PDA

צפה בגרסא המלאה : אימוני ניתור בחיטוב.. צריך מישו שקצת מבין באימונים מעבר להרמת משקלים


4roxe
26-01-10, 21:44
מה שאני עושה בחיטוב כרגע זה ab
ab ראשון שני
ab חמישי שישי
ב b נמצא האימון רגליים
בתחילת השבוע אני עושה אימון רגליים משקלים סקוואט פשיטת ברך ותאומים
ובסוף השבוע זה אימונים לניתור
בינהם depth jumps
squat jumps עם משקולות יד
קפיצה מהמקום למקום יותר גבוה עם משקולות
והרמת תאומים עם עקבים על 2 פלטות של משקולות

בעיקרון השאלה היא.. יש טעם? הרי אני בחיטוב. בחיטוב( החיטוב שלי לא מטורף . אני מכניס כמות די גדולה של אוכל יחסית לאנשים אחרים בחיטוב אני פשוט עושה המון אירובי ) מן הסתם השריר לא גודל.. אבל עדיין זה אימונים אחרים אז אני צריך שמישו יאמר לי אם יש טעם בזה.

ושאלה שניה .. לגבי קפיצה מהמקום למקום גבוה יותר עם משקולות. מה יותר כדי לעשות להתקדם במשקלים (משקולות יד כבדות יותר) או להתקדם בגבוה..(לקפוץ למקום גבוה יותר )

haim15
27-01-10, 08:26
לשיפור ניתור וכוח מתפרץ תנסה אימון פליאומטרי פעם בשבוע... לדעתי אתה יכול לעבוד בחיטוב על ניתור אין סיבה שלא למרות שכך בחשבון שאלו לא אימונים קלים ועם עובדים נכון התוצאה נראית לעין ממש לאחר אימון או שתיים בודדים.

http://www.goleango.com/show_article_heb.php?cat_id=2&art_id=71

אני ממליץ לך לעבוד עם מדרגות אירובי פשוט פורס אותן במרחק די גדול שתוכל לקפוץ, קפיצה אחת עליהן וקפיצה שנייה באמצע וירידה לסקוואט ושוב קפיצה לקופסא הבאה וחוזר חלילה. אפשר לבצע זאת עם רגל אחת עם משקל יש המון וריאציות לכך תנסה לאלתר כל מיני דברים.

Dark_Muse
27-01-10, 13:05
קודם כל תגיע לסקוואט 1.5 ממשקל הגוף שלך, אחרי זה תתחיל לחשוב על אימוני ניתור. הפולימטרים אלו אימונים שדורשים המון כוח, ואם אין כוח בסיסי אז זה לא כזה יעיל. להיות בחיטוב כשאתה מתאמן ככה, זה עוד יותר טיפשי כי זה מגדיל את הסיכון לפציעה עקב התאוששות לקויה.

Sagi_M
27-01-10, 13:56
נכון מאוד, עדיף שתעשה את החיטוב שלך (אם אתה ממש מרגיש צורך בזה), בלי אימונים קשים מידי.
עדיף שתעשה fbw או ab שלוש פעמים בשבוע בתקופת החיטוב. וכשאתה חוזר למסה תתחיל לעשות פוורקלין, ששם דגש בעיקר על כוח מתפרץ (שיעזור לך בניתור שלך). אז תחליט, או שאתה עושה חיטוב ואז לא עובד על ניתור. או שאתה עושה מסה ועובד על ניתור. בהצלחה!

sasquatch
27-01-10, 13:57
אימוני פליאומטרי הם אימונים קשים, לעיתים הרבה יותר מאימוני משקולות בגלל חוסר היכולת "לשקול" את החזרות, בניגוד לאימוני משקולות שבהם כל שצריך הוא להוסיף פלטות (גדולות או קטנות) למוט.

אם כפי שנכתב, אתה אכן לא עם מספיק ניסיון באימוני התנגדות - ההמלצה שלי אליך היא לבצע פליאומטרי מעטים, פעם בשבוע, רק על מנת ליצור בסיס. קפיצות עומק הן לא תרגיל למתחילים בגלל האימפקט שנוצר כשכל משקל הגוף מקבל תאוצה ונוחת על הרגליים (קרסול, שוק, ברך). תתחיל אולי מקפיצות בשתי הרגליים לקופסא או מקפיצה משולשת על רגל אחת. אתה חייב לחזק קודם את המפרקים.

4roxe
27-01-10, 14:04
קודם כל תגיע לסקוואט 1.5 ממשקל הגוף שלך, אחרי זה תתחיל לחשוב על אימוני ניתור. הפולימטרים אלו אימונים שדורשים המון כוח, ואם אין כוח בסיסי אז זה לא כזה יעיל. להיות בחיטוב כשאתה מתאמן ככה, זה עוד יותר טיפשי כי זה מגדיל את הסיכון לפציעה עקב התאוששות לקויה.

אין לי את הזמן לזה אם היה לי לא הייתי חושב פעמיים ומנסה להגיע ל1.5 אבל יש לי צבא בעוד חודש והכושר הוא ברצפה אז אין לי תאפשרות לחזור לss

ולכל אלה שאומרים שאימוני פילואמטריקה הם אימונים קשים אני מודע לכך. בגלל התחלתי עם הסקוואט אני שוקל כרגע 100 קילו בדיוק באמצע החיטוב מקווה לסיים 90 קילו או יותר בסופו ולא לאבד יותר מדי מהמשקל בסקוואט שהיה 85 (הפסקתי תתכנית בשיא בדיוק בשלב שאני מצליח להתקדם כל שבוע אחרי שנתקעתי בגלל שהייתי חייב להמשיך בחיטוב האחוז שומן היה גבוה מדי (19-21) ולא נשאר לי הרבה זמן עד הצבא.

אני ניסיתי בעבר אימוני קפיצה שונים וכ'ו וזה פגע לי בברכיים אבל מאז הסקוואט הברכיים מרגישות הרבה יותר טוב.. מה שגם אני לא מעמיס עליי אימוני פילאומטריקה כמו בעבר שעשיתי שלוש פעמים בשבוע.. עכשי ואני עושה רק פעם בשבוע

אני לא מרגיש שאני מכביד על עצמי עם האימוני ניתור כי יחסית למספר חזרות ומספר הסטים שהייתי עושה פעם בתרגילים אחרים שקשורים לקפיצה.. אז הרגשתי שאני נורא מכביד על עצמי וזה היה נורא קשה.. היום זה כבר יש קושי מסוים.. ואני מתמודד איתו סבבה . אני רק מחפש מאיפה להתקדם


ולSASQUATCH לגבי הDEPTH JUMPS אני כרגע לא עושה אותם מגובה די גדול.. ככה שהלחץ הוא הרבה פחות....
בעיקרון אני מרגיש שהכוח הכללי ברגליים שלי הוא טוב (כמובן שאני שואף ליותר אבל אין לי תאפשרות להתאמן לזה עכשיו אולי בזמן הצבא תלוי בשירות)
הבעיה היא הכוח המתפרץ באמת. הREACTIVE STRENGTH וEXPLOSIVE STRENGTH שחסר לי בעיקר . כי בעבר כבר הגעתי לניתור מכובד של סביבות ה60 65 סנטימטר ועוד לפני שהתחלתי לעבוד על כוח ברגליים