PDA

צפה בגרסא המלאה : נואש לעזרה


Starter
22-04-11, 20:42
שלום. איני בטוח שבחרתי בפורום הנכון, או באתר הנכון, אבל אני באמת נואש.

בן 21, 1.70, 46.7 ק"ג, בעל מבנה גוף קטן. מד אחוז השומן שנכון לעכשיו מופיע במשקל הביתי שלי הזוי ולא אמין מבחינתי ועומד על 4.7% עם 65.5% מים. בכל מבט חטוף על איזור הבטן אני רואה מידה מסוימת של שומן שאפילו מתקפל מעט בישיבה. רק כדי לסבר את האוזן (או העין במקרה הזה), נמדדתי בכמה חלקי גוף בשביל אפליקציית All-in Fitness. לא בטוח מה חשוב מתוך כך (ס"מ):
צוואר:32, חזה:76.5, זרוע חלק עליון: 22.5, זרוע חלק תחתון:22 , Waist:69, Hips:82 , ירך: 45, שוק: 31

אני לא פעיל, אף פעם לא ממש הייתי פעיל אבל תמיד אהבתי ספורט בזמן המועט מדי שכן הקדשתי לזה, גם במס' שבועות שהייתי במכון כושר לפני 3 שנים וחצי, אחריהם עזבתי מתחושת אי נוחות להיות הנמוך הצנום והחלש או במילים אחרות חוסר בטחון, וגם לא ידעתי כמעט דבר על תזונה ובתור צמחוני שגם לא אכל מספיק מוצרי חלב ולא אכל ביצים כלל, לא ממש נזרקו אלי הזדמניות לצרוך חלבון, למעט חלבוני סויה וחיטה. לפני למעלה מחצי שנה, רכשתי מזרן אימון והחלטתי לעשות תרגילים מכל מיני סוגים בבית (4-3 פעמים בשבוע, החזיק פחות מחודש), כולל משקולות שכבר היו לי עד 3ק"ג ואכלתי די מעט מבחינת ערך תזונתי, מה שבטח גרם לתחושת העייפות שהתווספה לסחרחורת שריח המזרן גרם לי ולתחושת בחילה. לא ממש כיף.
לפני 3 חודשים התחלתי לרכוש קצת ידע לגבי תזונה באופן מקוון ושיניתי את תזונתי לבריאה יותר, רבוית ירקות, פירות (כמו אבוקדו), חביתה מדי פעם ולחם ביתי מדגנים מלאים ומה שבשבילי מהווה תחליף לבשר "טחון מן הצומח" של טבעול. מעבר לתחושה פיזית טובה יותר ופחות תשישות שתמיד הייתה לי, הבחנתי בשינוי בקיפולי השומן בבטן ובמשקל נמוך יותר (46ק"ג, 4.6% שומן - לא שזה הגיוני לי אם אני כן עם עצמי). בחודש האחרון עברתי דירה. עם מעבר הדירה, בעקבות כל השינויים בבית ובמטבח בפרט, הכל השתנה לרעה. מלבד כמויות אדירות של מוצרי חלב, בעיקר קוטג' שאני אוכל לפעמים יותר מחצי קילו ליום, אני אוכל רק פחמימות מזיקות וסוכרים, וכל זה משעמום (לא מועסק) ומתסכול, בגלל שאני לא יודע מה לעשות כדי לגרום לגוף צר כל כך לגדול אבל לא משומן כשאין הרבה כסף בקופה. החלטתי לזעזע את עצמי מעט ולרכוש מסלול ריצה. לא רק בשבילי, אלא גם בשביל עוד אדם בבית, אבל זה לא מה שיחזק את הגוף החלש ובטח לא ייחטב או יוסיף לו נפח.

שאלותיי לסיכומה של מגילת פסח אקראית זו הן:
1. עם מזרן אימון מסכן ומשקולות יד עלובות של קילו וחצי עד שלוש, מה מומלץ לאדם לא פעיל כלל לעשות בבית כדי להתחזק קצת? מה עושים עם תחושת התשישות והעייפות שבכל מקרה יש גם לפני תחילת כל תרגיל?
2. עד כמה ומה כדאי לי לאכול אם אני רק מתחיל לעשות תרגילים בגוף חלש כל כך? האם צריך לצרוך יותר חלבון כדי לא להרוג את השריר לגמרי ולהתייאש וגם כדי לבנות אותו טוב יותר?
3. תוכלו להמליץ לי את איזשהם מקורות לתרגילים נכונים וטובים למתחילים בכל חלקי הגוף (בעיקר לגב המאוד מאוד חלש שלי), למעט וידאוים רנדומאליים מיוטיוב? ולמרות שאין קשר לכאן - תוכלו להמליץ לי על איזשהו מקור לאימונים אירובים כדי לשרוף קצת שומן ולהשיג קצת כושר? משוכנע שמסלול ריצה לא מספיק.
4. מתי כדאי לי להצטרץ למכון כושר שוב? האם אחרי כמה זמן של תרגילי בסיס בבית? שואל בעיקר כי כרגע אין לי הכנסה כספית וגם בגלל שכשכן הלכתי הרגשתי שלא לוקחים בחשבון את המטרות שלי.

