PDA

צפה בגרסא המלאה : מתאמן לבד לגיוס-שאלות


mag707
28-01-08, 01:08
אני יסביראת עצמי בצורה הברורה ביותר, אני מתגייס במרץ (קרבי) אני כבר חודשיים בחדר כושר והיום החלטתי שאני יכול להתאמן לבד בצורה שיותר תתאים למטרה שאליה אני מתכונן והיא הגיוס,
אז אחרי ההסבר יש לי שאלות בנוגע לצורת אימון:

1.היום עבדתי קשה על ספרינטים כולל ריצה משהו כמו 40 דקות אחרי זה הגעתי הביתה ,עבדתי על שמיכה 3 סטים ,בטן 3 סטים ובסוף לקינוח 3 סטים של מתח, השאלה שלי היא כזו בצורה כזו אני יצליח להשיג לעצמי כושר טוב תוך פחות מחודשיים?
(הכוונה שלי שאני ירוץ כל יום כולל ספרינטים ובטן, ויום כן יום לא סמיכה ומטח כולל ריצה והכל)

2.אני עובד על שמיכה מטח ובטן וכרגע כל סט שלי הוא די נמוך, לדגמא אחרי השמיכה אני עושה מטח 5x3 אני יודע שזה נמוך אבל אני חוזר מהריצה ממש עייף, נראה לכם שגם בכמויות קתנות כאלו אני יצליח להשתפר או שצריך למצוא תרגיל אחר במקום המט והשמיכה כדי להתקדם?

**אני מנסה לעבוד הכי קשה שאני יכול אז אל תרחמו אם יש לכם טיפים או הצעות, כי אני צריך להגיע לכושר מאוד טוב לגיוס.

אז חבר'ה אני צריך יעוץ לגביי השאלות שלי כמה שיותר מהר, וממש תודה על העזרה.

Eskimo :-)
28-01-08, 01:17
שמע שכיבות סמיכה וכפיפות בטן זה לא קשור לכושר כושר זה ריצות וכול זה תתחיל לרוץ וכול פעם תעלה קצת בריצההה גם תשלב בריצה ריצה בשיפוע כול פעם או ספרינטים זה הכי קשה ואני מאמין שתוכל להיכנס לכושר אם אתה לא איזה שמן מסריח שכול החיים שלו לא עשה כלום......
נב:תעשה גם שכיבות סמיכה ווכפיפת בטן זה חשוב אבל פחות מכושר שזה ריצות ועוד.......................

ודרך אגב איפה אתה הולך לשרת?
:flowers:

mag707
28-01-08, 01:35
קצת נתונים עליי כדי להכחיש שאני שמן..חח:
גובה-1.84
משקל-74
אני יודע ששמיכה ובטן לא קשורים לכושר אבל מה לעשות עובדים עם זה הרבה בצבא אז צריך להתאמן, אני כל הזמן התאמנתי ,לפני חצי שנה ההיתי ממש ממש בכושר לפני איזה גיבוש שהיה לי ופשוט אחרי זה לא ממש השקעתי בזה עד לפני חודשיים שהתחלתי בחדר כושר.

אגב אני מתגייס כנראה לגולני כשהמטרה העיקרית שלי שלשמה אני מתאמן היא גיבוש יחטיות שנערך שבוע-שבועיים אחרי הגיוס, זה גיבוש ממש קשה שמעים עוברים ומגיעים לסיירת ואני רוצה להיות במעטים האלה.

BXL
28-01-08, 11:14
עד 5 פעמים בשבוע ריצה בעצימות גבוהה מומלץ גם לרוץ בכל מיני מקומות קשים לריצה (בחולות,בדיונות,במים,עפר,אספלט) ובערך 3 פעמים בשבוע (לא בימים עוקבים) לעשות 3 סטים של מקסימום שכיבות שמיכה מקסימום מתח ומקסימום כפיפות בטן.
נסה לשלב קצת משקולות כדי לקבל כוח פיזי ולהתחזק לקראת הצבא.
בהצלחה :)

mag707
28-01-08, 11:55
איזה תרגילים עם משקולות אתה ממליץ לי כדי לא להעמיס יותר מדי?

!Demon!
28-01-08, 16:52
תעבוד הרבה על ריצות ארוכות..פחות על קצרות ועם משקל..בצבא כל הריצות עם משקל או עלונקות וכאלה אז תתרגל..תעבוד הרבה יותר מ 3 סטים על כל מה שאמרת יום כל יום לא , חבל שרק חודשיים לפני הגיוס אבל עדיף מכלום

r0y
28-01-08, 21:17
קרא בנושא שמישהו כתב קצת מעלייך...תעזר שמה

mag707
28-01-08, 23:10
תעבוד הרבה על ריצות ארוכות..פחות על קצרות ועם משקל..בצבא כל הריצות עם משקל או עלונקות וכאלה אז תתרגל..תעבוד הרבה יותר מ 3 סטים על כל מה שאמרת יום כל יום לא , חבל שרק חודשיים לפני הגיוס אבל עדיף מכלום

1.אני עובד יותר על ספרינטים אבל גם כן ריצות ארוכות.
2.אני יעבוד משהו כמו 4-5 סטים נראה לי מספיק ,לא?
3.ריצות כל יום כולל ספרינטים ויום כן יום לא שילוב של הריצה עם שמיכה בטן ומתח.
4.זה לא שישבתי בכורסא בבית עד עכשיו אלא אני בכושר לגמרי סביר מבחינת ריצות וספרינטים ,עבדתי 30 דקות ספרינטים ואחרי זה ריצה ארוכה של איזה 3 ק"מ עוד איזה 10, אז אני במצב כזה שחודשיים יספיקו לי להגיע לגיוס ברמת כושר טובה ואם קצת סבל ומאמץ אפילו מצוינת, לא נראה לכם?