PDA

צפה בגרסא המלאה : נבואת המלחמה הקרבה


ahtung
21-03-07, 22:13
משהו שמצאתי באתר אחד

המלחמה הלא רחוקה!!!
תרחיש:
תאריך:2.9.2007 י"ט באלול
שעה:19:00

הנשיא בוש, יועציו הצבאיים, גנרלים ועוד כמה אנשים מראשי מערכת הבטחון האמריקאית סיימו הערכת מצב בסוגיית הגרעין האירני. הוחלט לפעול עפ"י תוכנית "סאסאן" לעצירה והשמדת תוכנית הגרעין של אירן. התוכנית הוכנה במשך חודשים ארוכים, לצורך הכנתה השתתפו בה הצבא האמריקאי, הקהילייה המודיעינית האמריקאית, דיפלומטים ואפילו מערכת המודיעין הישראלית, בחשאיות וכעט נפלה ההחלטה לביצועה.

שעה: 19:50

ראש ממשלת ישראל מקבל הודעה מדרג בחיר ביותר ממשרד החוץ האמריקאי בנוגעה לקבלת ההחלטה.
באותו הזמן צבא ארה"ב מעלה את מוכנותו במזרח התיכון במיוחד במפרץ הפרסי ובעירק. מוזנקים מפצצי B-2, מפצצים חמקניים, המטוסים היקרים ביותר אי פעם כ-2.2 מיליארד דולר למטוס, מבסיסים בארה"ב לכיוון אירן.
חיל הים האמריקאי תופס עמדות מפתח בפרץ הפרסי, מיצרי הורמוז ובצפון האוקיינוס ההודי.

תאריך:3.9.2007 כ' באלול

שעה:05:00

מפצצי ה-B-2 טסים מעל עירק ומתחילים להתפצל באזור הגבול עם אירן.
מטוסי הקרב-F/A-18 , ומטוסים ללחימה ימית ומטוסים להתראה מוקדמת מוזנקים כעת לאויר מנושאות המטוסים. הצוללות האמריקאיות מדגמים- "סי וולף" ו"וורג'יניה" שבימים האחרונים חיפשו את 3 הצוללות האירניות מצאו ועקבו רק אחרי 2 מהם מקבלים פקודה להטביעה אותם וכל כלי שיט אירני אחר שיתקלו בו.
שני צוללות משופרות מדגם-"אוהיו" מצויידות בכ-154 טילי שיוט-"טומהוק" כל אחת, 6 משחתות מדגם-"ארלייט בורק", 3 סיירות מדגם-"טיקו" מקבלות פקודה לירות טילי שיוט למטרות אירניות כגון: בסיסי חיל הים,האויר,היבשה ובסיסים של משמרות המהפכה, מחסני נשק ותחמושת, מפעלי נשק וסוללות טילים.
באותו הזמן שהשיגורים מתחילים מפציצי ה-B-2, נמצאים במרחק של קילומטרים ספורים ממתקני הגרעין המיועדים בננתאז וגם באיספהן וגם בבושיר ובמקומות אחרים, מתחילים להפיל 80 פצצות חכמות במשקל 250 ק"ג כל אחת לכל מפציץ לעבר המתקנים המיועדים.
כל האנשים שנמצאים כרגע בתוך המבנים אינם מודעים כלל למה שקרוב ליפול עליהם בחצי הדקה הקרובה. גם מפעילי הרדארים וסוללות טילי הנ"מ הבחינו בפצצות מאוחר מדי והפצצות מתחילות לזרוע הרס במתקנים.

שעה:05:40

השמש עוד לא זורחת כאשר מנהיגי אירן מקבלים דיווחים מהמתקנים(ההולכים ונהרסים) וגם מבסיסי הצבא המותקפים השונים, הם נתפסים בהפתעה כי בזמן האחרון ארה"ב הפסיקה לדבר על מתקפה על אירן וגם ישראל והם יותר דיברו על דיפלומטיה אך עכשיו ברור שזוהי היתה רק הטעיה.
האירנים מחליטים להפעיל את תוכניותיהם שכוללים התקפה על מטרות אמריקאיות וישראליות.
האירנים מדווחים על טביעתם של שתי הצוללות שלהם ושל 4 ספינות טילים. ומחליטים לסגור את מיצרי הורמוז לכל הספינות הצבאיות וגם לכל הספינות האזרחיות לרבות מיכליות הנפט מכל רחבי המפרץ הפרסי.

