PDA

צפה בגרסא המלאה : מר ישראל nabba 2008


טל יואב
30-08-08, 11:47
בכונה לא כתבתי אתמול , החלטתי שאסור לי לכתוב כאשר אני עצבני .
חלקכם פנו אליי אתמול ולא עניתי כעסתי ואני מצטער שלא עניתי לכם , כעת אפרט את הכל .

כל מה שאני הולך לכתוב כאן עכשיו הוא האמת לאמיתה זוהי דעתי האישית בלבד ואני לא מייצג כאן אף אחד מלבדי . זוהי מדינה דמוקרטית עם חופש הביטוי לכן שאף אחד לא ינסה כאן לאיים עליי בתביעות משפטיות .

לא האמנתי שזה יקרה לנו הושפלתי ורומתי לפני כולם (אלו הם הרגשותיי ועל זה אי אפשר להתווכח איתי ).

יצאנו מאשדוד בשעה שלוש בצוהוריים פקקים מטורפים בקושי הגענו לשם בשעה שבע בערב .

אך ש/הגענו אני בא להרים את הבוטקה מגיע הספונסר העיקרי (שמן הסתם אסור לי לציין את שמו כאן ) .

צועק וצורח שאסור לי להיות כאן וקורא בהיסטרייה לאמנון שיגיע מהר , אמנון מעיף מבט מהיר בעיתון ואומר לי לצאת החוצה כי הייתה שם פרסומת של ישראל בודי זאת לאחר ששילמתי לאישתו איילה את מלוא סכום הכסף שסוכם ונחתם מראש על יידו בפקס , לשכירות .

לאמנון הובהר מראש שזהו עיתון שעוסק בספורט פיתוח הגוף והוא יוצא לאור על ידיי היבואן "הוט ספלאמנט" .

לבסוף לצערי הרב נאלצו לחלק בחוץ עיתון שהשקענו עליו כל כך קשה בחינם כמו פלאייר . חילקנו את הגיליון הראשון ומעט מאוד מהגיליון השני ממש כמות מעטה .

כאשר הערב התחיל הייתי ממש עצבני ולכן גם לא ניגשתי לאף אחד עקב הסקנדל שנגרם לי ועוגמת הנפש הרבה .

בוקשי אמרתי שלום לגלעד , ארבל , ושגיא גרשגורן , אפילו את אביב לא ראיתי .

לציין כי הוחזר לי הכסף ששולם.
לחברת הוט ספלאמנט נגרם נזק כלכלי רב במיוחד כאשר אתה מביא איתך צוות של עובדים מאשדוד "ומבלה " כמעט ארבע שעות בפקקים .

גיל גרנות תפס אותי בצד וניסה להרגיע אותי זה לא עזר בכלל .

כעת אני רוצה להתייחס לתחרות באופן מיקצועי ואובייקטיבי עד כמה שניתן .

התחרות לא הייתה ברמה של שנה שעברה אלה כמה רמות מתחת מכמה בחינות .

1. האולם היה פשוט מידי לא רק יותר פשוט מנתניה אלה גם יותר פשוט וקטן מבית אבא חושי שם היה נערך כל שנה .

2. תאורה ומערכת הסאונד הייתה גרועה מאוד . שירים קופצים איכות צליל נמוכה . כאב לי במיוחד על אורית בוחבוט חברתו של האדמו"ר ברוטינה האישית שלה היא לא יכלה לבצע אותו כהלכה השיר לא עבד וקפץ כל הזמן עד שהיא התייאשה .

3.צויין כי תהיה סלקצייה של מתחרים היה שם אחד בקטגורייה של מעל 82 ק"ג עם כרס ממש בטן יותר גדולה משלי למה לתת לו לעלות אם הוא לא מתאים ????????

4. כמות המתחרים הייתה קטנה יותר במיוחד בקטגוריות של מר פיטנס , ובקטגורייה של גדי טורוני לעומת שנה שעברה .

5. הנחיית הערב הייתה חובבנית למדי לגיא שלמון פשוט אין את זה (עד כמה שאני כועס על אמנון ואני מאוד כועס על אמנון הוא יודע להנחות את הערב בצורה הרבה יותר טובה ומיקצועית מגיא עדיין חובבני ) .

6. מדוע בשם כל הקדושים לא מציינים את שמו של המנצח ?

למה ? למה לא ? כי בחו"ל לא נהוג ? ספורטאי טרח כל כך הרבה ולא אומרים את שמו ? לא יפה ולא מכובד !!!!!

הספורטאית אולגה שהייתה ניראת ממש מדהים מדוע היא עשתה את הרוטינה שלה רק אחרי שקיבלה כבר את הגביע ושעברו כבר 2 קטגוריות אין שום זרימה וקשר נכון .

בקטגורייה של גדי שהיה מגיע לו ללא כל צל של ספק לזכות אבל הוא לא היה חטוב יחסית כמו שנה שעברה , היה שם אחד עם בגד ים צהוב שלדעתי היה נראה טוב יותר משגיא ולו היה מגיע לקחת מקום שלישי .

