PDA

צפה בגרסא המלאה : עוד אחד שמתעניין בפיתוח גוף, מקצוענים כנסו בבקשה.


יהודהלה
25-04-09, 23:03
שלום לכולם, שמי יהודה מר"ג, (בחור דתי- להלן יבואר מדוע ציינתי זאת), בן 23 (כמעט), עיסוקי בחברת חקירות פרטיות, משקלי 65 ק"ג, גוף לא מפותח בכלל! אבל שרירי באיזשהו מקום.
בתכל'ס רצוני להדגיש קודם כל כי לא באתי לכאן לחפור, אלא רק לשאול מעט שאלות- שמסקרנות אותי- בצורה כנה, ישירה, ועניינית, ולאחמ"כ לעשות חושבים עם עצמי.
אז ככה, אני מאוד רוצה להקדיש פרק זמן בחיי לפיתוח גוף, אך לא למטרת תחרות בכלל, רצוני להגיע למשקל 90-95 ק"ג, הוי אומר תוספת של כמעט 30 ק"ג פחות או יותר מהיכן שאני נמצא עכשיו.
בענייני מאכלים, אני די "שרדן", בגלל שטיילתי הרבה בחיי, הגוף שלי למד לאכול מתי שצריך ממש, ולא יותר.
אבל קראתי כאן איזה מאמר נפלא (לא זכור לי שמו- אבל כל הכבוד לו) שהסביר והבהיר יפה מאוד כי שם המשחק הוא: "תאכל תגדל"... ואכן כבר במבט ראשון דבריו נראים כנים וצודקים!
עכ"פ לאחר חשיבה עניינית, החלטתי והסקתי כי מה שאני יכול ומסכים לעשות בשביל המטרה הנ"ל זה כך:
א- לקנות ציוד כושר בסיסי לביתי.
ב- לקנות תוספי מזון (כשרים).
על רצון ומוטיבציה לא דיברתי-כי זה פשוט שיש לי אותם.
[טוב, בטח אתם שואלים את עצמכם, "למה שלא ילך למכון כושר מסודר עם מאמן אישי" וכו' וכו'. טוב, אז התשובה לכך היא כזאת: כעת אני במצב כלכלי שלא מאפשר לי את זה, אבל למרות זאת אני חושב שאני כן יכול להגיע למה שאני רוצה גם לולי הדברים הסטנדרטיים והרגילים.]
טוב אז השאלה היא כזאת: איזה ציוד לקנות (אין לי שמץ של הבנה בנושא הזה). והאם זה נכון ש"מולטי טריינר"- שבקושי אני יודע מה זה, כולל חדר כושר שלם...? וא"כ תמליצו לי על משהו סביר וטוב.
דבר שני.
דבר נוסף- שמאוד חשוב לי לברר איתכם- ובמיוחד עם אותם החברים שעוסקים באומנות לחימה- או שאר תרגילי גמישות, אם עניין פיתוח הגוף הזיק לכם- או הועיל, או שמא לא זה ולא זה? (יש בידי מספר תשובות, אבל אני עדיין בוחן את זה, ואשמח לקבל תשובות ממכם) כרגע המצב שלי שאני מאוד מאוד גמיש, סוגי שפגטים חופשי חופשי, ועוד ועוד.
דבר שלישי.
שכיבות סמיכה- ומתיחות, מה תועלתם לדעתכם מפתחי הגוף?
דבר רביעי.
כמה זמן לדעתכם יקח לי להגיע אל המטרה הנ"ל, ומה הזמן שאצטרך להשקיע, (יש לציין שמתוקף עבודתי אני מצומצם ג"כ בזמן).
ודרך אגב, למנהלי האתר הנחמדים, חיפשתי כאן מקום שיענה לכל שאלותי הנ"ל, ואני מוכרח לציין שהתבלבלתי, ולכן נראה לעניות דעתי, שכדאי לכתוב כאן איזה כמה בלוגים שירכזו את הנושא הזה שלשמו פניתי לכאן, כי ישנם המון המון אנשים במצב שלי- אני חושב, ובשמחה יקראו כל מקום שירכז את המענה לשאלות הללו.
יש לכם משהו להעיר לי?, אשמח לשמוע מכולכם, שבוע טוב ומבורך!