שעה:06:30

כעט כשרוב האנשים עדיין במיטותיהם מתקבלים דיווחים ברחבי העולם על השמדה כמעט מוחלטת של המתקנים הגרעינים האירנים.
הספינות האירניות שמתימרות לסגור את מיצרי הורמוז מבחינים במכ"מים שלהם נוכחות גדולה של ספינות עויינות ומתפתח קרב הימי הגדול ביותר מאז מלחמת העולם השנייה.
בסיסי חיל האויר האירנים שמרוחקים מהחוף שלא נפגעו מזניקים מטוסים לעבר הים ולמערב אירן לכיוון עירק.
40 משגרים ניידים של טילי שיהאב-3 משגרים 40 טילים לעבר ישראל. בנוסף כמה סוללות מוסוות של טילי שיהאב-2 משגרות עשרות טילים למטרות אריקאיות בעירק ולבסיס חיל הים האמריקאי בבחריין.

שעה:07:00

נשמעת אזעקה ברחבי ישראל וסוללות טילי החץ מצליחים להשמיד 22 טילים השאר נופלים בתל-אביב, בחיפה, במפעלים הפטרו-כימיים בחיפה, בבסיסי חיל האויר, בתחנות כוח ואפילו בקריה.
צה"ל משגר כ-70 טילים בלסטיים מדגם יריחו שנשמרו די בסוד, לעבר תשתיות אירניות ולאותם אזורי שיגור של השיהאבים.

שעה:08:00

קרבות אויר התחילו מעל אירן בין האירנים לאמריקאים, 8 מטוסים אירנים מופלים ללא אבדות מצד ארה"ב. ארה"ב מתחילה בשיגור מטוסים מדגמים F-15 ו-F16 מערב הסעודית לאירן לאור קרבות האויר. גולת הכותרת של חיל האויר האמריקאי מטוס הקרב החמקן והמתקדם בעולם ה-F-22 משוגרים מאמריקה עצמה לעבר ערב הסעודית דרך המון תידלוקים אויריים תוך תמיכה של הסעודים(גם הסעודים לא אהבו את התחמשות אירן ואת המצב שבו אירן עוזרת לשיעים בעירק להרוג סונים ולשיעם בלבנון-החזבאללה. גם הסעודים דווחו דקות מספר לפני המתקפה הצפוייה כך שהם לא נתפסו בהפתעה)
גם מפצצים אמריקאים מדגם-B-52 (המפציצים הכבדים בעולם) מוזנקים לעבר אירן בעקבות תגובתם של האירנים ותקיפת ישראל.

שעה:09:00

בסיסים בעירק של הצבא האמריקאי שהותקפו ע"י טילים מדווחים על קריסת מבנים ועל עשרות הרוגים ופצועים. בסיס חיל הים בבחריין שמוגן ע"י מערכות נגד טילים ספג גם הוא כמה נפילות, 4 הרוגים ו 15 פצועים אך למרות הכול מתפקד במלוא המרץ.
בקרב במיצרי הורמוז האירנים מתחילים להישבר עם אבדות של 4 ספינות ו 2 ספינות שנפגעו אך לא הוטבעו ללא אבדות לחיל הים האמריקאי.
בישראל מתקבלים דיווחים על עשרות הרוגים בערים ועל מספר טילים שנפלו בבסיסי צה"ל עם גרימת נזק ופצועים אך ללא הרוגים. מיכל של כימיכלים מסוכנים נפגע במפרץ חיפה, מאות אזרחים נפגעו ועוד אלפים מפונים מהאזורים הללו.
האירנים הצליחו להפיל 8 מטוסים אמריקאים בעזרת טילי נ"מ אך בקרבות אויר האירנים איבדו 13מטוסים לעומת מטוס אחד אמריקאי.
טילי היריחו פגעו בתשתיות ובסיסים אירנים אך למרות זאת משוגרים לישראל עוד 10 טילים.

