PDA

צפה בגרסא המלאה : שאלה בנוגע לפחמימות ושומנים בחיטוב


Eternal Flame
16-01-14, 18:40
היי,

אני קובי, בן 22 - קצת מבולבל.
אני מתאמן באופן קבוע 4 פעמים בשבוע, שעה ורבע בערך של כח ושעה לאחר מכן של אירובי.
יש לי שאלה שאני מאמין שהיא דיי בסיסית וקשורה לפחמימה ולשומן הרווי בחיטוב -

אני כרגע נמצא בחיטוב מאחר והורכב לי תפריט ע"י דיאטנית בהולמס פלייס. התפריט מכיל הרבה מאד פחמימות (כמובן שברובן מורכבות) ונאמר לי על ידה שהוא מאוזן ומתאים לי. בפועל אני ממשיך לרדת במשקל, אחוז השומן יורד לו לאט לאט ומסת השריר עולה. אעפ"כ - התוצאות אינן מספקות כלל ואני מרגיש דיי תקוע. אחוז השומן עדיין גבוה מדי ואני לא מרוצה בכלל מאיך שהגוף שלי נראה, מתבייש בו מאד ומרגיש שאני לא מגיע לתוצאות שאני רוצה.

נאמר לי בעבר בפורום כאשר כתבתי את התפריט כי התפריט עשיר מדי (מדי) בפחמימות. הציעו לי להעלות את כמות החלבון ואת השומנים. כאשר אמרתי את הדבר לדיאטנית (העניין עם הפחתת הפחמימות) היא אפילו סוג של כעסה עליי. היא טענה שמאכלים עשירים בשומן רווי לא מועילים ופוגעים בבריאות אע"פ שאמרתי לה שמחקרים מראים שזה לא נכון (אני לא יכול לזלזל בדיאטנית כלל מאחר והיא בכל זאת בחורה מלומדת עם תואר שני).

השאלה שלי היא כזו - האם הדיאטנית טועה? אם אפחית את הפחמימה החיטוב יהיה מוצלח יותר? ומה בנוגע לתפקיד השומן הרווי ודעתה עליו?

תודה רבה!

אמרון
16-01-14, 19:47
בדרך כלל דיאטניות הם די נגד פיתוח גוף (מניסיון).

עכשיו אמרת שאתה בתהליך של ירידה שזה מעולה אז אין פה בעיה ואז סתרת את עצמך ואמרת שאתה תקוע אז בוא נצא מנקודת הנחה שאתה תקוע. פשוט תוריד טיפה בפחמימה ותראה איך הולך אם אתה עדיין תקוע הייתי ממליץ לך לנסות את היועצים של ישראל בודי זה עולם אחר מבחינת מקצועיות ותוצאות.

Eternal Flame
16-01-14, 21:59
תודה רבה אחי, הכוונה היא שאני לא מצליח לרדת מתחת לגבול מסויים, גם בתקופה שהייתי הרבה יותר רזה.

ben_ba
16-01-14, 22:05
לגבי שומן בעצם אין בעיה אבל הרווי זה בעייתי ? זה גם אני מתבלבל

ariel12
17-01-14, 08:12
חבל רק שאחרי אימון קשה של שעה ורבע אתה עוד מוסיף שעה אירובי..לדעתי אחרי אימון משקולות תעשה אירובי מקסימום מקסימום חצי שעה

ariel12
17-01-14, 08:16
ואני מחזק את מה שאמרון אמר, היועצים של ישראלבודי זה רמה מעל כולם. מה גם, שיש להם זיקה לספורט ולפיתוח גוף בפרט, ועל כן אתה יכול להיות בטוח במה שהם מייעצים לך.