PDA

צפה בגרסא המלאה : עזרה מקצועית בבקשה כנסו


Ballantine
17-02-10, 16:53
אהלן , בימים הקרובים אני מתחיל להתאמן באומניות לחימה (דניס השרדות) והכושר שלי גרוע מאוד (הקאתי באימון כושר שמאמן עשה לי מחוסר חמצן למוח פדיחה של החיים) אני מתאמן בחדר כושר בסביבות שנתיים וכבר יצא לי לתחון מים בזמן הזה ולא הגעתי למה שרציתי מהחדר כושר כנראה בגלל שעוד לא התפתחתי מספיק ולא התאמנתי / אכלתי / ישנתי מספיק , רק בחודשיים האחרונים בזכות הפורום וקריאה מרובה הבנתי את כל העיניין הזה שנקרא פיתוח גוף ואפילו עליתי 5-6 קילו,היתי באימון ss והפסקתי אותו בסיבות לא רצויות ,
אחרי זה שבוע עשיתי אימון abcd ודווקא הרגשתי טוב אם האימון..עכשיו עצרתי את זה לא יודע למה...
אני לא יודע איזה אימון לעשות כך שאגיע לתוצאות טובות,אוכל להכנס לכושר אם האומניות לחימה ובגלל זה פתחתי את האשכול בכדי שתוכלו לעזור לי...איזה אימון כדי לי לעשות + איך לשלב הכל. האומניות לחימה זה פעמיים בשבוע,ראשון וחמישי..

Scylla
17-02-10, 17:08
אתה צריך להסגר מה אתה רוצה, מה המטרות שלך, לפי זה להתאים תוכנית. לקפוץ מabcd לss וכו' זה ליצנות.

Ballantine
17-02-10, 17:17
אני מודע לליצנות הזאת ואני מתבייש ,וזה אפילו נמאס ולכן באתי להתיעץ .
המטרה שלי עד עכשיו היתה עליית מסה,אבל בגלל שאני רוצה ללכת לאומניות לחימה עליית מסה לא מתאימה לכן האימון צריך להשתנות ועכשיו מטרותי הם: לעצב את הגוף,להכנס לכושר,לפתח גמישות וכוח מתפרץ,וקצת כוח. כל המטרות שהצבתי הן בכדי לשפר את עצמי ולהתאים את עצמי לאומניות לחימה ,ובצבא אני בעזרת השם ירצה ללכת לקרבי כך שתיהיה לי תועלת מהאימונים.

Sagi_M
17-02-10, 18:02
תעשה אימון crossfit.

Ballantine
17-02-10, 18:13
יש מצב לאיזה קישור על האימון אני פשוט לא מכיר את האימון אני צריך הסברים וכ'ו

עריכה:מצאתי ,תודה בכל מקרה.

Ballantine
17-02-10, 18:32
עריכה : בסוף זה רק מספר על הקרטוספיט, אני צריך תוכנית אימונים ....