PDA

צפה בגרסא המלאה : ייאוש בדיאטה


OfirD
11-05-08, 00:56
אני מקווה שזה המקום הנכון לפתוח את הפוסט הזה.

התחלתי להתאמן לפני 5 שבועות. בחור בן 29, 1.82 גובה, משקל עצום, לא יודע כמה, כי לא נשקלתי.
השתמשתי בתפריט שגיל בנה לי פעם מזמן - הרבה חלבון, מעט פחמימות. 1800 קלוריות ביום, לפחות 160 גר' חלבון ביום.
התחלתי ללכת 4 פעמים בשבוע למכון כושר. קבוע. 45 דקות אנאירובי (אימון Ab) ו-45 דקות אירובי. 35 דקות הליכון, ו-10 דקות אופניים.
בנוסף, פעמיים בשבוע התחלתי ללכת לאימון ג'יו ג'יטסו ברזילאי. גם בשביל הכיף וגם כדי לשרוף עוד קלוריות.

עברו שבועיים. הלכתי לחבר ונשקלתי.
חשכו עיני. 153 ק"ג (אל תפלו מהכיסא, זה המצב. מה לעשות, להתאבד?).
אמרתי לעצמי "לא נורא, אתה לוקח את עצמך בידיים, רק אל תישבר".

המשכתי. 3 שבועות נוספים, בלי חריגה של פירור מהתפריט, בלי לוותר על האימונים.
הגיע ערב יום העצמאות, מנגל בערב. למחרת עוד מנגל. מודה, אכלתי בלי לדפוק חשבון. הנחתי לדברי חבריי של "פעם בשנה מותר לחגוג" להשפיע עלי. הרבה בשר, פיתות, חומוס, ממתקים.
מודה באשמה.

יום שישי (אתמול) חזרתי לאימון ג'יו ג'יטסו ולדיאטה. גם היום שמרתי על דיאטה, ובערב שוב הלכתי אל חבר להישקל.
שוב 153 ק"ג.

האם הכל היה לשווא? האם יומיים של אכילה מופרזת (לא עד כדי כך, לא אכלתי עד הקאה) יכולים להרוס 3 שבועות של דיאטה מאסיבית ואימונים מפרכים?
האם פשוט "עברתי את הסף" ומכאן כבר אי אפשר לרזות יותר?
אני שנים חולם על להיות רזה ושרירי, עם ידיים ענקיות וקוביות בבטן, והחלטתי לעשות הכל בשביל זה.
אני לוקח 4 כדורי Lipo 6 ביום, 2 כפות אבקת חלבון, חטיף חלבון כשאין אפשרות לאכול סדיר, אוכל כל 3 שעות, הכל כדי להגשים את החלום, ולפתע, בעקבות השקילה, נעלמה הרוח מהמפרשים.

האם אבדה התקווה ואני אשאר ככה לתמיד? שהרי אם כן, במשקל כזה, אין לי בשביל מה לחיות.

מצטער על הפוסט הזה, מקווה שתוכלו לעזור לי.

נ.ב. - המוכרים בישראלבודי ר"ג יכולים להעיד שאני בא פעם בשבוע לראות מה חדש, מה עוד כדאי לרכוש כדי לרזות, כי העניין חשוב לי.

Nadav19
11-05-08, 01:28
אתה חייב להבין משהו אחד - אין דבר כזה שאתה לא יכול להרזות. נקודה.
אתה כנראה עושה משהו לא נכון, אתה סה"כ עוד בנאדם עם גוף אנושי.

מכיוון שגיל כבר בנה לך פעם תפריט, הייתי מציע לך לחזור אליו ולראות מה לא בסדר.

OfirD
11-05-08, 01:48
תודה על התגובה.
אני באמת אקבע מחר פגישה עם גיל. נקווה שיהיה לו משהו חיובי להגיד לי.

