PDA

צפה בגרסא המלאה : שאלה|לגבי השניצל התעשייתי


HHHH
28-06-10, 18:42
אהלן חברה יש לי שאלה לגבי התזונה שלי.....
התפריט שלי לא מכיל מספיק קלוריות ומלעשה הוספתי גם שניצל תעשייתי (שניצל אמריקאי שקונים בסופר) על מנת שיתקרב לפחות למספר הקלוריות הקטע הוא שאומרים שהשניצל הזה לא בריא בכלל ואני לא מבין למה?
במה זה כבר פוגע?
הרי אם אני אוסיף את זה לתפריט הרי שהערכים של תזונה רק יגדלו לא?

נ.ב
אני יודע שאפשר להוסיף דברים אחרים אבל זה די זול.... ועד שיש דבר זול למה לא לאכול אותו....

mag707
28-06-10, 19:05
אני לא חושב שיש בעיה..אני גם בדיוק מחפש אולי יש איפשהו חזה עוף חתוך כמו שווארמה שבא בשקים כאלה כמו של ציפס..חייב להיות דבר כזה..

pala
29-06-10, 01:01
תלוי בסוג השניצל
שניצל של טבעול לפעמים לא ממומלץ בגלל שרוב החלבון בה מסויה
שניצלים אחרים יכולים להכיל שומן טראנס (שומן מעובד) בכמות גבוהה, וצריך להסתכל על התפריט אם השומן נכנס בכלל (יש כאלה שבכלל נמנעים משומן טראנס, וצורכים לרוב שומן רווי)
חוץ מחומרים משמרים וכול שנמצאים במוצר...כל עוד אתה בנאדם בריא ללא בעיות כולסטרול ומחלות מסויימות זה לא יזיק לך לצרוך אותן בכמות מסויימת בלי להגזים

GreenLight
29-06-10, 01:37
זה ממש לא גרוע כמו שזה נשמע.
התעשייתי הישראלי זה לא התעשייתי האמרקיאי.
בישראל המודעות כלפי רכיבים תזונתיים ואיכות מוצר גם כשהוא תעשייתי ומשומר היא הרבה יותר גבוהה מארה"ב.
בארה"ב מחפשים כמה שיותר זול וכמה שיותר גדול וככה זה נראה אצלם בכל מקום - בסופרמרקט, בקניונים עם החנויות של מאפים עם 80% חמאה שנתקעת בגרון או סופר טריפל מאק רויאל במקדונלדס עם צ'יפס ושתייה קינגסייז ב-5$ (כאשר המקביל הישראלי עולה פי 3 ויותר, כנ"ל בברגר קינג ודומיהם!). זה לא זול פי 2 ופי 3 כי זאת ארה"ב, זה זול כי זה זבל וזאת תרבות האכילה שם.
בישראל תעשיית המזון הרבה יותר יוקרתית, שומן טראנס הוא פחות נפוץ בהרבה וכל מוצר עם שם איכותי מדגיש שאינו מכיל את השומנים מהסוג הזה.

לא סתם השניצל ה"תעשייתי" הזה עולה -40 שקל ל-700 גרם של שניצל (כמו השניצל הדק).
הרבה פעמים תראה שגם אין חומרים משמרים, ואין צבעי מאכל או חומרי טעם מלאכותיים.
בנוסף הרבה חברות מזון מקפידות להשתמש בשיטות הקפאה מתקדמות כדי לשמר את הערכים התזונתיים של המוצר כמה שיותר קרוב לצורתו המקורית הלא מעובדת.

ובקיצור, מזון שהוא גם מעובד ותעשייתי וגם בריא לא חסר. הם עולים פי כמה וכמה מהמקבילים בארה"ב, אבל הם הרבה יותר בריאים ולא פחות חשוב יותר טעימים.
שיהיה בתאבון :happy:

SmokingSnake
30-06-10, 20:40
אני אוכל אחת ליומיים ארוחה של 2 חתיכות שניצל קפוא של עוף טוב, יש בערך 15 גרם חלבון ל100 גרם(חתיכה) אז אני אוכל 2 חתיכות עם סלט ו2 פרוסות לחם שיבולת שועל.
טעים, בריא ומוכן תוך 2 דקות וחצי במיקרו

יש מבצעים בסופרים תמיד על השניצלים האלה על כמה חבילות שקונים בבת אחת, בבית כל שבוע יש אצלנו 2 חבילות(7-8 חתיכות בחבילה) וזה קילו וחצי של חזה עוף שלא עולה כזה יקר