PDA

צפה בגרסא המלאה : נוסטלגיה + חיבור שלי - מנצ'סטר יונייטד זוכה בגביע האלופות ב - 1999


Antonator1
29-03-08, 01:06
שלושת השערים של אותו גמר מדהים בקמפ נואו:
http://youtube.com/watch?v=_Itj4FDXXVY

את הטורניר באותה שנה יונייטד התחילה טוב - אבל לא ממש בסערה. במשחק הראשון שערים מוקדמים של גיגס וסקולס כבר גרמו שמחשבות על ניצחון ביתי קל. ועד סוף המחצית הראשונה התיאוריה אכן הוכיחה את עצמה. אבל אחרי שתי דקות של משחק במחצית השנייה הבקיע סוני אנדרסון את הראשון של ברסה. כעבור 13 דקות הבקיע ג'יובאני את השני, בפנדל. הטירוף נמשך וכעבור עוד 4 דקות הבקיע בקהאם את השלישי של יונייטד בבעיטה חופשית מדהימה שרובכם בוודאי זוכרים. אבל התקוות לניצחון התנפצו בשנית ע"י פנדל מוצלח של לואיס אנריקה בדקה ה - 71. 3-3 בסיום. יריבה ענקית נוספת (והיריבה הזאת עוד תהיה מזוהה עם הגמר של אותה שנה) חיכתה לחניכיו של סר אלכס במשחק השני - באיירן מינכן. בסיכום הכולל של המשחק יונייטד הייתה קרובה לניצחון גם כאן, במשחק באיצטדיון האולימפי במינכן, שכלל גם מהפך שלה. ג'יובאני אלבר הברזילאי הבקיע שער מהיר אחרי 11 דקות בלבד מהפתיחה. כעבור קצת פחות מ - 20 דקות השווה דווייט יורק את התוצאה. המחצית גם הסתיימה בתוצאה הזאת. דקות בודדות משריקת הפתיחה של המחצית השנייה - מעלה פול סקולס את השדים האדומים ליתרון. יונייטד סחבה כמעט עד לשריקת הסיום - אבל שער עצמי אומלל של טדי שרינגהאם (עוד נשמע גם ממנו, וגם מהדקה ה - 90) קבע את תוצאת הסיום: 2-2. המשחק הבא היווה מנוחה עבור אלכס פרגוסון וקבוצתו, שפגשה את שק האיגרוף של אותו בית, ברונדבי באיצטדיון פארקן בקופנהאגן. על משחק שבו הובקעו 8 שערים אין צורך לפרט יותר מדי, וכבר אחרי 28 דקות של משחק התוצאה הייתה 3-0 לטובת מנצ'סטר יונייטד. כעבור 7 דקות צימק קים דוגארד את התוצאה. 20 דקות של הפסקת אש ואז הפצצה של היונייטד - שלישייה ב - 7 דקות. אבה סנד נתן לברונדבי את השער השני (לכל שלישייה של יונייטד) והמשחק הסתיים בתוצאה אסטרונומית של 6-2. המשחק הבא היה גם הוא נגד ברונדבי. גם הוא נגמר בתבוסה: 5-0 גדול באולד טראפורד. כעבור 3 שבועות יונייטד נפגשה בגומלין גם נגד ברצלונה - בחוץ. גם המשחק הזה הסתיים בתוצאה 3-3 עם צמדים של יורק וריבאלדו ושער בודד מצד אנדי קול וסוני אנדרסון (אחרי דקה אחת בלבד של משחק). המאבק האחרון של מנצ'סטר בשלב הבתים היה בבית מול באיירן. רוי קין הבקיע את שער היתרון כשתי דקות לפני שריקת הסיום של המחצית הראשונה ושוב הכניס את אלכס פרגוסון לאופוריה כנראה. אבל 11 דקות בלבד אל תוך המחצית השנייה קבע חאסן סליהאמיצ'יץ' את תוצאת הסיום. 1-1 מאכזב. אבל לא היה מקום ליותר מדי אכזבה מכיוון שיונייטד עלתה לבסוף לשלב הבא מהמקום השני דווקא, על חשבון ברסה. בכלל, נראה היה שזאת הולכת להיות השנה של באיירן. ככה היה נראה גם 89 דקות מהגמר.

