PDA

צפה בגרסא המלאה : הרזיה וחיטוב.


novice2
09-02-11, 22:40
שלום,


אני רזיתי כ 18 ק"ג במשך השנה האחרונה. כרגע אני שוקל בין 61 ל 62.5(מזמן לא בדקתי) על 1.72

כתוצאה מהרזיה לא נכונה ואולי גם גנטיקה נשארו לי שומנים כאלה במותניים וגם קצת בבטן וזה מאוד מפריע לי. החלטתי שאני רוצה להוריד את זה אבל כבר לא יודע איך. אני יודע שכדי לרזות במשקל שלי צריך לרדת בפחמימות בצורה משמעותית אבל אני פשוט לא מסוגל לעמוד בחיטוב דל פחמימות ובאופן כללי עם הורדה משמעותית של פחמימות(אני מתחרפן מזה).

אני לומד בבית ספר אקסטרני במקום בית ספר רגיל, מה שזה אומר זה שאני לומד בשעות הערב, לא כל הימים בשבוע אבל כל שיעור שם דורש ממני פי כמה ריכוז כי לומדים המון המון חומר(לשם המחשה, כל שיעור בערך שבועיים בבצפר), בדרך כלל אני חוזר ממש רעב ומתפרק על ארוחה גדולה כל הזמן מה שדי לא דל בפחמימות. יש הרבה ימים שאני מהבוקר עד 10 בערב ככה בחוץ ומה שאני יכול לאכול זה רק סנדוויצ'ים מהבית.

בקיצור, אני חושב איך אני יכול להתחטב בדרך הזו ואני לא יודע איך.

מה אתם אומרים?

תודה לעוזרים.

הנה אשכול שפתחתי עם תמונות:
http://www.israelbody.com/showthread.php?p=1060003


אגב, הייתי בשני מפגשי ייעוץ בישראל בודי בעבר.

!Demon!
11-02-11, 13:18
לפי דעתי תעלה מסה...זה ישפר תמראה הכללי ואחרי זה כבר תיראה אם לחטב עוד

גל ציון-פור
12-02-11, 16:27
מסכים עם מיכאל,
במקרים רבים, העלאת מסת השריר (אפילו שמלווה בעליה מעטה באחוזי השומן), תמנע/תפחית את התופעה של קפלי העור (שנגרמו כנראה מירידה מהירה מדי במשקל, מבלי להעלות מסת שריר).
תעבוד על העלאת מסת שריר במשך כמה חודשים טובים ואח"כ תעשה חיטוב איטי ונכון יותר שמלווה בשמירה על מסת השריר.
בברכה
גל

novice2
13-02-11, 00:59
תראו, השומנים האלה במותניים בעיקר וגם קצת בבטן מאוד מפריעים לי, אני לא מוכן להשאיר את זה. אני אעשה קודם כל חיטוב שאני מאמין שמה שירד ממנו זה במותניים ואיפה שעוד נשאר, לאחר מכן, כשאהיה יותר מעוצב אעשה מאסה.


ואיך בכלל מבדילים בין כפלי עור לשומן? שאגב מה שלא נראה לי שיש כי יש לי עור טוב, לא היו לי סמני הרזיה ורזיתי במשך 6-7 חודשים.

novice2
13-02-11, 01:13
אגב גל, הייתי אצלך פעם בייעוץ ולפני הייתי אצל חן פעם אחת. אם אתה זוכר, אני מאופקים.