Masquerade
25-04-09, 23:10
קודם כל, תעשה טובה ואל תכתוב בפונט המעצבן הזה, אם אפשר.
דבר שני, אני לא רואה איך קניית ציוד הביתה זולה בהרבה מחדר כושר, שם אתה משלם ויש לך הכל, והרבה יותר. בבית אתה גם מפסיד מקום, אתה צריך לדאוג לזה, לקנות עוד ועוד משקלים עם הזמן, זה פחות נוח.. טוב, עשה מה שנוח לך.
אם היה לי תקציב מסויים, בטוח שלא הייתי קונה מולטיטריינר. עדיף לך לקנות ספה רצינית, אולי חצי כלוב, מוטות ופלטות. עם אלו אפשר לעשות הכל, בעצם.
גמישות? תלוי מה אתה עושה. דדליפט וסקוואט יתרמו רבות לגמישות. ברור שאם תעבוד רק תרגילים מבודדים, תגדל בהרבה ולא תדאג לגמישות, תהיה פחות גמיש. התרגילים המורכבים מאלצים אותך להתגמש.
שכיבות סמיכה-עוד תרגיל, מתיחות לא מעניינות אותי.
לעלות 30 קילו נקיים ייקח לך הרבה מאוד זמן. זה לא עניין של חודשים וגם לא שנה ולא שנתיים.
בלי לפגוע, ידידי, זה נראה שאתה מדבר הרבה ומבין קצת. תקרא עוד מאמרים, תקרא פה מסביב בפורום, ותענה לעצמך על השאלות.
בהצלחה.

yishai
25-04-09, 23:57
זה לא עניין שלומדים אותו בתשובה אחת.
אתה צריך ללמוד עוד המון המון המון המון המון המון המון דברים מאשכולות בפורום ובכללי להיות פה כדי להבין בכל מיני דברים שונים.ובכלל לקחת את זה מאוד ברצינות את הנושא כדי להגיע למטרה.
ועדיף לך ללכת למכון הרבה יותר משתלם מלקנות ציוד.
כל הדברים שאתה רוצה לקנות תיכול למצוא במגה ספורט זה כולה ספת משקולות,צלחות,מוטות לשים עליהם צלחות,מוט אולימפי,כלוב לסקוואט ומוט w .

יהודהלה
26-04-09, 01:15
"cyan"]קודם כל, תעשה טובה ואל תכתוב בפונט המעצבן הזה, אם אפשר.[/color]אפשר- אבל תגיד שלום קודם כל.:yup:
דבר שני, אני לא רואה איך קניית ציוד הביתה זולה בהרבה מחדר כושר, שם אתה משלם ויש לך הכל, והרבה יותר. בבית אתה גם מפסיד מקום, אתה צריך לדאוג לזה, לקנות עוד ועוד משקלים עם הזמן, זה פחות נוח.. טוב, עשה מה שנוח לך.אבל אני כן רואה איך קניית ציוד זולה בהרבה יותר מחדר כושר [בכמה מובנים]. אז נכון, שם אני משלם ויש לי הכל, והרבה יותר, אבל זמני מוגבל- לשעות הפתיחה של אותו המקום, ולעומס בני האדם שם, ועוד כנה וכהנה, שמן הסתם אתה כבר יודע.
אבל אתה יודע מה? במבט שני אני חושב שאתה צודק- לפחות בהתחלה לקבל קצת אינדיקציה על כל העסק הזה, ואח"כ להתפתח בכוחות עצמי, אולי. אחשוב על זה.

אם היה לי תקציב מסויים, בטוח שלא הייתי קונה מולטיטריינר. עדיף לך לקנות ספה רצינית, אולי חצי כלוב, מוטות ופלטות. עם אלו אפשר לעשות הכל, בעצם.תגיד יש כאן איזה מקום שבו מוסבר מה ההבדל בין מולטי טריינר- למה שאתה הצעת, ובעצם מה התפקיד של המולטי הזה?.


שכיבות סמיכה-עוד תרגיל, מתיחות לא מעניינות אותי.
שכיבות סמיכה עוד תרגיל? לא הבנתי למה התכונת.

לעלות 30 קילו נקיים ייקח לך הרבה מאוד זמן. זה לא עניין של חודשים וגם לא שנה ולא שנתיים.אני מתאר לעצמי שזה לא עניין של חודש או חודשים, אבל שלוש או ארבע שנים כן?:yup:

בלי לפגוע, ידידי, זה נראה שאתה מדבר הרבה ומבין קצת. תקרא עוד מאמרים, תקרא פה מסביב בפורום, ותענה לעצמך על השאלות.
לא פגעת. אבל קודם זה שאומר לך שאתה צודק בתשעים אחוז! תרשה לי לומר לך כי מה שכתבת "מדבר הרבה ומבין קצת", אני לא חושב שזה דרך ארץ לומר לאדם שאתה לא מכיר ככה, ודבר שני אני האמת היא שאני לא מבין בכלל! אפילו לא קצת, וממש אני לא בוש בכך. למה שאבוש בכך? הרבה דברים לא ידעתי ולמדתי!. ואכן הסתובבתי קצת כאן כדי לקרוא מאמרים, ורק התבלבלתי! אשמח אם תדריך אותי מה ואיפה לקרוא.

בהצלחה.

