PDA

צפה בגרסא המלאה : סתם סקר שמעניין אותי ..


shahar123
11-09-08, 00:47
חברים אני שואל אותך אותכם בתור מקצועניים כיסתם זה מאוד מעניין אותי תנסו לשתף פעולה !!

השאלה היא עד כמה הייתם משקעים באימונים ונותנים את כול החיים שלכם בתזונה דגש על הקטע של הקושי בתזונה עם זה מסה שמרגישים מפוצצים או חיטוב שמרגישים רעבים ושכל הזמן רוצים דברים שנקראים צ'ט.. האם זה עדיין היה מעסיק אותכם כול היום הקטע ל תזונה ואימונים גם עם זה סתם תחביב ורוצים להראות טוב ולא בקטע של תחרות ... ואם זה סתם היה קטע חובבני איך הייתם אז מתנהגים עם התזונה והאימונים תודה על שיתוף הפעולה חברים ובהצלחה לכם בהמשך הדרך ..

Philip1123
11-09-08, 07:00
אני לא מתחרה, רחוק מזה, אבל אני מחשיב את עצמי כחובבן מאוד רציני בכל הנושא של פיתוח גוף, אם זה תזונה, אימונים וכו'. זו ממש דרך חיים בשבילי כבר קרוב לחמש שש שנים, ואני מתאמן כבר שמונה שנים... כבר רגיל לתזונה, וכל הנושא של חיטוב או מסה ממש לא מרגש אותי ולא מהווה קושי בשבילי בכלל. ואני גם רגיל לנושא של האימונים הקשים, גם בימים שבא לי להישאר בבית אחרי העבודה לנוח ולא להרים משקלים כבדים.

השאלה היא עד כמה? עד מתי להשקיע ככה?... אצלי לפחות אני מאמין שאוכל להשקיע באותה המידה עד שאתחתן ויהיו לי ילדים. אז כמובן סדר העדיפויות ישתנה, ולמרות שאני בטוח שאני אחיה את אורח החיים הזה, זה בוודאי יהיה במינון הרבה יותר קטן.

Itay
11-09-08, 16:09
מגדיר את עצמי כחובבן. אוכל נכון ומיתאמן נכון, אבל לא מיתכוון להיתחרות.