PDA

צפה בגרסא המלאה : הצילו - מתאמן קבוע, אוכל פחות, ורק עולה במשקל


hag
10-11-13, 00:29
אז ככה, אני בעל עודף משקל די רציני, מעריך את עצמי ב-30 אחוז שומן ואולי יותר, וכך הייתי כל השנים האחרונות, אני מתאמן כבר שנתיים גם קרדיו וגם כוח.
בהתחלה אכלתי כרגיל, התאמנתי, ותוך כמה חודשים הורדתי הרבה שומן וירדתי במשקל ובמקביל עליתי במסת שריר.
אחרי שירדתי איזה 15 קילו, המשכתי לאכול כרגיל והתחיל אצלי תהליך איטי שבו אני עולה במשקל לאט לאט, ממשיך לעלות במסת שריר אבל כנראה עליתי גם בשומן.
לאחרונה התחלתי להבהל מהמשקל שלי, והחלטתי שגם אם הייתי עולה נקי רק במסת שריר, אני חייב גם להוריד קצת שומן ולרדת במשקל, ובחודשים האחרונים אני מתאמן כרגיל, ומנסה לאכול הכי מעט שאני יכול, שזה עדין הרבה כי קשה לי לאכול קצת, אבל יחסית לעצמי אני חושב שאני אוכל לפחות קצת פחות, ומשתדל גם לאכול יותר בריא ממקודם.
אבל מה שמדהים זה שמאז שהתחלתי לחתוך בתזונה, עליתי עוד במשקל, ולא רק זה, כל מי שראה אותי לא שם לב שהשמנתי, חלק אפילו אומרים שהרזתי קצת, ואח שלי מתעסק בפיתוח גוף ומסתכל עלי ואומר שזה נראה שקצת ירדתי בשומנים ועליתי הרבה במסת שריר.
וגם לי נראה מהתבוננות במראה שלא עליתי בכלל בשומן אבל העלתי יפה מסת שריר.
שיניתי גם טיפה את תוכנית האימונים שלי בדיוק מתי שהתחלתי לחתוך בתזונה, ויכול להיות שבגלל זה פתאום עליתי די הרבה במסת שריר.

אני לא מבין איך יכול להיות שאני אוכל פחות, וזה מה שקורה לי, מה גם שאם אתה עולה במסת הצריכה הקלורית שלך עולה ובסופו של דבר זה אמור להוביל לירידה במסת שומן.
מישהו פה יכול להסביר את זה?

ORs
10-11-13, 07:39
איזה אימון אתה עושה? ואת האמת בלי תמונה קשה ככה לעזור

מר מקרר
10-11-13, 10:48
תמונה אחת תחסוך לך אלף מילים..

מנחם בגין
10-11-13, 11:05
תרשום נתונים עליך.. גובה ומשקל, מה התפריט היומי הממוצע שלך.
זה שאתה חוסך באוכל לא אומר שאתה אוכל נכון.