים תבין בכלל את כל הדברים פה