PDA

צפה בגרסא המלאה : חיטוב


itay301
20-01-12, 16:03
אני כרגע במסה אבל יש לי שאלה לגבי חיטוב שמפריעה לי קצת נגיד במעבר ממסה לחיטוב הייתי אוכל 2500 קלוריות ועכשיו אני מוריד 500 זתומרת שיוצא לי 2000 קלוריות ליום עד פה הכל בסדר ועכשיו נגיד אני מוסיף אימוני אירובי שכל יום אני שורף 500 קלוריות בנוסף להורדה הקלורית אז יוצא בעצם קיצוץ של 1000 קלוריות זאת אומרת שאני צריך להשלים 500 כדי שלא תהיה ירידה מהירה מדיי או שזה בסדר בגלל ש500 קלוריות יורדות בגלל האירובי ולא קיצוץ בקלוריות (אני יודע שבמסה זה עובד ככה שצריך להשלים כדי לא להיות בגרעון בסוף היום אבל בחיטוב זה המטרה ) אם מישהו יודע ויכול לענות בבקשה!

Lеon
20-01-12, 16:38
לגברים לא מומלץ בכלל לרדת מ-1800 קלוריות ביום. עדיף תגדיל אוכל ופעילות גופנית מאשר להפחית אוכל.
תעשה ימי העמסות אם אתה כול כך רוצה לרדת באחוזי שומן (mauro pasqule,lyle mcdonald) כלומר תאכל 3 4 5 ימים בשבוע 100-150 גרם פחמימות רק מפרות וירקות ויומיים שלושה תעשה העמסה של פחמימות מורכבות שיבולת שועל אורז וכו וכך זה יגרום לגוף שלך לא להכנס למצב של הרעבה ובאותו הזמן יטיס הורמונים גדילה כמו אינסולין וטוסטסטרון בימי העמסה.
תוכניות בסגנון כזה עובדות פלאים בשביל דוגמנים ובודיבילדרים לפני תחרויות וזה מביא תוצאות מהירות יותר, מאשר לטחון כמה חודשים ולהשמין ואז חודשיים להוריד את השומן הזה לפני הקיץ

ariel!!
20-01-12, 18:00
איך עושים העמסות? כאילו כמה פחמימות?

Lеon
20-01-12, 18:22
רגיל פי 2 אם אתה רוצה לדעת בפירוט ממש הייתי ממליץ על lyle mcdonald ממש מפרט למה ואיך, כלומר נגיד מאזן ניטרלי של 2000 קלוריות ביום :בימים שאתה אוכל 150 גרם פחמימה מפרות וירקות 600 קלוריות באות מפחמימות כלומר 30% , 30 אחוז מחלבון(אתה יכול לשחק מ-20% עד 35% חופשי) כלומר 150 גרם חלבון בערך וכל השאר משומן (עדיף אומגה 3 6 ו9 וכמה שפחות שומן רווי) שזה יוצא 40 אחוז משומן 800 קלוריות כלומר בערך 115 גרם שומן.
ובימים של העמסה תעשה חישוב לבד.

itay301
21-01-12, 18:55
תשובות מפורטות ועוזרות ממש תודה !
קראתי על קארב סייקלינג ויש לי כמה ששאלות לגבי הנושא -
כדאי להתחיל חיטוב רגיל בקיצוץ קלוריותל או ישר לעשות סייקלינג ?
אני צריך לאכול רק פירות וירקות -אסור לחם וכל זה בכלל ? ודרך אגב ירקות זה ניספר כקלוריות בכלל? -אני לא סופר אותם בד"כ
לא עדיף להעלות כמות חלבון ל200 גרם כבר?
וכמה זמן בערך ייקח לרדת מ15 אחוז שומן ככה ל-8 בערך ?
יש סיכוי שאתה משאיל את הספר של לייל מקדולנד זה ממש יעזור לי ?