שעה:11:00

קרבות אויר מתחוללים עתה מעל עירק בין האירנים לאמריקאים. האירנים משגרים את טילי הזילזאל שלהם לעירק על מנת לפגוע באמריקאים. האירנים שולחים את צי המסוקים שלהם (השלישי בגודלו בעולם) לעירק על מנת לפגוע ברכבי השטח האמריקאים באזור, כל הפעולות האחרונות נעשו על מנת להכין מצע לפלישה למרחבי דרום עירק, אזור שופע בנפט (שם לאירנים יש אהדה מצד השיהים).

בארץ מדווחים על כ-100 הרוגים ואלפי פצועים, אזרחים. בארץ מוכרז מצב חירום לאומי. ביום השני לתחילת הלימודים בגנים ובבתי הספר כמובן מתבטלים הלימודים וכל האזרחים מצווים להיכנס למקלטים ולהישאר שם עד הודעה חדשה.
האירנים דורשים כעת מסוריה לתקוף את ישראל (הם חתמו הסכם הגנה משותף) כתגובה, הסורים לא ששים לצאת למלחמה אך תחת לחץ אירני, הצבא הסורי, שהשתדרג בחודשים האחרונים בעזרת כספים שזרמו מאירן וקניית נשק רוסי חדיש, מעלה כוננות בבסיסי הטילים והחילות השונים.

שעה:15:00

הפעולה להפסקת תוכנית הגרעין האירנית התפתחה למלחמה כוללת בין ארה"ב, ישראל כנגד אירן. המפציצים האמריקאים שיצאו מארה"ב בשעות הבוקר מפצצים יעדים באירן ומטוסי הקרב F-22 נכנסים לקרבות אויר מעל עירק כשידם על העליונה, אך האירנים התחילו מפגיזים את דרום עירק בארטילריה וטילים ומכניסים 8 דוויזיות חי"ר ושריון תחת מטרייה של טילי נ"מ על מנת לכבוש את דרום עירק.
האירנים התחילו לסגת בכל קרבות הים שהתפתחו לעבר בסיסיהם אך ישנה עדין פעילות עצומה של חיל האויר שלהם וכעט גם של חילות היבשה השונות.
האירנים מאימים על הסעודים שלא יתמכו באריקאים אך אלה לא מגיבים.

בשעות הערב טילים מפסיקים ליפול בישראל והיא מכינה עצמה ליום הבאה. כוננות עליונה מוכרזת גם בצפון בעקבות ירוט של שיחת טלפון בין אירנים לסוריה ע"י המוסד.
בעירק הלחימה ממשיכה לתוך הלילה והאירנים מצליחים לחדור לעומק של כ13 ק"מ לתוך עירק אך הצבא האמריקאי תפס עמדות ומסב אבדות לאירנים.

תאריך:4.9.2007 כ"א באלול

שעה: 05:00

הצבא הסורי התחיל בהפצצה כבדה לעבר רמת הגולן וטילי פג'ר נוחתים בכל רחבי הצפון במוצבי צה"ל. חיל האויר הסורי משגר לעבר רמת הגולן כ-50 מטוסי מיג 29, מטוסי הקרב המתקדמים ביותר בסוריה אך חיל האויר מצליח ליירט 36 מיגים ללא אבדות, מאוחר יותר מטוסי חיל האויר נפגעים מטילי הנ"מ הסורי ו-16 מטוסי קרב מדגם FI-15 יוצאים לסוריה על מנת להשמיד את סוללות הטילים.

חיל היבשה הישראלי מעביר כוחות חי"ר גדולים ומאות טנקים לרמת הגולן אך בקושי מסויים משום שהסורים הצליחו לפגוע בכבישים המובילים לרמת הגולן.
בצפון טנקים ישראלים פוגשים טנקים סורים ומתחיל קרב יבשתי אך חיל האויר מעניק סיוע קרוב לכוחות הנלחמים ביבשה.
חיל הים הישראלי מטביע מספר ספינות סוריות בים התיכון וחיל הים הסורי נסוג גם הוא.
רוב סוללות הטילים בסוריה מושמדים אך עם אבדות לחיל האויר כ-13 מטוסים מופלים 5 טייסים הרוגים וכנראה טייס ונווט נפלו בשבי.

בצהריים חיל הים האמריקאי מחליט לתקוף את הספינות הנותרות של האירנים שנסוגו לבסיסים.
אירן וסוריה ממשיכות לשגר טילים לעבר ישראל וכמה תחנות כוח בארץ קרסו תחת העומס והפגיעה בהם. הצבא האירני מאבד עשרות טנקים בעירק ומאות חילים אך גם האמריקאים סובלים מנפגעים.
בשעות אחר הצהריים ספינות של חיל הים האמריקאי משמידות את כל ספינות המלחמה האירניות ובכך מחסלים למעשה את חיל הים האירני.

