PDA

צפה בגרסא המלאה : ביצה .


tal20
14-02-08, 20:38
יש לי מספר שאלות ..

אם אני מטגן ביצה .. האם נשאר לי חלבון? או שהוא נהרס מהטיגון? והחביתה כבר לא שווה כלום .

בביצה יש חלבון ויש חלמון .. האם כל החלבונים שיש בביצה .. נמצאים אך ורק בחלבון? או שזה מחולק בני הדברים שווה בשווה ?

כמה חלבונים יש בביצה אחת !?

avichai148
14-02-08, 20:47
בביתה אחת יש 7 גרם חלבון
אם אני לא טועה 4 בחלבון ו 3 בחלמון

אסור לאכו לאבל המון המון ביצים ככה בגלל הכולסטרול ואם בכל זאת הרבה ביצים אז צריך להפריד את החלבון ולאכול רק אותו

maya
14-02-08, 20:47
יש לי מספר שאלות ..

אם אני מטגן ביצה .. האם נשאר לי חלבון? או שהוא נהרס מהטיגון? והחביתה כבר לא שווה כלום .

בביצה יש חלבון ויש חלמון .. האם כל החלבונים שיש בביצה .. נמצאים אך ורק בחלבון? או שזה מחולק בני הדברים שווה בשווה ?

כמה חלבונים יש בביצה אחת !?

1 החלבון נשאר
2 הם מתחלקים ואפילו ביחס יותר טוב לחלמון
3 תלו בגודל בין 6-8