Lеon
21-01-12, 20:16
עדיף ישר סייקלינג, אפשר לחם אם אתה לא אוכל מספיק פחמימות או שנגיד להרשות לעצמך את מלבן השוקולד או הממתק ,שיבולת שועל לאחרי האימון ועדיין לספור כמה וכו. אם יש לך כסף ואת ההתמדה תמיד עדיף לעלות חלבון, אם תעלה שומן לא יקרה כלום, הגוף חי ממה שאתה נותן לו. יש לך כ-400 גרם של גליקוגן בגוף כלומר 400 גרם רזרבה של פחמימות, לוקח איזה 2 3 ימים של אימונים אינטנסיביים לרוקן את זה אם אתה אוכל 0 פחמימה (מה שלא בריא). וירקות אפשר לא לספור אם אתה עד כדי קח שונא לספור ירקות אבל פירות כן, לדוגמא עגבניה גדולה מכילה 30 קלוריות מתוכם 8 גרם פחמימה, תפוח 60 והוא כולו סוכר,בננה 100, אז לתוי מה אתה אוכל.
אז בתאכלס אם פשוט תחליץ את הפחמימות שלך באגוזים פרות וירקות לא יקרה כלום ודרך אגב אני חושב שלעלות ל-200 חלבון מיותר במיוחד שזה ביזבוז של חומר כשגוף שלך לא צריך את זה (BRAD PILON HOW MUCH PROTEIN(
תחפש את הספר של ברד פילון אם אתה מעונין לדעת כמה בדיוק חלבון אתה צריך ולמה חבל סתם לאכול יתר על צריכת החלבון היומית שלך.
לגבי LYLE, בספק שתמצא ספר שלו בישראל ועדיף אותו מאשר סופרים ישראלים (לא שאני מכיר סופרים ישראלים בנושא דיאטות קטוגניות)
http://rapidshare.com/files/75467237/Lyle_McDonald_-_The_Ketogenic_Diet.pdf
לגבי כמה זמן יקח: תלוי גובה משקל ומסת שריר רזה מה שנקרא LBM.
אתה יכול להוריד בשבוע אם תצום.
או חודש אם תתאמן ותשקיע, עניין סובייקטיבי.
אם מטרתך לרדת באחוזי שומן אני בדיוק עכשיו קורא ספר של ישראלי\יהודי ORI HOFMEKLER, MAXIMUM MUSCLE MINIMUM FAT.
הוא טוען שבני אדם נולדו לעבוד ולצום ביום ולאכול ולנוח בלילה, קיצר אתה מפציץ ארוחה לפני שינה וכל היום לא אוכל כלום אפילו לפני האימון וכך זה מפציץ לך את הורמוני הגדילה בשמיים.
לא סיימתי לקרוא את הספר בנתיים אז לא יכול לכתוב\ או להמליץ כי לא ניסיתי.
ניסיתי דייטת 30 גרם בחמימה ביום ופחות, ואלה נתן לי תוצאה בשבוע למרות שהרגשתי חלש,הרמתי פחות, וקשה לאכול כוללל היום ביצים בשר גרעיני דלעת טחינה חומוס וכו.
קארב סייקלינג גם סבבה אתה מרגיש טוב יומיים ראשוניים אחרי העמסה אחרי זה האימונים נפגעים, לרמות שמתרגלים.
יש לך בעיה עם פחמימות? תחליץ את פת הלחם בעגבניה מלפפון גמבה וכו.
יש לך בעיה עם חוסר צריכת חלב? תחליף בתה ירוק ותשרוף עוד 70 קלוריות ביום רק משתיה של תה ירוק.
סוכר? כך קלמנטינה הכל פשוט למרות שבדיטות דלות פחמימה מגבילים צריכה של פרות עד ל -2 פרות ביום... וירקות כמה שיכנס: לצרוך קילו של תפוז זה קל: 10 תפוז , כל ארוחה 2 תפוז ואתה מסודר, אבל נסה לצרוך קילו של קרוב ברוקולי או סלרי.

shamen
21-01-12, 23:36
זה מעניין מאוד. אני מתחיל חודש הבא חיטוב וממש רוצה לרדת באחוזי שומן... יש מקום שאפשר ללמוד יותר על הנושא של הסייקלינג בפחמימות??? אולי משהו יותר מתומצת (הקובץ הזה הוא 300 עמודים באנגלית...)
תודה.

ariel!!
22-01-12, 13:51
רגיל פי 2 אם אתה רוצה לדעת בפירוט ממש הייתי ממליץ על lyle mcdonald ממש מפרט למה ואיך, כלומר נגיד מאזן ניטרלי של 2000 קלוריות ביום :בימים שאתה אוכל 150 גרם פחמימה מפרות וירקות 600 קלוריות באות מפחמימות כלומר 30% , 30 אחוז מחלבון(אתה יכול לשחק מ-20% עד 35% חופשי) כלומר 150 גרם חלבון בערך וכל השאר משומן (עדיף אומגה 3 6 ו9 וכמה שפחות שומן רווי) שזה יוצא 40 אחוז משומן 800 קלוריות כלומר בערך 115 גרם שומן.
ובימים של העמסה תעשה חישוב לבד.

