PDA

צפה בגרסא המלאה : כרטיס ביקור עומר לנדאו חלק - א"


טל יואב
27-10-07, 14:09
כרטיס ביקור , עומר לנדאו .
חלק – א" פרופיל אישי .

עומר לנדאו ספורטאי מתחרה במר ישראל , וחבר פעיל מאוד בקהילת משפחת ישראל בודי .
סיפור הצלחתו של הספורטאי עומר היא יותר בשינוי הדרמטי והמהפך שהצליח לחולל בגופו בתהליך של שנה של עבודה קשה מאוד . מעוד ספורטאי מהשורה כאשר התחיל את דרכו לניצחון על מר ישראל הקודם , זהו סיפורו של עומר הספורטאי מחולון .

- עומר תספר לנו קצת על עצמך .
- אני בן 20 , הגובה שלי הוא 1.63 מ" . נולדתי בתאריך 29.6.1986 , מתאמן בחדר הכושר נפשונית בחולון זה הכי נוח כי זה הכי קרוב לבית . נכנסתי לראשונה לחדר הכושר בגיל 14 הייתי מתאמן לא רציני עושה חזה והולך הביתה . אוכל אחרי זה פיצה ומלואח . אבל בשנתיים האחרונות לקחתי את עצמי ברצינות . עשיתי דיאטת חיטוב במשך שנה , בהתחלה אצל יועץ תזונה אחר , לפני שהכרתי את גיל , וכך בעצם ניגשתי לתחרות הראשונה . רק דיאטה בלי עליה במאסה בכלל . לאחר מכאן עברתי לגיל גרנות , ובפרק זמן קצר מאוד יחסית , היו תוצאות הרבה יותר משמעותיות . אצל גיל עשינו עליית מאסה מסודרת ונקייה . וניתן היה לראות את ההבדלים מתחרות לתחרות . לצערי החיטוב התפקשש עקב שינוי ברגע האחרון של הקטגוריות משקל . אני מודה שחיפפתי בחיטוב , עקב העומס הכבד מאוד שהיה עליי בעבודה ובלימודים .

- בתור נער כיצד היה מבנה גופך ?
- מאז שהייתי ילד קטן תמיד הייתי שמן . ולכן גם קל לי מאוד לעלות במאסה , לעומת זאת החיטוב אצלי מלווה בהמון קשיים .

- כמה פעמים בשבוע אתה מתאמן ?
- בעלייה למאסה ארבע פעמים בשבוע , ובתקופת החיטוב בין שש לשבע פעמים בשבוע לא כולל אירובי .
- בכמה תחרויות התחרית עד עכשיו והיכן ?
- התחריתי כבר בשתי תחרויות של מר ישראל שניהם באיגוד NABBA , בשנים 2006 , 2007.
- מה היה ההבדל בפן האישי שלך בין התחרויות מר ישראל 2006 לשנת 2007 ?
- בשנת 2006 עם היועץ הקודם לתחרות הראשונה היה לי רק את תהליך החיטוב , אומנם התחטבתי אך בתהליך הפסדתי המון מאסת שריר , לעומת זאת בתחרות השנייה גיל לקח אותי תחת חסותו . כל ההכנות היו אחרת לגמרי. אני חייב לציין שגיל בטיפולו המסור נותן את הכל מעצמו . ניתן להרגיש שהוא דואג וקשוב מאוד לספורטאי , הוא עומד מאחוריך בהכל. בזכות גיל העליתי 9 ק"ג של מאסת שריר נקי בתקופה של שבעה חודשים . בין תחרות לתחרות היה הפרש של 9.5 ק"ג . הגעתי הרבה יותר מוכן לתחרות מכל הבחינות , אם זה מבחינה מקצועית , אירובי , ביצוע הפוזות , הרוטינה , תהליך הייבוש והעמסה . גיל מתקשר כל הזמן לבדוק אם אתה צריך משהו , בכל דבר הוא ממש עוזר .