תודה רבה.

hypertrophy
26-04-09, 01:35
מוט אולימפי
פלטות
ספה ללחיצת חזה
סטנד לסקוואט [לא חיב כלוב אפשרי גם סטנד מאולתר]
מתח

זה הבסיס....אפשרי גם דאמבלים אבל מיותר כרגע

המולטי טריינר האלו זאת חרטא בד"כ...בשלב הראשוני [אפילו בשנה הראשונה] זה יכול להספיק


מה שאתה צריך לפחות להתחלה זה מה שכתבתי לך

נעל
26-04-09, 01:43
לחדר כושר יש טווח שעות שאמור להספיק לך, להתאמן בבית ולהיות מוגבל ע"י כמות מכשירים מועטה לא שווה את זה.
מה גם שמולטי טרינר איכותי לא יעלה פחות ממנוי לחדר כושר לשנה.
עומס בח"כ זה תלוי מתי אתה בא ולאיפה אתה בא.
אם אתה רוצה לקרוא מאמרים, יש באתר מאמרים, יש באינטרנט בגוגל אתה יכול לחפש ולהשכיל.
ושכיבות שמיכה זה תרגיל טוב לסיבולת ולמתחילים, לא לפיתוח גוף, יעבור מעט זמן ויהיה לך קל, ותצטרך להעלות את כמות החזרות [עליות] בשכיבות שמיכה, עד שזה הופך לא אפקטיבי בתחום של פיתוח הגוף ואתה תישאר בערך אותו גודל אבל הסיבולת שלך תשתפר.
לפיתוח גוף חשוב לאכול נכון לישון נכון ולהתאמן נכון, שהדגש על האוכל.
האימון לא צריך לעבור את ה 15 חזרות, ולא פחות מ 6, אלא אם אתה רוצה להתאמן על כוח [שוב לא פיתוח גוף].
ו4 שנים אתה יכול להעלות, ואפשרי גם בשנתיים אם יש לך גנטיקה,מוטיבציה ויכולת להשקיע מספיק זמן.
בהצלחה.

Masquerade
26-04-09, 07:41
[/color]

תודה רבה.

אפשר להבין מאיך שאתה כותב שאתה אינטיליגנטי ורציני, מה שאמרתי נשמע יותר רע ממה שהתכוונתי, סלח לי. הכוונה הייתה להחדיר בך עוד רצון לקרוא וללמוד.

לגבי חדר הכושר, תירשם למקום שמתאים לצרכיך.
מולטי טריינר, אם תריץ חיפוש בגוגל תמצא הרבה מהם, זה מכשיר שיש בו כל מיני אפשרויות ותרגילים. אם תקרא פה מאמרים ותגובות של האנשים הרציניים יותר, תבין שאין טעם בתרגילים שהוא מקנה לך, שכן אף לא אחד מהם הוא תרגיל מורכב ובסיסי. יש 5 תרגילים שעליהם כל תוכנית אימונים צריכה להיות מורכבת, אם תקנה מולטיטריינר ולא את מה שציינתי, לא תוכל לעשות את התרגילים האלה.
תחפש בפורום אימונים starting strengh, למשל. התרגילים שאני מדבר עליהם הם deadlift, squat, bent over row, millitary press and bench press.

מה ואיפה לקרוא? צודק, אולי קצת באלגן ויש הרבה. קשה לי להגיד לך מה בדיוק לקרוא, אבל תקרא באתר הראשי כמה מאמרים על תזונה (אני חושב שיש אחד שמדבר על תפריטי מסה ויש בו הרבה מידע על כל מה שצריך לדעת), ומספר מאמרים על אימונים, את זה הייתי מחפש ב"אשכולות הכי טובים" בפורום אימונים.
כמו כן, להסתובב בפורום ולקרוא דיונים, תגובות ותשובות לשאלות.