אז אם הבנתי נכון באותו יום אני משתדל להוריד את השומן ל0 ואז כול הקלוריות שאני צריך להשלים באות מפחמימות?
וכול כמה זמן אני עושה העמסה ?
ושאלה אחרונה שמעתי מאחד המדריכים בחדר כושר שלי שגמבה אדומה ועגבנייה סוכרים כמו גזר וכאלה
עכשו איזה ירקות לא סוכרים כגון מלפפון חסה שום בצל ירוק....
תודה מראש אתה מאוד תעזור לי....

Lеon
23-01-12, 11:23
עגבנייה תמיד אפשר לאכול בשל נוגדי החימצון הרבים שיש בה, סוכר או לא עדיף 2 עגבניות ביום מאשר פת לחם.
עושים העמסה בסייקלים תלוי מה מתאים לך צריך לפחות 3 ימים להיות על כמות פחמימה קטנה לפני שעושים העמסה.
יש את העמסה שאתה אוכל קצץ פחמימה נגיד מיום ראשון עד יום חמישי ויום שישי,שבת אתה מעמיס פי 2 2.5 מכמות הפחמימה בימים של קצת פחמימה למשל כל השבוע אתה צורך 150 גרם פחמימה רק מפרות,ירקות,אגוזים וכו וסוף שבוע אתה יכול להכניס 300 350 גרם פחמימה (עדיף מורכבת) ביום.
יש את העמסה היותר פשוטה של 3 ימים של קצת פחמימה ואחרי זה יום\יומיים של העמסה.
לפי ניסיון השבוע עובד יותר טוב רק גם קשה להשקיע בו יותר.
העניין שבימים שאתה לא עושה העמסה אתה חייב עדיין לצרוך את הויטמינים אנזימים ו-75-150 גרם פחמימה, קודם ממקורות טבעיים אחרי זה אם אין לך אנרגיה או אתה שואף להגיע נגיד ל150 גרם ואכלת 120, תאכל 50 גרם שיבולת שועל או פת וחצי של לחם מחיטה מלאה אחרי אימון.
אם תמנע מסוכרים וכו תצטרך להשלים את הויטמינים ממקור אחר,אתה יכול ללעוס סלרי,קוסברה,כרוב וכו אבל אישית אני חושב שיותר קל להשקיע בטווח הרחוק בלאכול תפוח נגיד מאשר ברוקולי.
SHAMEN ואם אתה עצלן לקרוא 300 עמודים לLEE HAYWARD יש תוכנית דומה מאוד וקצת קריאה הנה קיצור של התוכנית: http://www.filestube.com/bHSCvTAvOqzsIttDO2kc1J/Part-1-The-21-Day-Fast-Mass-Building-Manual-2.html
ו ARIEL שומן בחיים לא מורידים ל-0 אתה רוצה תוריד ל0.7 ממשקל הגוף שלך בקילוגרמים נגיד 40 50 גרם: תנסה לאכול שומנים מאגוזים,אבוקדו,דגים ולהמנע משומן רווי (אתה לא יכול להמנע ממנו באופן מוחלט אבל לפחות להוריד את הצריכה שלו, ע"י הגבלת מוצרי חלב או הורדת העור מהעוף וכו).
ואל תשכח שהרבה יותר קל לחסל סיר של שיבולת שועל או אורז מאשר לאכול 15 20 עגבניות גדולות טריות.

ariel!!
23-01-12, 14:51
Leon תודה
אבל העגבנייה ,פלפל אדום,ירקות מתוקים יחסית , סוכרים? [הכוונה האם הם נחשבים לפחמימות פשוטות או מורכבות?]
ובקשר לוויטמינים האם עדיף פשוט לקחת מולטי ויטמין ?

