PDA

צפה בגרסא המלאה : מתחיל תהליך גדילה!


ben_wine
17-01-13, 13:22
היי,
לפני כשלושה שבועות התחלתי ללכת לחדר כושר לשם עלייה במסה. אני מהבעייתיים, רזה מאד ויכול לאכול כמויות גדולות בלי לראות שינוי. אני מטר 74 ושוקל בסביבות החמישים וקצת, מתאמן שלוש פעמים בשבוע בינתיים. קראתי קצת בנושא תזונה ולפני שבועיים התחלתי לאכול מסודר, שלוש ארוחות עיקריות וארוחות ביניים. אני דוחף כמה שיותר פחמימות וגם חלבונים, אבל בעיקר פחמימות.
בכל מקרה, החלטתי שאני רוצה להתחיל לקחת תוסף כלשהו כדי להאיץ ולעזור לגדילה. מה כדאי לי לקחת וכמה? הבנתי שגיינר הכי עשיר בפחמימות ולכן הוא מעלה מסה מהר יותר? כמה מומלץ לקחת ובאיזו תדירות? הבנתי שזה יכול לגרום לפצעונים, האם יש מקרים רציניים או שזה בקטנה? אני לא רוצה להעמיס על הגוף באופן לא בריא.
אני רק אוסיף שאני גם לא רוצה להשתגע עם הכסף בעניין הזה, אז כמה שיותר זול יותר טוב.
וזהו, אני אשמח לייעוץ בנושא.

תודה רבה! :d

Wilshere
17-01-13, 14:02
גיינר גורם לפצעונים? למה?
בעקרון אם אתה יכול לאכות כמויות כמו שאתה אומר אין לך צורך בגיינר. אולי אבקת חלבון.
תוסף נוסף שיעזור לך הוא קראטין.

Squat
17-01-13, 16:24
גיינר זה טוב ללא ספק אבל זה המון כסף יחסית לכמות שאתה מקבל .
איזה מישהו המליץ לחבר שלי שגם הוא ככה , לאכול 100 גרם אגוזי מלך ביום לא מבטיח כלום וגם לא יודע עם זה יעבוד אבל אין לך מה להפסיד

MrT
17-01-13, 16:59
אתה לא פירטת בצורה מעמיקה על התזונה שלך אז אני אכתוב לך בתמציתות דברים שאני חושב שאתה צריך לדעת ואולי יעזרו לך. יחס חלבונים צריך להיות בערך בין 1.7-2.2 לכל 1 קילו (כלומר אם אתה שוקל 70 תכפיל 1.7 ב -70 וזה כמות החלבונים שאתה צריך לאכול, בנוגע לפחמימות היחס הוא בין 3-6 לכל 1 קילו, תתחיל בערכים נמוכים, תשקל כל שבוע/שבועים ותראה אם אתה עולה, אם אתה עולה במשקל תישאר על אותם ערכים, אם לא תגדיל את המינון (בערך 500 קלוריות), לשומנים גם יש חשיבות רבה, תוודא שהם נמצאים בתפריט שלך, כנ״ל לנוזלים וסיבים תזונתיים. אם אתה במאזן קלורי חיובי אין סיבה שלא תעלה במסה. זה היה הסבר מאוד שטחי ומתומצת, הדברים האלה משתנים בין אדם לאדם בהתאם למשתנים שונים כגון גובה, גיל, אחוז שומן, rmt וכן הלאה, ממליץ לך לקרוא את המדריך לעליה במסה שייש באתר, זה ייתן לך תמונה יותר ברורה. לגבי תוסף מזון אני במקומך ההייתי הולך על פרוגיינר, תקרא עליו באתר אבל בקצרה הוא מכיל חלבון איכותי, פחמימות מורכבות, חומצות אמינו, קריאטין ואני משער שעוד דברים ששכחתי לציין, בקיצור הוא ימנף אותך, ולגבי העלות יש לך מבצע זוגות ב 465 ₪.
שיהיה בהצלחה!!!

מדריך חדר כושר (בית ספר למאמנים-וינגיט)

גשש בלש
17-01-13, 21:05
חלב. והרבה.

מדריך חדר כושר (בית ספר לליצנים)

Xanadoo
18-01-13, 11:56
ושוב פעם אני מפרגן לכל אלא שלא מצליחים לעלות במשקל...הלוואי עלי.:)