ברבע הגמר נתקלו השדים במחזיקת גביע אופ"א, אינטר. יונייטד ניצחה 2-0 במשחק הראשון והמשחק השני הסתיים בתיקו מורט עצבים - 1-1. במאבק הכפול הזה בלט ביכולתו השוער הדני של מנצ'סטר פיטר שמייכל שמנע מאינטר שערים שנראו כבר כבטוחים לכל אורך הדרך. במיוחד זכורה הנגיחה תוך כדי גלישה של דייגו סימאונה שנהדפה ע"י שמייכל בצורה וירטואוזית. בחצי הגמר חיכתה לסר פרגי והחברה' יריבה ענקית נוספת - יובנטוס. בחלקים מסוימים לאורך חצי הגמר הזה נראה היה שזהו זה, נגמרה העונה החלומית של השדים האדומים באירופה והם ייאלצו להספק בדאבל מקומי. אבל אותו חצי גמר היה הפרק הראשון בסדרת סרטי הדרמה באדום. במשחק הראשון עלו הזברות מטורינו ליתרון כבר אחרי 25 דקות משער של אנטוניו קונטה. נראה היה שההפסד כבר וודאי, כשמשום מקום, בדקה ה - 93 משווה רייאן גיגס את התוצאה וקובע את תוצאת המשחק. ההכרעה עברה לטורינו. ב - 21 לאפריל 1999 נפגשו שתי הקבוצות במשחק הגומלין באיצטדיון דלה אלפי בטורינו. הפתחיה של יובה הייתה משכנעת. אחרי 11 דקות התוצאה כבר הייתה 2-0 אחרי צמד של פיליפו אינזאגי. אלכס פרגוסון כבר ראה את הסוף. אבל שחקניו חשבו אחרת. 13 דקות עברו ורוי קין צימצם ל - 2-1. 10 דקות עוברות ודווייט יורק משווה את התוצאה. שום דבר כבר לא נראה סגור, יונייטד חיה ונושמת. ואז, לקראת הסיום, בדקה ה - 84 משלים אנדי קול את המהפך המדהים: 3-2 אדיר של מנצ'סטר יונייטד על הגברת הזקנה. ההכנות לגמר הגדול מול אותה באיירן מינכן הגדולה נפתחות. למרות שבאיירן הציגה דומיננטיות בשלב הבתים, היא קיבלה הגרלה קלה מזו של יונייטד. ברבע הגמר היא גברה בקלות על אלופת גרמניה קייזרסלאוטרן ובחצי הגמר דווקא התקשתה מאד נגד דינמו קייב האדירה של אותה תקופה שגברה על ריאל מדריד ברבע הגמר. שער בודד של מאריו באזלר (גם עליו אנחנו עוד נשמע) בגומלין שלח את באיירן לגמר בברצלונה.

בגמר המשיכה באיירן את ההגמוניה שלה ועלתה ליתרון כבר אחרי 6 דקות משער של... מאריו באזלר. המשחק התנהל בקצב טוב, כשבאיירן שולטת ויוצרת מצבים וממשיכה לשכנע את כולם שהבגיע לעונת 98/99 טס למינכן. כולם כבר משתכנעים. אפשר להגיד סופית. מעטים האמינו שעוד נס של דקות הסיום יציל את יונייטד גם הפעם. שמייכל מנע בעור שיניו איומים חוזרים ונשנים של באיירן על שערו. כל זה נמשך עד הדקה ה - 91.