Lеon
23-01-12, 16:26
סוכרים פשוטים אבל את כל הירקות והפרות שום מולטי ויטמין לא יחליף, יש לעגבניה נוגדי חימצון חזקים ביותר שמונעים סרטן ואת זה שום מולטי ויטמין לא יחליף.
כמעט כל הירקות והפרות הם סוכרים פשוטים,צריך לצרוך אותם בכל דייטה לרמות זאת ולא להגזים בכמות עם בכל ארוחה תצרוך ירק שונה וכמה פרות ביום, אין מצב שתגיע ל150 גרם פחמימה בגלל זה נגיד מותר אחרי האימון לצרוך איזה פת לחם וכו.
תזכור שאתה צריך לספור כל דבר: אכלת 3 תפוזים? כנס לאינטרנט ותראה שאכלת נגיד 50 גרם פחמימה ונגיד בארוחת ערב אתה עומד על 120 גרם פחמימה תצרוך כמה מלפפונים או גמבה ואת הפרות תשאיר אחרי האימון או בבוקר.
שום תוסף לא יחליף אוכל, שום מולטי ויטמין לא יחליף פרי וירק,שום קריאטין לא יחליף בשר, שום טבליה של אומגה 3 לא תחליף דג או שגד ושום תוכנית רצחנית לא מהעולם הזה תהפוך את הגוף שלך לשלמות בלי תזונה קפדנית.

TheYawa
25-01-12, 14:57
זה יוצא דופן, מהמיין-סטרים ובגלל זה זה נשמע מוזר ומבלבל!
אז אתה אומר שלא נוגעים בלחם, אורז ופסטות למיניהם במהלך השבוע? וכמה חלבונים אז צריך לאכול במהלך היום ובמהלך העמסה?:)

Lеon
26-01-12, 00:15
זה לא יוצא דופן: זה כמו להגיד שלקרוא ספרים זה יוצא דופן כי אין לך ספרים בבית ואתה לא קורא אותם:
יש עשרות דייטות קטוגניות,או low carb דייטס בתאכלס לכולם יש חיסרון אחד גדול:
הגוף שלך מתרגל אליהם, ואחרי שאתה יורד מהדייטה אתה מתחיל להשמין(הגוף לא יודע מה לעשות עם כל הסוכרים והפחמימות) ועוד דבר זה משפיע על הורמוני גדילה כמו אינסולין ו igf1 : .
Igf1- הוא הורמון גדילה שתומך בגדילת שריר ובשריפת שומן בו זמנית, אך כדי שהורמון זה יופעל צריך שהאינסולין יעלה כלומר צריכה של פחמימות (מה שלא קורה בדייטות אלו).

לכן, מומלץ לעשות סייקלים כדי להנות מהפלוסים שבשניהם: צריך הרבה ידע והרבה כוח רצון.
בודיבילדרים עושים דברים כאלו באופן טבעי וזו הסיבה שהגדילה אצל הבודיבילדר קוראת אחרי התחרות כלומר אחרי העמסה.
קיצר, אל תזלזל אני יכול להביא לך לפחות 10 ספרים על דייטות בסגנון שקראתי עליהם ורק הטרולים פה בפורום אוהבים לעשות ולהגיד : It my way or the highway, כשבתאכלס יש הרבה דרכים לגדול.
אני אם כמה שאני קורא אני מגלה כמה אני עוד לא יודע, ותהיה בטוח שזה יותר מאשר רוב המשתמשים בו יודעים.

TheYawa
26-01-12, 05:11
שנייה אז הסייקלים האלו טובים למסה או לחיטוב כי בלבלתה אותי?
ואיזה 2 דיאטות הייתה ממליץ להשתמש בהם כדי לעבור מאחת לשניה?

Lеon
26-01-12, 10:54
שנייה אז הסייקלים האלו טובים למסה או לחיטוב כי בלבלתה אותי?
ואיזה 2 דיאטות הייתה ממליץ להשתמש בהם כדי לעבור מאחת לשניה?