יהודהלה
26-04-09, 07:50
בוקר טוב לך, נעל- נעל, (דרך אגב, למה בחרת ת'שם הזה? בחור עם לב כמו זהב שלך- מתאים לו שם מכובד יותר- אבל איך שבא לך.. ;-)
בקיצר, קודם כל תודה רבה לך שהגבת.
דבר שני, הצצתי בכרטיס שלך- ושמתי לב שיש לנו אותם נתונים גופניים, אז זה אומר שאתה מתאמן כבר הרבה זמן ורק עכשיו הגעת למשקל הטבעי שלי, או שפשוט אתה מתאמן מתחיל? (אני עדיין אפילו לא מתחיל).
אחי, מה שהצעת לי להסתכל בגוגל, זה נראה לי מסורבל מידי, צריך לזה המון סבלנות בתוך ים החפירות והחפרנים שכותבים באינטרנט. אבל בכל אופן תודה.
דבר שלישי, אשמח אם תעדכן אותי ככה פחות או יותר מה המחירים הסבירים למנוי בחדרי כושר.(באמת שאין לי מושג).
ומה זה "מוטביציה ויכולת להשקיע מספיק זמן"- אל תפחיד אותי, לכמה זמן אתה מתכוין? (פרט נמק והסבר. כך וכל ימים בשבוע- וכך וכך שעות בו).
אבל בתכל'ס בשורה תחתונה מה שהכי הכי נראה לי, זה לקנות ציוד מינימלי שיהיה לי לבית- שאיתו יהיה אפשר לעשות מקסימום, כל השאר עלי- הוי אומר תזונה ואוכל, אני יסתדר עם זה טוב מאוד! תאמין לי.
הבעיה היא שהחברה שהגיבו לי, שלא במתכוין- בסיבת מומחיותם- דיברו איתי בשפה קצת "גבוהה" לרמה שלי, אני הייתי מבין אילו מישהו היה כותב לי-לדוגמא: אתה צריך 5-6 אביזרים: 1- "מוט פלוני" תפקידו לכך וכך. ומשקולת פלונית- תפקידה לכך וכך. וכן הלאה. ולא נשכח שהסבר בד"כ לא מזיק אף פעם, שהרי אני ידע מה אני הולך לרכוש, לא?. כבר הדגשתי שאין לי ידע בסיסי אפילו בכל מה שקשור לפיתוח גוף! ואני חוזר על זה בשנית, אז לכן אנא דברו בשפה קלילה, ולכאשתפר, ואכן אשתפר, גם אני ישוב לסייע ביד מי שאינו מבין בתחום זה. בסך הכל מה שמאחד אותנו זה העזרה אחד לשני :-)

יהודהלה
26-04-09, 08:00
Masquerade=אחלה גבר!
ראיתי את ההודעה שלך- והיא גרמה לי לקצת נחת רוח "על הבוקר", כי אני שם לב שאתה בן אדם עם הבנה. ודי לחכימא ברמיזא.
דרך אגב, קראתי את המאמרים שהצעת לי לקרוא- וכבר ציינתי את אותו המאמר "כיצד להגדיל את המסה"- בהודעה הראשונה שלי. כמו כן- אשמח אם תסתכל בהודעה שכתבתי ל"נעל". אתה תבין בדיוק מה המטרה שלי מהכניסה וההמצאות שלי בפורום זה (כבר יום אחד!). ושיהיה לך יום טוב!

נעל
26-04-09, 12:52
בוקר טוב לך, נעל- נעל, (דרך אגב, למה בחרת ת'שם הזה? בחור עם לב כמו זהב שלך- מתאים לו שם מכובד יותר- אבל איך שבא לך.. ;-)
בקיצר, קודם כל תודה רבה לך שהגבת.
דבר שני, הצצתי בכרטיס שלך- ושמתי לב שיש לנו אותם נתונים גופניים, אז זה אומר שאתה מתאמן כבר הרבה זמן ורק עכשיו הגעת למשקל הטבעי שלי, או שפשוט אתה מתאמן מתחיל? (אני עדיין אפילו לא מתחיל).
אחי, מה שהצעת לי להסתכל בגוגל, זה נראה לי מסורבל מידי, צריך לזה המון סבלנות בתוך ים החפירות והחפרנים שכותבים באינטרנט. אבל בכל אופן תודה.
דבר שלישי, אשמח אם תעדכן אותי ככה פחות או יותר מה המחירים הסבירים למנוי בחדרי כושר.(באמת שאין לי מושג).
ומה זה "מוטביציה ויכולת להשקיע מספיק זמן"- אל תפחיד אותי, לכמה זמן אתה מתכוין? (פרט נמק והסבר. כך וכל ימים בשבוע- וכך וכך שעות בו).
אבל בתכל'ס בשורה תחתונה מה שהכי הכי נראה לי, זה לקנות ציוד מינימלי שיהיה לי לבית- שאיתו יהיה אפשר לעשות מקסימום, כל השאר עלי- הוי אומר תזונה ואוכל, אני יסתדר עם זה טוב מאוד! תאמין לי.
הבעיה היא שהחברה שהגיבו לי, שלא במתכוין- בסיבת מומחיותם- דיברו איתי בשפה קצת "גבוהה" לרמה שלי, אני הייתי מבין אילו מישהו היה כותב לי-לדוגמא: אתה צריך 5-6 אביזרים: 1- "מוט פלוני" תפקידו לכך וכך. ומשקולת פלונית- תפקידה לכך וכך. וכן הלאה. ולא נשכח שהסבר בד"כ לא מזיק אף פעם, שהרי אני ידע מה אני הולך לרכוש, לא?. כבר הדגשתי שאין לי ידע בסיסי אפילו בכל מה שקשור לפיתוח גוף! ואני חוזר על זה בשנית, אז לכן אנא דברו בשפה קלילה, ולכאשתפר, ואכן אשתפר, גם אני ישוב לסייע ביד מי שאינו מבין בתחום זה. בסך הכל מה שמאחד אותנו זה העזרה אחד לשני :-)
הסיבה שהנתונים שלנו דומים הם כנראה כי לך יש אחוז שומן גבוה ממני, מה שאומר שיש לנו אותו משקל אבל יש לי יותר מסת שריר, לא שאני דוגמא למופת אני מתאמן ממוצע, לא מתחיל אבל גם לא מתקדם במיוחד, המשקל שלי היה 49 לא מזמן, זה למה אני רק 65, אני התחלתי מלמטה, עכשיו אני נראה הרבה יותר טוב[ וגם מרגיש].
בנוסף אני בן 17, לבנאדם בגיל שלך יש מבנה אחר, ברוב המקרים, אני עדיין "נער" ואתה יכול לראות שבד"כ בנאדם בוגר יותר שוקל יותר, עצמות גדולות יותר וכו, אח שלי שהוא שחיף מת התחיל להתאמן, גובה שלי, שוקל עוד 10 קילו, יחסית רזה,בן 26, אבל אני בנוי יותר טוב,יש מימדי גוף שזה גם הרוחב שלך, קטן בנוני וגדול,לכן לפעמים תראה אנשים רחבים ששוקלים עוד 15 קילו ממך אבל לא שריריים ולא שמנים במיוחד.
הייתי ממליץ לך לבדוק גם את האתר http://www.goleango.com שיש בו מידע נוסף.
והכמות זמן להשקיע אם אתה רוצה להיות רציני בסביבות ה4 פעמים בשבוע, אם אתה תתאמן בבית זה לא יהיה בעיה הזמן, אבל המיכשור כן.