האירנים פקדו על חיזבאללה לצאת במלחמה על ישראל. בלבנון מאויימים כוחות יוניפי"ל שאם לא יצאו עד מחר גם הם יפגעו. הלחימה נמשכת לתוך הלילה בכל החזיתות ובניגוד ללילה הקודם בישראל נופלים טילים גם בלילה. בתי החולים מתחילים לקרוס לאור הנפגעים הרבים ובינייני ציבור הופכים לבתי חולים שדה בעזרת משלוחים גדולים של ציוד רפואי ואנשי מקצוע אמריקאים שנוחתים בשדות התעופה במטוסי ה"סי-גלקסי 5" הענקיים של ארה"ב.
תאריך:6.9.2007 כ"ג באלול

בימים האחרונים גם חיזבאללה התחיל לירות רקטות לכל אזור הצפון, כוחות יוניפי"ל נמנעים ממפגש עם חיזבאללה ואפילו הכוחות הצרפתיים ברחו מלבנון כאשר חוליית טילי נ"מ של חיזבאללה השמידה נגמ"ש צרפתי והרגו 5 חיילים.
הסורים שביום הקודם הצליחו להיכנס כ-5 ק"מ לתוך דרום רמת הגולן מתחילים לסגת תחת ההפצצה הכבדה של חיל האויר הישראלי אך גם מספר צוללות של חיל הים של ארה"ב התחילו לירות טילי שיוט לתוך סוריה ובכך הכריזו מלחמה על כל ציר הרשע פרט לצפון קוריאה.

תאריך:10.9.2007 כ"ז באלול

שבוע בדיוק לאחר תחילת המלחמה הצבא הסורי נכנע וישראל נמצאת 18 ק"מ בתוך שטחי סוריה, הצבא האירני מפסיד לאמריקאים אך מס' מחבלים אירנים הצליחו להגיע לשגרירויות שונות של ארה"ב באפריקה ובאסיה והרגו כ-300 אזרחים אמריקאים וכ-500 אזרחים מקומיים.

תאריך:11.9.2007 כ"ח באלול

יום לפני תחילת ראש השנה, האירנים נכנעים לאמריקאים בעקבות חדירתם לתוך 30 ק"מ לתוך אירן ותוך כדי הסבת מאות הרוגים לאירנים. כעת משנגמרה המלחמה עם סוריה ואירן רק חיזבאללה ממשיך בירי רקטות אך עכשיו מופנים רוב כוחות צה"ל שרק עכשיו סימו אצל הסורים בזעם רב ללבנון והאמריקאים מאיימים על האירנים שיצוו על חיזבאללה להפסיק את הירי או שהם ישמידו לאירנים את כל משאבות הגז והנפט של אירן.
האירנים שבמהלך המלחמה חוו את הריסת המפעלים שלה לייצור דלק שייצרו כ-60% מתצרוכת הדלק שלהם פחדו גם לאבד את 40% הנותרים ומצווים על החיזבאללה להפסיק את הירי לעבר ישראל.

ahtung
21-03-07, 22:14
המשך

תוצאות:
אבדות: ארה"ב-229 חיילים וכ-400 אזרחים הרוגים
ישראל-304 חיילים וכ-893 אזרחים הרוגים
אירן-1758 חיילים וכ-1420 אזרחים הרוגים
סוריה-בסביבות 2000 חיילים אך המספר האמיתי נשמר בסוד וכ-200 אזרחים הרוגים
לבנון-כ-170 לוחמי חיזבאללה וכ-90 אזרחים הרוגים
שאר ההרוגים גם של יוניפי"ל וגם של האזרחים באפריקה ובאסיה-753

סיכום המלחמה: האיום האירני הוסר, תוכנית הגרעין שלהם חוסלה ונעלמה, חיל הים האירני הושמד גם הוא וכמעט כל חיל האויר של אירן הושמד גם הוא. הסורים פירקו את בריתם אם אירן וחיזבאללה. עכשיו כשהפטרונים של חיזבאללה הכו עד אפר ארה"ב וישראל דורשות לפרק את חיזבאללה.

