PDA

צפה בגרסא המלאה : אי סימטריה בשריר


yuvalc13
25-04-13, 12:59
שלום, ברצוני לדעת ממה נובעת אי סימטריה בשריר למשל בין שריר קידמי ביד ימנית לבין שריר קידמי יד שמאל . האם נובע מגנטיקה או שקיימת אפשרות שמטבע הדברים אני ימני ולכן קשה יותר לבצע תנועת הרמת משקלים בצד השמאלי הבעיה המתוארת מתייחסת גם לשרירי החזה קצב התפתחות איטי יותר בשמאל מאשר ימין איך ניתן לפתור את הבעיה או על מה כדאי להקפיד כדי לתקן אותה? כדאי לציין שלדעתי הבעיה מתרחשת משום שאני מגיע לנקודות שבירה לפעמים ובצד שמאל אני ללא הבחנה כנראה משתמש בשרירים אחרים כעזר לאימון השריר הקדמי השמאלי למשל.

stavnim5
25-04-13, 17:41
יש צד יותר דומיננתי וכאשר אתה עובד עם מוט הוא פועל וגדל יותר, לכן כדי לצמצם את הפערים עושים תרגילים של משקולות בודדות(דאמבלים) לדוגמה- בנץ פרס עם משקולות במקום עם מוט וכך לגרום לחלוקה שווה.

Yoshi-Moto
25-04-13, 18:59
מוסיף משהו נוסף:
תמיד תעבוד על פי המשקלים של היד החלשה, אם תלך לפי החזקה הפער רק יגדל

yuvalc13
25-04-13, 22:45
אחלה חברים יישמתי את ההמלצות באימון היום ומורגשת חלוקת משקל הרבה יוצר טובה, תודה.

אלי כהן
29-04-13, 22:59
לדעתי לא הייתי מוותר על לחיצת חזה עם מוט ולעבור לדאמבלים כי שם אין לך שליטה על הטווח תנועה שזה עוד יותר יגרע לך מה שהייתי עושה וגם לי זה קרה פשוט כשאתה מעלה את המוט תעלה ושים דגש על היד עם הצד החלש ועם ההצד החזק פשוט תתמוך וגם אם תשים לב אפילו למפתחי גוף יש אי סמטריה רק הם לא מראים.אתזה על הבמה או שהם משתדלים למזער אתזה כמה שיותר או שהם מציגים תצד של היד הגדולה