- מהם הקשיים בהכנות לתחרות ? נסה לתאר לקוראים שלנו שלא מתחרים מה עובר על אותו ספורטאי לפני תחרות ?

- עד שמשהו לא עובר את זה על בשרו ממש , הוא לא יודע מה זה הכנה לתחרות . כל הפרוצדורה מתחילה כ- 4 חודשים לפני התחרות . מגיע היום שהחיטוב מתחיל ואתה נצמד לתפריט שלך כמו לברזל . אסור לסטות ימינה או שמאלה , להיצמד לתפריט ב- 100% , השילוב של האירובי עולה לאט , לאט בהדרגה . אימונים מהירים בשילוב של מנוחות קצרות . ככל שהזמן עובר האירובי עולה והתפריט אוכל מצטמצם . ההרגשה מלוות ברעב ובכאבי ראש , קשה מאוד לאחר יום עבודה לעשות אירובי שעתיים , בשבועות האחרונים התהליך נהפך לקשה במיוחד , אתה מקצץ כמעט לגמרי בפחמימות ואתה פשוט מותש . בבוקר אירובי , צוהרים אירובי, ולפני השינה אירובי . כל היום שלך בעצם מסתובב סביב האירובי . וממש בימים האחרונים לפני התחרות בשילוב עם המשתננים עם ריקון הפחמימות והאירובי ההרגשה פשוט נוראית , עד שאתה מגיע לבמה ממש מותש ובקושי עומד על הרגליים .

- בכנות עומר , זה שווה את כל זה ?
- זה שווה . בשבילי זאת חוויה של פעם בחיים . אני לא מתכון להמשיך עם זה עוד תקופה ארוכה. אחרי זה לראות את התמונות זה הכיף . סה"כ בארץ הצלחה בפיתוח הגוף לא נחשבת בחברה , הצלחה בפיתוח הגוף היא לא חלק מהנורמה של החברה . זה להרגשה הכללית שלך להראות אחר כך לכולם לאיזו רמה הגעת . אבל ממש להגיע לרמות גבוהות זה לא משתלם .

- כיצד התמודדת עם נקודות שבירה במהלך ההכנות לתחרות ?
- היו לי המון רגעים כאלו , בטח שעברה לי המחשבה מה אני צריך את זה בכלל ? הרי התגמול לכל זה הוא סיפוק אישי בלבד . אבל המחמאות והתגובות החיוביות מאנשים סביב מעודדים. גם גיל עוזר המון , אתה פוחד לאכזב את גיל , אחרי כל מה שהוא משקיע בכך . גם ההורים דואגים תמיד שהאוכל יהיה מוכן בזמן .

- ואחרי כל זה שעמדת על הבמה כאשר הכל נגמר אז ?
- אני הרגשתי סיפוק רב . במיוחד עקב התחרות הקטנה שהייתה לי עם אופיר בכר (כידוע שנה אשתקד אופיר בכר זכה בתחרות ) , וגם השופטים הרגישו בזה , שהייתי טוב יותר ועברתי וניצחתי אותו בניקוד . זאת בעצם הייתה המטרה העיקרית שלי בתחרות הזאת לא היו לי ציפיות מעבר לזה . ברגע ששינו את הקטגוריות גם הגישה שלי השתנתה , התאכזבתי על השינוי . כי אמרתי לעצמי אם אני משקיע אז לבוא ולקחת את התואר עד 70 ק"ג . ובגלל השינוי במשקלים בהתראה כל כך קצרה כך גם ההכנות שלי לתחרות נראו בהתאם.