YONI
11-05-08, 07:12
לי יש משהו להגיד לך, כן כשאוכלים כל כך הרבה שטויות במכה אחת שנמשכת יום יומיים יכולים להרוס תוצאות של חודש שלם ואז אתה בעצם חוזר אחורה וצריך לקחת שבועיים- חודש במקרה הגרוע שבאמת עשית הרבה שטויות, עד שאתה מפצה וחוזר למה שהיית קודם, אבל כשזה קורה אתה מאבד את הרוח במפרשים איפה שהוא בדרך וחוזר חלילה... זה פשוט מאוד
הדיאטה צריכה לבוא מהראש קודם ושאתה יודע שלא תמעד עם התפריט אז שתגיע לתוצאה.
אין דבר כזה שאתה לא יכול להרזות עובדה שאתה אומר שאתה מודה שנפלת חזק בתזונה וזה 85 אחוז מהרזייה, אז מה הבעייה בדיוק ?בן אדם נראה בדיוק מה שהוא אוכל, פשוט מאוד לדעתי...

Arnav_Kipod
11-05-08, 08:06
אני ממליץ לך לעשות שקילה פעם בשבוע,ביום קבוע ובשעה קבועה.
משקל זה דבר מאוד דינמי,והוא יוכל להשתנות מהר מאוד (בעיקר בגלל הנוזלים שבגוף שלך),מה שאכלת יכול לצאת ואז תחזור למשקל המקורי,או משהו בסגנון,אז אל תדאג...
דבר נוסף,בקשר לאימונים,אני לא ראיתי אותך מתאמן,אבל אולי האימונים הם לא "מפרכים" כמו שאתה אומר,אני ממליץ לך תמיד להשקיע את המקסימום,במיוחד באירובי,שם אתה צריך לתת לעצמך את הדחיפה המסויימת הזאת שהיא כאילו מעבר למה שאתה רגיל,אפילו הייתי ממליץ לך לסבול קצת..(no Pain No Gain),אל תדאג התוצאה תבוא,העיקר זה התמדה.."טיפה חוצבת בסלע לא מכח העוצמה אלא מכח ההתמדה".
עכשיו אתה יודע שעשית שגיאה שאכלת ביום העצמאות,פעם הבא תדע לא לעשות את אותו שגיאה ופשוט לוותר,או לאכול אבל בכמות קטנה יותר.
מקווה שלא חפרתי לך יותר מידי..
בהצלחה.

YONI
11-05-08, 08:33
הוא לא צריך לקרוע את עצמו בשום דבר מה זה הבולשיט הזה, זה הכל תזונה וגם בלי אימונים או בלי אימוני מוות הוא יוכל לרדת בצורה מעולה בשומן לפחות בתחילת התהליך...
בגלל זה הוא חושב שהוא לא מסוגל ולא יכול

OfirD
11-05-08, 09:43
תודה לכולכם על התגובות. אני שמח לראות שיש מי שעוזר.
כנראה שהפתרון הוא באמת התמדה.
אני אקבע עם גיל שיעיף מבט על התפריט. קמתי הבוקר, לקחתי שני Lipo-6,
תיכף מכון... יהיה בסדר.
אולי המשקל יצא מוזר, אבל אין ספק שבחודש ושבוע האלה, פיתחתי דו-ראשי ממש נחמד מתחת לשומן :-)

תודה לכולם, אני אדווח על ההתקדמות שלי. יום יבוא, יהיו קוביות, אני מבטיח!

PUA
11-05-08, 10:18
אתה עלית בנוזלים ותו לא אל תקשיב לכל החרטטנים פה שזה יכול להרוס וכו' וכו' זה לא כי ה Bmr שלך ממש גבוה לכן כמה כבר אפשר לאכול

namo
11-05-08, 10:23
היי אופיר,

בלי להביו יותר מדיי בתחום, נשמע לי ש 1800 קלוריות זה ממש מעט מדיי לגוף שלך, ויכול להיות שבגלל שזה מעט קלוריות הגוף של במצב מיגננה ולא שורף שומן... אתה בטוח שיש לך תפריט מעודכן !??! אני בטוח שלא וכל יום שעבור ואתה אוכל לא נכון אתה סתם פוגע בעצמך במוטיבצה.. לדעתי אתה צריך לקבוע פגישה דחופה מאוד עם גיל או יותם... אפילו להגיד שהעניין דחוף רצח ואתה דורש לראות אחד מהם עוד היום.

