tal20
14-02-08, 20:38
יש לי מספר שאלות ..
אם אני מטגן ביצה .. האם נשאר לי חלבון? או שהוא נהרס מהטיגון? והחביתה כבר לא שווה כלום .
בביצה יש חלבון ויש חלמון .. האם כל החלבונים שיש בביצה .. נמצאים אך ורק בחלבון? או שזה מחולק בני הדברים שווה בשווה ?
כמה חלבונים יש בביצה אחת !?
אם אני מטגן ביצה .. האם נשאר לי חלבון? או שהוא נהרס מהטיגון? והחביתה כבר לא שווה כלום .
בביצה יש חלבון ויש חלמון .. האם כל החלבונים שיש בביצה .. נמצאים אך ורק בחלבון? או שזה מחולק בני הדברים שווה בשווה ?
כמה חלבונים יש בביצה אחת !?