אתה מעצב אותם לפי הצרכים, בכל מקרה בדייטות קטוגניות אתה פוגע באינסולין לכן לא ממש מומלץ לעשות אותם אבל ketogenic diet של לייל מקדונלד הוא עושה סייקל של 5 או 3 ימים low carb ואז העמסה.
אם אתה נגיד במסה אתה יכול להיות על ניטרלי 5 ימים בשבוע: כשרק כ-150 גרם גג באות מפחמימה (רק פרות ירקות,קצת מוצרי גבינה,גרעיני דלעת,טחינה) ובסוף שבוע אתה מכניס נגיד נטירלי 2000? אתה מכניס 3000 קלוריות כאשר 55-65 % באות מפחמימות ואת השומן אתה מוריד כמעט ל-0.
רוב בגדילה שלך קוראת בסופי שבוע ובתחילת שבוע בגלל הסייקל, קשה להישאר על שבוע ראשון בלי פחמימה אתה מרגיש תשוש כי הגוף שלך רגיל להיות סוג של צמחוני כלומר יש לו את היכולת לאכל סוכרים ופחמימות ופתאום אתה אוכל אותם ממש קצת (ונגיד אחרי האימון רוב מאגרי הגליקוגן שלך מתרקנים), משחק בהורמונים אבל בלי תוצאות לוואי כמו אם אתה עושה מעל שבועיים העמסה: הגוף שלך כבר לא נהנה מהגדילה אלא יש יותר צבירה של שומן אחרי השבועיים.
ניסיתי anabolic diet, שממש קשה לזרום איתה כי אתה עושה רק יום יומיים העמסה ואוכל כל השבוע 30-50 גרם פחמימה שזה כלום. גם לא ממש בריא על האמת.
הדייטה של לייל מקדולנד היא בין המפורסמות בגלל שהיא פועלת חלק, יותר טובה להורדת אחוזי השומן.
ויש לך את 21 fast mass של lee hawyward שזו תוכנית ממש סבבה אבל עדיין צריך להשקיע:אם תשקיע תהיה לך גדילה פשוט מטורפת.
דמיין אתה חיי שבוע על מאזן שלילי במקצת נגיד של 300 קלוריות נגיד 2000 קלוריות ביום, הגוף שלך מתרגל לאוכל אחרי איזה 3 ימים, אתה מקצצ בפחמימה כלומר 150 גרם גג, אתה בקושי גדל כי מאגרי הקליקוגן שלך מרוקנים למחצא,אתה תשוש,עייף-כמוכן אתה מתאמן בהתאם: לא תוכנית כוח אלא תוכנית הרבה סטים דקה מנוחה,8-15 חזרות,דופק גבוה קיצר תוכנית בעל אפפקט afterburn ששורפת שומן יותר.
ואז אחרי שבוע אתה פתאום מעלה ל-3000 קלוריות הרוב מפחמימה מורכבת,עדיין משאיר איזה 50 גרם שומן ממקורות כמו דגים,אגוזים , ומרוב שהגוף שלך "אטם" את יצור האינסולין בגוף גם האינסולין עולה וigf1 והטוסטסרון גם.
ואז בשבועיים יש לך כח אם אתה משקיע בפיתום עצמי (זה קשה אבל הרוב הולך לגדילה), וגם כביכול אתה עושה תוכנית כוח בשבועיים האלו בשביל היפוטרפיה משמעותית.