מחיר ממוצע של מכון בסביבות ה 190 שקל לחודש, אצלי 160 או משהו כזה, אבל אני מתאמן בחינם כי אני עובד במכון שלי.
והסיבה שבחרתי את הכינוי הזה , מכיוון שלא היה מה לרשום והיה מולי נעל באותו הרגע.
זו הייתה נעל סוקוני אם מעניין אותך : )
חפרתי.

hypertrophy
26-04-09, 13:33
יהודלה..?
אפשר כבר לומר לך ברוך הבא למשפחה?

אני שמח שיש פה מישהו ברמתך האינטלקטואלית חסרים לנו אנשים נעימי דרך כמוך
מקווה שתמצא את מקומך פה

נעל
26-04-09, 14:01
^צודק
נדיר לראות מישהו מנסח את עצמו כ"כ יפה.
תענוג לענות לאנשים כמוך

Masquerade
26-04-09, 14:41
בוקר טוב לך, נעל- נעל, (דרך אגב, למה בחרת ת'שם הזה? בחור עם לב כמו זהב שלך- מתאים לו שם מכובד יותר- אבל איך שבא לך.. ;-)
בקיצר, קודם כל תודה רבה לך שהגבת.
דבר שני, הצצתי בכרטיס שלך- ושמתי לב שיש לנו אותם נתונים גופניים, אז זה אומר שאתה מתאמן כבר הרבה זמן ורק עכשיו הגעת למשקל הטבעי שלי, או שפשוט אתה מתאמן מתחיל? (אני עדיין אפילו לא מתחיל).
אחי, מה שהצעת לי להסתכל בגוגל, זה נראה לי מסורבל מידי, צריך לזה המון סבלנות בתוך ים החפירות והחפרנים שכותבים באינטרנט. אבל בכל אופן תודה.
דבר שלישי, אשמח אם תעדכן אותי ככה פחות או יותר מה המחירים הסבירים למנוי בחדרי כושר.(באמת שאין לי מושג).
ומה זה "מוטביציה ויכולת להשקיע מספיק זמן"- אל תפחיד אותי, לכמה זמן אתה מתכוין? (פרט נמק והסבר. כך וכל ימים בשבוע- וכך וכך שעות בו).
אבל בתכל'ס בשורה תחתונה מה שהכי הכי נראה לי, זה לקנות ציוד מינימלי שיהיה לי לבית- שאיתו יהיה אפשר לעשות מקסימום, כל השאר עלי- הוי אומר תזונה ואוכל, אני יסתדר עם זה טוב מאוד! תאמין לי.
הבעיה היא שהחברה שהגיבו לי, שלא במתכוין- בסיבת מומחיותם- דיברו איתי בשפה קצת "גבוהה" לרמה שלי, אני הייתי מבין אילו מישהו היה כותב לי-לדוגמא: אתה צריך 5-6 אביזרים: 1- "מוט פלוני" תפקידו לכך וכך. ומשקולת פלונית- תפקידה לכך וכך. וכן הלאה. ולא נשכח שהסבר בד"כ לא מזיק אף פעם, שהרי אני ידע מה אני הולך לרכוש, לא?. כבר הדגשתי שאין לי ידע בסיסי אפילו בכל מה שקשור לפיתוח גוף! ואני חוזר על זה בשנית, אז לכן אנא דברו בשפה קלילה, ולכאשתפר, ואכן אשתפר, גם אני ישוב לסייע ביד מי שאינו מבין בתחום זה. בסך הכל מה שמאחד אותנו זה העזרה אחד לשני :-)