אביב עומר ,
אח יקר וחבר טוב דעתי כאן היא מקצועית בלבד ולא אישית הגיע הרבה יותר טוב והרבה יותר עבה עם המון מאסה אבל לא היה יבש ולא הצליח לפלח את הרגליים שלו היו גדולות אך לא חטובות כך גם החלק האחורי של האמסטרינג והיישבן . צר היה לי מאוד אך הוא ממש הלך לאיבוד בקטגורייה זו גם אם היו מדרגים מקומות 4 ו 5 לא היה נכנס . לציין לטובה את אנטון מבאר שבע רגליים מאוד קטנות אך כל שאר חלקי גופו מאוד אסטטים מה גם שקראו לו השופטים להשוואה עם עוד מתחרים .

אייל hell ,
לא הגיע מוכן לדעתי פירק יותר מידי מאסת שריר ולא היה יבש , פגשתי אותו בעבר והוא היה הרבה יותר מרשים .

גלעד pro xxl ,
היה הכי גדול ממש הכי גדול אבל לא הכי חטוב רגליים ענקיות ממש .

בוחניק ,
כאן סיפור קטן אישי .

באמצע הערב יצאתי לשירותים . פגשתי אותו בחוץ לבוש כמייטב המסורת של הדתיים משוחח עם עוד 2 תלמידי ישיבה .הייצר העיתונאי שלי גבר עליי והתפרצתי לשיחה בנימוס כמובן ישר התקפתי בשאלות .
....." הרי בשנת 2006 היתחרית במר הצפון בקטגוריית נוער אז אך גם עכשיו ? ...."
- בוחניק חייך והוציא לי תעודת זהות אמיתית לא מזוייפת רק בעוד שבוע הוא יהיה בן 21 וזוהיא האמת לאמיתה . הוא גם ציטט את אור ביטון מהפורום הוא קורא כאן אך לא מגיב .הוא באמת לא בן 21 עדיין למרות שהוא נראה יותר .

קרב צמוד מאוד בין עדאל ליהודה אך בסוף עדאל ניצח ובצדק , לחדי העין שבינכם ניתן לראות כי יהודה קרע קצת או שיש לו משהו מוזר בחזה .

סטס המלך האמיתי קרעתי את הגרון עליו גולת הכותרת של כל הערב רק בגללו היה שווה להגיע .הוא גם דוגמן הבית של חברת "הוט ספלאמנט" ומככב שם הרבה בעיתון .

בסוף הערב צילמתי אותו מספר תמונות יפות וממש מקרוב .אשר יתפרסמו בעתיד הקרוב .

אני רוצה לסיים את ההודעה עם מה שהתחלתי . בסוף הערב ניגשתי לאמנון ושוחחנו מעט שתיינו היינו כבר פחות לחוצים, אך טרם הצלחנו ליישר את ההדורים ביינינו לצערי הרב .

monster
30-08-08, 12:03
מתוך האתר של NABBA

נקווה שמשנה לשנה נעלה את גובה הפרסים. לא עוד פרסים כדלי פרוטאין, וקופסת קיראטין. (http://www.nabba.co.il/news.htm)
את התחרות ינחה איש ציבור, שילמד כיצד להנחות, ויהיה בכל שלבי המיון ובחזרות. (http://www.nabba.co.il/news.htm)
מטרתנו להפוך את תחרות נאבא מר ישראל למופע כמופע של תחרות מלכות יופי מפואר ומכובד. (http://www.nabba.co.il/news.htm)
ובתקווה לעוד הרבה מריי עולם מישראל. (http://www.nabba.co.il/news.htm)


הקיצר שני האיגודים אותו חרטה ,ככה זה בספורט הזה אין כסף,עד שיבוא אזה גידמאק אחד:XDemoticon:

Pro_XXL
30-08-08, 12:05
זה לא שבקושי אמרתי לך שלום...אני התבאסתי קצת להגיד לך שלום אתה יודע למה?כי אחרי כל השבחים שנתתה לנאבא אני אומר לך יואב..בשיא הרצינות נישבע לך שכואב לי לקרוא תהודעה הזאת,ממש אני לא יודע אם בא לי לשבור את המחשב או לכבות אותו להתעלם או להגיב לך בצורא תוקפנית יותר מלא דברים עוברים לי בראש עכשיו...
אני אומר שוב התחרות הייתה מדהימה אני לא מבין מה אנשים פה כלכך בוכים:confused:אתה חושב שאשר יעמיד היום משהו יותר טוב?בגלל שאתה תעמיד שם תדוכן של המגזינים?
בכל מקרה עזוב לא נכנס לפסים אישיים.
ובקשר למורדכי בוכניק בן 22 בן 30 בן 40 בן 90 מזה משנה הבחור ניראה מעולה והוא אחלה בן אדם שיודע לפרגן ובקשר לאור ביטון שיקטר וימשיך לבכות וימשיך להגיד שהוא היה לוקח בהליכה ולוקח בריצה ולוקח באופניים חח תחרות הבאה שאני יעמוד לידו(אם זה יקרה בכלל כי אם אני אגיע למשקל גוף שלו איי פעם אני ירה לעצמי בראש)אני אהיה בשייפ מעולה כדי לעשות לו בית ספר ולהשתיק את הפה השויצר שלו להרבה מאוד זמן אחרי ההודעה שלו אתמול הבן אדם הזה נמחק אצלי מהזכרון.

