PDA

צפה בגרסא המלאה : שאלה בקשר לקריאטין


anitaFTW
22-07-08, 20:55
שלום אני מתאמן כ3 חודשים ואני מעונין לקנות קריאטין ויש לי מספר שאלות:
*איזה קראיטין שווה לי לקנות כי זו פעם ראשונה שלי חשבתי ללכת על הxtreme אז אם תוכלו להגיד לי אם הוא יהיה טוב בשבילי (אין לי מחלות כולשהן)
*באיזה עצימות לקחת את הקריאטין?
*האם יש סיכוי שהקראיטין לא ישפיע עליי מסיבה כלשהי
*המטרה שלי בצריכת התוסף הוא שיפור הכוח ובאמת פיתוח השרירים והגדלתפ אז יש אולי מצב שאני צריך להשתמש במוצר אחר כדי לענות על הדרישות האלה?

אשמח גם לשמוע מאנשים שלקיו אותו והוא באמת עזר להם "להתנפח" ונתן להם יותר כוח באימונים.
תודה לעונים

shai224
22-07-08, 21:16
ערב טוב אחי , בוא נתחיל בכך שבמידה ואתה מעוניין , אתה יכול לרכוש את הקראטין מונו הטהור ע"מ לראות באמת את ההשפעה של הקראטין על גופך כי יש אנשים שהקראטין לא נותן להם את הפאמפ שהוא קיוו וציפו לו אבל לרוב זה כן קורה .
בשלב הראשון אתה צריך לבצע העמסה של קראטין ולקחת אותו 4 פעמים ביום ויש הוראות שימוש בכל קראטין שתרכוש.
כמו שציינתי , יש אפשרות כלשהי שאכן הקראטין לא ישפיע כמו שאתה מצפה ולא יתן את התגובה של הפאמפ והתאוששות המהירה ואני שוב מציין , הסיכוי הוא נמוך .
לשאלתך האחרונה , הקראטין בעצם פעולתו הגדולה היא ספיחת נוזלים לתוך התא שריר ובכך המראה נראה הרהב יותר גדול ונוזלי , כמו כן הקראטין כמו שציינתי נותן לך זמן התאוששות מהיר בין אימון לאימון וכמובן כוח ופאמפ גדול יותר במהלך האימון.
אני אישית לראשונה השתמשתי בקראטין אסקטרים של צ'מפיון והוא אכן ספח לי אחלה נוזלים בכל ! הגוף ונראתי כמו בלון אם לומר את האמת אבל יש לציין כי חלה עלייה מאסיבית במשקלי הרמה בחדר כושר וזמן התאוששות הרבה יותר מהיר.
בכל מקרה אני מאוד ממליץ לך לרכוש את המוצר ויש לך את חנות האתר שבה אתה באמת יכול לבדוק ולהשוות בין סוגי הקראטין .
בהצלחה !

senate
22-07-08, 22:36
לי לעומת זאת היתה עליה של קצת פחות מקילו נוזלים ובכלל לא שינה את החיטוב וליהפך זה מנפח קצת את השרירים ככה שבשמן מנוחה אתה ניראה כמו אחרי אימון :p