PDA

צפה בגרסא המלאה : המלצה לתוסף


T.on
22-08-12, 11:55
שלום , אני שוקל בערך 60 קילו על 1.75 מטר בערך , אני יודע , שחיף מת.

אני זקוק למנות עצומות של קלוריות , אין לי בעיה לשתות כמו חולה נפש ולהשקיע כספים מחדש כל חודש , אני מודע לעיניין.

הבעיה שלי היא תמיד שהגיינר מגעיל , כל פעם מחדש , ניסיתי צ'מפיון ועוד משהו אחד , לא אהבתי ( לא היה משהו מפורסם ) ,

קראתי את המאמר שיש גיינרים עם יחס של חלבון\פחמימה אופטימלי למצב שחיפי כמו שלי , אבל הטעם חשוב לי יותר , מקסימום אני אשתה 3 מנות ביום במקום 2 .

חשבתי על macro pro של סינטרקס , איזה טעם כדאי לקחת ? אני צריך משהו זורם , לא סמיך ו"כבד" ... קשה לי להסביר את זה אבל אני מוצא את עצמי לוגם שלוק כל פעם , מחזיק בפה ואז בולע , כי זה כבד. אז לוקח לי שעות לשתות משהו כזה , המלצות יעזרו לי מאוד תודה ,

כמו כן , אקח כפית קריאטין מונו ביום. כמו כן אני מודע שעיניין התזונתי אחראי ל 80% מהתוצאה , אני מתכוון לאכול בערך 2800 קלוריות ביום , טבלת ערכים אופטימלית של יחס פחמימה שומן חלבון תעזור לי מאוד ! :)
האם כדאי לקחת מוצר n.o בשביל הפאמפ ? אני מתכוון להתאמן באופן אינטנסיבי להכניס שוק למערכת , כל מה שיש לי זה מוט , rack , צלחות וספה , כל מה שצריך ל ss.

הקטע הכספי לא רלוונטי עבורי , הגעתי למצב שאני מוכן להשקיע הון בשביל להגיע לתוצאות. אבל אם no לא יעזור במצב התחלתי כמו שלי אז חבל ...

shay_323
22-08-12, 14:39
http://www.israelbody.com/showthread.php?t=39074

T.on
22-08-12, 14:41
קראתי את זה לפני שנים עשרות פעמים , כמו כן כמעט כל מאמר באתר.

אני זקוק להמלצה לגיינר לא סמיך ש"זורם" לשתייה , קשה לי להגדיר את זה :| משהו לא כבד ... משהו שאפשר לשתות בכמויות ויורד חלק.

יועץ לתוספי תזונה
25-08-12, 14:33
המאקרו פרו של סיינטרקס מומלץ מאוד הן מבחינת איכות המוצר,זכה לתואר המזון המושלם.
החברה שמייצרת את המוצר מספקת תוספי תזונה לבתי חולים,מעטים הן חברות תוספי התזונה המספקות דבר כל כך רגיש לחולים.
בנוגע לטעמים של המוצר.
השוקו מאוד מאוד מומלץ וזוכה לתגובות מאוד חיוביות מצד הלקוחות,באופן אישי גם מהניסיון של עם המוצר הטעמים שלו מאוד טובים,אך עניין הטעם זה עניין של רגש אינדיווידואלי בין אדם לאדם.

T.on
26-08-12, 11:12
תודה על התגובה , נראה לי שאני אלך על זה.
יש לי עוד שאלה , התפריט שלכם , שאני לא יכול לקשר אתכם אליו כי אין לי מספיק הודעות אבל מדובר בתפריט בעליה למסה מ"ס 3 באתר , ( תזונה -> תפריטים -> תפריטים לגדילה ועליה במאסה -> פריט לעליה במסה 3. )
אני רואה שהוא יחסית קל לעקוב ולא כבד , השאלה שלי היא האם ניתן להחליף את ארוחה 5 בתפריט הנ"ל עם ה macro pro , מה הערך הקלורי של ארוחה 5 כדי שאדע להחליף אותה בגיינר ?

כמו כן , אני מתכוון לקחת מולטי ויטמין למתאמנים ששמו x32 של מותג מסויים ששחכתי , וקריאטין כמובן עם סוכר ענבים אחרי האימון , וביום ללא אימון זה לא משנה .

עד פה הכל נשמע סביר ויעיל ? תשובתך תעזור לי מאוד , תודה רבה :)