אבל עזוב את זה רגע, אני באמת לא מבין את כמה באמת אתה רוצה להשתנות... אני לא מבין איך יכלת להרשות לעצמך לאכול ככה בלי חשבון...

אני סה"כ בחיטוב ורוצה להוריד את הכרס שמאוד מעצבנת אותי, ואני בכלל לא שקלתי לעשות דבר כזה.. (לאכול פעם אחת אפילו בלי חשבון..)

אני לא שופט אותך כמובן, ומכל דבר לומדים, אבל לדעתי גם התפריט שלך לא מעודכן.. וגם אתה צריך לשבת עם עצמך ולראות האם אתה באמת רוצה להשתנות, ואם זה אומר בכלל לא להגיע לארוחה ובכלל לא לבוא לאירוע על האש ולוותר על החג ולראות את החברים, אז תעשה את זה ואל תבוא.

תעדכן מה קורה, מעניין אותי העניין הזה.. ובהצלחה :)

PUA
11-05-08, 10:27
היי אופיר,

בלי להביו יותר מדיי בתחום, נשמע לי ש 1800 קלוריות זה ממש מעט מדיי לגוף שלך, ויכול להיות שבגלל שזה מעט קלוריות הגוף של במצב מיגננה... אתה בטוח שיש לך תפריט מעודכן !??!

אבל עזוב את זה רגע, אני באמת לא מבין את כמה באמת אתה רוצה להשתנות... אני לא מבין איך יכלת להרשות לעצמך לאכול ככה בלי חשבון...

אני סה"כ בחיטוב ורוצה להוריד את הכרס שמאוד מעצבנת אותי, ואני בכלל לא שקלתי לעשות דבר כזה.. (לאכול פעם אחת אפילו בלי חשבון..)

אני לא שופט אותך כמובן, ומכל דבר לומדים, אבל לדעתי גם התפריט שלך לא מעודכן.. וגם אתה צריך לשבת עם עצמך ולראות האם אתה באמת רוצה להשתנות, ואם זה אומר בכלל לא להגיע לארוחה ובכלל לא לבוא לאירוע על האש ולוותר על החג ולראות את החברים, אז תעשה את זה ואל תבוא.


זה דעתי לפחות...
חשיבה של ילד מפגר חסר חברים , לוותר על ארוחות משפחתיות וחברים בשביל ריבועים = לא ישאר לך למי להראות את הריבועים בסוף ותשאר מסכן מול המראה והחבר הכי טוב שלך יהיה הדאמבל צריך להיות ממש חסר חיים כדי לוותר על ארועים כדי לא לאכול דברים שלא בתפריט
בקיצור לפותח האשכול ארוחה 1- 2 בשבוע לא יהרגו אותך תהנה לך

namo
11-05-08, 10:39
חשיבה של ילד מפגר חסר חברים , לוותר על ארוחות משפחתיות וחברים בשביל ריבועים = לא ישאר לך למי להראות את הריבועים בסוף ותשאר מסכן מול המראה והחבר הכי טוב שלך יהיה הדאמבל צריך להיות ממש חסר חיים כדי לוותר על ארועים כדי לא לאכול דברים שלא בתפריט
בקיצור לפותח האשכול ארוחה 1- 2 בשבוע לא יהרגו אותך תהנה לך

אני אתעלם מהתת רמה של תחילת התגובה ובכל זאת אבהיר את הנקודה שלי לאופיר..

אופיר,
אם אתה לא מסוגל ללכת לאירועים ולפגוש חברים בלי לחרוג מהתפריט שלך פשוט מאוד אל תלך. אם אתה מסוגל, אז כן תלך.

במיוחד במצב שלך שזה לא עניין אסטתי אלה גם עניין של בריאות..

מי בכלל מדבר על להראות ריבועים למישהו? את מי זה מעניין, הבאנדם שם לעצמו מטרה בעלת חשיבות עליונה בחיים שלו (כך פחות אני מעריך, ע"פ הזמן והכסף שהוא משקיע בעניין, ובצדק מוחלט!!), והוא יעשה הכל בשביל להשיג אותה... ואם הוא לא מסוגל לעצור את עצמו לייד חברים, שלא יילך, את המטרה העיקרית שלו לחיים הוא ישיג בכל מחיר.

boris19
11-05-08, 10:45
שמע אחי, זו הייתה פגישה ראשונה שלך בטח עם גיל נכון ? בד"כ בפגישה הראשונה קשה לגיל לדעת כמה בידיוק אתה צריך כדי להיות במאזן שלילי - כל גוף מגיב אחרת - בד"כ כבר בפגישה השנייה והאלה אתה כבר תראה תוצאות .

