PDA

צפה בגרסא המלאה : {מתאמן מתחיל}-שאלה בנושא אבקות


ACBenb
12-08-08, 18:41
דבר ראשון אנ יחדש פה ואני מאוד מצטער אם שאלו כבר שאלה דומה פשוט חיפשתי ב'חיפוש' בפורום ולא מצאתי שאלה דומה, אם זה לא המקום לשאול שאלות כאלה, סורי.
אני בן 17 והייתי מתאמן חצי שנה באופן קבוע, התוצאות הם שהשרירים שלי מאוד התחזקו אבל בעיקרון לא ראיתי את התוצאות שרציתי. רציתי לחטב קצת את הבטן והחזה ולמרות שבמשך חצי שנה התמדתי ללכת לפחות 3-4 פעמים בשבוע למכון ראיתי מתאמנים שהתחילו אחריי ולקחו אבקות וראו תוצאות מהר יותר.
כנראה שזילזלתי קצת בתזונה והמשכתי תוך כדי התקופה בה אני מתאמן ורוצה להיות חטוב לאכול כל מיני שטויות מלאים בסוכר ושומנים, ולמרות שעשיתי די הרבה כושר לא אכלתי מספיק חלבונים כנראה ולא שמרתי על תזונה נכונה ובריאה.
החלטתי לבזבז כסף על אבקה שתעזור לי והפעם אני אקח את עצמי קצת יותר ברצינות, הבעיה שאני לא יודע מה מתאים לי. אני 1.84 ושוקל 72 קילו. אני לא נראה שמן אבל הגוף שלי לא מפותח מבחינת שרירים ויש עליי כמה שומנים שבכיף הייתי הופך אותם לשרירים. אמרו לי שאבקה עוזרת מאוד ויחד עם האימונים שאני עושה אני יכול לראות תוצאות תוך מספר חודשים, הבעיה שהאבקות האלו יקרות והרבה נמנעים בגלל שהם לא רוצים להוציא כסף כזה על דברים כאלה.
עוד מעט אני אלך עם אבא שלי לראות כל מיני אבקות במספר חנויות אבל האמת שאני לא באמת יודע מה אני צריך. ממה שחבר שלי הסביר לי יש אבקת חלבון (שזה פשוט חלבון מרוכז), אבקה לעליה במסה ואבקה לשריפת שומן. יש לי הרבה שומנים שאפשר להפכם לשרירים ואני לא חושב שאני צריך אבקה לעליה במסה, אני לא יודע מה כדאי לקחת את האבקה שהיא בעצם חלבון שלוקחים אחרי אימון או אבקה לשריפת שומן. באמת, שאני אפילו לא יודע אם אלו שני דברים שונים או אותו אחד, אז אם אפשר עזרה כמה שיותר מהר אני אשמח כי אני רוצה עוד היום ללכת ולהסתכל על אבקות.
במידה ואלו שתי אבקות שונות (חלבון ולשריפת שומן) מה כל אחת עושה ומה כדאי לי לקחת, אני מעדיף לשרוף שומן ואז השרירים יהיו בולטים יותר ואז אני אראה את התוצאות שאני רוצה, האם זה מה שכדאי לי לקנות?
וכל הדרך תייעצו לי באיזו אבה כדאי לבחור ואיזו הכי טובה (אם מישהו מייעץ לי אבקה אז שלא יהיה יותר גבוה מ350 שקל... אלא אם היא מש טובה ושווה את זה).

תודה רבה לעוזרים, ושוב מצטער אם זה לא המקום הנכון.