- למה לא עלית לאיגוד IFBB כאשר ראית את השינוי בקטגוריות ?
- כי התכנון שלי עם גיל היה מראש שאני עולה לאיגוד NABBA , ולא הייתי מספיק להגיע מכון לתאריך של התחרות של האיגוד IFBB , למרות שגם לNABBA לא הגעתי 100% מוכן. אם הייתי יודע זאת מספיק זמן מראש הייתי עולה לאיגוד IFBB .
- מהו משקל הגוף שלך "באוף סיזאן " ?
- 86 ק"ג זה היה באפריל לפני החיטוב לתחרות היום אני 82 ק"ג .
- משקל גוף בתחרות האחרונה ?
- בשנת 2007 שקלתי 71 ק"ג , ובשנת 2006 שקלתי 62.5 ק"ג .
- תרגיל מועדף ?
- אני מאוד אוהב סקוואטים , אני אוהב לסבול באימון . כל מה שקשור ללחיצות , חזה "דד ליפט ", אני מאוד אוהב תרגילים בסיסים לא צריך יותר מזה .
- השריר הכי מפותח בגוף אצלך ?
- הידיים כולל קדמית ואחורית לא כולל אמות .
- השריר הכי חלש ?
- תאומים , רואים את זה . אבל סה"כ יש לי פרופורציות בגוף . אין לי חלק שמפגר אחרי היתר. ב-2007 שיפרתי משמעותית את הרגליים לא ראו את זה כל כך כי היו לי בעיות לכווץ את שרירי הרגליים . כאשר הייתי מכווץ הם היו נתפסים לי ונשארים תפוסים גם לאחר הכיווץ . היו לי כאבים במקומות שלא חשבתי בכלל שקיימים שרירים . הבעיה הייתה במשתננים שלקחתי לפני התחרות .
- אתה מתכון להתחרות שוב בעתיד ?
- כרגע אני מתכון להשקיע בלימודים , אולי בעתיד הרחוק יותר אם יהיה לי זמן להשקיע .
- אך אתה שומר על מוטיבציה גבוה באימונים ? במיוחד עכשיו שאין תחרות באופק ?
- הדבר הראשון זה גלעד (שותפו לאימונים ) . הוא ואני צמד חמד באימונים , אנחנו נותנים אחד לשני המון רעל . בלי האימונים אני ממש מרגיש שכל הגוף שלי מתנוון . אני לא יכול להסתכל על עצמי במראה .
- כמה זמן נחת לאחר התחרות ?
- לקחתי הפסקה כללית של שבועיים . ומאז שחזרתי עליתי כבר 12 ק"ג.
- יש לך דמות להערצה בספורט ?
- אין לי דמות מסוימת . אף אחד אני פחות מתמקד באחרים . אני יכול להגיד שאני מאוד מעריך את דניס וולף הוא עשה לאחרונה התקדמות משמעותית , אני גם מאוד אוהב את ג"י קאטלר באותה מידה . אבל לא מחזיק מאף אחד , הם סה"כ מאוד מרשימים .
- מהי החשיבות של שותף לאימונים ?
- אני לא יכול לדבר על שותפים אחרים . אבל גלעד ואני ממש חזקים באימונים ביחד . למשל שיניתי את כל סדרת האימונים שלי עכשיו כי הוא לומד בערב ואני לומד בבוקר על מנת שאיכשהו נוכל להתאמן יחד . זה מגיע בצורה של תמיכה ועזרה במשקולות . לצעוק ולעשות בלגן באימונים להתאמן בטרוף , זה משנה את כל הגישה לאימונים . יש עלינו הרבה תלונות במכון , כי זהו לא מכון של "הארד –קור " . אנחנו שוברים מראות כאשר אנו זורקים משקולות על הרצפה , איימו עלינו במכתבים .
- איזה ויתורים עשית על מנת להתקדם בספורט ?
- לא עשיתי שום ויתורים . אם זה היה מאלץ אותי לוותר על משהו חשוב הייתי מוותר על פיתוח הגוף . אולי ויתרתי קצת על בילויים . רק להקפיד באוכל זה הכל.
- תוכניות לעתיד בספורט ?
- בינתיים אני ממשיך להתאמן חזק וממשיך להקפיד על התזונה , נראה לאן באמת אפשר להתקדם ללא צעדים קיצוניים .
- ומה התוכניות שלך לעתיד ?
- אני לומד ראיית חשבון , ועובד בבית השקעות סגרתי כבר להתמחות .
- רגע אבל אתה בן 20 מה עם צבא ?
- מהצבא השתחררתי באמצע . ברגע שהרגשתי שאני לא מצא את עצמי ולא תורם כלום , עשיתי צבא עשרה חודשים ויצאתי על קב"ן . אני ממש לא מצטער בעשרה חודשי שירות הייתי מ"כ בבסיס טירונים 02 . אבל זה שוחק אני בכלל רציתי להיות בתחום של המודיעין ומחשבים .