אל תשבר.

dvir_s
11-05-08, 12:32
תפסיק לרחם על עצמך, אני לא מבין איך בן אדם ששוקל 150 קילו נותן לעצמו לאכול על האש בלי חשבון..אני במקומך בכלל לא הייתי מתחיל להסתכל על המשקל עכשיו, הייתי מסתדר על תפריט שיתאים לי בול, קונה אוהל וממקם אותו לייד ההליכון.
כדאי שתתרגל לרעיון שאתה לא הולך לראות שינוי מטורף בחצי שנה הקרובה, והכי חשוב כדאי שתבין שנגמרו הימים שיכולת להנות מאקט של אכילה, לפחות בינתיים.
אם אתה באמת רוצה לעשות שינוי, אתה צריך תפריט מחושב כמו שצריך, ולהשקיע באימונים כאילו אין מחר, ואני מדבר מניסיון (בתור אחד ששקל 120 קילו).

ייאוש בדיאטה עלק, איזה דיאטה, יש פה אנשים על 10%שומן שעושים חיטוב של חצי שנה...

OfirD
11-05-08, 12:40
אין ספק שאתם צודקים, במיוחד אתה, דביר.
אבל מה, אלמלא הייתה לי בעיה מסוימת (מנטלית), בכלל לא הייתי מגיע למצב הזה.
אבל שטויות, אני אמשיך, ואקרע את התחת כמו שאני עושה כבר כמה שבועות, ויהיה בסדר.

תודה לכולם.

BodyKilo
11-05-08, 12:50
דבר נוסף אופיר, בחיים אל תשקל בערב.

OfirD
11-05-08, 12:58
האמת, שמעתי לא כדאי להישקל בערב, אבל היות ובפעם הראשונה נשקלתי בערב, רציתי לחזור על השקילה באותם תנאים.
האמת, זה ממש מטופש כל הקטע של השקילה. בחודש וקצת שאני מתאמן, ירדתי 2 חורים בחגורה ומידה אחת בחולצה. אני לא מבין למה המספר הזה על המשקל משגע אותי. נראה לי שאני פשוט אפסיק להישקל. כולם אומרים לי שאני נראה יותר טוב, וגם אני רואה את זה. אני לא מבין למה המספר לא השתנה, אבל כבר לא אכפת לי. אני פשוט לא אשקל, אני אבדוק את השינוי בבגדים.

תודה.

BodyKilo
11-05-08, 13:02
בנתיים תמשיך, אתה עושה עבודה מעולה.

תראה מה תעשה, קום מחר בבוקר, לך תשתין/תחרבן מה שיהיה, תשקל רק עם תחתונים ותראה מה המשקל.

אין סיבה שזה יוריד לך את המוטיבציה, תשמע - להשקל אחרי 2 ימים של טחינות המון בשר והמון המון פחמימות ועוד להשקל יום אחרי זה כשהגוף עוד מפוצץ זה לא רעיון הכי חכם.

וכל הכבוד, תמשיך ככה.

yogev l.
11-05-08, 13:06
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא לוותרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר ררררררררר

איך אתה רוצה להמשיך לחיותתתתתת עם משקל 153 החיים שלך יהיו זוועע ככה
תחשוב ככה אוליי אתה יכול להמשיך לאכול ולהנות אבל אתה לא תהנה מזה שאתה לא יכול לבלות עם נשים או מסתם להסתכל על עצמך במראה ולהרגיש יפה מול כולםם וזה גם לא נוחח

תחשוב מזה שחברים שלך מתחילים עם בחורות ואתה מחכה בצד שכל זה יפסק כי אתה מה שאתה

אתה עכשיו נמצא במלחמהההה!!!!!! תתן את כל החיים שלך גם אם צריך למות בשביל זההה אתה תמות העיקר להיות רזה!