כשכבר נראה היה שהכל אבוד, במה שהיה נראה כאחת ההתקפות האחרונות של המשחק פתח דייוויד בקהאם בדהירה קדימה באגף שמאל. הגנת באיירן מיהרה לחסום אתו מכל כיוון אפשרי מה שאילץ אותו למסור. למזלו הרב, גארי נוויל התמקם ממש קרוב - בשטח מת לחלוטין. נוויל קיבל את המסירה והתחיל להתקדם. כאשר הוא הגיע לאזור דגל הקרן וראה שיתקשה להתקדם משם לבד לעבר השער הוא ניסה למסור לאמצע - סוג של מסירה\הגבהה. סטפן אפנברג היה שם כדי לדחוק את הכדור לקרן. מצד אחד, עוד התקפה של יונייטד נעצרה, מצד שני - קרן ומצב נוח מאד להבקעה. כאשר דייוויד בקהאם התכונן לבעיטה, עלה פיטר שמייכל בעצמו לרחבת באיירן על מנת לעזור לחבריו. הוא תרם למה שיקרה בעיקר בכך שיצר בלבול מסוים בהגנת באיירן. שמייכל ודווייט יורק הצליחו איכשהו להעביר את הכדור מהאזור הצפוף ברחבה לראיין גיגס שבעט לפינה השמאלית של השער. הכדור איבד עוצמה וכיוון, אבל טדי שרינגהאם (!), שנכנס 24 דקות לפני כן היה בדיק במקום הנכון כדי לדחוק את הכדור פנימה. 1-1. התקפה נוספת, שהתחילה כבר באור שונה לחלוטין, התקדמה במהרה לאותו מצב פחות או יותר. אולה גונאר סולשאר, שנכנס 11 דקות בלבד לפני כן, ניסה ללא הועיל לעבור את סמואל קופור קרוב מאד לאותה נקודה שממנה ניסה קודם לכן גארי נוויל למסור. קרן נוספת. הפעם היה ברור שלא היה אף אחד שזילזל ביכולתה של מנצ'סטר להבקיע. במיוחד לא באיירן. הפעם פיטר שמייכל נשאר בשער. בקהאם שיגר את הקרן, הכדור הגיע לראשו של... טדי שרינגהאם...... 2 - 1!!! שמייכל, אחוז טירוף רקד בשערו. לותאר מתיאוס ישב על הספסל והביט בהלם מוחלט במתרחש על כר הדשא. לבם של אוהדי הכדורגל בעולם החסיר פעימה. דרמה מדהימה בקמפ נואו. יונייטד השלימה מהפך נוסף במה שנראה כשנה שלהם בסיכומו של דבר. מרגע זה ועד לשריקת הסיום כעבור דקה שחקני באיירן התמוטטו ארצה בבכי בלי רצון לשחק אפילו לא עוד שנייה אחת. בשריקת הסים התפרץ הר הגעש. עשרות אלפי אוהדי יונייטד רקדו ביציעים, שחקני יונייטד רצו וקפצו משמחה כאילו לא רצו שעה וחצי לפני כדקה. המחזה העוד יותר מדהים היה שחקני באיירן. לותאר מתיאוס נשאר קפוא על כיסאו. חבריו על המגרש חוו התמוטטות טוטאלית של כל המערכות. בשריקת הסיום נשכבו כמעט כל שחקני באיירן על המגרש ונראו כאילו רוח החיים עזבה אותם באותם רגעים. התמונה המפורסמת של סמואל קופור מכה באגרופיו על הארץ זכורה במיוחד. פיטר שמייכל במשחקו האחרון במועדון, הניף את הגביע היקר מפז וחתם בזאת עונה חלומית. כנראה שאני מדבר בשם רוב אוהדי הכדורגל בעולם כשאני אומר שהכדורגל האירופי מתחלק לשתי תקופות לפני 1999 ואחרי. עוד שנים רבות יזכרו המוני מליונים בעולם איפה הם היו באותן שתי דקות. כמו שנאמר בסרטון - 50 אלף יוכלו להכריז בגאווה - אנחנו היינו שם!

נכתב ונערך ע"י אנטון ק. עוד אחד שסירב להאמין.

BBoyabon
29-03-08, 02:05
אהבתי שבוע טוב אנטון יא בלו טביה

snirzaharonz
29-03-08, 02:07
חחחחחחחחחח אהבתי תכתיבה
דוגרי לאנשים שאוהבים וחיים כדורגל זה מרגש להיזכר

Dino Psaras
29-03-08, 02:13
יפה מאוד אנטון, אהבתי!

