PDA

צפה בגרסא המלאה : ייעוץ ראשוני


gil1981
19-01-14, 13:16
שלום,

שמי גיל ואני בן 32, התאמנתי במשך הרבה שנים שהייתי צעיר יותר (לפני עשור אחוז השומן בגוף שלי היה סביב 9-11%), מודה לצערי מאלף ואחת סיבות הזנחתי והגעתי למצב נוראי היום.

לפני חודש וחצי חזרתי להתאמן ולמזלי הצלחתי לאורך כל השנים לשמר את מסת השריר שלי באחוז טוב, אבל לצערי מבחינת משקל הגעתי למצב ממש לא אידאלי בלשון המעטה, נתונים: הגובה שלי 188 ס"מ, משקל 110 ק"ג.

אני מתאמן ואכן הצלחתי להפחית מעט את המשקל, אני משתדל לאכול פחות פחמימות ולצרוך מספיק חלבון בכדי לשמר את מסת השריר ולהעלות אותה שוב

האם לפי הניסיון שלכם, חלבון שמגיע מגבינות (לבנה,שמנת,בולגרית ודומיה) יעיל יותר/בריא יותר מאשר חלבון שמגיע מבשר? דוגמת עוף/בקר וכדומה, אני שואל כי אני לא מספיק לצערי להגיע להכין בשר טרי וגם שאני מגיע לבשר זה בעיקר קפוא (חזה עוף קפוא של מאמא עוף או קציצות בסגנון) ובכנות יש לזה טעם גרוע (וזה בנימוס), כאשר גבינות הרבה יותר קל לי לצרוך כי הם לא דורשות הכנה מיוחדת (גבינה על קרקר, ישר מהגביע, בולגרית בסלט וכדומה)

אשמח לשמוע את דעתכם

אני מנסה להוריד משקל גדול מאוד ואני מודע לזה ומתאמץ מאוד, לצערי עקב אילוצי משפחה,עבודה,לימודים אני מתפלא שיש לי בכלל זמן להגיע למכון כושר (אני מתאמן רק בלילה סביב 22:00).

תודה
גיל

gil1981
21-01-14, 14:52
היה נחמד לקבל תשובה, תודה רבה לכולם

אמרון
21-01-14, 15:11
הדעה שלי זה מכל דבר לאכול קצת לא להגזים ,זאת אומרת תדאג שהתזונה שלך לא תגיע רק ממוצרי חלב .
אתה יכול לאכול טונה, פסטרמה דלת שומן , ביצים זה דברים שהם גם נוחים לאכול אותם וגם יש בהם כמו חלבון יפה

יועץ לתוספי תזונה
23-01-14, 18:40
חשוב לשמור על גיוון באוכל.
בנוסף לגבינות כמו שצויין מעליי ישנם מקורות נוספים לחלבון כגון פסטרמה,טונה וביצים שהכנתם לא דורשת זמן רב.