PDA

צפה בגרסא המלאה : עברתי ניתוח גניקומסטיה [ג'ינו]


Jhonny
11-02-11, 14:42
שלום,
עברתי אתמול ניתוח גניקומסטיה, בחזה מורידים את "רקמת השד" שנבנתה באמצעות הורמון האסטרוגן, וזאת שכבה שבעזרת ספורט אי אפשר להוריד אותה.
יש לי כמה שאלות -
האם יום אחרי הניתוח האיזור אמור להיות נפוח? לחזה נהייתה סוג של צורה אחרת מן הסתם, אבל עדיין הוא דיי גדול.
ומה לגבי כאבים? כי לא ממש כואב לי, אפשר להגיד שכמעט ובכלל לא, אולי ממש ממש ממממש טיפה שורף בגלל החתכים, אבל מבחינת מה שקורה ברדיוס קצת יותר גדול מהפיטמה [יותר לכיוון החזה] אני לא מרגיש משהו כואב או שונה ממה שהיה.
אני מפחד שהרופא המנתח עשה ממש עבודה מינימאלית ולא הוציא את כל מה שצריך.
או שבכלל כל האיזור נפוח עכשיו ואני לא מבדיל בין הנפיחות לבין השומן שהיה בו.

ועוד משהו- בכל המאמרים שקראתי וכל הרופאים שהתייעצתי איתם לפני הניתוח, אמרו לי שאחרי הניתוח צריכים ללכת עם חגורת לחיצה, הרופא שעשה לי את הניתוח אמר שאין צורך בכלל בחגורה כזאת, ושאלנו אותו מספר פעמים ובכל הפעמים טען שלא צריך.
אתם לא חושבים שזה קצת מוזר?
תודה מראש.

ziong
11-02-11, 16:16
כן צריך את הרצועה הזאת מינימום לתקופה של חודשיים כדי שתקבל את התוצאה המקסימלית שאבו לך גם שומן או שרק הוציאו לך את את הרקמה ?
רפואה שלמה .

Jhonny
11-02-11, 21:29
אין לי מושג הרופא לא אמר לי.
בהתחלה הייתי אמור לעשות ניתוח אצל רופאה פרטית והניתוח היה יקר מאוד היה אמור לעלות בסביבות ה18 אלף, משהו כזה, הרופאה ממש מוכרת בתחום - בפגישה עם הרופאה הזאת היא אמרה שאני צריך את החגורה אחרי הניתוח.
ואז בדק אותי איזה פרופסר ממכבי, אחד שיכול לשחרר תקציבים, והוא אמר שאני זקוק לניתוח ושהוא מאשר שמכבי יממנו את זה, אבל הענין שהם לא הסכימו לממן את הניתוח עם הרופאה הפרטית מן הסתם, יש להם רשימה של רופאים שעובדים אצלהם במכבי, אז עשיתי פגישה עם איזה מנתח אחד ממכבי, הוא היה נשמע אחלה וזה החלטנו שאני עושה ניתוח אצלו ולוקחים רק השתתפות עצמית סכום בסביבות 300 שקלים, עשיתי אצלו את הניתוח והוא טוען שלא צריך לשים חגורה מהסיבה שהוא לא עשה נקזים לכן לחגורה לא תהיה השפעה.
הוא אמר שאם יהיה נוזלים באיזור אני אמור לבוא אליו שבוע - 10 יום אחרי הניתוח והוא בעזרת מחט מוציא לי את הנוזלים שיש בפנים.
אבל עדיין האיזור לא נראה ממש ממש שונה ממה שהיה, הייתי בטוח שיהיה ממש שטוח אבל האיזור לא שטוח בכלל, הוא נשאר פחות או יותר כמו שהיה רק שנראה יותר נורמאלי כזה.
אני לא יודע אם זה בגלל שזה נפיחות או שפשוט הרופא עשה עבודה לא טובה, לפי מה שאני יודע אמור להיות נפיחות בכל האיזור לפחות שבוע אבל גם זה לא תמיד אמור להיות.
חברים גם שעשו את הניתוח אמרו לי שהם התקפלו מכאבים ולי ממש לא כואב, אני מתחיל לפחד שהיה לי ניתוח לא טוב.