PDA

צפה בגרסא המלאה : כמה שאלות על חיטוב


idan1523
18-04-13, 23:23
שלום אנשים

אני משוחרר מזה שנה , התאמנתי לפני צבא , ואחרי צבא (לא בצורה רצינית) - במהלך השירות הגעתי למשקל מכובד 1.80 על 90 קילו _(סביבות 20 אחוזי שומן).

אני רוצה להתחיל בחיטוב רציני - המטרה להגיע ל75-78 קילו תוך 4-6 חודשי(האם זה ריאלי?) , ולהוריד את האחוזי שומן בהתאם , כול זה כדי שאני יוכל להתחיל מסה כמו שצריך.

מבחינת התזונה - ראיתי את התפריטים שיש באתר (http://www.israelbody.org/Index.asp?ArticleID=393&CategoryID=94&Page=1) , ואת המדריך של גיל גרנות.

יש לי כמה שאלות .

1.כמה זמן נמשך כול שלב?
2.מבחינת החלפת מוצרי תזונה בתפריט , האם יש אשכול מסודר שיש להביא "אוכל מקביל" , אני מקווה שאני מובן, האם לאכול כול יום קופסא טונה ו3 חלמונים זה עסק בריא? (שואל מבורות כמובן).

כמו כן ברצוני לשלב גם קריאטין - לפני צבא עזר לי מאוד מבחינת כוח , אני רוצה לנסות שוב, האם זה מתאים לתקופה של חיטוב? על איזה קריאטין תוכלו להמליץ לי.

גלולות קפאין /שורף שומנים - האם מדובר באותו מוצר? האם כדאי להשתמש או שאפשר להתפשר על קפה שחור חזק לפני אימון.

אבקת חלבון - האמת שקצת יקר לי.. האם מחייב? ואם כן על מה מומלץ _(כמובן כמה שאפשר לאזן בין זול לאיכותי).


ושאלה אחרונה שלא קשורה לתזונה אלה יותר לאירובי - המטרה לעשות 150-200 דקות בשבוע אירובי בשבוע (יהיה קשה אני יאלץ לשלב בין ריצות אופניים וסקי) , יש לי בעיה של שפשפת רצינית תוך כמה דקות (במיוחד אחרי ריצה) , יש למישהו פיתרון? זה אשכרה הורס לי את האירובי...


תודה לעוזרים כמובן!