------->הכאב הוא זמני הגאווה היא ניצחית!<-------


ואני מדבר מתוך נסיון!.

OfirD
11-05-08, 13:14
טוב, קבעתי פגישה עם יותם היות וגיל עמוס בחודש הקרוב... נקווה שהוא טוב כמו גיל.
בכל מקרה, תודה לכל מי שהגיב.

dvir_s
11-05-08, 13:38
בהצלחה אחי, ההתחלה הכי קשה, ככל שתרד יותר במשקל ככה יעלה לך יותר הדרייב להשקיע...

denous
11-05-08, 14:06
חשיבה של ילד מפגר חסר חברים , לוותר על ארוחות משפחתיות וחברים בשביל ריבועים = לא ישאר לך למי להראות את הריבועים בסוף ותשאר מסכן מול המראה והחבר הכי טוב שלך יהיה הדאמבל צריך להיות ממש חסר חיים כדי לוותר על ארועים כדי לא לאכול דברים שלא בתפריט
בקיצור לפותח האשכול ארוחה 1- 2 בשבוע לא יהרגו אותך תהנה לך


רואים שאף פעם לא היית ממש שמן אה ?


גבר כמו שאמרו לך במצב שלך אין הנחות ואין פינוקים אין שום דבר כזה להתפנק !
אל תאכל אני אומר לך בשיא הרצינות אל תאכל פירור שלא כתוב לך בתפריט !
אני במקומך אפילו הייתי מוותר היה לי ארוחה כל פעם הייתי מוריד טיפה ועוד טיפה ועוד טיפה כי אני פשוט לא יכול להיות ככה עם עצמי....
חוץ מזה אל תשקל בערב אתה אחרי 2 על האש אז זה סתם חרטא אתה תראה תשקל עוד יומיים בבוקר ותראה כבר שינוי במספר...
אם אתה שואל אותי תשקל כל יומיים שלושה...
זה לא מומלץ...
מומלץ פעם בשבוע....
אבל לדעתי אנשים שיש להם שינוי ענק לעבור חייבים לראות תוצאות במיידי כדי להמשיך אני כל יום הייתי עולה על המשקל כדי להיות בטוח שאני יורד וממשיך לרדת וכדי לדעת מה לאכול במשך היום כדי לרדת.
שיהיה לך בהצלחה.

PUA
11-05-08, 14:20
האמת, שמעתי לא כדאי להישקל בערב, אבל היות ובפעם הראשונה נשקלתי בערב, רציתי לחזור על השקילה באותם תנאים.
האמת, זה ממש מטופש כל הקטע של השקילה. בחודש וקצת שאני מתאמן, ירדתי 2 חורים בחגורה ומידה אחת בחולצה. אני לא מבין למה המספר הזה על המשקל משגע אותי. נראה לי שאני פשוט אפסיק להישקל. כולם אומרים לי שאני נראה יותר טוב, וגם אני רואה את זה. אני לא מבין למה המספר לא השתנה, אבל כבר לא אכפת לי. אני פשוט לא אשקל, אני אבדוק את השינוי בבגדים.

תודה.
אם לא ירדת במשקל כנראה שעלית במסת שריר , לאנשים שרק התחילו את האימונים שלהם ושמנים מאוד (BMI +30) יש אפשרות לעלות מסת שריר בכיף בחיטוב

amihud
11-05-08, 15:44
אז ככה קודם כל הרצון שלך כבר טוב המודעות מאוד חשובה. אני מדבר מניסיון ידידי אני הייתי לפני 7 שנים 130 ק"ג
אני יודע מה זה להיות במצש שלך אבל רק שתדע זה הכל בראש. מה יותר כיף מאשר לראות קילו אחד פחות במשקל לראות איך הבטן נעלמת איך מתחילה להיות צורה תחשוב רק על זה זה באמת שווה הנאה ריגעית של לאפה ממש לא חביבי קשה באימונים קל בים תהיה חזק ותראה תוצאות הרבה הרבה בהצלחה אשמח לעזור בכל דבר

העם איתך : )

oz64
11-05-08, 15:48
וואי אחינו כמה הסיפור שלך עצוב וכואב!
(אני שמן לשעבר....קבב עצום הייתי.... חחחחחח)

אבל יש די הרבה דברים במה שהחברה אמרו פה!
תשמע, גם אני דוב דובון לשעבר והים נשאר רק שאריות ונכנסתי למסגרת של ישראל בודי כמו שאמרת "לראות קוביות ולפרק יותר בחורות!" - העסק לא קל אחי!!!