:):):):) אהבתי את הכינוי "מוט פלוני".
יש לך בקיצור מוט ארוך (ברבל) ומוט קצר (דמבל).
מנוי לחדר כושר, הייתי אומר בסביבות ה200 שקל לחודש, אבל זה תלוי. יש הרבה שיעלו הרבה יותר, וגם סביר שתוכל למצוא זולים בהרבה. זה מה שאני משלם ושומע שאחרים משלמים (+-).
שמח שגרמתי לך לנחת על הבוקר.
לגביי הזמן, בהתחלה אולי קצת פחות ובהמשך יותר, אבל סביר שתשקיע 5 ימים בשבוע למשך שעה וחצי בשביל התחום. כמובן שמבחינת תזונה זאת השקעה מסביב לשעון.

TheRock
26-04-09, 15:12
יהודלה איפה בנצי ומומו

גד"שניק
26-04-09, 15:44
ברוך הבא לישראלבודי יהודהלה.
נשמע בן אדם על הכיפאק.

superbik3
26-04-09, 15:51
30 קילו של שריר? זה בערך להפוך ממייקל לואיס לקולמן מבחינת התפתחות השריר חחח

גנטית יש אנשים שלא מסוגלים לעלות ככה אלא רק עם סטרואידים וגם אם כן זה יקח לך שנים

תציב לך מטרה יותר נורמלית שיהיה לך קל להשיג אותו
[לא חייב מטרה של חודש אני מדבר על משהו בשנה הקרובה או בחצי שנה הקרובה] מטרות לטווח הרחוק הן קשות להשגה ואם נגיד לך פה מספר נגיד 8 שנים אז אני בטוח שתתבאס אחושרמוטה

Dr. Muscle
26-04-09, 17:33
שלום לכולם, שמי יהודה מר"ג, (בחור דתי- להלן יבואר מדוע ציינתי זאת), בן 23 (כמעט), עיסוקי בחברת חקירות פרטיות, משקלי 65 ק"ג, גוף לא מפותח בכלל! אבל שרירי באיזשהו מקום.
בתכל'ס רצוני להדגיש קודם כל כי לא באתי לכאן לחפור, אלא רק לשאול מעט שאלות- שמסקרנות אותי- בצורה כנה, ישירה, ועניינית, ולאחמ"כ לעשות חושבים עם עצמי.
אז ככה, אני מאוד רוצה להקדיש פרק זמן בחיי לפיתוח גוף, אך לא למטרת תחרות בכלל, רצוני להגיע למשקל 90-95 ק"ג, הוי אומר תוספת של כמעט 30 ק"ג פחות או יותר מהיכן שאני נמצא עכשיו.
בענייני מאכלים, אני די "שרדן", בגלל שטיילתי הרבה בחיי, הגוף שלי למד לאכול מתי שצריך ממש, ולא יותר.
אבל קראתי כאן איזה מאמר נפלא (לא זכור לי שמו- אבל כל הכבוד לו) שהסביר והבהיר יפה מאוד כי שם המשחק הוא: "תאכל תגדל"... ואכן כבר במבט ראשון דבריו נראים כנים וצודקים!
עכ"פ לאחר חשיבה עניינית, החלטתי והסקתי כי מה שאני יכול ומסכים לעשות בשביל המטרה הנ"ל זה כך:
א- לקנות ציוד כושר בסיסי לביתי.
ב- לקנות תוספי מזון (כשרים).
על רצון ומוטיבציה לא דיברתי-כי זה פשוט שיש לי אותם.
[טוב, בטח אתם שואלים את עצמכם, "למה שלא ילך למכון כושר מסודר עם מאמן אישי" וכו' וכו'. טוב, אז התשובה לכך היא כזאת: כעת אני במצב כלכלי שלא מאפשר לי את זה, אבל למרות זאת אני חושב שאני כן יכול להגיע למה שאני רוצה גם לולי הדברים הסטנדרטיים והרגילים.]
טוב אז השאלה היא כזאת: איזה ציוד לקנות (אין לי שמץ של הבנה בנושא הזה). והאם זה נכון ש"מולטי טריינר"- שבקושי אני יודע מה זה, כולל חדר כושר שלם...? וא"כ תמליצו לי על משהו סביר וטוב.
דבר שני.
דבר נוסף- שמאוד חשוב לי לברר איתכם- ובמיוחד עם אותם החברים שעוסקים באומנות לחימה- או שאר תרגילי גמישות, אם עניין פיתוח הגוף הזיק לכם- או הועיל, או שמא לא זה ולא זה? (יש בידי מספר תשובות, אבל אני עדיין בוחן את זה, ואשמח לקבל תשובות ממכם) כרגע המצב שלי שאני מאוד מאוד גמיש, סוגי שפגטים חופשי חופשי, ועוד ועוד.
דבר שלישי.
שכיבות סמיכה- ומתיחות, מה תועלתם לדעתכם מפתחי הגוף?
דבר רביעי.
כמה זמן לדעתכם יקח לי להגיע אל המטרה הנ"ל, ומה הזמן שאצטרך להשקיע, (יש לציין שמתוקף עבודתי אני מצומצם ג"כ בזמן).
ודרך אגב, למנהלי האתר הנחמדים, חיפשתי כאן מקום שיענה לכל שאלותי הנ"ל, ואני מוכרח לציין שהתבלבלתי, ולכן נראה לעניות דעתי, שכדאי לכתוב כאן איזה כמה בלוגים שירכזו את הנושא הזה שלשמו פניתי לכאן, כי ישנם המון המון אנשים במצב שלי- אני חושב, ובשמחה יקראו כל מקום שירכז את המענה לשאלות הללו.
יש לכם משהו להעיר לי?, אשמח לשמוע מכולכם, שבוע טוב ומבורך!