אהבתי שבוע טוב אנטון יא בלו טביה

יא טיבייה לובלו*

Antonator1
29-03-08, 02:28
מאז עונת 1997-98 נראה לי (כשריאל מדריד ניצחה את יובה בגמר) ראיתי את כל הגמרים (חוץ מהגמר של 2001) ורק ב2 מהם באמת התרגשתי: זה וב - 2005-06 כשברצלונה ניצחה את ארסנל.

1999-00: ריאל מביסה את ולנסיה, גמר סתמי וברור. לא התכוננתי ולא השפיע עליי אחר כך.
2000-01: לא ראיתי - וחבל. באמת פרק חסר אצלי.
2001-02: לא רע בכלל, אולי הגמר הרביעי בחשיבותו אצלי מאז 1998 אם כי גם הגמר הזה קצת נאבד אצלי בהיסטוריה.
2002-03: משחק משעמם תחת, נרדמתי נראה לי עוד במחצית הראשונה והתעוררתי בהארכה. אבל חגיגות די מרגשות של מילאן בסיום. וגם די התכוננתי למשחק הזה מראש.
2003-04: הגמר הכי סתמי וצנוע שהיה לי אי פעם. בלי הכנות ובלי כלום, פשוט ראיתי את פורטו מפרקת לחתיכות את מונאקו (חצי מהזמן הזה בכלל שיחקתי במחשב). למרות כל התארים של פורטו (מבחינת תארים הם מהדרג הראשון באירופה!) הרגשתי כאילו אני רואה את גמר גביע האינטרטוטו.
2004-05: משחק מצויין, תוצאה אדירה וגם אווירה די מעניינת לפני ואחרי (שלא כמו הגמר של שנה לפני כן).
2005-06: ההכנות הכי ארוכות שלי אי פעם לגמר גביע האלופות, הכי הרבה התרגשות בזמן המשחק והכי הרבה אווירה אחרי המשחק.
2006-07: גם לא מעט הכנות, אם כי בגמר הזה הרגשתי כאילו מילאן זימנו את ליברפול למשחק ידידות כדי לנקום על הגמר באיסטנבול שנתיים לפני כן. משחק די דל ועונה די מאולצת באופן כללי.
2007-08...

מתן18
29-03-08, 03:18
סחתיים על ההשקעה...אבל תצא קצת מהבית אחי..יום שישי באלגנים=]

eminemfan
29-03-08, 03:23
יפה אחי אהבתי-מה שלא כולם זוכרים ואתה אולי כן שבגמר 99 כמה דקות לפני השיוויון היה לבאיירן 2 החמצות מזוויעות פשוט.אי אפשר לשכוח את לותר מתיאוס אחרי שהוחלף על הספסל ואת סמואל קופור חובט בדשא.
וגם ת-3-3 של מילאן-ליברפול אני לא אשכח ראיתי את זה בבסיס,ב-3-0 מלא חיילים הלכו והתבאסו וחזרו לאט לאט אחרי שהופצו השמועות ולראות את הפרצופים שלהם זה היה פשוט מחזרה מרהיב-איזו החמצה של שבנצ'נקו---ובחיים לא ראיתי בנאדם כה מתרגש בפנדל כה שצ'אבי אלונסו התרגש הוא לא ידע מה לעשות להסתכל על הכדור או על השופט או לשוער או לתת יריקה-מדהים.
פעם היתה מסורת שבכל ערב סדר פסח היה משחק בדרך כלל זה היה אייאקס בשלב רבע גמר אבל בשנים האחרונות לא כל כך יוצא.---לראות את אייאקס בשנותיה הטובות עם בוחרדה,רייזיחר,הקפטן בלינד,האחים דה בור,בבאנגידה,מארק אוברמרס,פטריק קלייברט שהיה אחד החלוצים הטובים אז-היה פשוט חוויה.

gman
29-03-08, 03:25
אחחחח אני זוכר שראיתי ת'משחק הזה כשהייתי קטן...איך אבא שלי ועוד חבר אחד שראה איתו צעקו Xdd

קבל ח"ח אנטון!