Bodybuilder
30-08-08, 12:10
תאכלס סיפור עצוב, שני הארגונים על הפנים, תאמת אני מבין עכשיו את הספורטאים שהולכים ל ifbb, לפחות, יש להם שמה תקווה לצאת לתחרויות בין לאומיות ולהיתחרות באיגוד ifbb העולמי.
פשוט לא מסתדר לי בראש, נשיא איגוד מבתיח דברים שהוא לא יכול לקיים, ספורטאים האמינו לו, הלכו להיתחרות אליו, ומה הם קיבלו ?
עצוב !

עלוש
30-08-08, 12:19
לא הייתי שם ולא יכול להגיד שום דבר .

גדי 21
30-08-08, 12:20
זה לא שבקושי אמרתי לך שלום...אני התבאסתי קצת להגיד לך שלום אתה יודע למה?כי אחרי כל השבחים שנתתה לנאבא אני אומר לך יואב..בשיא הרצינות נישבע לך שכואב לי לקרוא תהודעה הזאת,ממש אני לא יודע אם בא לי לשבור את המחשב או לכבות אותו להתעלם או להגיב לך בצורא תוקפנית יותר מלא דברים עוברים לי בראש עכשיו...
אני אומר שוב התחרות הייתה מדהימה אני לא מבין מה אנשים פה כלכך בוכים:confused:אתה חושב שאשר יעמיד היום משהו יותר טוב?בגלל שאתה תעמיד שם תדוכן של המגזינים?
בכל מקרה עזוב לא נכנס לפסים אישיים.
ובקשר למורדכי בוכניק בן 22 בן 30 בן 40 בן 90 מזה משנה הבחור ניראה מעולה והוא אחלה בן אדם שיודע לפרגן ובקשר לאור ביטון שיקטר וימשיך לבכות וימשיך להגיד שהוא היה לוקח בהליכה ולוקח בריצה ולוקח באופניים חח תחרות הבאה שאני יעמוד לידו(אם זה יקרה בכלל כי אם אני אגיע למשקל גוף שלו איי פעם אני ירה לעצמי בראש)אני אהיה בשייפ מעולה כדי לעשות לו בית ספר ולהשתיק את הפה השויצר שלו להרבה מאוד זמן אחרי ההודעה שלו אתמול הבן אדם הזה נמחק אצלי מהזכרון.

:) כמה צחקתי...
תשמע גלעד, גם אני מאוד נהנה בנאבבא ואין מה להשוות לifbb אבל בוא נהיה רגע מציאותיים, משהו השנה היה חסר לעומת שנה שעברה, ציפינו שההפקה והאירגון יהיו טובים יותר וזה אפילו לא השתווה לשנה שעברה, לא ייתכן שכולם טועים - כל כך הרבה אומרים את זה..
הרמה מבחינת המתחרים (פרט לשלושה או ארבעה בכל הקטגוריות) הייתה גבוהה מאוד, אנשים הגיעו מאוד מוכנים, צבועים יפה, הציגו את עצמם יפה יותר משנה שעברה והכי חשוב, הגיעו המון חבר'ה חדשים.
אל לנו לשפוט את המארגנים כי באמת שאנחנו לא יודעים מה היו השיקולים ואיזה מכשולים עמדו בדרכם, מה שכן, הייתי מציע שתאגדו יחדיו את כל הרעיונות שהועלו פה (וחלקם באמת היו רעיונות טובים) ותשלחו לנאבבא...
שגיא טען באחד הפורומים שטוב שהתחרות נערכת בצפון כי 70% מהאנשים באים מהצפון, אז שגיא, רק האנשים שבאו בשבילי (חברים, משפחה) והחבר'ה שאני מכיר מהווים כמעט 50% מכלל האנשים שהיו שם והם מהמרכז.
יש המון נקודות לשיפור, אבל בסה"כ אנחנו מאוד נהנים במסגרת הזו של נאבא, קל וחומר לעומת ifbb.
אז במקום לדבר הרבה, תנסו להציע ולעזור ותפנו ישירות למי שצריך, ברוך השם - יש אוזן קשבת.
אגב, גלעד, תפסיק להתרגש מאור, אני פשוט ריחמתי עליו עם התגובה שלו.. רק בן אדם חסר ביטחון ופחדן מגיב ככה ולא יודע לפרגן... גם עליי הוא פתח את הפה לא מעט (שנה שעברה). אז מה? אני לא רוצה לנבל את הפה, אבל אתה יודע מה אני שם עליו/אנשים כמוהו..