יהודה שלום
30 קילו זו מטרה שתשיג (בע"ה) לאחר מספר שנים של עיסוק בתחום.
שים לב שבשביל להשיג את המטרות שעליהן הצהרת תצטרך שינוי באורח החיים שהוא משמעותי יותר מאימון (כמו שהשכלת להבין עד כה, המשחק העיקרי הוא תזונה).
המקום הפיזי בו תבחר להתאמן לא משנה, למרות שעדיף שתרשם למכון כושר (יש כאלו שמיועדים גם לדתיים או חרדים). גם תוספי המזון הינן בעדיפות שניה.
בהנחה והמצב הכלכלי שלך איפשר לך לחשוב על מולטי טריינר ותוספי מזון, תוכל גם לשקול חדר כושר, אלו שנמצאים באיזור רמת-גן/בני-ברק הינן זולים במיוחד.

מה שיצטרך להשתנות מין הקצה זה התפיסה שלך את המזון (או את התפיסה של הגוף שלך כמו שהגדרת את זה). הוא יהפוך להיות מרכיב מרכזי בסדר היום שלך, בין אם יש לך הרבה או מעט זמן פנוי.

אם תישמור על גמישות השרירים והגידים במהלך פיתוח הגוף שלך אני בטוח שתוכל לתעל את זה גם לספורט שאתה עוסק בו.

בהצלחה, גם אני נהניתי לקרוא עברית תקינה.
אלון.

gil-da91
26-04-09, 19:44
אח שלי אנחנו בול באותו מצב, גם אני עוסק באומנויות לחימה (mma ובעבר קראטה שוטוקאן).
חדר כושר ממש לא פגע ביכולות הגמישות שלי, כל עוד אתה עושה מתיחות, אין שופ סיבה שזה יפגע בך.
להיפך, זה רק הועיל וחיזק אותי וטרם המון ליכולות הלחימה הפיזית.
גם אני מתאמן עכשיו בבית עם כל הציוד הדרוש שעלה לי בסה"כ כולל הכל 2500 ש"ח ואפשר להגיד שאני מאוד מרוצה ממנו.
תקנה מולטי טריינר של משקולות חופשיים.
משמע - ספת בנץ' מתכוננת שיפוע חיובי ושלילי עם מחזיק מוטות אולימפיים מתכוונן שגם טוב לסקוואט.
תשקיע במכשיר שעולה בסביבות ה1500, הם אחלה מכשירים,יציבים שאפשר להעמיס משקל.
לגבי המשקולות, אם אתה עובר בירושלים אני ממליץ שתלך לחנות שנקראת "ראם ספורט" בגבעת שאול.
הם מוחרים משקולות במחיר הכי זול בארץ - 7 ש"ח לקילו. ותקנה 4 משקולות מכל סוג.
4x1.25 קילו
4x2.5 קילו
4x5 קילו
4x10 קילו
ולהתחלה רק 2 משקולות של 20 ק"ג.
בהצלחה.