eminemfan
29-03-08, 03:34
את שני הגמרים האחרונים ראיתי בבננה ביץ' יחד עם עשרות אלפי אנשים על גביי מסך ענק חוויה אמיתית -אפילו דיברתי והצטלמתי עם אבי מלר ומודי בראון בסוף וצילמתי את זה.

gman
29-03-08, 03:37
את שני הגמרים האחרונים ראיתי בבננה ביץ' יחד עם עשרות אלפי אנשים על גביי מסך ענק חוויה אמיתית -אפילו דיברתי והצטלמתי עם אבי מלר ומודי בראון בסוף וצילמתי את זה.
אבי מלר ומודי בראון?!?!? :OOOO באמת?!?!?
אממ..מי אלה לעזאזל? ><

eminemfan
29-03-08, 03:40
אבי מלר ומודי בראון?!?!? :OOOO באמת?!?!?
אממ..מי אלה לעזאזל? ><
אלילים!

Danzig
29-03-08, 03:50
אחד המשחקים הכי יפים שהיו אי פעם, אם לא הכי יפה, לא הבנתי עדיין איך שמייקל פיספס את זה כנראה הסתירו, ענק אבל איך שהוא עלה בסוף למעלה, מלך.

- Idan -
29-03-08, 03:54
חחחח אנטון, מגניב. :-)

זה אחד ממשחקי הכדורגל הכי טובים שזכורים לי. מה שאני זוכר הכי טוב זה את הצרחות של הקריין (נו ברח לי השם שלו), הרמקולים של הטלויזיה שלי אז כמעט נקרעו. מזכיר לי מאוד את הנצחון של ישראל על צרפת 3-2 במוקדמות מונדיאל 1994. למי שצעיר מידי בשביל להכיר, קחו תקציר של המשחק כפי ששודר בערוץ הראשון עם מאיר איינשטיין, שימו לב איך מאיר משתגע בגול השני של ברקוביץ ובגול המנצח של עטר שניה לפני שריקת הסיום (!!!), הוא אשכרה נחנק שם ואיבד את הקול.

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1091457

eminemfan
29-03-08, 03:58
:):):):) אנטון, מגניב. :-)

זה אחד ממשחקי הכדורגל הכי טובים שזכורים לי. מה שאני זוכר הכי טוב זה את הצרחות של הקריין (נו ברח לי השם שלו), הרמקולים של הטלויזיה שלי אז כמעט נקרעו. מזכיר לי מאוד את הנצחון של ישראל על צרפת 3-2 במוקדמות מונדיאל 1994. למי שצעיר מידי בשביל להכיר, קחו תקציר של המשחק כפי ששודר בערוץ הראשון עם מאיר איינשטיין, שימו לב איך מאיר משתגע בגול השני של ברקוביץ ובגול המנצח של עטר שניה לפני שריקת הסיום (!!!), הוא אשכרה נחנק שם ואיבד את הקול.

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1091457
רמי וויץ חחחחחחח :"שער שעעעעעעררררררררר" ובסוף:"השופט שורקקקקקקקקקקקקקקקק שורקקקקקקקקק"
אבי רצון:"מאיר תרגעעעעע חחח"

Antonator1
29-03-08, 08:51
יפה אחי אהבתי-מה שלא כולם זוכרים ואתה אולי כן שבגמר 99 כמה דקות לפני השיוויון היה לבאיירן 2 החמצות מזוויעות פשוט.אי אפשר לשכוח את לותר מתיאוס אחרי שהוחלף על הספסל ואת סמואל קופור חובט בדשא.
וגם ת-3-3 של מילאן-ליברפול אני לא אשכח ראיתי את זה בבסיס,ב-3-0 מלא חיילים הלכו והתבאסו וחזרו לאט לאט אחרי שהופצו השמועות ולראות את הפרצופים שלהם זה היה פשוט מחזרה מרהיב-איזו החמצה של שבנצ'נקו---ובחיים לא ראיתי בנאדם כה מתרגש בפנדל כה שצ'אבי אלונסו התרגש הוא לא ידע מה לעשות להסתכל על הכדור או על השופט או לשוער או לתת יריקה-מדהים.
פעם היתה מסורת שבכל ערב סדר פסח היה משחק בדרך כלל זה היה אייאקס בשלב רבע גמר אבל בשנים האחרונות לא כל כך יוצא.---לראות את אייאקס בשנותיה הטובות עם בוחרדה,רייזיחר,הקפטן בלינד,האחים דה בור,בבאנגידה,מארק אוברמרס,פטריק קלייברט שהיה אחד החלוצים הטובים אז-היה פשוט חוויה.
ב - 2005 הייתי בטוח שזה הולך להיות הגמר הכי חד צדדי מאז 1994 אם לא יותר... אני חייב להודות שהזכייה של ליברפול באה משום מקום. ליברפול של אותה שנה לא בדיוק הייתה הקבוצה הטובה באירופה למרות כל מה שהיא עשתה באותה עונה.

