PDA

צפה בגרסא המלאה : עלייה במסה


nadav1232
09-11-13, 17:15
היי, ממש לפני כמה ימים התחלתי להתאמן במכון כושר.
אני בן 21, שוקל 52, גובה 1.62 בערך ואחוז שומן 1.7%.
הייתי בטוח שהולכים לבנות לי תפריט מסודר אבל מסתבר שזה בתוספת תשלום במכון. כרגע אין לי מושג ממש מה לאכול ואני מניח שגם אם אני אקרא באינטרנט זה לא אומר שזה מה שאני באמת צריך, בעיקרון אני אוכל בבוקר קורנפלס של פיטנס עם חלב (למרות שחלב עושה לי קצת בלאגן בבטן) או תה/נס שתי כפיות סוכר, יוגורט, חביתה עם לחם מחיטה מלאה, ב12 בארוחת הצהריים בבסיס אוכל חזה עוף, אורז, סלט. בין כל השעות אין ממש מה לאכול בבסיס אבל הבנתי שאני צריך לאכול פירות. בשש מגיע הביתה ואוכל פרי, הולך למכון כושר ומתאמן לפי התוכנית (למרות שאמרו לי שאם אני אמשיך עם התוכנית הזאת חודשיים כמו שאמרו לי במכון, אני לא אגדל בקצב הזה) כשאני חוזר הביתה מהאימון אניי אוכל חביתה, 2 פרוסות לחם מחיטה מלאה, קוטג' וטונה. אח"כ אני אוכל את האוכל שאמא מכינה שניצלים, פסטות וכל שאר הדברים שאהמות מכינות. לא בטוח שזה בריא שאני אוכל את זה בכלל.
ועוד משהו, אם נגיד ביום שאני לא מתאמן, אני צריך לאוכל את אותו אוכל כמו ביום האימון? ומה לגבי המבורגר נגיד? מותר לי מתישהו?
המליצו לי לקנות גיינר ומהר, אמרו שזה דחוף לי כי אני רזה. אנשים אומרים לי שזה חלק מזה שהם רוצים לקחת כסף, אנשים אחרים אומרים לי בכלל לא לקחת, קיצר, אני כבר לא יודע מה לעשות.