תוצאות בשנים הקרובות: בעקבות המלחמה, שמשטר האייתולות הפיל על אירן מהומות התחילו באירן וכשנתיים בלבד לאחר סיום המלחמה המשטר נופל האייתולות מוצאות להורג ומתחממים היחסים בין אירן למערב כולל ארה"ב וישראל תוך תמיכה של כסף ושיקום של המערב כולו.
סוריה שפירקה את בריתה אם אירן ואם כל גורמי הטרור נואשת לשלום עם ישראל ולהתקרבות בינם לישראל, ותוך כמה שנים נחתם הסכם שלום עם סוריה וישראל.
חיזבאללה פורק מנשקו, ובלבנון עלו לשלטון תומכי שלום עם ישראל.
ארגוני הטרור איבדו את עזרתם הכספית והלוגיסטית של אירן וסוריה והם נחלשו מאד ולא מאיימים עוד על ישראל.
בעירק התאחדו הצדדים הלוחמים והפסיקו את מלחמת האזרחים שם.
בעתיד הנראה לעין צפוי שלום רחב היקף בין ישראל ושכנותיה אך גם עם מדינות המפרץ, סיגסוג כלכלי בכל המזרח התיכון.
כושר ההרתעה של צה"ל חזר גם הוא וקיבלנו שלום לפחות לעשר שנים הקרובות.


מה אתם אומרים?

doron21
21-03-07, 22:20
אף פעם לא קראתי כל כך הרבה שטיות...עדיף כבר ליקורא מחדש את כל המאמרים באתר...חחח

Nadav19
21-03-07, 22:21
חרטא חרטא חרטא.

כל 3 שנים "מנבאים" מלחמה שתבוא (ובנינו, ישראל תמיד במלחמה), והיא אף פעם לא מגיע בזמן.

toxicity
21-03-07, 22:22
פיייי עבר הרבה זמן מאז ששמעתי כל כך הרבה זבל בבאת אחת.. ועוד הוא יודע גם תשעה.. מדהים הבנאדם הזה!!

jonathan
21-03-07, 22:24
מעניין...

Bullet
21-03-07, 22:31
כן זה מתפרסם באינטרנט. הלוואי שכך יהיה ולא גרוע יותר.

toxicity
21-03-07, 22:34
כן זה מתפרסם באינטרנט. הלוואי שכך יהיה ולא גרוע יותר.

מה אתה פסדר אחי?


ישראל-304 חיילים וכ-893 אזרחים הרוגים


לא הייתי בדיוק קורא לדבר כזה מצב טוב והלוואי שיקרה..

עוז20
21-03-07, 22:37
פשש מעניין מאוד כמו סיפור אהבתי!

Ori-Silver
21-03-07, 22:41
מה אתה פסדר אחי?



לא הייתי בדיוק קורא לדבר כזה מצב טוב והלוואי שיקרה..
1100 אנשים זה עדיך על פני שלאירן תיהיה פצצה גרעינית שיכולה להשמיד את כל המדינה

trhetrhe
21-03-07, 22:43
וואי וואי וואי זה נשמע כמו איזה משחק מחשב....

Leo
21-03-07, 23:12
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

מזכיר לי את הסרטון פלאש הזה שבו מראים את ישראל מפוצצת את בגדד מ ( זה לא ישראלי הסרטון)2003

סוליקו
21-03-07, 23:41
שיהיה ועדיף יותר מאוחר כך שיצתא בגיוס שלי

Exhibit
21-03-07, 23:43
הסיפור הזה מרתק, למרות שהוא בחיים לא יקרה, הוא מספר את זה בצורה מעניינת.
וכן, הלוואי שזה יגמר "רק" ככה, כי אירן מסוגלת להרבה יותר, שלא נדבר על כל ארצות המערב כנגד ישראל.
יפה מאוד.

shahaflol
21-03-07, 23:56
שיהיה ועדיף יותר מאוחר כך שיצתא בגיוס שלי
פטריוט אתה אהה?

Danielllo
22-03-07, 00:09
הלוואי וזה יהיה!!