Antonator1
29-03-08, 08:54
אני גם אף פעם לא אשכח את הפרצוף של מיכאל טארנט אחרי הגול השני כשהוא עמד בתוך השער. ולא את ההדיפה של פיטר בקצות האצבעות לא רחוק מהסיום.

The Sun
29-03-08, 09:06
הגמר של 2005 באיסטנבול. אני עם דמעות בעיניים שאני רושם את זה... פשוט מדהים, הוכחה שליברפול לא מוותרת לעולם, הגמר הכי גדול ( יסלחו לי אוהדי יונייטד מ99) אי פעם.

Antonator1
29-03-08, 09:14
הגמר של 2005 באיסטנבול. אני עם דמעות בעיניים שאני רושם את זה... פשוט מדהים, הוכחה שליברפול לא מוותרת לעולם, הגמר הכי גדול ( יסלחו לי אוהדי יונייטד מ99) אי פעם. גמר 1983-84 נגד רומא - עוד הוכחה. כולם זוכרים את ברוס גרובלאר נושך את הרשת כמו ספאגטי ואז ברונו קונטי בועט את הפנדל לשמיים. השדר האיטלקי כמעט הפסיק לדבר לגמרי מרוב חוסר התלהבות.

tRONic
29-03-08, 09:18
אכן הגמר של 2005, אחד המשחקים המרגשים אי פעם.

Antonator1
29-03-08, 09:23
אחד המשחקים הכי יפים שהיו אי פעם, אם לא הכי יפה, לא הבנתי עדיין איך שמייקל פיספס את זה כנראה הסתירו, ענק אבל איך שהוא עלה בסוף למעלה, מלך.לא רק שהחומה עמדה בדיוק בין שמייכל לבאזלר, כשבאזלר בעט, מרקוס באבל ניסה גם הוא להסתיר לשמייכל את הכדור, התחמק ברגע האחרון ושמייכל לא הספיק לזוז מהמקום אפילו.

Antonator1
29-03-08, 09:34
חחח הפרשן האנגלי:

And what Lothar Matthaus might be thinking?

With the greatest respect - who cares?

D-:

eminemfan
29-03-08, 12:46
חחח הפרשן האנגלי:

And what Lothar Matthaus might be thinking?

With the greatest respect - who cares?

D-:
עונה הבאה בנתניה חב'רה! +האיצטדיון החדש שיחנכו+שחקנים לא רעים שהוא יביא-יאללה קצת חיים לכדורגל שלנו.
אנשים לא שמים לב אבל היו לנו מאמנים ברמה בארץ- היה לנו מאמן נבחרת שזכה ביורו(נילסן) מאמן צ'כיה לשעבר שהוביל אותה לגמר היורו(דושאן אוהרין אימן בחיפה) אחד מארבעת המופלאים(לואיס פרננדז) לותר מתיאוס כנראה ומאמן צ'לסי חחח.ויצחק שום שאימן פעמיים בליגת האלופות ולקח דאבל נדיר ביוון אחת ל-12 שנה.

