PDA

צפה בגרסא המלאה : שאלה בקשר לתוכנית ss


digidigi
16-10-10, 13:11
אז השאלה שלי היא כזו , אני מתווכח עם חבר שלי ואיכשהו הוא הצליח להשפיע עליי ולגרום לי להבין שהוא צודק והייתי רוצה לשמוע את דעתכם, אז ככה: הוא אומר לי שהתוכנית הזאת מה שהיא תשפר לי זה רק כוח ולא יהיה היפרטרפיה לשריר בגלל טווח החזרות הנמוך ומה שהיא תשפר זה רק כוח.
האם הוא צודק? כי תכלס זה נשמע לי הגיוני .. אבל בתוכנית הזאת גם מה שהבנתי שעולים במסת שריר כתוצאה מהעליה במשקלי העבודה? תקנו אותי אם אני טועה הייתי רוצה לשמוע את דעתכם ולראות מה תגידו לי ..

IdaNP
16-10-10, 13:25
תאמין לי שאתה תעלה במסת שריר. בתוכנית הזאת בחודש וחצי עליתי במסת שריר יותר ממה שעליתי בתוכנית ab במשך חצי שנה. (זה גם כי לא אכלתי מספיק אבל עדיין ההתאוששות בss הרבה יותר גבוהה וככה מתקדמים יותר במשקלים=יותר היפרטרופיה)

alskf
16-10-10, 13:30
יך ההתאוששות טובה יותר להפך יותר קשה להתאושש, או שאתה מתכוון שמכיוון שיש פחות אימונים אז יותר מתאוששים?

IdaNP
16-10-10, 13:32
בss מתאוששים יותר טוב בכללי בגלל הרבה דברים, תקרא את המאמר באתר על התוכנית.
עליי אישית התוכנית עבדה באופן יעיל הרבה יותר מתוכנית פיצולים. אני בטוח שזה היה גם ככה להרבה אנשים שעשו את התוכנית כמו שצריך. צריך להתמקד בעלייה במשקלי העבודה וככל שאתה מתקדם בהם כך גם המסת שריר גדלה (ותתפלא בכמה מהירות לעומת תוכניות עם התאוששות חרא)
החיסרון היחיד אולי זה שצריך לאכול ממש המון וככה מצטבר שומן אבל צריך להשלים עם זה, כי בתכלס בסוף תמיד אפשר לחטב אחרי שמגיעים למשקלים סבבה ולהיראות גם סוס וגם מחוטב אם זאת המטרה שלך.

subzero1122
16-10-10, 15:11
במקום לבלבל תמוח אם היית קורא קצת דברים מעבר לflex וכל השטויות האלה, היית יודע תתשובה בעצמך.