גדי 21
30-08-08, 12:30
אני אוהב אותך אחי אתה בן אדם זהב :cool:
וצודק אני באמת צריך להפסיק להיתרגש ממנו שימשיך לבכות ובעיקר על מר צפון בטבריה אולי הדמעות שלו ימלאו לנו קצת תכינרת:whistle:

תודה אלוף... :)

Pro_XXL
30-08-08, 12:35
תודה אלוף... :)

מישל בטח קצת מרחף עכשיו אחי תמסור לו בהצלחה היום בערב ושאני אוהב אותו ומחזיק לו אצבעות והיום אנחנו נידאג שהוא יהיה חרש מהצעקות:sbb3:

טל יואב
30-08-08, 12:39
אני לא yes men אין לי אהבה עיוורת אני לא קיצוני ולא הכל אצלי שחור או לבן ,

יש כאן מישהו זוכר שעשיתי כתבה לאיגוד nabba שנה שעברה והכתבה התפרסמה אצלם באתר הכתבה הייתה חיובית וציבעונית מכיוון שכך היה באמת שנה שעברה הם היו מעולים והשנה הם היו יחסית על הפנים לעומת שנה שעברה . אני כותב רק את האמת אני לא חייל של אף אחד . אם לא היה טוב ובשנה שעברה היה באמת טוב אני אכן יציין זאת . צר לי לך שאתה לא היתחרת שנה שעברה .

אני חושב שהביקורת שלי היא בונה לא באתי לבכות ולהתלונן אלה להביע את השקפתי על הנושא . ברור ומובן לי שבתור מתחרה לך זה מציק ומפריע וזה לגיטימי .

דרך אגב לגביי תכולת האולם לא כזה גדול כמו שאתם חושבים אני ממש ישבתי וספרתי 24 שורות בכל שורה 18 מקומות ישיבה ועוד 30 איש שישבו על המדרגות אולם קטן אולי נראה גדול כי אכן היה מפוצץ אבל אלו הם מספרים מדוייקים שספרתי במהלך הערב .

חשוב לציין כי מקטגורייה לקטגורייה ככל שנמשך הערב רבים הלכו הבייתה ברגע שהחבר או הקרוב שלהם סיים את המקצה תחרות שלו .

Dr. Muscle
30-08-08, 14:09
יואב, באמת ראיתי שאתה לא נינוח כבדרך כלל, אבל היום ב ifbb כבר יזדמן לנו לדבר. אני התבטאתי כבר בצורה חמורה ממך, נאבא ארגון ליצני בדיוק כמו המתחרים, עשו רוח ובסוף קיבלנו את אותו הדבר כמו הארגון השני.
גלעד, תפסיק לצאת להגנה עיוורת על הארגון הזה. איזה אולם ברמה ואיזה בטיח??? התרגלת לרמה כל כך נמוכה ויחס גרוע, שאם היחס טיפ טיפה משתפר אתה כבר מרגיש שבסדר?
אולם כזה בלי מספר כרטיסים מדוייק, תאורה מתאימה, סאונד, רוטינות שנתקעות וכו - זה אותו הזבל כמו אולם ספורט, בחיאתתתת אל תיתן איזה דוגמא של סבתא שלך, שהיא גאה לראות אותך, גם אם היית מופיע בפודיום ברחוב!

bigbit
30-08-08, 14:49
אחרי שהבהרתי לך תמצב במקום אחר..תעשה תשיקולים שלך טוב לפני שאתה כותב לי הודעה.
סלאמט ואם תיתחרט בכבוד אמרתי לך אין מה להפסיד:cool:

נחשוב עלייך

HardCor3
30-08-08, 15:00
נחשוב עלייך

חאלאס עם המריבות האלה אור אל תהיה ילד אני מכבד אותך ומעריך אותך בתור מפתח גוף ,כנ"ל לגבי גלעד,אל תגרמו לאנשים להתסכל עליכם בעין לא יפה.

Dr. Muscle
30-08-08, 15:16
12345

מנטור
30-08-08, 15:32
מתוך האתר של nabba

נקווה שמשנה לשנה נעלה את גובה הפרסים. לא עוד פרסים כדלי פרוטאין, וקופסת קיראטין. (http://www.nabba.co.il/news.htm)
את התחרות ינחה איש ציבור, שילמד כיצד להנחות, ויהיה בכל שלבי המיון ובחזרות. (http://www.nabba.co.il/news.htm)
מטרתנו להפוך את תחרות נאבא מר ישראל למופע כמופע של תחרות מלכות יופי מפואר ומכובד. (http://www.nabba.co.il/news.htm)
ובתקווה לעוד הרבה מריי עולם מישראל. (http://www.nabba.co.il/news.htm)


הקיצר שני האיגודים אותו חרטה ,ככה זה בספורט הזה אין כסף,עד שיבוא אזה גידמאק אחד:xdemoticon:

אשר הבטיח במה והשנה יש במה במר ישראל.
אצל אשר הספורטאים מקבלים כל שנה שי מהספונסר והשנה גיל דרנות מתעלה אפילו על עצמו

Dr. Muscle
30-08-08, 16:02
אשר הבטיח במה והשנה יש במה במר ישראל.
אצל אשר הספורטאים מקבלים כל שנה שי מהספונסר והשנה גיל דרנות מתעלה אפילו על עצמו

יש במה? טירוף. באמת היה צריך לחכות 40 שנה לבמה.