Antonator1
29-03-08, 14:55
עונה הבאה בנתניה חב'רה! +האיצטדיון החדש שיחנכו+שחקנים לא רעים שהוא יביא-יאללה קצת חיים לכדורגל שלנו.
אנשים לא שמים לב אבל היו לנו מאמנים ברמה בארץ- היה לנו מאמן נבחרת שזכה ביורו(נילסן) מאמן צ'כיה לשעבר שהוביל אותה לגמר היורו(דושאן אוהרין אימן בחיפה) אחד מארבעת המופלאים(לואיס פרננדז) לותר מתיאוס כנראה ומאמן צ'לסי חחח.ויצחק שום שאימן פעמיים בליגת האלופות ולקח דאבל נדיר ביוון אחת ל-12 שנה.
מתי לותאר מתיאוס אימן בארץ?!:ohmy:

פינגווין
29-03-08, 14:57
http://img72.imageshack.us/img72/3592/63381055aw0.jpg

Dino Psaras
29-03-08, 14:58
הוא לא אימן בארץ. סתם היו שמועות על אפשרות שהוא יגיע להפועל ת"א פעם.

eminemfan
29-03-08, 17:33
מתי לותאר מתיאוס אימן בארץ?!:ohmy:
בואנה מפגרים!!!! הוא סיכם במכבי נתניה!
http://one.co.il/Article/113153.html

Dino Psaras
29-03-08, 17:56
בואנה מפגרים!!!! הוא סיכם במכבי נתניה!
http://one.co.il/Article/113153.html

חח אתה עושה צחוק אחי? אשכרה הבאתי לי ידיעה מ-One. איפה הרצינות..

eminemfan
29-03-08, 17:58
חח אתה עושה צחוק אחי? אשכרה הבאתי לי ידיעה מ-One. איפה הרצינות..
חחחחחחח אהבתי-הם באמת זונות-אבל נראה לי הוא יבוא כי יאמר הוא גרמני ומשלם הרבה וישראל היא מדינה חמה אז למה שלא יבוא ידפוק קופה וילך?!

The Sun
29-03-08, 17:59
אם מביאים אותו הם מטומטמים, ראו מקרה אוסבולדו ארדלייס.

Antonator1
29-03-08, 18:01
בואנה מפגרים!!!! הוא סיכם במכבי נתניה!
http://one.co.il/Article/113153.html
בונא כבוד גדול לנתניה. ראית את התגובות של הדגנרטים למטה?! אחד מגדולי השחקנים בעולם ב - 20 שנה (שארון התארים האישי שלו יותר גדול מארון התארים המקומי של נתניה פי שלוש בערך) האחרונות מסכים להגיע למועדון כזה והם עוד מתלוננים?! ראובן עטר, גם כשחקן וגם כמאמן, כמה שהוא היה טוב - לא ממש מתקרב למתיאוס. הבן אדם פאקינג כיכב בקבוצות כמו אינטר ובאיירן מינכן בזמן שראובן נרקב לו במכבי חיפה ובית"ר ירושלים!

eminemfan
29-03-08, 18:05
אם מביאים אותו הם מטומטמים, ראו מקרה אוסבולדו ארדלייס.
מבחינת הייפ ורעש תקשורתי ויכולת של מאמן בכיר להביא שחקנים טובים זה מעולה שיבואו כאלה מאמנים-פרננדז הביא זרים כמו לרואה ופבריס פרננדז וזה רק מעלה את הרמה-עם מאמנים כמו גוטמן אלי כהן וכו' לאן תגיע?! ראה זיקו בפנרבחצ'ה הביא ברזליאים פשוט כי הוא יכול(כך גם מתיאוס) ואוטו רהגל ביוון איזו עבודה נהדרת והמאמן הסרבי שהעלה 5 נבחרות למונדיאל שכחתי את שמו-וכמובן כמובן חוס הידינק-צריך מאמנים זרים ויותר מזה אנשי מקצוע מאירופה שילמדו אותנו כדורגל כי יש לנו הרבהההההההההה מה ללמוד.