השמות הבאים נזרקים לעבר עומרי והוא צריך להגיד את הדבר הראשון שעולה לו בראש כאשר הוא שומע את .....
גלעד הוא : ...... – החבר הכי טוב שיש .
ארבל הוא : ..... (עומרי מתפקע מצחוק ) יש לו הרבה צדדים מצד אחד הוא מאוד מפרגן ותומך ומצד שני הוא יותר מידי מפרגן לעצמו .
ישראל בודי ....... : זה משפחה .
גיל גרנות הוא ........: מלך.
NABBA .........: תותחים הם כבר הביאו את המהפך ואת כל השינוי לענף .
אופיר בכר הוא .....: הצעד שהוא עשה שפרסם בפורום את התוצאות בנינו , מראה על המון אומץ והגינות .


מימין עומר בחנות
http://israelbody.org/_uploads/extraimg/omerside1.jpg
של ישראל בודי .

משמאל עומר על
הבמה מהתחרות
האחרונה מר ישראל 2007 בנתניה .
http://israelbody.org/_uploads/extraimg/omerside2.jpg





עומר ברוטינה אישית פוזת חובה , חזה מהצד .





עומר בבית "באק דאבל בייספס " .
http://www.ironman.co.il/gallery/cpg148/albums/2007_OmerSmall-Logo/normal_Pic068_%28Small%29_%28Small%29.JPG (javascript:;)

עומר ושותפו לאימונים גלעד המכונה NIGHT WOLF בחנות של ישראל בודי .http://www.ironman.co.il/gallery/cpg148/albums/2007_OmerSmall-Logo/normal_DSCF0590_%28Small%29_%28Small%29.JPG (javascript:;)

גלוטאוס מקסימוס
27-10-07, 14:22
יפה מאוד, קבל ח"ח!אהבתי

bigbit
27-10-07, 14:47
כרגיל עוד כתבה עניינית,מעניינת,מרתקת וערוכה לתפארת מידי יואב טל
באמת כל הכבוד
עומר אחי באמת התרשמתי מהכתבה ואני מאחל לך רק הצלחה בהמשך הדרך!

Night_Wolf
27-10-07, 14:56
עומררררררררררררררר יואב לא עומרי!!!!
אנחנו גדלנו בחולון בקרית בן גוריון שכונת פשע הכי גדולה פה לא גדלנו ברחוב דיזינגוף בתל אביב !!!

עומר לנדאו התותח!!!! אוהב אותך אח שלי ואני תמיד איתך עד הסוף!!!!

כבודו עפתי לאימון אני אחזור אזפזפ לך הודעה

קבל שיר יפה :diractor:

"נתתה לה הכל חששתה לא לסבול ידעתי יבוא היום אתה תיפול,ידעתה שאסבול והסברתה לי הכללללללל צדקתה אח יקר!!!! עכשיו ליבי נישבר..ידעתי שתסבול והסברתי הכל..לא שמעתה אח יקר עכשיו ליבך נישבר!!"

חבר'ה עומר שכח לציין שאני והוא גם גם היו תקופות ועדין מדי פעם שאנחנו חותכים וריד 2 ששומעים מוסיקה מזרחית דכאון בדם!:boxing:

SmaMMiT
27-10-07, 15:46
נשמע כמו בחור זהב שיהיה לו בהצלחה:character63:
ותודה רבה יואב

StaSus
27-10-07, 16:32
תודה !

maradona
27-10-07, 17:05
תודה רבה יואב!!

eminemfan
27-10-07, 17:19
תותח,בהצלחה!

