PDA

צפה בגרסא המלאה : שינוי תזונה בשביל שתי מטרות מנוגדות - דעתכם חשובה !


shubi
29-04-13, 19:52
אהלן,
מראש אני מודיע - אני לא מקצוען ואני לומד לאט את החומר ומנסה למצוא את הדרך הטובה עבורי. אני מתאמן כבר שנה וחצי כ 3 פעמים בשבוע, אימוני משקולות בלבד, בלי אירובי... גובה 1.73 משקל 67... אני יודע שזה לא הרבה אבל אני מרוצה מהגודל של רוב החלקים בגופי (חזה, יד קדמית ואחורית).

השתמשתי במשך חודש וחצי באבקה של סריוס מאס... היה להיט - מודה !
מבחינת התזונה שלי, אני כל יום נייד בין מקומות וארוחות הצהרים שלי הן המבורגרים, לאפות וסטייקים בעיקר (זבל)... כמו שניתן להבין, אני לא עף במשקל מהארוחות האלה.. אבל מה לעשות, השומן בבטן כן קצת נצבר...

עכשיו, יש לי שתי מטרות, האחת להמשיך ולגדול (לא בצורה משמעותית) והשנייה לצמצם את אחוזי השומן (בתקווה שזה יבוא לידי ביטוי מהר בבטן) וכמובן.. להתקדם לעבר "קוביות".
לשם כך, שקלתי את נושא התזונה כך:
א.בוקר: קוואקר עם חלב
א.צהריים: סלט עם חזה עוף
א.ערב משתנה בהתאם לאם אני מתאמן או לא. אם אני מתאמן אז.. שעה לפני אימון קוואקר, רבע שעה לפני האימון - בננה ותמרים ואחרי האימון שימוש באבקת Optimum Pro Complex שמכילה הרבה סוגי חלבונים ולא מפוצצת בהגזמה בפחמימות.

אני בטוח שיהיו כאן דעות חלוקות מקצה לקצה על התפריט (אני מודע לתפריטים השונים בכתבות השונות), אז אני רוצה לשמוע אותן (בשביל זה הפוסט כמובן..) וחשוב לזכור - יש פה מטרה כפולה, להוריד אחוזי שומן.. ועדיין לגדול (לא בצורה משמעותית.. אלא יותר לתחזק את הקיים ועוד קצת).

תודה מראש.

MrT
29-04-13, 20:20
תבחר באחת המטרות שהצגת ותתמיד בה. אתה לא יכול גם לעלות במסת השריר וגם להוריד אחוז השומן בעת עונה אחת. במסה אתה נמצא במאזן קלורי חיובי בעוד שבחיטוב (ירידה באחוזי שומן) אתה נמצא במאזן קלורי שלילי.לגבי הארוחות אני לא אתייחס כרגע (תבחר קודם מה אתה עושה חיטוב או מסה). דבר נוסף, אם אתה רוצה קצת ביקורת יותר בונה מאנשים תן קצת יותר נתונים.

מדריך חדר כושר (בית ספר למאמנים-וינגיט)

shubi
30-04-13, 00:16
אז ככה, אם נלך על התמקדות - אני מעדיף לעבור למצב בו אני מחטב אבל נשאר בגודל הנוכחי.. בלי להתחיל להתכווץ בגלל המאזן הקלורי השלילי (לקח לי המון זמן לגדול).

אני רוצה ביקורת בונה, אילו נותנים עוד נדרשים ?

תודה.

nadavmoore
30-04-13, 23:37
אם אתה רוצה לעשות חיטוב בלי לרדת במסת שריר, תשקול לקחת סטרואידים כי זאת הדרך היחידה.

בדר"כ מה שעושים זה מגיעים לרמת מסת שריר גבוהה וא.ש די גבוהה ומשם מחטבים, הנתונים שלך נשמעים כאילו אין עליך יותר מידי מסת שריר. אבל בכל מקרה אם אתה רוצה לחטב ולאבד כמה שפחות תנסה לעשות תפריט של חיטוב (גרעון של כ500 קלוריות ביום,חלבון שומן ופחמימה בצורה מאוזנת) ותנסה לעבוד כמה שיותר כבד , לא לפמפם אלא לעשות תרגילים מורכבים ולעבוד כבד (סטים של 3 ל5,6 חזרות גג עם משקל גבוהה) זה על קצה המזלג- בהצלחה..

shubi
02-05-13, 20:00
תודה!