ולא יודע מה איתך גבר, אבל אני ביום העצמאות הרחתי את המנגל ולא נגעתי ולו בביס אחד של בשר!
מילת המפתח שלך היא (כמו שאמר THEֹSUN באחת הפוסטים פה)

"כוח רצון, אמונה והתמדה"

אין קסמים בעולם - יש גישה חיובית!
קח תמונה שלך אם היית אי פעם רזה ותסתכל - תבכה אם צריך! זה עושה טוב!
קח תמונות של דוגמנים חברים תסתכל ותגיד למה הם כן ואני לא!!!

ופשוט תתעורר בבוקר למחרת ותגיד לעצמך "די!!! אני עושה מהפך"

אם אתה רציני, תפנה לך תא במקרר שיהיה שלך, תא בארונות מטבח שיהיה שלך, ותדע שלך יש את הפינה שלך!

אחינו, אני שורף כמעט בין 300-400 ש"ח (כל שבוע) על גבינות חצי אחוז,מעדנים 0%, חלב דל שומן, ירקות פירות לחם חיטה מלאה, לא פשוט! אבל שווה!!!

שים זין על כולם - ואיך אמר לי פה עוד אחד מהח'ברה "תן לכולם לצחוק, להתסכל עליך בצורה מוזרה, שאתה תעשה את השינוי שלך, אוכל מסודר, תן להם לקנא ואז תבוא ותפליק לכולם עם הבולבול שלך"

חחחחחח

בהצלחה ענקית!!!!!!! (ויותם אחלה בחור, אני אצלו, ואני מבסוט ולא מתחרט לרגע...):jockey:

ותאמין לי , אני מקבל המון כוח ומוטיבציה מהחברים בפורופ, תיכנס תקרא מאמרים, תקרא סיפורי הצלחה, תאמין לי אחי, ככה התחלתי, ישבתי והדפסתי מלא חומר מהאתר ואני קורא ונכנס לכאן על בסיס יום יומי!!!
זה עוזר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תודה לכולם!!!

amihud
11-05-08, 15:53
התמדה התמדה והתמדה ועוד דבר עם החלטת שאתה עושה צ'יט תרגיש הכי טוב עם זה בעולם (כמובן לא כל יום חחחחח) אבל תעשה זאת עם תחושה טובה מותר מדי פעם וחשוב

שוב הרבה בהצלחה

OfirD
11-05-08, 20:27
תודה לכולם!!!
נתתם לי המון כוח והמון מוטיבציה.
שבוע הבא פגישה עם יותם, ואני מבטיח שיהיה טוב :-)

שוב, המון תודה לכל המגיבים, אתם 10. לא יודע מה הייתי עושה בלעדיכם :-)

oz64
11-05-08, 20:29
תודה לכולם!!!
נתתם לי המון כוח והמון מוטיבציה.
שבוע הבא פגישה עם יותם, ואני מבטיח שיהיה טוב :-)

שוב, המון תודה לכל המגיבים, אתם 10. לא יודע מה הייתי עושה בלעדיכם :-)

"אין דבר העומד בפני הרצון" (אם יש רצון... :laughing: )


בהצלחההה!!!!

The Sun
11-05-08, 20:34
גבר, I Feel You, ולמרות הכל אתה יודע טוב טוב עמוק בעצמך שאתה לא עומד להפסיק כי אנחנו מטורפים ואנחנו לא מפסיקים אף פעם.
סומך עלייך.

OfirD
11-05-08, 21:15
גבר, I Feel You, ולמרות הכל אתה יודע טוב טוב עמוק בעצמך שאתה לא עומד להפסיק כי אנחנו מטורפים ואנחנו לא מפסיקים אף פעם.
סומך עלייך.

