PDA

צפה בגרסא המלאה : חומצת אמינו מולטי ויטמין ואנימל פאק......


israel2290
28-11-07, 09:40
היי חברה אני כרגע במאסהה ואני רוצה להתחילל גם קרוסס בישביל סיבולת כי הסיבולת שלי שואפת ל0 יש לי תפריט טוב אבל אני רוצהה לקחת חומצת אמינו באמצא אימון בין המשקולות לאירובי....
וחשבתי על מולטי ויטמין כי יש ימים שלמים שאני לא אוכל ירקות ופרות?
מה אתם ממליצים חברים?
וראיתי מוצר של אינמל פאק משוו נראה ליי טוב אתם ממליצים על זה.?
ראיתי איזה סרטון שמבחור לוקח לפני אימון שקית עם מלא כדורים מזה הדבר הזה?

toxicity
28-11-07, 15:18
אנימל פאק זה מספיק ל22\44 יום סה"כ, תלוי איך לוקחים
וזה 300 שקל
מולטיויטמין יקר מידיי לדעתי

israel2290
28-11-07, 16:00
מה עדיף אז?

Lucas
28-11-07, 18:48
מתי אתם לוקחים את המולטי-ויטמין שלכם? בבוקר, בצהריים, לפני אימון, או אחרי אימון?

ArschGesicht
28-11-07, 21:26
בוקר ואחרי אימון (האימון שלי בסביבות 8 ככה אז...)

Lucas
29-11-07, 02:43
israel2290
שלום רב לך !

אני רוצהה לקחת חומצת אמינו באמצא אימון בין המשקולות לאירובי....
לא לוקחים חומצות אמינו באמצע אימון !
חומצות אמינו, לוקחים במינון של 8-10 כדורים ביום, פחות או יותר. אתה יכול לפצל את זה, עם הארוחות שלך במשך היום. טענת בהודעתך שיש לך תפריט טוב לעלייה במסה, שלב שם את החומצות אמינו !

וחשבתי על מולטי ויטמין כי יש ימים שלמים שאני לא אוכל ירקות ופרות? מה אתם ממליצים חברים?
ראשית, אין קשר בין הדברים ! בכלל !
צריכת מולטי-ויטמין לא באה על חשבון אכילת פירות וירקות ! המולטי-ויטמין איננו מהווה הקבלה כלשהי, כתחליף לפירות וירקות. המולטי-ויטמין, צריך להיות מלווה, לפירות וירקות. המולטי-ויטמין הוא בנוסף לפירות וירקות ! מולטי-ויטמין איננו חובה, הוא מגיע כתוספת לתפריט התזונה !
שנית, אני ממליץ בחום על צריכת מולטי-ויטמין. הוא מומלץ לכל סוג של מתאמן. מולטי-ויטמין עושה הרבה נפלאות בגופינו. אחרי הכל, מה שווה האוכל ורכיביו, אם לא עיקלנו אותו טוב בגופינו. היום, גם אנשים חסרי פעילות ספורטיבית, צורכים מולטי-ויטמין, קל וחומר, ספורטאים כמונו. מולטי-ויטמין, מבחינתי, הוא בגדר חובה לכל מתאמן באשר הוא. מוצר שעושה רק טוב !

וראיתי מוצר של אינמל פאק משוו נראה ליי טוב אתם ממליצים על זה.?
ראיתי איזה סרטון שמבחור לוקח לפני אימון שקית עם מלא כדורים מזה הדבר הזה?
ראשית, את המוצר ANIMAL PAK, לא צורכים לפני אימון ! יכול להיות, שעל-מנת לקדם את הפרסומת, הגימיק השיווקי בפרסומת היה, שצורכים את המוצר לפני האימון. מבחינה כללית, כל מולטי-ויטמין צורכים לאחר הארוחת בוקר, או יש כאלה, לדוגמא, לאחר ארוחת הצהריים. בכל אופן, הוראות היצרן, UNIVERSAL, אומרות בפירוש, לצרוך את המוצר 30 דקות לאחר הארוחה שלפני האימון, כלומר, אם אתה מתחיל להתאמן שעה וחצי לאחר הארוחה שלפני אימון, אתה תקח את הכדורים שעה לפני אימון. כמובן, שאצל כל אחד זה אינדיבידואלי, כלומר, ישנם אנשים שמיד לאחר הארוחה, מתחילים להתאמן ! כל אחד, ושיקוליו האישיים.
לגבי השקית, מלאת הכדורים - תראה, המולטי-ויטמין הזה, ה-ANIMAL PAK, הוא מולטי-ויטמין במינונים גבוהים מאוד, הוא מכיל הרבה מאוד ויטמינים, מינרלים, ומיכרו-מינרלים. הוא מאוד חזק, ובאותה מידה, אפקטיבי ומועיל. הוא מכיל בכל שקית 11 כדורים, ובכל יום, אתה אמור לצרוך שקית אחת כזאת ! מה לעשות, זה מוצר עם סטנדרטים גבוהים ! ידעת איזה מוצר לבחור, יש לך חוש טוב, אתה יודע מה אתה רוצה בחיים, לא כל אחד, היה בוחר מוצר כזה ! דרך אגב, איפה ראית את הסרטון, אני גם רוצה לראות?
ולגבי המוצר עצמו - תראה, זה אחד המולטי-ויטמינים הכי טובים שקיימים היום. הוא לא סתם נראה לך טוב, הוא יותר מידי טוב ! הוא מאוד חזק ואפקטיבי, ומובטחת לך הנאה מהמוצר. החברה שלו, היא גם חברה מצוינת, אחת החברות המובילות היום, בענף תוספי-המזון. מוצר עילאי, ואוטופי. מומלץ מאוד, למפתח גוף, שרוצה תוצאות אופטימליות, ומעבר לכך, לחזק את בריאותו, ומערכתו החיסונית. אחלה של מוצר !

נ.ב.
שאתה כותב בעברית "פאק", יש לזה תרגום אחר ! מחשבה זדונית, עולה במוחי באותו הרגע.

שבת שלום, והמשך שבוע טוב !:book: