PDA

צפה בגרסא המלאה : חדש- אשמח לקבל כמה פרטים פה


Mr.
26-01-11, 20:42
אני כבר חצי שנה במכון ואני מרגיש שאני משחק בקקה.. אני עליתי 5 ק"ג ולפי ה"בודק אחוזי שומן" שלהם, עליתי רק אחוז וחצי שומן וכל השאר כביכול שריר.
לפי מה שראיתי פה זה נחשב ממש קצת. נהגתי לבוא ולעשות fbw שזאת הייתה התוכנית:
בנץ' פרס סטים 3 חזרות 5
מתח רחב פרונציה סטים 3 חזרות 5
מקבילים סטים 3 חזרות 8
סקוואט סטים 3 חזרות 5
מיליטרי פרס סטים 3 חזרות 5

איך התוכנית? שמתי לב שפרסמתם פה ss, ושמתי לב שהיא לא כלכך שונה מהתוכנית שלי. רציתי לדעת אם זה הבדל משמעותי ומה הסיבה שאני לא עולה כלכך הרבה ואם אני עולה הרבה וסתם בסרט שלא?
אני רואה שינויים ברגליים ובחזה, אבל משום מה הידיים לא גדלות. שלא תבינו לא נכון, קוביות לא מעניינות אותי והידיים גם לא. פשוט זה הגיע למצב שהאמות והידיים שלי ממש קטנות יחסית לשאר הגוף.
אני לא משתמש בקטע של להעלות משקל כל הזמן כי הגעתי למצב של כשל:
למשל בבנץ', התחלתי ב40 קילו בסוף ספטמבר ואני עכשיו רק ב60. ובסקוואט אני לצערי עם 70 שיפור של כולה 30 קילו מתחילת שנה (40).

אני ישן 7 וחצי שעות בממוצע. זה לא מספיק?
אני מכניס בממוצע משהו כמו 2700 קלוריות. זה לא מספיק?

תודה למי שיענה..חשוב לי לגדול ולראות שינויים.

IdaNP
26-01-11, 20:48
תעשה ss כמו שצריך ותראה שיפור גדול יותר. יש מצב שאתה לא במשקלים גבוהים גם כי הטכניקה לא נכונה, אבל זה גם הרבה אוכל ושינה.

Mr.
26-01-11, 22:09
שכחתי פרטים:
גיל 17
גובה 183
משקל 73

GSP
26-01-11, 23:55
שמע אתה גם ככה עושה כמעט את כל התרגילים של ss ולפי מה שאני מבין אתה נשמע בחור עם ראש שלא מחפש רק שרירי חוף אלא רוצה באמת להתחזק אז ss מושלמת בשבילך..וכן היא שינוי משמעותי מהתוכנית שעשית עד עכשיו כי היא לא גמישה ,יש לה התקדמות פרוגרסיבית לינארית ,מאימון לאימון אתה מעלה משקל בכל התרגילים ומהשבוע השני בערך מתחיל לשבור תשיאים שלך כל אימון...

אם תאכל כמו שצריך, תישן טוב (7 וחצי שעות בהחלט מספיק) ותעשה אותה כהלכתה בחודש אתה תגיע לאותו שיפור שהגעת אליו ב4 חודשים האלה...
אני מציע לך כדי להיות סגור כמו שצריך על טכניקות נכונות לשכוח מאיך שעבדת עד עכשיו, לקרוא תספר ss שיש באימוני כוח קישור אליו ,להתחיל לעבוד על הטכניקה מהתחלה לפי הדגשים שריפטו המחבר נותן ,לצלם את עצמך ולהעלות לביקורת באימוני כוח ..
יש גם מאמר די מקיף על התוכנית שmoo מהפורום פה כתב הוא די מתמצת את התוכנית עצמה אבל חשוב שתקרא תספר כדי ללמוד את הטכניקה...
http://www.israelbody.org/Index.asp?ArticleID=1679&CategoryID=82&Page=1

זהו תתן בראש ובהצלחה אחי אם יש לך שאלות בעיות התלבטויות בתוכנית תפנה לפורום אימוני כוח אין דבר כמעט שלא יידעו לענות לך עליו