חבוב, אני אחד משלכם עכשיו. ספרטני מטורף על כל הראש.
בשבועיים הראשונים הייתי הולך למכון תפוס כולי. אני עובד קשה, יוצא מותש אבל נהנה מכל רגע.

אני לא מפסיק עד שאני לא אהיה קרנף ענקי :-)
אני חולם בלילות על העלאת משקלים במשקולות...!

(עוד 20 ק"ג למטרה הראשונה של 3X10 של פולי עליון. בבנץ' פרס אני עומד על 65 ק"ג, 3X10. עוד יש זמן עד ל-100 ק"ג. אולי אלה מטרות טפשיות, אבל בשבילי הן לא).

The Sun
11-05-08, 21:16
בקיצור אתה בדרך הנכונה.

namo
11-05-08, 21:23
אופיר כולם לטובתך :)

oz64
11-05-08, 23:13
גבר, I Feel You, ולמרות הכל אתה יודע טוב טוב עמוק בעצמך שאתה לא עומד להפסיק כי אנחנו מטורפים ואנחנו לא מפסיקים אף פעם.
סומך עלייך.

בואנה אחי.....פישש איזה מילים - ממש מוטיבציה ורעל בעיניים!!!
כל הכבוד!!!!

oz64
11-05-08, 23:18
אופיר כולם לטובתך :)

קח, תמונת מוטיבציה!

OfirD
11-05-08, 23:22
:-)
האמת, עם כמה שהבחור הזה נראה טוב, לי יש מחשבות קצת שונות.
אני רוצה ידיים ענקיות וטרפזים בגודל של קופסאות שימורים ;-)

oz64
11-05-08, 23:25
:-)
האמת, עם כמה שהבחור הזה נראה טוב, לי יש מחשבות קצת שונות.
אני רוצה ידיים ענקיות וטרפזים בגודל של קופסאות שימורים ;-)

:):):):)
סבבה אחי זה משהו בשביל הסיפתח :)

OfirD
11-05-08, 23:26
כשאני אהיה בבית (משמרת לילה) אני אעלה קצת תמונות של עצמי של הלפני. תגיד לי אתה אם יש פוטנציאל להיות קרנף :-)

oz64
11-05-08, 23:29
כשאני אהיה בבית (משמרת לילה) אני אעלה קצת תמונות של עצמי של הלפני. תגיד לי אתה אם יש פוטנציאל להיות קרנף :-)

אני לא במטרה לקרנפות אחי...
אני באיפה להתחטב ולראות עצמות!!!! וקוביות!
אחרי שאראה את זה...אז אשקול עליה ואולי קרנפות :)

אל תתייאש! ואל תחשוב על בחורות וכל השטויות קודם כל תחשוב רק על עצמך - מה מציק לך!
כי לי למשל נמאס לראות את העודפים שיש לי בגוף!
מה נמאס..לצעיר זה מטריד אותי ומפריע לי בשגרת היום יום שלי!

אז גבר..... תרים את הראש ותיהיה חזק!!!:jockey:

yogev l.
12-05-08, 01:49
אם אתה רוצה שמישהו יחפור לך באיי סי ויכניס לך מוטיבציה
ואם אתה רוצה באמת סיפור שיכניס בך מוטיבציה אז כנס לאי סי תאמין לי ששווה לשמוע לא יזיק בכלל ואני אפילו מתעקש שתיכנס לאי סי כי אני חייב לספר לאחד כמוך תסיפור הזה כי אני לא יכול לראות מישהו שמנסה להרזות ומוותר אז בבקשה אני ממש ממש מתעקש שתכנס!
322602512
אני אוהב לעשות את זה(:

OfirD
12-05-08, 07:58
היי.
אין לי איי סי... המייל שלי הוא
ofirdr78@walla.co.il

מצטער, גבר... :-)

yogev l.
12-05-08, 09:52
היי.
אין לי איי סי... המייל שלי הוא
ofirdr78@walla.co.il

מצטער, גבר... :-)

אז תעשה איי סי אחי שווה לך לשמוע
לא יכול לכתוב אותו ככה באימייל אחי
זה לא בעיה ותאמין לי שיהיה שווה לשמוע כל מילה שלי