PDA

צפה בגרסא המלאה : שאלה|התחדשתי בחלבון חדש, מתחיל תקופת מסה, אשמח לשאול אתכם מספר שאלות


ariellevinov
07-02-13, 16:02
שלום לכולם,
אני בן 17.5, משקל 64-65 +- גובה 1.74-75 בערך.
אני כבר קרוב לחצי שנה נמצא בתקופת חיטוב, כלומר במאזן קלורי שלילי יום יומי, ובנוסף עד כה הייתי מתמקד באימוני אירובי מאוד מאוד ארוכים כמו ריצה 15 קילומטר, אופניים, וכו'.
הרזתי די הרבה, וכמובן ירדתי באחוזי שומן... ואיך לא - כמובן שגם במסת שריר.

כעת, אני נמצא 4 חודש +- לפני הגיוס, אני מתגייס ביולי 13, כלומר יולי הקרוב ליחידה קרבית, והחלטתי שגם ככה אני ארד בצבא במשקל עקב התנאים והאוכל, וכעת החלטתי שאני רוצה להתחיל בכמה חודשים הקרובים תקופת מסה. כלומר עלייה במשקל \ ובעיקר במסת שריר.

קניתי היום בבוקר אבקת חלבון בשם : Super Quad Protein
הייתי רוצה לשאול אתכם מה אתם חושבים עליה? האם היא תתרום לפיתוח מסת השריר ותעזור? האם האבקה נחשבת לטובה? ואיך לוקחים אותה? כמה ומתי?

בנוסף, קבלתי יחד עם האבקה ממש מחובר אליה, שקית קטנה של קראטין
creatine monohydrate משהו כזה. הייתי רוצה לשאול מה זה? איך זה מתקשר לחלבון? והאם צריך ומומלץ לקחת את זה בשילוב של החלבון על מנת לעלות במסה? אם כן איך, מתי וכמה ?

ודבר אחרון, קבלתי עם כל זה שייקר, היה לי שייקר בעבר, אבל רגיל. הפעם קבלתי "שייקר קפיץ" שיש בתוכו מן קפיץ מברזל. הייתי רוצה לדעת למה משמש הקפיץ הזה? כי כרגע הוא סתם נמצא בתוך השייקר. מה עושים איתו?

אוקיי, זה הכל. אשמח לקבל חוץ מהשאלות הללו עוד טיפים ועצות.
תודה לכל המגיבים :)

ariellevinov
08-02-13, 11:13
????????

MrT
08-02-13, 12:03
1. לגבי התוסף החלבון, אני לא מכיר אותו אבל אני בטוח שיש פה חבר'ה שמכירים אותו ויכולים לתת לך המלצות, אם לא יענו לך אתה יכול לחפש את התוסף פה באתר, למטה יש תגובות של אנשים. תאכלס בנינו, מה זה משנה ? החלטת כבר, קנית כבר את המוצר.
2. תחשוב על תוסף חלבון כאוכל לכל דבר, כלומר התוסף אמור לסייע לך להגיע למכסת החלבונים היומיומיים שלך. אני מניח שאם אתה בתקופת מסה, היום שלך כולל בערך (פלוס מינוס) 5 ארוחות בהפרשים שבין שעתים לשלוש. סתם לדוגמא: אם אתה אוכל ארוחה ב 14:00 והארוחה הבאה שלך לצורך העניין ב 18:00 זה יהיה מצוין אם תיקח את החלבון ב 16:00, בשיטה הזאת אתה למעשה לאורך כל היום נותן לגוף חלבונים (מסה זה הרבה מעבר לרק חלבונים, כנס לאתר ותקרא את המאמר "המדריך לעליה במסה", מפורט שם הרבה יותר מההסבר שנתתי לך).
3. לגבי כמויות תסתכל על גב האריזה אני בטוח שיש שם הוראות שמציינות כמה סקופים (כף הגשה) זאת מנה אחת (מנה לצורך העניין כולל x גרם חלבונים y גרם פחמימות וכן הלאה וכן הלאה).
4. אם קיבלת שקית קטנה של קריאטין אני יוצא מתוך נקודת הנחה שקיבלת דוגמית אז מנת הקריאטין שקיבלת לא תהיה כל כך אפקטיבית. קריאטין מצוין גם לתקופת המסה וגם לתקופת החיטוב. קריאטין למעשה אמור לסייע לך להפיק יותר כוח בפעילויות שדורשות עצימות גבוה, לקצר את זמני ההתאוששות שלך ועוד. בשביל שהקריאטין יהיה אפקטיבי צריך לעשות תקופת העמסה בין 5-7 ימים, (או) אם לא עושים תקופת העמסה ההשפעה של הקריאטין תהיה אפקטיבית רק אחרי בערך בין שבועים לשלושה (כי רק אחרי שבועים שלושה הגוף נהיה רווי בקריאטין). לגבי אופן השימוש אני לא אפרט כרגע עד שתרשום כמה גרם השקית הזאת מכילה ותכתוב גם איזו חברה זאת.
5. הקפיץ שקיבלת (אם אני לא טועה) אמור לגרום לערבוב טוב יותר של האבקה בזמן שאתה משקשק את השייקר.

מדריך חדר כושר (בית ספר למאמנים-וינגיט)

ariellevinov
08-02-13, 13:37
אוקיי מעולה.
אז את החלבון בעצם מומלץ לקחת במהלך היום, אבל גם כמה שיותר מהר לאחר אימון ?
בנוגע לקריאטין הנה תמונה - http://www.ministryoffitness.net.nz/uploads/93878/images-320x320/258993/Creatine.jpg

רק שבמקום ה micronized שרשום שם, לי רשום על השקית ALL PURE וגם המשקל אצלי זה ל 300 + 100
אלא רשום 100g FREE

בנוגע לקפיץ, אני פשוט שם מנת חלבון בשייקר, את החלב לדוגמא וכשקפיץ בפנים בכל התערובת אני מנער?

Squat
08-02-13, 14:09
למה אתה קונה לפני שאתה בודק קודם ???

ariellevinov
08-02-13, 14:12
למה, אתה אישית שמעת עבודות לא טובות לגבי האבקה הזאת ?

MrT
08-02-13, 20:08
קיבלת קריאטין מונו (קריאטין טהור) לא מכיר את החברה אבל שוב, אני לא דוגמא (אני לא משתמש הרבה בתוספי תזונה), לגבי הכמות קיבלת כמות נאה 400 גרם זה לא מעט. לגבי אופן השימוש. חפש פוסט של cm punk למטה, פירטתי שם בצורה מעמיקה על אופן השימוש בקריאטין.
לגבי השייקר כן, תכניס הכל שהקפיץ בתוכו, תסגור ותשקשק.

מדריך חדר כושר (בית ספר למאמנים-וינגיט)