TheYawa
27-01-12, 16:03
אתה מעצב אותם לפי הצרכים, בכל מקרה בדייטות קטוגניות אתה פוגע באינסולין לכן לא ממש מומלץ לעשות אותם אבל ketogenic diet של לייל מקדונלד הוא עושה סייקל של 5 או 3 ימים low carb ואז העמסה.
אם אתה נגיד במסה אתה יכול להיות על ניטרלי 5 ימים בשבוע: כשרק כ-150 גרם גג באות מפחמימה (רק פרות ירקות,קצת מוצרי גבינה,גרעיני דלעת,טחינה) ובסוף שבוע אתה מכניס נגיד נטירלי 2000? אתה מכניס 3000 קלוריות כאשר 55-65 % באות מפחמימות ואת השומן אתה מוריד כמעט ל-0.
רוב בגדילה שלך קוראת בסופי שבוע ובתחילת שבוע בגלל הסייקל, קשה להישאר על שבוע ראשון בלי פחמימה אתה מרגיש תשוש כי הגוף שלך רגיל להיות סוג של צמחוני כלומר יש לו את היכולת לאכל סוכרים ופחמימות ופתאום אתה אוכל אותם ממש קצת (ונגיד אחרי האימון רוב מאגרי הגליקוגן שלך מתרקנים), משחק בהורמונים אבל בלי תוצאות לוואי כמו אם אתה עושה מעל שבועיים העמסה: הגוף שלך כבר לא נהנה מהגדילה אלא יש יותר צבירה של שומן אחרי השבועיים.
ניסיתי anabolic diet, שממש קשה לזרום איתה כי אתה עושה רק יום יומיים העמסה ואוכל כל השבוע 30-50 גרם פחמימה שזה כלום. גם לא ממש בריא על האמת.
הדייטה של לייל מקדולנד היא בין המפורסמות בגלל שהיא פועלת חלק, יותר טובה להורדת אחוזי השומן.
ויש לך את 21 fast mass של lee hawyward שזו תוכנית ממש סבבה אבל עדיין צריך להשקיע:אם תשקיע תהיה לך גדילה פשוט מטורפת.
דמיין אתה חיי שבוע על מאזן שלילי במקצת נגיד של 300 קלוריות נגיד 2000 קלוריות ביום, הגוף שלך מתרגל לאוכל אחרי איזה 3 ימים, אתה מקצצ בפחמימה כלומר 150 גרם גג, אתה בקושי גדל כי מאגרי הקליקוגן שלך מרוקנים למחצא,אתה תשוש,עייף-כמוכן אתה מתאמן בהתאם: לא תוכנית כוח אלא תוכנית הרבה סטים דקה מנוחה,8-15 חזרות,דופק גבוה קיצר תוכנית בעל אפפקט afterburn ששורפת שומן יותר.
ואז אחרי שבוע אתה פתאום מעלה ל-3000 קלוריות הרוב מפחמימה מורכבת,עדיין משאיר איזה 50 גרם שומן ממקורות כמו דגים,אגוזים , ומרוב שהגוף שלך "אטם" את יצור האינסולין בגוף גם האינסולין עולה וigf1 והטוסטסרון גם.
ואז בשבועיים יש לך כח אם אתה משקיע בפיתום עצמי (זה קשה אבל הרוב הולך לגדילה), וגם כביכול אתה עושה תוכנית כוח בשבועיים האלו בשביל היפוטרפיה משמעותית.


אז מה שיוצא זה שאתה שבוע אוכל יחסית קצת ( קק"ל ביום1800) ומתאמן במטרה לשמר מישקלים, ואז שבועיים מתאמן מסה/כוח ואוכל מלא(2500-3000 קק"ל ביום) וגדל כמו חייה?
במצב כזה גם החילוף חומרים של מזנק לשמיים ואתה נשאר באחוז שומן די נמוך יחסית לתקופת מסה.
הבנתי נכון זה הדיאטה של 21 fast mass של lee hawyward?

* מה זה דיאטה קטוגונית? תסביר לי את המושג.

* לייל מקדונלד אתה מת עליו! חח.. ;)
תגיד, אבל במצב שאתה אוכל 3000 קק"ל במשך יומיים כמו שאמרתה, בסופ"ש (אני לוקח בחשבון שאלו יומיים שאתה נח בהם ולא מתאמן) אז אתה לא משמין מזה סתם?
לא עדיף לעשות את העמסה היום אימון? או שעדיף לתת לגוף מנוחה ומזון ביחד כדי שבתחילת השבוע והאימונים יהייה יותר כוח?

Lеon
28-01-12, 18:41
אז מה שיוצא זה שאתה שבוע אוכל יחסית קצת ( קק"ל ביום1800) ומתאמן במטרה לשמר מישקלים, ואז שבועיים מתאמן מסה/כוח ואוכל מלא(2500-3000 קק"ל ביום) וגדל כמו חייה?
במצב כזה גם החילוף חומרים של מזנק לשמיים ואתה נשאר באחוז שומן די נמוך יחסית לתקופת מסה.
הבנתי נכון זה הדיאטה של 21 fast mass של lee hawyward?

* מה זה דיאטה קטוגונית? תסביר לי את המושג.

* לייל מקדונלד אתה מת עליו! חח.. ;)
תגיד, אבל במצב שאתה אוכל 3000 קק"ל במשך יומיים כמו שאמרתה, בסופ"ש (אני לוקח בחשבון שאלו יומיים שאתה נח בהם ולא מתאמן) אז אתה לא משמין מזה סתם?
לא עדיף לעשות את העמסה היום אימון? או שעדיף לתת לגוף מנוחה ומזון ביחד כדי שבתחילת השבוע והאימונים יהייה יותר כוח?

