PDA

צפה בגרסא המלאה : לגבי לחם אחרי אימון


d2idan
21-12-08, 21:31
יוצא לי לפעמים בשבוע אימוני בטן לבד . של בערך חצי שעה. רציתי לשאול אם אני ישר אחרי האימון אוכל טונה עם ביצה ואחרי 45 דק' שאני מגיע הביתה אני אוכל 4 פרוסות של לחם חיטה מלאה . זה בסדר ? .. או שאחרי אימון בטן עדיף לא לאכול לחם ורק בארוחת הערב מומלץ .. ?

d2idan
21-12-08, 21:40
אחרי אימון אני ישר אוכל 100 גרם טונה ו 2 ביצים קשות ... ורק אחרי 45 דקות שאני מגיע הביתה אני אוכל 4 חתיכות לחם חיטה מלאה.והתכוונתי לאחרי אימון בטן בלבד.

Bono
21-12-08, 21:51
אחרי אימון אני ישר אוכל 100 גרם טונה ו 2 ביצים קשות ... ורק אחרי 45 דקות שאני מגיע הביתה אני אוכל 4 חתיכות לחם חיטה מלאה.והתכוונתי לאחרי אימון בטן בלבד.

אחרי אימון תאכל פחמימות געלות א"ג גבוהה וחלבון, עם מעט שומן
לכן תאכל תמרים\ לחם לבן\ סוכר ענבים וכו..+ הטונה ואת הביצים תאכל אח"כ משום שהם מכילים שומן שמוריד את הא"ג

באזיר
23-12-08, 16:09
אין שום בעיה אם זה... וכמו שאמרו למעלה אתה צריך גם פחמימה עם א"ג גבוהה... אני אישית אחרי אימון ולא משנה איזה אוכל 3 תמרים קופסת טונה, 200 גרם אורז מלא.

Pro_XXL_Universe
23-12-08, 16:28
לך תקרא מאמרים דחוף!
ותפסיק לפרסם חברהשהמוצרים שלה עושים לאנשים שילשולים.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגתה אותי:lol:

בכל אופן..
אני אישית נמנע מלחם..לחם אצלי זה תאמת כמעט כמו סוג של צ'יט אני משתדל לאכול כמה שיותר נקי תפוחי אדמה,אורז לבן,אורז מחיטה מלאה,ש"ש ומדי פעם פסטה.
לדעתי אחרי אימון הגוף שלך ישמח לקבל חלבון אם ספיגה קצת יותר מהירה מטונה וביצים..אז אני ממליץ לך על האבקות הבאות
אופטימום כמובן הטובה מכולן:)
ואם תירצה סוגים אחרים של אבקות אני הייתי משתמש אם לא באופטימום ב:MRM,צ'מפיון,יוניברסל,ABB(הדלעים הצהובים האלו אם הסמל של הנשר מה שכן לא לקחת טעם בירה שחורה זה דוחה!אבל האבקה טובה לדעתי..)ומט רקס.

לא הייתי רוצה להשמיץ יבואנים ולפתוח ת'פה אבל בכל שאר סוגי האבקות המתרוצצות בשוק הישראלי כיום לא הייתי נוגע גם אם היו מכוונים לי SHUTGUN תלת קני לתוך הרכה.