SuzukiR
22-03-07, 00:41
אמן שיהיה שנה אחרי שאני מיתגייס ככה שאני ילחום בחזית :)

לטוקסטי רואים שאתה לא מבין ...רק במלחמת ששת הימיםן שנחשבת למלחמה הטובה של ישראל נהרגו 650 +- חיילים
אין מה לעשות מלחמה זה מלחמה ואי אפשר לנהל מלחמה בלי אבדות


אמן שזה יקרה!

Vin diesel
22-03-07, 01:05
פטריוט אתה אהה?
אתה מאדיף לעביר את השירות שלך בלי הרבה פעילות? ומלחמה?לעשות שמירות כל היום זה יותר טוב?או לשבת במשרד שלוש שנים?או להיות תבח?
או לחסל מחבלים?

IGOR
22-03-07, 07:41
וואי וואי וואי זה נשמע כמו איזה משחק מחשב....

אשכרה כמו GENERALS..אממ לגבי הכתבה.נשמע קצת הזוי |:

ofirdesign
22-03-07, 08:06
אתה מאדיף לעביר את השירות שלך בלי הרבה פעילות? ומלחמה?לעשות שמירות כל היום זה יותר טוב?או לשבת במשרד שלוש שנים?או להיות תבח?
או לחסל מחבלים?
"פעילות" -ממש אקשן הא??
עדיף שהוא ירצה להיות טבח או שומר מאשר שתיהיה לישראל מלחמה

kaga
22-03-07, 10:30
"אירן-1758 חיילים וכ-1420 אזרחים הרוגים"
זה לא אמור להכניע את איראן כיאלו יש שמה 65 מיליון אנשים... שטויות יהיה להם בסוף פצצה.

shahaflol
22-03-07, 10:32
אתה מאדיף לעביר את השירות שלך בלי הרבה פעילות? ומלחמה?לעשות שמירות כל היום זה יותר טוב?או לשבת במשרד שלוש שנים?או להיות תבח?
או לחסל מחבלים?

אמרתי משהו רע נגד זה? לא, אז מה אתה מתנפל עליי?
מה אתה רוצה?

Night_Wolf
22-03-07, 16:12
איך אבא של טאז בסידרה טזמניה היה אומר פעם...

קיש קיש קוש סמיטפוט פיטפוט :1eye:
אם המיץ תפוזים שלו

Ice-Cube
22-03-07, 17:20
איך אבא של טאז בסידרה טזמניה היה אומר פעם...

קיש קיש קוש סמיטפוט פיטפוט :1eye:
אם המיץ תפוזים שלו

חחחחחחחח

ד"א לפי מה שאני מאמין לא תהיה מדינה לעוד הרבה זמן, במיוחד שלאיראן יש פצצות גרעניות וממש אין להם מה להפסיד אז הם לא יהססו ללחוץ על הכפתור...
תחשבו על זה.

Der Metzgermeister
22-03-07, 17:32
דבר ראשון אם תהייה מלחמה זה יהיה מלחמת עולם שלישית
למה אתם חושבים עושים רענון של מסכות אב"כ? ולמה היה את הצפירה של התרגיל למלחמה לפני כמה ימים?

הצד שלנו לדעתי יהיה: ארה"ב, בריטניה, ישראל, אולי צרפת וגרמניה או שהם יהיו נטרליות
הצד האויב יהיה: איראן, סוריה, לבנון [חיזבאללה], הפלשתינים. רוסיה ודרום קוריאה יפתחו חזים עם האמריקאים.

OMRI-TURBO
22-03-07, 18:17
חחחחחחחח

ד"א לפי מה שאני מאמין לא תהיה מדינה לעוד הרבה זמן, במיוחד שלאיראן יש פצצות גרעניות וממש אין להם מה להפסיד אז הם לא יהססו ללחוץ על הכפתור...
תחשבו על זה.

למה אין להם מה להפסיד? יש להם מה להפסיד בדיוק כמו לך.

Bodybuilder
22-03-07, 18:23
אתה מאדיף לעביר את השירות שלך בלי הרבה פעילות? ומלחמה?לעשות שמירות כל היום זה יותר טוב?או לשבת במשרד שלוש שנים?או להיות תבח?
או לחסל מחבלים?