טל יואב
30-08-08, 16:20
אנחנו כולנו נהייה חכמים יותר היום בלילה כאשר נראה את מה שאירגן האיגוד השני ואז נוכל להשוות באמת אחד לשני. גם באירגון וגם ברמת המתחרים .

אלון תבוא להגיד שלום , :)

Dr. Muscle
30-08-08, 16:22
יואב אמרתי שלום גם בנאבא
היית עסוק ואני אפילו לא סגור אם זיהית

Bodybuilder
30-08-08, 16:23
מלחמה:
אשר vs אלי

nabba vs ifbb

והמתחרים הם החיילים שמנצלים אותם :(
עצוב, נראה שגם לאלי וגם לאשר לא בדיוק איכפת מהאיגודים שלהם, הם סתם מתחרים אחד בשני ...:(
אלי אתה בתוח קורא כאן, ואני מכבד אותך עדיין, אתה עדיין מר עולם 3 פעמים וספורטאי ברמה גבוה, ואת זה אף אחד לא יקח ממך, האמנתי לך ולהבתחות שלך שלא קיימת, בניתי על האיגוד שלך, תאמת רציתי להתחרות באיגוד שלך שנה הבאה בצעירים ... (כמובן שזה לאחר כמה סייקלים טובים) אבל עכשיו ? אני פשוט מעוכזב, ועוד רבים כמוני שחשבו שסוף סוף בא בן אדם רציני לנהל את האיגוד שישפר את המצב של הבודיבילדינג התחרותי בארץ, לצערי הרב הרבה גילו שאין תקווה והמצב נשאר איך שהוא !

אני בתוח שהרבה רוצים לשמוע אותך, והתרוץ שלך שאסור לחלק פרסים כספיים פשוט חלש ועלוב וזה שאתה הודעת על זה למתחרים ביום התחרות - זה עוד יותר עצוב !
הבתחת אולם מפואר יותר מזה שהיה שנה שעברה ? לא קיימת !
הבתחת סכום כולל של הפרסים הכספיים פי שתיים מזה של שנה שעברה (שזה היה 7 אלף $) לא קיימת !
וזה לא הכול !!!!!!!!!!


עכשיו, למה שלא תרשם לכאן ותסביר לנו מה השתבש ולמה שום דבר ממה שהובתח לא קוים ?

Dr. Muscle
30-08-08, 16:28
מלחמה:
אשר vs אלי

nabba vs ifbb


והמתחרים הם החיילים שמנצלים אותם :(


עצוב, נראה שגם לאלי וגם לאשר לא בדיוק איכפת מהאיגודים שלהם, הם סתם מתחרים אחד בשני ...:(


אלי אתה בתוח קורא כאן, ואני מכבד אותך עדיין, אתה עדיין מר עולם 3 פעמים וספורטאי ברמה גבוה, ואת זה אף אחד לא יקח ממך, האמנתי לך ולהבתחות שלך שלא קיימת, בניתי על האיגוד שלך, תאמת רציתי להתחרות באיגוד שלך שנה הבאה בצעירים ... (כמובן שזה לאחר כמה סייקלים טובים) אבל עכשיו ? אני פשוט מעוכזב, ועוד רבים כמוני שחשבו שסוף סוף בא בן אדם רציני לנהל את האיגוד שישפר את המצב של הבודיבילדינג התחרותי בארץ, לצערי הרב הרבה גילו שאין תקווה והמצב נשאר איך שהוא !



אני בתוח שהרבה רוצים לשמוע אותך, והתרוץ שלך שאסור לחלק פרסים כספיים פשוט חלש ועלוב וזה שאתה הודעת על זה למתחרים ביום התחרות - זה עוד יותר עצוב !


הבתחת אולם מפואר יותר מזה שהיה שנה שעברה ? לא קיימת !


הבתחת סכום כולל של הפרסים הכספיים פי שתיים מזה של שנה שעברה (שזה היה 7 אלף $) לא קיימת !


וזה לא הכול !!!!!!!!!!




עכשיו, למה שלא תרשם לכאן ותסביר לנו מה השתבש ולמה שום דבר ממה שהובתח לא קוים ?





איזה שבע אלף דולר? לקחת משהו ? טריפים עניינים? סה"כ הפרסים היו בעלות של נאמר 20 ש"ח לגביע פלסטיק + אבקת חלבון מתוצרת הארץ שבטח נמכרת במאה שח , בעלות ייצור של לכל היותר 10 ש"ח. כפול 30 זוכים נגיד (אני סתם מגזים), אז הפרסים זה 900 שקל.

לא מבין למה כל כך מתחנפים כאן, אלי אתה ספורטאי גדול מה ספורטאי גדול, הבנאדם לא עמד במילה שלו, והוא צריך לתת דין וחשבון. אבל הוא צריך לתת אותו בעיקר למתחרים שהם הלחם והחמאה שלו, שמשום מה סופגים את הכל כאילו הם נולדו אתמול.