כן הבנת נכון, תוכניות האימונים שלו עובדות בהתאם: בימים שאתה אוכל קצת אתה מתאמן סוג של AFTERBURNER ובימי העמסה תוכנית כח.
*דייטה קטוגנית היא דייטה בה אתה עובר מצריכת פחמימות כמקור אנרגיה לשומנים וכך נוצר KETOSIS בגוף מה שמביא עם תוכניות אימונים לריקון מאגרי הגליקוגן.
חולי אפילפסיה משתמשים בדייטה זו אך גם בודיבילדרים ודוגמנים בסייקלים של LOW CARB.
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%90%D7%98%D7%94_%D7%A7%D7%98%D7%95% D7%92%D7%A0%D7%99%D7%AA
לרוב מתחילים ימי העמסה בימי מנוחה, ובשאר הימים מתחזקים: נגיד שבוע אתה על 1800 קלוריות אחרי זה סוף שבוע נגיד שבת אתה עושה העמסה של 2400 (נגיד נטרלי 2000) ואחרי זה השבוע אתה מתחזק על 2200.

זו נגיד התוכנית הכי נקיה שיכולה להיות, אתה יכול לשחק עם בערכים בהתאם ולראות איך אתה מרגיש עם זה. לי אישית דייטה קטוגנית לא התאימה ממש בגלל שהייתי מדוכא כל השבוע למרות שזה עדיין הביא לתוצאות טובות מאוד בשביל שבועיים שניסיתי (ANABOLIC DIET) שפועלת על אותו פרינציפ

TheYawa
29-01-12, 00:12
Afterburner מה זה?

אתה אומר: "גיד שבוע אתה על 1800 קלוריות אחרי זה סוף שבוע נגיד שבת אתה עושה העמסה של 2400 (נגיד נטרלי 2000) ואחרי זה השבוע אתה מתחזק על 2200."

אז כמה זמן מחזיקים על 2200 קק"ל? עוד יום? או כל השבוע? או כמה? הרי בסופו של דבר המטרה היא לאבד אחוז שומן!

Lеon
29-01-12, 06:35
אתה מעצב כביכול למטרות.
תוכנית אפטרבורנרהיא תוכנית שמרכזה שריפת שומן ויש לה אפקט מטבולי על הגוף: דופק גבוה,זמן מנוחה קצר,משקל בינוני,סופרסטים וכו.
לפי המטרות שלך כדי לא לסבול מעליה מיותרת של שומן בתקופת המסה הייתי עושה העמסה של שבוע-שבוע וחצי גג- ואז שבוע של carb cycling - כך גם קל יותר להשקיע בתוכנית יותר מהתוכנית של שזה 3 lyle mc שזה 3 ימים כביכול.
תחליט לבד- אתה יכול להעמיס שבועיים,שבוע,יומיים,או שלושה תלוי גם כמה זמן תשהה על הדייטה הקטוגנית\low carb .

JaSoN.B
29-01-12, 07:41
איזה זין זה יהיה אם יסתבר שLeon זה טרול, אחרי כל הטיפים שהוא הביא לבחור חח

TheYawa
29-01-12, 07:56
אתה מעצב כביכול למטרות.
תוכנית אפטרבורנרהיא תוכנית שמרכזה שריפת שומן ויש לה אפקט מטבולי על הגוף: דופק גבוה,זמן מנוחה קצר,משקל בינוני,סופרסטים וכו.
לפי המטרות שלך כדי לא לסבול מעליה מיותרת של שומן בתקופת המסה הייתי עושה העמסה של שבוע-שבוע וחצי גג- ואז שבוע של carb cycling - כך גם קל יותר להשקיע בתוכנית יותר מהתוכנית של שזה 3 lyle mc שזה 3 ימים כביכול.
תחליט לבד- אתה יכול להעמיס שבועיים,שבוע,יומיים,או שלושה תלוי גם כמה זמן תשהה על הדייטה הקטוגנית\low carb .