eminemfan
29-03-08, 18:06
בונא כבוד גדול לנתניה. ראית את התגובות של הדגנרטים למטה?! אחד מגדולי השחקנים בעולם ב - 20 שנה (שארון התארים האישי שלו יותר גדול מארון התארים המקומי של נתניה פי שלוש בערך) האחרונות מסכים להגיע למועדון כזה והם עוד מתלוננים?! ראובן עטר, גם כשחקן וגם כמאמן, כמה שהוא היה טוב - לא ממש מתקרב למתיאוס. הבן אדם פאקינג כיכב בקבוצות כמו אינטר ובאיירן מינכן בזמן שראובן נרקב לו במכבי חיפה ובית"ר ירושלים!
מסכים עם כל מילה-כל מי שהוא שם דבר באירופה ושוקל לבוא לארץ צריך לתת לו חוזה שמן ולחבק אותו בזרועות פתוחות.

Antonator1
29-03-08, 18:10
מסכים עם כל מילה-כל מי שהוא שם דבר באירופה ושוקל לבוא לארץ צריך לתת לו חוזה שמן ולחבק אותו בזרועות פתוחות.
רק שלא יברח אחרי שיראה את התחנה המרכזית שמה...

eminemfan
29-03-08, 18:14
רק שלא יברח אחרי שיראה את התחנה המרכזית שמה...
נקווה שיגיע שהאיצטדיון החדש יהיה מוכן והוא לא יאמן בקופסא הוא אימן בפרטיזן שהאיצטדיון שלהם זה העתק של רמת גן אז לרדת פחות מזה אי אפשר-תאמין לי יאמר הזה תותח על לקח את נתניה ועשה ממנה בובה!

The Sun
29-03-08, 18:14
אני מסכים עם כל מה שאתם אומרים רק שבפנים יש לי תחושה שהבלון יתפוצץ לנתניה בפרצוף...

Dino Psaras
29-03-08, 18:29
חחחחחחח אהבתי-הם באמת זונות-אבל נראה לי הוא יבוא כי יאמר הוא גרמני ומשלם הרבה וישראל היא מדינה חמה אז למה שלא יבוא ידפוק קופה וילך?!

טיפ אחי- תקח ידיעות רק מהאתרים המובילים באירופה!

ולא חושב שהוא יגיע. אגדה אינטריסטית מתיאוס..

eminemfan
29-03-08, 19:12
טיפ אחי- תקח ידיעות רק מהאתרים המובילים באירופה!

ולא חושב שהוא יגיע. אגדה אינטריסטית מתיאוס..
one פשוט מסודר מאורגן ונותן מידע שאני צריך אני רוצה סופרט מהארץ מה יעזור לי אתר אירופאי בשביל להתעמק יותר אני נכנס לפעמים לאתר של ליברפול ושל וופא -ספורט 5 גם חמוד אבל מבולגן מידי.

Dino Psaras
29-03-08, 19:33
one פשוט מסודר מאורגן ונותן מידע שאני צריך אני רוצה סופרט מהארץ מה יעזור לי אתר אירופאי בשביל להתעמק יותר אני נכנס לפעמים לאתר של ליברפול ושל וופא -ספורט 5 גם חמוד אבל מבולגן מידי.

ספורט 5 הכי אמין והכי טוב מבין האתרים הישראליים. גם וואי נט ומעריב בסדר. one זה חרא אמיתי..

אופירה אסייג :):):):)

eminemfan
29-03-08, 19:34
ספורט 5 הכי אמין והכי טוב מבין האתרים הישראליים. גם וואי נט ומעריב בסדר. one זה חרא אמיתי..

אופירה אסייג :):):):)
חחחחח חבר שלי עבד בוואן(לירן זילברמן)היא פיטרה אותו הזבל הזאת-ממציאה שקרים מדפולמת היא.

Dino Psaras
29-03-08, 19:37
חחחחח חבר שלי עבד בוואן(לירן זילברמן)היא פיטרה אותו הזבל הזאת-ממציאה שקרים מדפולמת היא.

היא הבחורה הכי מכוערת שהעיניים היפות שלי ראו מאז ומעולם :ohmy:

eminemfan
29-03-08, 19:38
היא הבחורה הכי מכוערת שהעיניים היפות שלי ראו מאז ומעולם :ohmy:
יש לה ציצים משהו משהו אבל