אעריך את עזרתכם הרבה מעבר לשניתן לדמיין

!Demon!
22-04-11, 22:40
שלום לך
קודם כל אין מה להתייאש , לפי מה שאתה אומר , אתה לא נכה, לא חולה סופנית אז כבר טוב :)
דבר שני, להתחזקות ובכלל גדילה כמובן תמיד עדיף להתאמן במכון כושר מכייבן שיש שם הרבה משקל וציוד שמאפשר זאת..
אם בכל זאת אתה לא יכול, אפשרי להשיג תוצאות סבירות גם בבית עם ציוד מינימלי..
אם יש מתח זה טוב כמו כן אפשרי לעשות תרגילים מסויימים כמו מגבילים, שכיבות סמיכה וכדומה בהתחלה סתם ככה משקל חופשי, אחרי זה עם משקל עלייך אם יש לך מישהו שיכול להתאמן איתך זה אחלה, ניתן לבצע תרגילים תוך כדי שהוא מוסיף התנגדות..
חלבון יש לצרוך סביב ה2 גרם ביום, תוכל שומן ופחמימה אתה רזה תבדוק פה באתר תבנה לך תפריט ותוכל טוב כל יום...
עכשיו אתה שוקל קצת ,לכן יהיה לך יותר מומלץ לעלות מסת שריר ככה תירד באחוזי שומן ותיראה טוב יותר...חדר כושר תמיד מומלץ לא משנה אם אתה מתחיל מ0...תעיין בפורום איומני כוח ובלוגית תראה סרטונים של החברה אלה התרגילים שאתה אמור לבצע,תקרא על תוכנית בסגנון ss או שכל תוכנית סבירה למתחיל שמשלבת בתוכה תרגילים מורכבים...
מקווה סידרתי לך הכל בערך, בהצלחה ואל תתיאש ,כל עוד אתה מסוגל להתאמן הכל אפשרי ויהיה בסדר:)

ב!רי 93
23-04-11, 03:51
http://israelbody.com/showthread.php?t=66629
+
http://www.israelbody.org/index.asp?categoryid=82&articleid=1679

בהצלחה

Starter
26-04-11, 14:29
תודה על העזרה, חבר'ה, אבל בפעם האחרונה (והיחידה) שנרשמתי לחדר כושר (לפני 3 שנים וחצי ),הדבר הראשון ששמעתי מהמדריכה הוא שיש לי גב חלש. לא בטוח אם זה בגלל הנטייה לעמוד בכל דרך רק לא זקוף או בגלל שהוא פשוט נראה כזה. גם עמוד השדרה היה ועדיין בולט מעט (מה שמקשה על תרגילים על הגב על הקרקע) והיא אמרה לי שבגלל זה (בגלל הגב החלש, לא עמוד השדרה) אין אפשרות לעבודה עם משקולות (שלא לדבר על זה שלא נאמר לי דבר על תזונה).
בסופו של דבר יצאתי בלי כלום למעט תרגיל גב אחד בודד. הסניף הקרוב אלי ביותר והיחיד שידוע לי עליו באיזור הוא של GO ACTIVE. לא הכי ידידותיים למשתמש שם אבל זה מה יש.

יש איזשהם תרגילים לחיזוק הגב שהייתם יכולים להמליץ עליהם, משהו של מצריך יותר ממזרן אימון או איזה שטיח?
אם אני בוחר שכן להרשם למכון ועדיין אקבל תכנית אימון שבסך הכל נראת לי מגוחכת אפילו בשביל אחד שלא עוסק בספורט בכלל, מה כדאי לי לעשות? אחרי הכל, חוץ מבאמת להתחזק ולהכנס לכושר טוב יש צורך בלגדול קצת ואין בהכרח קשר בין השלושה, כמדומני. אני כמובן לא מדבר על תוספת שומנים בגוף. בהיקף חזה של 76.5 ומותניים 69 רואים כל גרם של שומן.

ובכלל, מה עושים עם התשישות שמתחילה כבר בתחילת התרגילים?
בפעם האחרונה ששאלתי מישהו שאמור להיות מקצועי נאמר לי שאולי אני לא צורך מספיק חלבון, אבל אני עובר את ה50 גרם לפחות מדי יום. כמה קופסאות קוטג' וגבינה לבנה אפשר לאכול גם אם אוהבים כמוני?

נותרתי מבולבל. גם עכשיו כשהוצע לי להתחיל באיזה תוכנית ss אין לי מושג איך. אחרי הכל אני חדש בעניין ואין לי מושג לאן לפנות.

ב!רי 93
26-04-11, 22:02
המדריכה הזאת, ובכלל מדריכות, ובכלל מדריכים נוטים להגיד לך שזה לא בריא לך כי:
1. הם לא מבינים שום דבר.
2. אין להם כוח ללמד אותך דברים מורכבים.
3. הם לא יודעים ללמד דברים מורכבים.

משקולות רק יחזקו אותך, אתה בעצמך אמרת שאין בעיה של עמוד שדרה.
תירשם למכון- יש פה מספיק חברה שיעזרו לך עם הטכניקות.

לגבי תזונה תקרא את המאמר הזה:
http://israelbody.com/showthread.php?t=66629

Shai 22
26-04-11, 22:15
המדריכה הזאת, ובכלל מדריכות, ובכלל מדריכים נוטים להגיד לך שזה לא בריא לך כי:
1. הם לא מבינים שום דבר.
2. אין להם כוח ללמד אותך דברים מורכבים.
3. הם לא יודעים ללמד דברים מורכבים.

משקולות רק יחזקו אותך, אתה בעצמך אמרת שאין בעיה של עמוד שדרה.
תירשם למכון- יש פה מספיק חברה שיעזרו לך עם הטכניקות.

לגבי תזונה תקרא את המאמר הזה:
http://israelbody.com/showthread.php?t=66629

http://shutupyouareanidiot.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/orly.jpg
אין לך איזה בדיחת שואה לתבל בה את ההודעה שלך?!?
בדיחה על הדת?
בדיחה מהסניף?

Cock sucker

http://badwraps.phpwebhosting.com/stickerheads2597/images/cocksuckers0-4545.jpg