הבנתי אותך...
אבל עם אני תכלס מתחיל בזה וכיום אני בחיטוב/הרזייה עד הקיץ כי הייתי קודם צריך להרזות הרבה ורק אז להתחיל לצבור מסה... אז אחריי הקיץ - כש אני מתחיל מסה כמו שצריךף\, היים אני באמת צריך את כל הסייקילים האלו ואת ההעמסות?
עם אני פשוט באופן סדיר יוכל לפי תפריט של בערך 2500-3000 קק"ל ביום ויתאמן חזק, זה הרי יעשה את העבודה...?
השאלה היא האם כמתחיל באמת כדי להיכנס לזה כלכך לעומק?


"איזה זין זה יהיה אם יסתבר שLeon זה טרול, אחרי כל הטיפים שהוא הביא לבחור חח"

שמע אני אוהב את הראש של הבחור... אנחנו חושבים באותו כיוון... אז אני שומע, מסנן ולוקח את מה שלפי דעתי יכול לעזור ולקדם אותי אפילו אם אני לא ישתמש בזה עכשיו כמתחיל אלה רק בעוד שנה בחיטוב הבא או משהוא או במסה של החורף הבא וכו'... ללמוד זה חשוב.. ידע זה כוח!

Lеon
29-01-12, 13:26
לשאלתך אם אתה מתחיל עדיף שלא.
סורפלוס של 500 קלוריות מעל הניטרלי יעשה את העבודה אם תשקיע באימונים. העיקר שהרוב יהיו מפחמימה ולא משומן.
את הסייקל מתחילים לרוב כאשר אתה ניתקע בגלל תזונה, אצלך תקופת המסה תיתן בלבול לגוף ותגדל יפה מאוד בלי כל ה cc kd וכו.
אם אתה רוצה לנסות משהו חדש מתי שאתה נתקע נסה cc: אני אישית גדלתי 2 קילו בחודש עם התוכנית הזו ונקי.

מסנן ולוקח את מה שלפי דעתי יכול לעזור ולקדם אותי-צודק בכל מילה לגבי כל אחד, אני אם הייתי מאמין לכל מה שאני קראתי או אה הייתי מבזבז הרבה בריאות וכסף. העיקר להבין מה עוזר לך.
אני אישית בזמן האחרון צם פעם בשבוע,שבועיים (לא אוכל 24 שעות) וזה עושה פלאות לגוף ולנשמה שלי (לא לשריר זה בטוח).
ו jason אני פשוט קורא הרבה דברים על תזונה אימונים וכו וכאשר עולה סוגיה שאני יכול להביא בא עמדה+ביסוס בסיסי אני אשמח לעשות זאת ושהאדם יחליט מה טוב ומה לא טוב לו.

אני חי על אימוני מתח,משקולות,אהבקות+העמסה כל יום כמעט ומדי פעם צם- לא אמרתי שזו הדרך הטובה ביותר לגדול, להתחזק וכו אבל זו שמתאימה לי בין כל החרא הקיים ותהיה בטוח שבימים שאני אפילו מעמיס 4000 קלוריות אני עושה את זה מאוכל טוב (לא אוכל סוכר,מלח,נמנע מלחם).

IGOR
29-01-12, 14:21
כמה שטויות בנושא אחד לא יאמן.

TheYawa
30-01-12, 14:15
Leon
תזכיר לי שוב מה זה cc כדי לסגור אצלי את הפינה הזאת?

Lеon
30-01-12, 15:14
Leon
תזכיר לי שוב מה זה cc כדי לסגור אצלי את הפינה הזאת?

doh אני בטח מסביר לא הכי טוב אם עד עכשיו לא הבנת: CARB CYCLING, אתה פשוט מוריד את הפחמימה ומוסיף ממשהו אחר:חלבון שומן או לא מוסיף אם זה מעניין אותך יש לי מספיק כתבות וכו על זה אני אוהב את סקובי אז כך:
http://scoobysworkshop.com/advanced-fat-loss-carb-cycling/

TheYawa
30-01-12, 21:59
doh אני בטח מסביר לא הכי טוב אם עד עכשיו לא הבנת: CARB CYCLING, אתה פשוט מוריד את הפחמימה ומוסיף ממשהו אחר:חלבון שומן או לא מוסיף אם זה מעניין אותך יש לי מספיק כתבות וכו על זה אני אוהב את סקובי אז כך:
http://scoobysworkshop.com/advanced-fat-loss-carb-cycling/


אחלה תודה! וכרגיל עזרתה לי המון! :ok: