PDA

צפה בגרסא המלאה : נמצאה גופת הנערה מהגליל שנעלמה שלשום


pohdem
10-01-07, 19:42
גופתה של מעיין בן-חורין, בת 18 מיובלים בצפון שנעדרה מיום שני, נמצאה באזור גוש שגב כשעליה סימני אלימות. חברתה הטובה ל-nrg: היא בחורה יפה, נראה לי שמישהו חטף אותה.

חשד לרצח נוסף בצפון: גופתה של הנערה מעיין בן חורין בת ה-18 מהיישוב יובלים בגליל המערבי, שנעדרה מביתה מיום שני האחרון, נמצאה בצהריים בין יודפת לאבטליון על ידי שוטרים שעסקו בחיפושים אחריה כשעליה סימני אלימות. אתמול בערב הכריזה המשטרה על מעין כעל נעדרת ופתחה בחיפושים נרחבים בכמה מוקדים באזור הגליל המערבי. נסיבות המקרה עדיין נחקרות, ועל פרטים רבים מהחקירה הוטל צו איסור פרסום.

על פי דיווחי בני משפחתה, מעיין, שנקראה בפי חבריה טרי, לא שבה מבית הספר שלשום ומאז לא שמע ממנה איש מבין קרוביה או חבריה. אתמול התרחבו החיפושים אחריה לכמה מוקדים נוספים באזור הצפון והבוקר הם נפתחו מחדש והתרכזו באזור בו נמצאה הגופה. כוחות משטרה גדולים, בפיקודו של מפקד מרחב הגליל, תנ"צ ניר מריאש, קיימו חיפושים אינטנסיביים וסריקות אחר מעיין עד שבשעות הצהריים נמצאה גופתה באזור גוש שגב.

מחקירת המשטרה עולה כי בן-חורין יצאה מבית ספרה ביום שני בצהריים, ולקחה טרמפ עם אחד המורים עד לפתח היישוב כאוכב. עוד עולה מהחקירה כי הנערה הייתה בדרכה לחווה בשם "חלב על הזמן", שם רצתה לעבוד בתקופה שלפני גיוסה. בנוסף עולה כי ככל הנראה קנתה חפיסת סיגריות בתחנת דלק סמוכה לאחר שירדה מהטרמפ.

בית משפט השלום בעכו הטיל צו איסור פרסום על פרטים רבים מחקירת הרצח. גורמים שהשתתפו מאז אתמול בחיפושים אחר בן-חורין מתחו ביקורת על המשטרה, אשר חלק מאנשיה, סברו בראשית החיפושים כי היעלמותה של הנערה באה מיוזמתה.

לדברי אותם גורמים, במשטרה הגדירו את הרקע להיעדרות כמריבה של הנערה עם משפחתה. עם זאת, משפחתה של הנערה וחבריה דחו טענה זו מכל וכל. לאחר מציאת גופתה של הנערב אמרו מקורבים למשפחה כי גורמים במשטרה מיהרו לקבוע את הסיבות להיעלמותה של מעיין. לדבריהם, חלק מהפרסומים פגעו בכבודה של מעיין ובכבוד המשפחה.

"מישהו לקח אותה"

כמה שעות לפני מציאת הגופה אמרה אחותה של מעיין, עינת, כי "היא תכננה לעשות השבוע כמה דברים כמו מבחן בגרות, כך שלא נראה שההיעדרות הייתה מיוזמתה".

גם
אור שניר, חברתה הטובה ביותר של מעיין מגיל שש, הביעה ספקות לגבי אפשרות של בריחה. דקות ספורות לפני שהתבשרה על מותה של מעיין, סיפרה החברה ל-nrg מעריב: "היא ילדה מאוד חברותית שמאוד אוהבת להיות עם חברים, ולא עושה דברים כאלה. במשטרה חושבים שהיא ברחה. לא נראה לי שהיא ברחה, אלא שמישהו חטף אותה. היא בחורה יפה שנראית טוב".

משפחת בן-חורין שכרה כבר אתמול את שירותיה של חברת א. חיימוביץ' חקירות. מדובר בחברת חקירות פרטית, אשר בדרך כלל מבצעת חקירות פרטיות בחו"ל עבור משפחות ישראליות. על החקירה מטעם החברה מופקד החוקר עמית רובין. אמש החלה החברה לבצע חיפושים נרחבים אחר מעיין.
בעקבות ההודעה על מותה של מעיין, תקיים החברה הפרטית חקירה משל עצמה ותעבוד בצמוד לחקירת המשטרה. מטרת החברה היא להביא לידי המשפחה כמה שיותר ממצאים אודות נסיבות מותה של הנערה.

נלקח מאתר החדשות NRG מעריב.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/528/934.html

OMRI-TURBO
10-01-07, 19:48
אני לא אתפלא אם כמו ברוב המקרים מדובר בערבי.
אבל נחכה.

pohdem
10-01-07, 19:50
ת'אמת גם אני אמרתי את זה..

מה שמעציב אותי שגם רצח של בחורות ואנשים נהפך להיות דבר שיגרתי כמו אז בתקופת הפיגועים..

OMRI-TURBO
10-01-07, 19:56
תסביר לי פעם אחת ולתמיד מזה pohdem?

pohdem
10-01-07, 20:02
חחחחחחח תיראה, פעם הייתי משחק קאונטר סטרייק כשהייתי קטן וקראו לי DemaSo ומאז לכל מקום שהייתי צריך להירשם אליו וכאלה אז השתמשתי בשם. ואז אחרי קראו לי Piece Of Heaven באיי סי קיו שבקיצור זה POH. ואז היה איזה מקום שהייתי צריך להירשם אליו מחדש כי שכחתי את הסיסמא והניק שלי DemaSo היה תפוס כבר.. אז חיברתי בין שניהם ומאז זה נהפך להיות הניק שאני משתמיש בו להרשמות =]
אם בא לך אתה יכול לשנות לי תניק למתן ביבי חח

ofirdesign
10-01-07, 20:22
חחחחחחח איזה סיפור יש מאחורי השם Xd

Gamerrrrr
10-01-07, 20:24
בעוד עשר שנים מינימום מוצאים את הרוצח :wacko:

SuzukiR
10-01-07, 20:25
בעוד עשר שנים מינימום מוצאים את הרוצח :wacko:
חחחחחחח
כל הודעה שלך אתה אם הסמילי הזה >>>>>>>>>>:wacko:
אתה הורג אותי חחחחחחח

pohdem
10-01-07, 20:59
בעוד עשר שנים מינימום מוצאים את הרוצח :wacko:
קטן אמונה שכמותך...=]