PDA

צפה בגרסא המלאה : שאלה ובעיה בנוגע לעליה במסה אישי!


ben_ba
21-12-13, 21:49
אז ככה אני כרגע מטר 1.77 שוקל 75 ועולה במסה יש לי תוכנית AB מסודרת ויש לי תפריט מסודר מתזונאי והכל במעקב אבל כמה שאלות לילדים או לאנשים שכבר עברו את עליית המסה והחיטובים ומבינים עניין ויכולים לעזור לי.
אז ככה יש לי תפריט שאני יכתוב אותו בהמשך ואני אוכל בול בול לפי התפריט פרור לא נכנס יותר וזה לא תפריט מטורף כפי שתראו ממש על הגבול.
עשיתי בדיקת BMR הגוף שלי צורך ביום 2150 קלוריות במנוחה (לא כולל מכון ששורף לי עוד 500 קלוריות בערך) ישלי שעון דופק ובדיקות מדויקות ממכונות אמינות ולא באתר אינטרנט אז ככה.
השאלה שלי עם אני בעצם יכול "לאכול חופשי" כמובן אוכל בריא ולא מטוגן כמו טחינה חומוס פול חזה עוף 300 גר' ולא 200 לא לפחד בקיצור ושוב אני לא מקצין בלאכול חופשי להתפרע הכוונה "להפסיק לפחד"

התפריט שלי:
ארוחת בוקר - כוס פייבר 1 עם כוס חלב 1%
ארוחת ביניים 4 פרוסות לחם מלא עם קופסת טונה וחצי קופסת קוטג' + פרי
ארוחת צהריים - 200 גר' חזה עוף עם סלט גדול כף שמן זית וכוס פחמימה (אורז פסטה עדשים קטניות וכו...)
ארוחת ביניים - כוס חלב 1% עם כוס ברנפלקס + פרי
ארוחת ערב - כוס וחצי של פחמימה (שוב אורז פסטה וכו...) קופסת טונה או ביצים קשות את החלבון או חצי קופסת גבינה 3%

זה התפריט וזה מה שרסמי יוצא לי לאכול יוצא סביבות 2500 קלוריות לכל זה זה מחושב לא מהראש.
עכשיו הגוף שלי שורף 2150 + מכון זה כבר מאזן שלילי לפי התזונאי הוא אומר לאט לאט לא בלחץ אבל איך זה ילדים רוצים מהר ובאמת אני רוצה יותר תוצאות.

סתם דוגמא למה פתחתי את השאכול הזה היום יצא לי לאכול 250 גרם מסבחה (חומוס עם טחינה וגרגירים) בצהריים במקום 100גר' פחמימה שזה בעצם כוס.
ואני חושב על זה יותר מדי וכאילו מפחד לאכול גם דברים בריאים.
אז למבינים אני יכול להיות משוחרר יותר ולאכול לדוגמא חומוס כל שבוע טרי במסעדה או פסטה בולונז במקום יבשה.

תודה מראש וסליחה על החפירה חברה :sbb4:

ariel12
22-12-13, 15:39
תשתדל להיצמד לתפריט, אבל אל תפחד לאכול.
זה מה שאני עושה, פעם בשבוע דופק צלחת מסבחה במקום אחת נארוחות הגדולות בתפריט ובעוד יום בשבוע דופק וואחד המבורגר עם ציפס ןרטבים. אבל חוץ מזה משתדל כמה שאפשר לאכול לפי התפריט ככה יוצא שאני גם מפרגן לעצמי, וגם מצליח להתמיד לאורך זמן.

ben_ba
22-12-13, 17:36
כן אבל הבעיה שלי זה שהתפריט שלי מאוזן או טיפה שלילי שורף 2700 אוכל 2600-2500 ומעלה מסה בתוכנית ab עכשיו התזונאי שבעצם בונה את התפריט ועוקב פעם בשלוש שבועות יש לי פגישה איתו זה כאילו עם אני מתאמן חזק במכון ואוכל ככה שלוש שבועות "שרפתי" לא ?
ויש לי חבר שגם מבין ברמות היה שמן הוריד שומן נהיה שור חקר הכל מהכל התעניין והוא מדבר לעניין והוא אומר אל תפחד לאכול אתה חייב אחרי זה אתה שורף זמן במכון ואני לא רוצה שזה יקרה אז פתחתי את האשכול לפחות לעוד 3 שבועות שיהיה לי פגישה איתו ואני ידבר איתו אז עם מישהו יוכל לעזור ולהסביר לי ולהוריד לי תפחד מלאכול (אני לא מדבר על פיצות המבורגרים ואוכל שמן) אוכל בריא והכל רק בכמות יותר גדולה כדי לגדול זה הפחד

ariel12
22-12-13, 19:41
תאכל.