PDA

צפה בגרסא המלאה : חוזר למכון אחרי כמעט שנתיים הפסקנה צריך עזרה


digidigi
05-05-13, 23:15
כיום אני עתודאי בשנה השניה,במשך כמעט שנתיים לא התאמנתי והחלטתי שאני רוצה לחזור להצאמן ,הייתי מתאמן בעבר בעאך מגיל 16 עד גיל 18 וחצי והייתי די חזק בעל מאסה טובה (1.73 עם משקל 82) כיום אני שוקל 74 קילו ירדתח ממש מלא אני לומד הנדסת חשמל וכמו שחלקכם יודעים אין בדיוק חיים במקצוע הזה עכשיו אלו השנתיים היותר מקלות ויותר פנויות, אבל הבעיה שלי היא כזו, הבטן אנישם לב שנהיו לי מין צדדים כאלה מגעילים ובשאר הגוף אני ממש רזה הידים גם ורידים והכל והכווננ שיש לי אחוז שןמן נמוך בשאר הגוף (כן דבר לא הגיוני כי אחוז שומן הוא קבוע לכל הגוף) אבל משום צה הבטן נהייתה לי די בולטת והידים רזות והרגלייםבכלל נפלתי
עכשיו אין לי מושג מה לעשןת,אם אתחיל מאסה אז הבטן תבלוט עוד יותר (נראה לי אלא אם כן הכנפיים יטשטשו את הגגילה במותניים )ואם אתחיל בחיטוב בכלל לא ישאר ממני כלום והידיים יהיו ממש רזות וגם קצץ השריר שנשאר לי יעלם..לכן אצטרך את עזרתכם בדילמההזו(במיוחד שעכשיו קיץ ויש חברה והכל...) טוב אז תודה אנשים מקווה שתעזרו לגבי התזוננ וכנל לגבי האימונים..

Yoshi-Moto
06-05-13, 09:52
שמע אין פה חוקים מתי צריך מסה ומתי צריך חיטוב, אתה עושה את השיקולים שלך...
מצד אחד קיץ, זה ים חברה ועניינים, מצד שני אתה רק חוזר להתאמן ובא לך להפציץ במסה(הפוטנציאל גם מאוד גבוה עכשיו, הגוף לא רגיל לאימונים, מעבר לזה שנכנס פה העניין של זיכרון שריר בגלל שהתאמנת בעבר)


דעתי תתחיל מסה נקיה, ככה לא תעלה יותר מידי אחוז שומן וגם תנצל את הפוטנציאל שלך בתור "מתחיל" שהגוף לא רגיל.

לגבי שומן- זה עניין גנטי. יש המון אנשים חטובים בכל הגוף ובבטן השומן חתם קבע, מסרב לזוז. ככה זה. אם תתעקש הוא יצא, אבל הוא תמיד ישאר אחרון הזבל

digidigi
06-05-13, 14:50
מסה נקיה מה הכוונה בדיוק? לחשב את החלבון שאני צריך נטו וזהו ?
ותודה אחי ועוד תגובות אנשים !

Yoshi-Moto
06-05-13, 19:02
האמת שאני לא מת על המושג ״ מסה נקייה״ אבל הכוונה היא לעלות בצורה עדינה, מאזן קלורי חיובי אבל לא יותר מידי, כדי לא לצבור שומן.
הכוונה לעלות רק שריר בלי שומן