BlueNinja
27-10-07, 17:24
תודה יואב! אחלה כתבה קראתי הכול באמת אתה אחלה [[= תמשיך ככה...(:

PcGunMan
27-10-07, 18:29
תודה יואב!! ממש אחלה כתבה נהנתי ממש לקרוא:basketball:

Logout
27-10-07, 18:45
תודה יואב...מהנה לקריאה..=]

shay
27-10-07, 20:49
אהבתייי

bigbit
27-10-07, 21:13
מתי יש חלק ב'?

Di-Bol
28-10-07, 00:07
אור, בהמשך לשיחתנו, הסתדרת? או שאתה בא לקחת?

bigbit
28-10-07, 00:21
אור, בהמשך לשיחתנו, הסתדרת? או שאתה בא לקחת?

כן אחי בסוף עשיתי כבר משהו חדש...אז אני לא צריך (=
תודה בכל מקרה..

xLaes
28-10-07, 14:29
איזה גב
O.ם
אחלה כרטיס ביקור.

ניגרי ענק
28-10-07, 14:41
עושה רושם של בחור מאוד חיובי ואינטלגנטי.
בהצלחה בלימודים עומר, וגם בבאדי בילדינג.

talvolik
28-10-07, 16:23
כרגיל עוד כתבה מעניינת שריתקה אותי לכיסא... תמשיך כך!!
מחכה לעוד כמה כתבות כאלה.

arbel2
28-10-07, 16:32
בחור יקר :)

ומה לעשות ,יש לי מערכת יחסים רומנטית עם עצמי P:

P-a-n-1-c
28-10-07, 16:51
כל הכבוד עומר, אתה תותח :bow:

טל יואב
28-10-07, 23:21
חברים שמח מאוד שאהבתם היה לי כיף גדול לשוחח עם עומר הבחור ממש סבבה ונחמד .

ותודה על התגובות החמות אבל ... מה עם קצת מוניטין ? לא מגיע ? :wub1: :jockey: :flowers:




חלק ב"+ ג" שם יותר מקצועיים ועיניינים יעלו עוד השבוע כנראה . הם עוסקים נטו אך ורק בנושא של התזונה ושיטת האימונים של עומר . יהיה מעניין ומפתיע .


לידיעתכם הבאים בתור להתראיין במדור כרטיסי ביקור הם : (זה לא לפי הסדר ) .

1. דודי ששון האגדי שופט ואבא זמן של הפיתוח הגוף הישראלי .

2. מישל טורוני .

3. גדי טורוני .

4. אור ביטון .

5. עבאד קאעדן .

6. איתי זיו ( מחבר הספר עוצמות חדשות ואיש מפתח בענף ספורט פיתוח הגוף הישראלי ) .

מקווה בעתיד גם להגיע ליוסי כהן ומקס שמעייה . ב"ה .

עלוש
28-10-07, 23:24
כל הכבוד

Night_Wolf
28-10-07, 23:26
חברים שמח מאוד שאהבתם היה לי כיף גדול לשוחח עם עומר הבחור ממש סבבה ונחמד .

ותודה על התגובות החמות אבל ... מה עם קצת מוניטין ? לא מגיע ? :wub1: :jockey: :flowers:




חלק ב"+ ג" שם יותר מקצועיים ועיניינים יעלו עוד השבוע כנראה . הם עוסקים נטו אך ורק בנושא של התזונה ושיטת האימונים של עומר . יהיה מעניין ומפתיע .


לידיעתכם הבאים בתור להתראיין במדור כרטיסי ביקור הם : (זה לא לפי הסדר ) .

1. דודי ששון האגדי שופט ואבא זמן של הפיתוח הגוף הישראלי .

2. מישל טורוני .

3. גדי טורוני .

4. אור ביטון .

5. עבאד קאעדן .

6. איתי זיו ( מחבר הספר עוצמות חדשות ואיש מפתח בענף ספורט פיתוח הגוף הישראלי ) .

