PDA

צפה בגרסא המלאה : פיתוח גוף וצבא


FORTMINOR
30-08-13, 21:11
טוב אז זה פוסט ראשון שלי פה אז לדעתי זה המקום המתאים אם לא תעבירו לאן שצריך תודה.

בקיצור ככה, אני לוחם בקרבי (סיירת), אנחנו עושים המון מדסים אבל התרגילים זה לכוח, מז''א נגיד סטים של מתח נראים ככה : 15x3 עולים נשארים עם הראש מעל המתח 3 שניות ויורדים בקיצור ככה גם במקבילים, עכשיו הדברים האלה לא מנפחים בשיט, לא ישקר לכם כוח יש והרבה אחרי תקופה כ''כ ארוכה של אימונים כאלה אבל הניפוח לא נראה כמעט ,אני רוצה לשנות קצת תאימונים לעצמי במדסים שיוכלו לנפח אותי בגלל זה אני צריך עזרה איך לעשות מתח וכמה בשביל לנפח כמה שיותר. וחבר הביא לי אבקת חלבון אבל בצבא אין לי זמן להכין מראש לפני האימון וכאלה אז השאלה מתי אפשר לשתות רק אחרי אימון או שגם בערב נגיד אחרי אימון צהריים יעזור? קיצור אני חייב לפתח קצת תגוף לנפח אותו אשמח לקבל עצות ודברים כאלה , תודה מראש .

Yoshi-Moto
31-08-13, 09:53
קודם כל ברוכים הבאים.

כמה סיבות שבגללן אתה לא גודל:

1. מה שאתה מחפש זה תהליך שנקרא היפרטרופיה, שזה בעצם התעבות של סיבי השריר.
כדי שזה יקרה אתה צריך לתת לשריר גירוי, האידיאל הוא בטווחי חזרות נמוכים יחסית(לא יותר מ15-20) אם לדייק אז 6-15 חזרות זה האידיאל להיפרטרופיה.

עכשיו השאלה היא אם ה15 מתח שנותנים לכם הוא גירוי מספק לשריר שלך, אולי זה קל לך מידי ואז השריר לא מגורה כמו שצריך. בשביל זה צריך להוסיף משקל למתח.
כנ"ל גם לגבי שכיבות שמיכה, אני די בטוח שאתם עושים כמות חזרות מאוד גבוהה, מה שפחות תורם להיפרטרופיה ממשקל גבוה וטווח חזרות נמוך יותר.

2. שעות שינה לא מספיקות - שריר גדל במנוחה, אם אתה לא ישן מספיק זה פוגע בגדילה של השריר. אם כי אני מכיר המון אנשים שגודלים ולא ישנים מספיק.

3. תזונה לקויה - על מנת שהגוף יבנה שריר הוא צריך כמות גדולה של חלבונים פחמימות ושומ, דבר שהצבא לא מספיק לך בכמות מספקת. תקפיד לאכול כמה שיותר על חשבון הצבא, ואם צריך תוסף ויש תקציב אתה יכול לקנות גיינר או חלבון. העדיפות היא לצרוך אחרי הפעילות.


מה שהייתי ממליץ לך זה לשנות את התזונה כי זה הכי חשוב מבין כל מה שציינתי.
תלמד לזהות מקורות חלבון פחמימה ושומן, תארגן לעצך כמות יפה של טונות מהבסיס, תביא גיינר מהבית(במידה ויש תקציב), אגוזי מלך וכו'.
אתה במסגרת צבאית וכל התנאים לרעתך, אבל אפשר לגדול גם בתור חייל.

בהצלחה.

AchiliZ
01-09-13, 22:43
קודם כל ברוכים הבאים.



אתה במסגרת צבאית וכל התנאים לרעתך, ---------אבל אפשר לגדול גם בתור חייל--------.

בהצלחה.

בטח הייתה איתו באותה מחלקה
http://img.mako.co.il/2012/01/31/smhdbfsd2_c.jpg