PDA

צפה בגרסא המלאה : שאלה לד"ר\לפיזוטרפיסט.


avishav1
14-04-10, 19:52
שלום רב.
יצא לי לדבר איתך (הפיזוטרפיסט) במייל לפני מס חודשיים לגבי הברך והמרפק שלי.
באותו זמן הייתי בפיזותרפיה למרפק ומנוחה עם כדורים משחות לברך.
היום אני אחרי מיפוי עצמות,צילומים,כמה וכמה סוגי כדורים,משחות,פיזותרפיה ועוד כמה טיפולים והכאב מסרב לעבור,אני מדבר גם על הברך וגם על המרפק.
אני מוכרח לציין שלקחתי הפסקה של חודשיים שלוש ממאמץ על הברך,ז"א בלי ריצות,רק הליכה הכרחית והרגשתי שיפור קל אם כי עדיין לא כמו הברך הבריאה. החלטתי לנסות לחזור לאט לאט להשתתף בשיעורים ספורט,בכל זאת לא רציתי לנוח יותר מידי. אז ביום שני שיחקתי קצת כדוריד עם ברכית ולא היה כאב רציני,ממש עדין...היום עמדתי שוער בכדורגל (כדי כמה שפחות לרוץ) וככל הנראה מהבעיטות חזרו לי הכאבים לברך,אני ממש מיואש ומבואס,עוד שבועיים יש לי טיול שנתי ואני לא מתכוון לשבת בבית אבל ממש לא נעים ללכת עם זה.מה אתה בתור אחד שמבין בתחום מציע לי לעשות אחרי שניסיתי כמעט הכל אני מניח?.
שלא נדבר על המרפק שפצועה הרבה יותר זמן מהברך ומסרבת להחלים,האורטופד הגיע למצב שהוא אומר לי לא לבוא אליו יותר כי הוא באמת לא יודע מה הבעיה והוא טוען שאם המיפוי אומר שאני בריא לגמרי אין מה לעשות אבל אני עדיין מרגיש כאבים! התחלתי כדורים ומשחות "טבעיות" ואני מרגיש שהכאב במרפק רק הולך ומחמיר...אני באמת לא יודע מה חטאתי ואני מת להשתחרר מהדבר הזה שנקרא פציעות.
אשמח אם תוכל לעזור לי.

avishav1
30-04-10, 23:53
מקפיץ...