PDA

צפה בגרסא המלאה : תוספי תזונה לחיטוב?


shay5
18-03-13, 18:07
שלום לכולם,
לאחרונה התחלתי להתאמן בחדר כושר, וכמו מתחיל ממוצע (עם בעיית עודף משקל) - אני גם צריך להתחטב ולהשיל משהו כמו 10 קילוגרמים. עכשיו השאלה שלי היא כזאת, ראיתי באתר ובמאמרים שיש הרבה סוגים של תוספי תזונה שיכולים לעזור בתקופת החיטוב, ומרוב מגוון קשה להחליט מה חשוב ומה מיותר. על מה אתם הייתם ממליצים?

תודה מראש.

MrT
18-03-13, 19:45
על שום דבר חבל על הכסף שלך. אם היית במסה לפני זה והיית רוצה לשמר אותה כמה שיותר בתקופת החיטוב אז הייתי אומר ניחה. אבל אתה בקושי מכיר את הריח של החדר כושר, כבר להישאב לעולם הזה של התוספים ולהוציא על זה כסף יהיה לדעתי מיותר. תעזר במישהו שמבין שיבנה לך תפריט טוב שכולל את כל אבות המזון ושייצור לך גרעון קלורי, תקפיד לעשות אירובי ואתה תרד יפה מאוד גם בלי התוספים. לגבי התוספים, אני מבטיח לך שאם לא ימאס לך אחרי כמה חודשים ואתה תקפיד ללכת לחדר כושר אתה תקנה כבר איזה תוסף חלבון, קריאטין, גיינר וכ׳ו, בינתיים עזוב את זה. שיהיה בהצלחה!

מדריך חדר כושר (בית ספר למאמנים-וינגיט)

אמרון
18-03-13, 19:52
דווקא בן אדם שמתחיל להתאמן חשוב יותר שישמור על כמות חלבון גבוהה כי הגוף שלו לא רגיל לכן הייתי ממליץ לך ללכת על אבקת חלבון נקייה בגלל שאתה בחיטוב.

יש את הפרפקט וואי שהוא מאד נקי ומאד מתאים לדיאטה.

וכל זאת אני אומר מהנחה שאתה לא מגיע לכמות חלבון היומית שאתה צריך .

shay5
18-03-13, 20:40
חשוב לי להבהיר שהייתי בעולם הזה, לפני כמה שנים בקטע די חובבני, אבל הייתה הפסקה רצינית (ועם זה העלייה בכמות השומן) ורק עכשיו חזרתי לזה.
האמת שבגלגול הנוכחי אני כבר קרוב לחודשיים בחדר כושר, פשוט לא ממש מקפיד על תזונה ואימונים והג'וק הרציני נכנס בי השבוע. אולי זה הקיץ שמתקרב...

בכל מקרה, האם טבליות קפאין ישפרו את התוצאות של אימוני אירובי? אם כן, באיזה מינון?
אבקת חלבון - מומלץ לקחת לפני ואחרי אימון או שפשוט להשתמש בה כדי להגיע לכמות החלבון הרצויה?

תודה על התשובות חבר'ה..

אמרון
18-03-13, 22:52
קפאין מעורר לא יותר מיזה כמובן שאם אתה ערני יותר אתה יכול לשפר את התוצאה שלך .

לגבי החלבון לא לקחת ממש לפני עדיף לאכול ארוחה טובה שעתיים לפני האימון .
אתה יכול לקחת את האבקה אחרי האימון באופן קבוע ולהוסיף גם עוד מנה אם אתה לא מצליח להגיע לכמות חלבון היומית שלך , איך אתה יודע כמה חלבון אתה צריך ביום הכי פשוט את מכפיל את משקל הגוף שלך ב1.8 והתוצאה זה הכמות בגרם חלבון שאתה צריך

guybenza
23-03-13, 14:19
Iso sanastion אני משתמש בה כבר תקופה והיא מעולה

NewsPaper
23-03-13, 16:50
עכשיו בגלל שפסח וכל האבקות הן טרייפה ממליץ לך על pro body חברה ישראלית כשרה לפסח מבית המכור של ישראל בודי פה באתר תבדוק