PDA

צפה בגרסא המלאה : חייב עזרה


aer
22-11-06, 22:31
אם הייתי יודע על הפורום זה קודם הייתי מפרסם את זה קודם אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

לפני כשלושה חודשים נגרמה לי פציעה בחדר כושר (בתרגיל חזה הרגשתי כאילו משהו מתפוצץ בתוך היד בין שריר היד לכתף, באמת כאב שלא ניתן להסביר).
מאז אני אצל אורטופודים בצילומים ובפיזיותרפים למיניהם.

זה מה שכתוב בדף שבערך מסכם את מה שיש לי (אני לא מבין מזה כלום פשוט העתקתי):

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בבירור - מיפוי עצמות מדגים קליטה מוגברת בספקט קדמי מדיאלי של הזרוע המקורבת.
או"ס מראה התגרמות מוארכת לאורך הגיד הקצר של הביצפס - הסתידות רקמות רכות? המטומה מסוידת?
בצילום (ספט. 2006) - צל ספק התגרמות של רקמות רכות מתאים לממצא באו"ס.
בצילום 31.10.06- התגרמות ברקמות רקות שבלבי התפתחות - אופיני ל heteropic ossification.

ממצאים:

גוש בעל מרקם גרמי באספקט מידיאלי של הזרוע. ספק התגרמות ברקמות רכות או ממצא היוצא מן העצם. מבחן חפש חיובי לסופרהספיטוס עם הגבלה קלה בטווח התנועה.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לאור מה שכתוב אם אתם מבינים מזה משהו - אתם מכירים את התופעה? האם יש משהו שאני יכול לעשות על מנת שאני יוכל לחזור להתאמן? להחלים? כמה זמן לוקח לכזה דבר להחלים?
מבחינת כאב אני יכול לחיות עם זה אבל אני פשוט ממש חייב לחזור להתאמן במהירות האפשרית (כבר עברו מאז שלושה חודשים!) - אז כל עצה לגבי משהו שאני יכול לעשות בעניין אני אשמח


מקווה שהבנתם,
תודה מראש.

compex
23-11-06, 19:24
Aer שלום.
ברוך הבא לפורום.
מה שאומר המכתב בסופו של דבר הוא שהייתה פציעה יתכן בגיד של השריר הדו-ראשי (בראש הקצר שלו). ההחלמה ככל הנראה לא הייתה טובה ויצרה רקמה מחוץ לאזור העצם, שככל הנראה מפריעה לך בתנועה של היד וגורמת לכאבים.
הפיטרונות הם בהחלט פיזיותרפיה ואם זה מאוד מפריע לך ביום יום, אולי אפשר לשקול משכחי כאבים.
בצד של הטיפול בספורטתרפיה, אני חושב שיש מקום לעשות לך תכנית עבודה שתעבוד על המקום הפגוע, מבחינת החזרת התנועה בהתאם למגבלות שלך.

האם יש לך את הממצאים של הבדיקה הפיזיקאלית של האורטופד? האם יש חוץ מהכאבים עוד תופעות בגפיים העליונות, כמו נימול או תחושות של קור, חום או חוסר תחושה?

אריאל

aer
25-11-06, 22:21
אהלן אריאל.

דבר ראשון תודה רבה.


נראה לי שהבנת את הבעיה - לפי מה שהבנתי נוצר גוש של התאחות רקמות במקום ויש משהו קשה במקום לא קשור זה גם מה שאני הבנתי.

מה זה בדיקה פיזיקאלית? לא יודע אם עשיתי כזה דבר..ומה זה נימול?
קור חום או חוסר תחושה אני לא מרגיש..לפעמים אני מרגיש גם כאבים בזרוע מתחת למרפק אולי זה קשור..

מבחינת כאבים זה כואב לי בעיקר כשאני מותח את היד כלפי מעלה, ולאחרונה גם כואב לי כשני מעלה את היד מאחורי הגב (לפני כשבועיים הכאבים התעצמו ומנעו ממני תנועה של היד למשך כמה ימים לאחר שעשיתי פעולת טיפוש פשוטה עם היד).

מעבר לכאבים מה שהכי מדאיג אותי זה כשאני שוכב ועושה כאילו אני מעלה ומוריד מוט (תרגיל חזה מוט בשכיבה כאילו) אני ממש מרגיש כאילו משהו לא בסדר שם (ואני עושה את זה ללא משקולת אפילו)

מה שאני עושה בפיזיותרפיה (שנראית לי ממש לא אפקטיבית) זה תרגילים ליד שמאל על משקלים מאוד נמוכים באיזורים שנראה לי הפציעה לא מגבילה..אם זה נחות אני יפרט את התרגילים..


לא הבנתי מה הכוונה בספורטתראפיה? שאני יחזור להתאמן כאילו? כי אני ממש רוצה אבל אני די בטוח שאם אני יחזור להתאמן כמו שהמצב היום זה יגמר ברע..



תודה רבה על העזרה!

compex
26-11-06, 01:09
על פניו, נראה לי שאתה צריך טיפול קצת יותר משמעותי מאשר פיזיותרפיה. לפי מה שאתה אומר, נדמה לי שטיפול בארטרוסקופיה היה עוזר לך אולי לפתור את הבעיה לתמיד. אבל, שוב, אני מתבסס על הנתונים שלך בלבד.

אני לא בטוח שאספיק לקרוא את התשובה שתיתן פה עד הנסיעה שלי, אז אם אתה זקוק למשהו נוסף אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני במהלך היום.

שלך,

אריאל

aer
26-11-06, 12:51
שוב תודה רבה אריאל.

אני חושב שאני יקבע אליך תור..
איפה הקליניקה שלך? וממתי עד מתי הנסיעה שלך? ואתה מקבל גם באופן פרטי או רק דרך קופת חולים?

רק שאלה קטנה האם נתקלת בעבר כבר בפציעה מהסוג הזה? כי בנתיים אצל כל מי שהייתי לא היה נראה שהוא יודע ממש איך לאכול את זה..