אם אנשים היו עושים בלאגן נגד הניהול הכושל שלו... כמו שעשו נגד אשר, אז הכל היה נראה אחרת.

hell
30-08-08, 16:34
איזה שבע אלף דולר? לקחת משהו ? טריפים עניינים? סה"כ הפרסים היו בעלות של נאמר 20 ש"ח לגביע פלסטיק + אבקת חלבון מתוצרת הארץ שבטח נמכרת במאה שח , בעלות ייצור של לכל היותר 10 ש"ח. כפול 30 זוכים נגיד (אני סתם מגזים), אז הפרסים זה 900 שקל.


אם אנשים היו עושים בלאגן נגד הניהול הכושל שלו... כמו שעשו נגד אשר, אז הכל היה נראה אחרת.

שנה שעברה היו פרסים כספיים בערך של 7000$
מה הבלאגן אצל אשר הביא? כלום...
גם אם יעשו בלאגן אצל אלי לא יהיה שינוי.
זה התחום.

Bodybuilder
30-08-08, 16:35
אין לי זכות לפתוח פה על בן אדם כמו אלי, אני לא הגעתי לרבע מההישגים שלו,אני לא בגיל שלו, לכן אני מנסה לדבר בכבוד.
ואני עדיין מקווה שאלי "איך שהו" יתייחס לכול מה שנאמר כאן, אולי הודעה רשמית באתר שלו, משהו ??

Dr. Muscle
30-08-08, 17:01
שנה שעברה היו פרסים כספיים בערך של 7000$
מה הבלאגן אצל אשר הביא? כלום...
גם אם יעשו בלאגן אצל אלי לא יהיה שינוי.
זה התחום.

אייל זו גישה שאני לא מקבל ! אני אשמח לפגוש אותך היום ולהסביר לך חזון שלי, על איך דברים יראו יפה גם בלי שיהיה לך טייקונים שהם נותני חסות. רק קצת כבוד, לא מצפה לאולימפיה בארץ.

hell
30-08-08, 17:05
אייל זו גישה שאני לא מקבל ! אני אשמח לפגוש אותך היום ולהסביר לך חזון שלי, על איך דברים יראו יפה גם בלי שיהיה לך טייקונים שהם נותני חסות. רק קצת כבוד, לא מצפה לאולימפיה בארץ.
איזו גישה נקטתי כאן שאתה לא מקבל?
פשוט לא הצלחת להבין את ההודעה הקודמת שציטטת.
כן היו פרסים כספיים בשנה שעברה.
כן הובטחו פרסים גבוהים יותר השנה.

אני יותר מאוכזב בשביל המתחרים שזכו.
אני יודע משיחות עימם שהם בנו על הכסף הזה לארוחת צ'יט של אחרי התחרות.
כשכל השנה מודיעים לך בכל אפשרות שהשנה יהיו פרסים כספיים גבוהים מהשנה שעברה ואז 4 שעות לפני העליה לבמה אומרים שלא יהיו פרסים. זה לא מכובד.

tipakess
30-08-08, 18:40
היה באמת לא מקום משהו...
מקום קטן התמלא מאוד מהר.הכיסאות צפופים אחד לשני ואם בנאדגם יוצא זה מעצבן נורא כול שניה לזוז.
האנשים לדעתי האישית לא היו ברמה שציפתי פה ושם היו אנשים אבל לרוב ציפתי למשהו יותר מפתיע,הקטע עם העיתונים שהיה ליואב אני גם ראיתי את זה שעמדתם בהתחלה בפנים ואז העיפו אותכם בחוץ ממש לא מטעים,
היום אני לא יוכל לבוא לifbb אז אני לא זה שישוה אבל אשמח עם תביאו תגובות על נשיהם

Ido
30-08-08, 18:56
פשוט כואב לקרוא את זה יואב.. נראה לי שאני מבין אותך.