יהודהלה
26-04-09, 23:45
ואני מוכרח להודות, שעודדתם אותי הרבה מאוד. זה רק מראה כמה חברה רציניים אתם, ולואי שירבו כמותכם בישראל. אין, פשוט אין- עליכם!!!
למדתי ממכם המון, ותודה לכל אלו שהגיבו לי, אני מוכרח להודות- עשיתם את זה בצורה הכי נפלאה שאפשר.
טוב, אז אני יעדכן אותכם שבינתיים התחלתי אך ורק בפעולה של הדבר הידוע הנקרא "עליית מסה", וכשאעלה בעוד חמישה ק"ג (עוד חודשיים בערך- אפילו חודש וחצי), אתחיל להתאמן (בל"נ...) חמש פעמים בשבוע- שעה אחת כל יום (ולכל היותר שעה וחצי), איך אתם ממליצים לי לבנות את תוכנית האימון בצורה נכונה, בריאה, ואפקטיבית במיוחד?
אל תשכחו שאתם עונים תשובה לאח שלכם הקטן ;-)

יהודהלה
27-04-09, 00:03
טוב, אז ל"נעל" כבר הודיתי (ואני מודה לו עוד פעם), וגם ל-Masquerade כבר הודיתי (וגם לו אני מודה עוד פעם), ול- hypertrophy סחטי'ן עליך שאתה "מדריך כושר מוסמך"- ותורם לנו מהידע שלך- אחל'ה שירות לאומי! ותודה רבה לך על קבלת הפנים... (ברוך הנמצא.) ו"גד"שניק" יפה מאוד גם לך על קבלת הפנים החמה, תודה.
ול-superbik3
תציב לך מטרה יותר נורמלית שיהיה לך קל להשיג אותו
[לא חייב מטרה של חודש אני מדבר על משהו בשנה הקרובה או בחצי שנה הקרובה] מטרות לטווח הרחוק הן קשות להשגה ואם נגיד לך פה מספר נגיד 8 שנים אז אני בטוח שתתבאס
לא, אני לא מתבאס, אני דווקא אוהב אנשים אמיתיים כמוך שאומרים את האמת.ובקיצור: תודה רבה לך על ההערה הבונה, אקח זאת למלא תשומת הלב.
ול-Dr. Muscle
כיף שיש מפקחים כמותך!
ול-gil-da91 תודה רבה אישית לך, (שמתי לב שאיכפת לך שאני אהיה מרוצה עם המחירים, אתה בסדר. ;-) ושיהיה לכולנו חודש טוב!!!

hypertrophy
27-04-09, 00:04
ואני מוכרח להודות, שעודדתם אותי הרבה מאוד. זה רק מראה כמה חברה רציניים אתם, ולואי שירבו כמותכם בישראל. אין, פשוט אין- עליכם!!!
למדתי ממכם המון, ותודה לכל אלו שהגיבו לי, אני מוכרח להודות- עשיתם את זה בצורה הכי נפלאה שאפשר.
טוב, אז אני יעדכן אותכם שבינתיים התחלתי אך ורק בפעולה של הדבר הידוע הנקרא "עליית מסה", וכשאעלה בעוד חמישה ק"ג (עוד חודשיים בערך- אפילו חודש וחצי), אתחיל להתאמן (בל"נ...) חמש פעמים בשבוע- שעה אחת כל יום (ולכל היותר שעה וחצי), איך אתם ממליצים לי לבנות את תוכנית האימון בצורה נכונה, בריאה, ואפקטיבית במיוחד?
אל תשכחו שאתם עונים תשובה לאח שלכם הקטן ;-)

אני מבין שלא הבנת את המשמעות של עליה במאסה
עליה במאסה הכוונה היא להעלות במאסת השריר ולןא להשמין
זאת אומרת שבלי אימונים לא תעלה במאסה אלא תשמין שני דברים שונים בתכלית
קח לתשומת ליבך

amir717
27-04-09, 00:05
טוב, אז ל"נעל" כבר הודיתי (ואני מודה לו עוד פעם), וגם ל-masquerade כבר הודיתי (וגם לו אני מודה עוד פעם), ול- hypertrophy סחטי'ן עליך שאתה "מדריך כושר מוסמך"- ותורם לנו מהידע שלך- אחל'ה שירות לאומי! ותודה רבה לך על קבלת הפנים... (ברוך הנמצא.) ו"גד"שניק" יפה מאוד גם לך על קבלת הפנים החמה, תודה.
ול-superbik3
תציב לך מטרה יותר נורמלית שיהיה לך קל להשיג אותו
[לא חייב מטרה של חודש אני מדבר על משהו בשנה הקרובה או בחצי שנה הקרובה] מטרות לטווח הרחוק הן קשות להשגה ואם נגיד לך פה מספר נגיד 8 שנים אז אני בטוח שתתבאס
לא, אני לא מתבאס, אני דווקא אוהב אנשים אמיתיים כמוך שאומרים את האמת.ובקיצור: תודה רבה לך על ההערה הבונה, אקח זאת למלא תשומת הלב.
ול-dr. Muscle
כיף שיש מפקחים כמותך!
ול-gil-da91 תודה רבה אישית לך, (שמתי לב שאיכפת לך שאני אהיה מרוצה עם המחירים, אתה בסדר. ;-) ושיהיה לכולנו חודש טוב!!!

אתה הבן אדם הראשון שמודה לאנשים בסוף אשכול אתה מדהים בהצלחה אחי מקווה שתצליך