לא אולך לקרבי מסיבה 1 פשוטה
קשה לי להרוג בן אדם,ולכול בן אדם יש אמא שאוהבת אותו ! + להרוג זה חטא :jockey:
ובמקום ללחת לצבא ולא לעשות כלום (ג'ובניק קוראים לזה ?) עדיף לא ללכת בכלל ולהתחיל לעבוד !
זאת דעתי

Bodybuilder
22-03-07, 18:25
דבר ראשון אם תהייה מלחמה זה יהיה מלחמת עולם שלישית
למה אתם חושבים עושים רענון של מסכות אב"כ? ולמה היה את הצפירה של התרגיל למלחמה לפני כמה ימים?

הצד שלנו לדעתי יהיה: ארה"ב, בריטניה, ישראל, אולי צרפת וגרמניה או שהם יהיו נטרליות
הצד האויב יהיה: איראן, סוריה, לבנון [חיזבאללה], הפלשתינים. רוסיה ודרום קוריאה יפתחו חזים עם האמריקאים.

לא ! רוסיה תיהיה לטובתינו ואים לא,אז גם...........:sad:

ran_z
22-03-07, 18:41
צרפת..אוהבת מאוד טרוריסטים,,וגם הטיסה את עראפת לטיפולים לפני שמת, ודואגת לגנות כל סיכול ממוקד שלנו נגד האויב, שיצטרפו לצד שלהם תאמין יהיה נחמד להפציץ קצת שמה.

Leo
22-03-07, 18:54
לא ! רוסיה תיהיה לטובתינו ואים לא,אז גם...........:sad:
תתעורר.

gman
22-03-07, 19:13
לא ! רוסיה תיהיה לטובתינו ואים לא,אז גם...........:sad:
אתה חי בסרט, רוסיה היא חברה של איראן ועירק וכל אלה...הם כל הזמן מוכרים להם נשק...
איזה סיבה יש לרוסיה להיות לצידינו לעזאזל?
היחידים בכל העולם שתומכים בנו הם ארה"ב ומיקרונזיה.

Night_Wolf
22-03-07, 19:38
אתה חי בסרט, רוסיה היא חברה של איראן ועירק וכל אלה...הם כל הזמן מוכרים להם נשק...
איזה סיבה יש לרוסיה להיות לצידינו לעזאזל?
היחידים בכל העולם שתומכים בנו הם ארה"ב ומיקרונזיה.

רוסיה בכל מקום שארה"ב הולכת היא חייבת להיות נגד בכל אופן היא לא ממש חברה שלהם היא רק מוכרת להם נשק כמו שציינתה אבל לרוסים לא מענין את התחת אף אחד הם עושים מה שבא להם

VoRteX
22-03-07, 19:47
אתה חי בסרט, רוסיה היא חברה של איראן ועירק וכל אלה...הם כל הזמן מוכרים להם נשק...
איזה סיבה יש לרוסיה להיות לצידינו לעזאזל?
היחידים בכל העולם שתומכים בנו הם ארה"ב ומיקרונזיה.

רוסיה לא חברה שלא איראן או עיראק, היא פשוט אוהבת כסף, ולא איכפת לה מי האנשים שישלמו בחיים שלהם בגלל הנשק שהיא מוכרת לארגוני טרור.

Gil-G
22-03-07, 21:14
אני מהמר על Lsd...

SuzukiR
22-03-07, 21:22
חברים ארצות הברית לא תישאר לעוד זמן רב

יש להם גירעון עצום שלא היה להם מאז 1929!!!

אני מהמר שאמפריה הבאה תהיה סין !

ודרך אגב עוד 70+- שנה תתחיל להיות בעיה בנפט העולמי ככה שכל האימפריות שמיסתמכות על הנפט הולכות ליפול וחזק!!!

ahtung
23-03-07, 15:43
איראן חטפה 15 חיילים בריטים:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3380257,00.html

האם המלחמה בפתח?

Der Metzgermeister
23-03-07, 15:47
איראן חטפה 15 חיילים בריטים:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3380257,00.html

האם המלחמה בפתח?

בקרוב מאוד
עכשיו הם חטפו חיילים בשביל שיהיה להם קלף מיקוח, הם יודעים שהאמריקאים יתקפו בקרוב.

Mazoz3
23-03-07, 16:12
מענין.... אני חושב שהתרחיש הזה אולי לא אמיתי, אבל המלחמה הולכת וקרבה, ואנחנו נישאר לבד, וייקח זמן עד שהמערב יכנס ויעזור לנו...

zidan
23-03-07, 16:48
תתחילו לקנות דאמבלים למקלט..