PDA

צפה בגרסא המלאה : שאלות בקשר לתקופת המאסה * כנסו בבקשה *


Marzuk
06-06-10, 20:17
אני רוצה להתחיל בקרוב להכנס לתקופת מאסה, קראתי כמה מאמרים אבל יש לי עוד קצת שאלות:


1 לא כל-כך ידעתי איזה מטרה להציב, עד לאיזה משקל לעלות, וכמה זמן זה אמור לקחת כל הסיפור, אז חשבתי אולי אנשים יתנו דוגמאות מעצמם, של כמה זמן לקח לכם לעלות ממשקל א' למשקל ב' ?

2 לא ממש ראיתי שכתוב איך בדיוק עולים במשקל, ראיתי שמישהו זרק באחד התגובות למאמרים שצריך לטרוף איזה דאבל מאק כמה פעמים בשבוע, אבל זה לא ממש נראלי.. יש איזה משהו מומלץ? אולי מישהו יכול לכוון לאיזה מאמר על תוכנית תזונה לתקופת המאסה?

3 מה קורה במצב שאני לא ממש מצליח לאכול את כל מה שמצפים ממני לאכול?

4 אני אמור להמשיך עם הפעילות בחדר כושר בזמן תקופת המאסה?

5 ריצה ופעילויות אירובי אחרות מותרות בזמן תקופת המאסה? או שלשמור אותן לחיטוב? אחרי הכל אני רוצה להשאר בכושר, וזה למה בעיקרון שאלתי את השאלה של כמה זמן לוקחת תקופת המאסה.

6 יש מצב שאולי מבחינת גנים אני פשוט לא הצליח לעלות במשקל? מה לעשות אז? שמעתי משהו גיינרים?..

7 קרה למישהו פעם שהוא פשוט.. לא הצליח לחטב את עצמו לאחר תקופת המאסה?

daniel maron
06-06-10, 21:12
1.המשקל שתעלה תלוי בעלייה באחוזי השומן שלך,תציב טווח אחוזי שומן שממנו אתה לא עולה יותר וכשתגיע אליו בכל משקל שתהיה תתחיל חיטוב,למשל כשתסיים מסה על 17 אחוז שומן אתה תסיים אותה.

2.תקרא את המאמר באתר:המדריך המלא לתקופת מסה.בעיקרון אתה צריך להכניס יותר קלוריות ממה שהגוף שלך מכניס ולהתאמן כמובן,אתה מחשב את הbmr שלך עושה הכפלה שנעה בין 1-1.5 לפי רמת הפעילות שלך-וכך אתה יודע כמה קלוריות אתה שורף במנוחה,על התוצאה את מוסיף בהתחלה 500-700 קלוריות,עם תתקע תוסיף עוד 500.
2-2.5 גרם חלבון לכל קילו בגוף 1-1.5 גרם שומן לכל קילו בגוף והשאר פחמימות עד לקבלת כמות הקלוריות הרצוייה.

3.עם אתה בן אדם שקשה לו לאכול ולעלות במשקל, "אבקות לעלייה במסה-גיינרים" יכולים לעזור מאוד. גיינרים ישלימו לך הרבה קלוריות וערכים תזונתיים שיהיה לך קשה להכניס,המלצות על מוצרים תקבל בחנות.

4.כמובן! ללא אימונים אנארוביים סדירים וקשים לא תקבל תוצאות,תצמצם את הפעילות האירובית שלך[ריצה הליכה וכו'..] ותתאמן אנאירובי-אימוני כוח.

5. תראה כדאי לעלות במשקל כמו שנאמר אתה פשוט צריך לאכול יותר קלוריות ממה שהגוף שלך מכניס,ובפעילות אירובית אתה תשרוף קלוריות,עם לא תהיה לך בעייה להשלים אותך באוכל אז אין בעיה שתעשה אירובי,זה תמיד טוב ללב למחזור הדם ולסיבולת לב ריאה. לא חייבים להגזים,חימום של 15 דקות ריצה יעזור מאוד.

6.בהנחה שיש לך גנטיקה של "שחיף" ומבנה גוף אקטומורפי העלייה במסת שריר תהיה קשה ביותר אבל העלייה בשומן תהיה מזערית,במצב כזה יש להכניס הרבה אוכל ולהתאמן חזק,זהו. כל קילו שתעלה מבורך,זה עניין של זמן.
תתקע במשקל?תוסיף אוכל!פשוט מאוד.
כמו שאמרתי גיינרים הינם אבקות לעלייה במסה שמשלבות לרוב פחמימות מורכבות,תשלובת חלבונים,מינרליים וויטמינים,ושומן וסוכרים בין היתר-יש בהם הרבה קלוריות והם יכלו לעזור לך להשלים הרבה ארוחות במקרה ולא תאכל לאכול.

7.ובקשר לחיטוב,אין דבר כזה לא מצליח לחטב-עובדים לפי הספר לא מפספסים ארוחות ואימונים וזה בא,יש כאלה שמתחטבים יותר מהר יש כאלה יותר לאט אבל בסוף זה בא,תאכל פחות משהגוף מכניס ואתה תתחטב,כמובן שיש דיאטות שונות שיעבדו שונה על אנשים שונים,הרוב זה משחקים בין אבות המזון ופעילות אירובית.

מקווה מאוד שעזרתי ידידי בהצלחה!!!

oOtalOo
06-06-10, 22:40
לא יעזור לך כלום..

חוץ מלקרוא מאמרים באתר

Marzuk
07-06-10, 04:57
ואו דניאל באמת שתודה רבה לך כלכך כלכך:]
התשובה שלך סיפקה אותי ב100% ואין לי שום ספקות ואני מבין הכל בצורה מושלמת:]
תודה שוב.