ניגרי ענק
30-08-08, 19:03
אני אתיחס עניינית.
יש דברים שטעונים תיקון, יש דברים שהציקו לי בתור מתחרה, יש הרבה מקום לשיפור - אך יחד עם זאת להגיד שאין הבדל בין נאבא לאי אף בי בי זו הסחפות פראית.
אל תשכח בבקשה שכל מי שיעמוד היום בלבו של מגרש הכדורסל השומם בהדר יוסף שלשל לקופת איגוד אי אף בי בי ו או אשר פריג' סכום של כ 600 שקל, בזמן שמתחרי נאבא לא שילמו אגורה עבור התחרות.
אנשים חטפו הבוקר צרחות, השפלות, והם יקבלו מנה דומה הערב.
לעומת זה שבנאבא התיחסו אלינו יפה ביום הלחוץ הזה, אלי אפילו הציע לצבוע לי את הטוסיק בעצמו (בתגובה אמרתי לו שאני מאוד אוהב אותו אבל לא עד כדי כך...), אף אחד לא קלל, לא ציעק, להיפך - חיבקו, לחצו ידיים, חיזקו אותנו.
גם אני רוצה שיקראו בשמם של מתחרים, אני מדבר על זה כבר שנים, לצערי בכל פעם מחדש זה לא קורה.
גם אני הייתי רוצה לראות פרסים, זה לא התאפשר השנה, זה חבל, אבל אני מאמין שההנהלה ניסתה ועשתה כמיטב יכולתה בקטע הזה.
לא הלך הפעם, אולי שנה הבאה.
כן הייתי מצפה לדרישה מאותו ספונסר קמצן לפרסים הגיוניים עבור הספורטאים.
הקטע עם המאסלג'יוס, עצוב לי מאוד לשמוע.
מאוד מאפיין את אותו ספונסר לצערי, מקווה שאלי ואמנון יקחו את זה לתשומת לבם בשנה הבאה: מי שכואב לו הלב על מתנה קצת יותר איכותית לאנשים שאכלו גיהנום, שילך קיבינימט עם הקמצנות שלו.
הוא לא ראוי להיות ספונסר של תחרות גדולה.
הייתי רוצה לראות שיפור בפאמפינג רום.
אני שוחחתי עם אמנון לגבי ההכרח לכל מתחרה להכניס ספוטר שיסייע בצביעה, לצערי הרב לא הלכו לקראתנו בקטע הזה.
אני חושב שחייבים למצוא פתרון לסיפור הזה, מבחינתי כל הצבע נזל לי, עם כל הסולידאריות של חברי המתחרים, זה לא היה קורא אם היתי יכול להכניס שותף.
בגדול, שוב, צריך לשפר, צריך להפיק לקחים, אבל כן יש לזכור שישנו רצון טוב, ישנה אוזן קשובה, והאיגוד סך הכל משתדל.
נקווה לתחרויות איכותיות יותר, להבא.
ברכות לזוכים, ושוב: חזרתי לפני זמן מה ממסיבת רווקים עם חברי ילדות.
אני חייב לציין שתחושת הביחד שהייתה לי עם המתחרים בקפיטריה ערב התחרות, לא דומה בכלום לתחושה שקיבלתי מול חברים שלי שגדלתי איתם, וזה עוד כשברקע יש פיצות משפחתיות (אחת אני השמדתי לבד כמובן, העשרה האחרים הסתפקו ב 2 מגשים נוספים ועוד הרגישו גברים).
עם המתחרים זה היה פשוט משהו אחר, קשה לי להסביר במילים, אבל כל כך הרגיש לי טבעי, בבית, בנוח.
הייתי גאה להיות חלק מכל זה, למרות האכזבה האישית מהתוצאה, וחלק מהעניין בספורט זה גם להפסיד לפעמים - לא בושה בכלל מבחינתי.
אגב מי שמתנדב להעלות לי כמה תמונות עכשיו (גלעד כבר לא בבית), שישאיר מייל ואני שולח כעת)

The Sun
30-08-08, 19:06
אביב התאכזבתי שלא נשארת לצילומים אחרי התחרות, תראה כמה תמונות עשיתי ליודה, גדי,גלעד וסטס לאחר התחרות.

hell
30-08-08, 19:06
אני מבין שאתה לא מגיע הערב לצפות במר ישראל בהדר יוסף...?

ניגרי ענק
30-08-08, 19:10
אייל לצערי הרב הטרמפ שלי הבריז לי, לא יכלתי להרשות לעצמי להסתמך על מוניות ב 11 בלילה ביום שבת, אשתי והתינוקת שלי סבלו מספיק בחודשים האחרונים, יש גבול לכל תעלול, ואני אמור גם לעבוד מחר.
בהצלחה לכל מי שעולה היום בעיקר לשרעבי המדהים.
דה סאן אני לא ברחתי מותק, חיכיתי עד אלוף האלופים, מי שרצה אותי יכול היה להשיג.
אז מי נותן לי כבר מייל כדי להראות שהעסק לא היה כזה גרוע כפי שמשתקף מהתוצאה?