מקווה בעתיד גם להגיע ליוסי כהן ומקס שמעייה . ב"ה .


אללה מישל טרוני!!!! הבא בתור!!!

יואב יהיה הרבה קללות אם אתה גבר אמיתי אל תערוך תכרטיס שלו אחי :boxing:

הייתי במסיבה יום שישי אם בחורים טובים מפרדס כץ חברים שלו ושל גדי אחלה אנשים:boxing: :sbb4:

aseed
29-10-07, 00:16
יפה מאוד עומר שיהיה לך בהצלחה בהכל
ובאמת מעיניין ראיון עם דודי ססון

ניגרי ענק
29-10-07, 00:39
יואב אם תרצה לעשות כרטיס על נעים עסקאללה, עוד באדי בילדר תחרותי נהדר (ובחור זהב)- דבר איתי ואני אקשר אתכם.
ועוד דבר: אני חושב שראוי ומעניין לשמוע מה יש לאעדל חא'ג להגיד - מדובר במטאור של הספורט, הזינוק שהוא עשה ממעמד של מתחרה בצעירים, לאחד שעומד כתף אל כתף מול חוסאם ולא נופל ממנו בכלום - זה פשוט בלתי נתפס.
אני הייתי פשוט בשוק כשראיתי אותו על הבמה באוגוסט האחרון - הבנאדם נראה מדהים.
כל שכן, מדובר בבחור שעובד עם ישראלבאדי ומיודד עם ההנהלה, על כן יואב ידידי: כרטיס על אעדל בבקשה.

ודרך אגב: אתה אדם...:laughing: :laughing:

Guy_Malka
29-10-07, 00:55
יואב אם תרצה לעשות כרטיס על נעים עסקאללה, עוד באדי בילדר תחרותי נהדר (ובחור זהב)- דבר איתי ואני אקשר אתכם.
ועוד דבר: אני חושב שראוי ומעניין לשמוע מה יש לאעדל חא'ג להגיד - מדובר במטאור של הספורט, הזינוק שהוא עשה ממעמד של מתחרה בצעירים, לאחד שעומד כתף אל כתף מול חוסאם ולא נופל ממנו בכלום - זה פשוט בלתי נתפס.
אני הייתי פשוט בשוק כשראיתי אותו על הבמה באוגוסט האחרון - הבנאדם נראה מדהים.
כל שכן, מדובר בבחור שעובד עם ישראלבאדי ומיודד עם ההנהלה, על כן יואב ידידי: כרטיס על אעדל בבקשה.

ודרך אגב: אתה אדם...:laughing: :laughing:

+1 בכול מה שקשור לאעדל

נגיד לכם את האמת אותו ואת מאור באמת באמת אהבתי מיכול שאר המיתחרים...

תותחים פשוט הכול טוב אצלהם אין מילים אין לי ביכלל מה להגיד...

האדמור
31-10-07, 21:19
כרטיס ביקור יפה מאוד!
לפי הכתוב עומר מצטייר כבחור כנה ואמיתי כמו שהכרתי אותו ואני מאחל לו הצלחה בבאדי בילדינג ובכל תחום נוסף אשר יבחר ואולי ניפגש אני והוא שוב על הבמה במר ישראל 2010 :wub1:

eminemfan
31-10-07, 21:22
עאדל חאדג' באמת מסקרן,כנ'ל מישל וגדי טרוני שני אחים בודיבילדרים וגם אור ביטון.

Ronush
31-10-07, 21:25
לגלעד - בן גוריון זאת לא שכונת פשע בחולון

כרטיס ביקור - תודה יואב נהנתי לקרוא.

Night_Wolf
31-10-07, 21:52
לגלעד - בן גוריון זאת לא שכונת פשע בחולון

כרטיס ביקור - תודה יואב נהנתי לקרוא.

מתי הייתה שם פעם אחרונה אחי?:laughing:
גדלתי כל החיים שלי בשכונה הזאת אחי בוא לשם עכשיו תיראה מזה "אין פשע"