HardCor3
30-08-08, 19:13
אני אתיחס עניינית.
יש דברים שטעונים תיקון, יש דברים שהציקו לי בתור מתחרה, יש הרבה מקום לשיפור - אך יחד עם זאת להגיד שאין הבדל בין נאבא לאי אף בי בי זו הסחפות פראית.
אל תשכח בבקשה שכל מי שיעמוד היום בלבו של מגרש הכדורסל השומם בהדר יוסף שלשל לקופת איגוד אי אף בי בי ו או אשר פריג' סכום של כ 600 שקל, בזמן שמתחרי נאבא לא שילמו אגורה עבור התחרות.
אנשים חטפו הבוקר צרחות, השפלות, והם יקבלו מנה דומה הערב.
לעומת זה שבנאבא התיחסו אלינו יפה ביום הלחוץ הזה, אלי אפילו הציע לצבוע לי את הטוסיק בעצמו (בתגובה אמרתי לו שאני מאוד אוהב אותו אבל לא עד כדי כך...), אף אחד לא קלל, לא ציעק, להיפך - חיבקו, לחצו ידיים, חיזקו אותנו.
גם אני רוצה שיקראו בשמם של מתחרים, אני מדבר על זה כבר שנים, לצערי בכל פעם מחדש זה לא קורה.
גם אני הייתי רוצה לראות פרסים, זה לא התאפשר השנה, זה חבל, אבל אני מאמין שההנהלה ניסתה ועשתה כמיטב יכולתה בקטע הזה.
לא הלך הפעם, אולי שנה הבאה.
כן הייתי מצפה לדרישה מאותו ספונסר קמצן לפרסים הגיוניים עבור הספורטאים.
הקטע עם המאסלג'יוס, עצוב לי מאוד לשמוע.
מאוד מאפיין את אותו ספונסר לצערי, מקווה שאלי ואמנון יקחו את זה לתשומת לבם בשנה הבאה: מי שכואב לו הלב על מתנה קצת יותר איכותית לאנשים שאכלו גיהנום, שילך קיבינימט עם הקמצנות שלו.
הוא לא ראוי להיות ספונסר של תחרות גדולה.
הייתי רוצה לראות שיפור בפאמפינג רום.
אני שוחחתי עם אמנון לגבי ההכרח לכל מתחרה להכניס ספוטר שיסייע בצביעה, לצערי הרב לא הלכו לקראתנו בקטע הזה.
אני חושב שחייבים למצוא פתרון לסיפור הזה, מבחינתי כל הצבע נזל לי, עם כל הסולידאריות של חברי המתחרים, זה לא היה קורא אם היתי יכול להכניס שותף.
בגדול, שוב, צריך לשפר, צריך להפיק לקחים, אבל כן יש לזכור שישנו רצון טוב, ישנה אוזן קשובה, והאיגוד סך הכל משתדל.
נקווה לתחרויות איכותיות יותר, להבא.
ברכות לזוכים, ושוב: חזרתי לפני זמן מה ממסיבת רווקים עם חברי ילדות.
אני חייב לציין שתחושת הביחד שהייתה לי עם המתחרים בקפיטריה ערב התחרות, לא דומה בכלום לתחושה שקיבלתי מול חברים שלי שגדלתי איתם, וזה עוד כשברקע יש פיצות משפחתיות (אחת אני השמדתי לבד כמובן, העשרה האחרים הסתפקו ב 2 מגשים נוספים ועוד הרגישו גברים).
עם המתחרים זה היה פשוט משהו אחר, קשה לי להסביר במילים, אבל כל כך הרגיש לי טבעי, בבית, בנוח.
הייתי גאה להיות חלק מכל זה, למרות האכזבה האישית מהתוצאה, וחלק מהעניין בספורט זה גם להפסיד לפעמים - לא בושה בכלל מבחינתי.
אגב מי שמתנדב להעלות לי כמה תמונות עכשיו (גלעד כבר לא בבית), שישאיר מייל ואני שולח כעת)

fifty40@walla.com

The Sun
30-08-08, 19:14
מסתבר שפספסתי אותך אלוף.
אגב, הוצאתי את הגרון בקריאות עידוד "יאללה ניגרי!!!!!!!!" ביחד עם גלעד :)
מה שנשאר מהגרון שלי אחרי הקטגוריה של גדי ב75, ואחרי הקטגוריה שלך ב82, הלך ליודה ב-עד 90 :)

בכל אופן באסה שפספסתי הזדמנות נדירה.

Biceps mAn
30-08-08, 19:21
אייל לצערי הרב הטרמפ שלי הבריז לי, לא יכלתי להרשות לעצמי להסתמך על מוניות ב 11 בלילה ביום שבת, אשתי והתינוקת שלי סבלו מספיק בחודשים האחרונים, יש גבול לכל תעלול, ואני אמור גם לעבוד מחר.
בהצלחה לכל מי שעולה היום בעיקר לשרעבי המדהים.
דה סאן אני לא ברחתי מותק, חיכיתי עד אלוף האלופים, מי שרצה אותי יכול היה להשיג.
אז מי נותן לי כבר מייל כדי להראות שהעסק לא היה כזה גרוע כפי שמשתקף מהתוצאה?

JumboC83@Gmail.com

talvolik
30-08-08, 19:22
talvolik@walla.co.il :):)

ניגרי ענק
30-08-08, 19:25
fifty40@walla.com


תודה לכל מי שהציע, סתם כי אתה ראשון שולח לך - אל תאכזב החברים מחכים, הינה זה כבר בעליות...

HardCor3
30-08-08, 19:34
תודה לכל מי שהציע, סתם כי אתה ראשון שולח לך - אל תאכזב החברים מחכים, הינה זה כבר בעליות...


סבבה מעלה

טל יואב
31-08-08, 01:51
שורה תחתונה הרמה ירדה פלאים משנה שעברה .

ישנה גם בעיה עם חלק מהמתחרים שיש להם אופי קשה שרק פוגע בתדמית של הספורט .

אלון צוקרמן לא הסכים להצטלם עם אף אחד אשר פנה אליו בבקשה זו רק בתנאי שיקנו ממנו תמונה שלו למה ?

אני הייתי בארנולד קלאסיק פעמיים רצוף הצטלמתי עם ג"יי קאטלר ורוני קולמן והם לא הכריחו אותי לקנות תמונה מהם . איזו גישה זו ? מה אתה מנסה לשדר כאן ? פשוט עצוב .

מתחרה מקצועי
31-08-08, 01:56
.......

טל יואב
31-08-08, 02:11
.......


???:confused:.