PDA

צפה בגרסא המלאה : לעלות בתוכנית?


עיראקי פיג'מה
26-04-07, 20:11
טוב אני חושב שכבר אחרי חודשיים רצוי שאעלה לתכנית Ab או משהו יותר משודרג.אני מתאמן כרגע בתכנית לכל הגוף הנה פירוט(לא להתייחס לנושא פשוט לתכנית):http://www.atraf-f.net/or/showthread.php?t=19096

מה דעתכם האם לומר למדריך לעלות שלב?

יותם טלר
26-04-07, 20:32
אמנם ביקשת לא להתייחס לנושא הת'רד אליו קישרת, אך לא יכולתי להתעלם מהעובדה שהתלוננת שם שאתה לא מתחזק ולא עולה במסה.
אם זה עדיין המצב, למה אתה מרגיש שעליך לשדרג את התכנית?

אני מבטיח לך, שאם בתור מתאמן חדש אינך מתחזק - הבעיה אינה בתכנית אלא בגורמים סביבתיים נלווים, כגון אוכל או שינה.
הכי קל להיות מתאמן חדש, במינימום השקעה אמורים לראות מקסימום תוצאות, ותכנית האימון צריכה לכלול התנגדות משקלית ותו לא, אין סיבה להסתבך או להתחכם עם חלוקות למיניהן.

אגב, לכל מקטרגי ה-fbw שענו לך בפוסט הקודם, אוסיף ואומר שאימון הגוף כולו 3 פעמים בשבוע הינה מתודת אימון מעולה ולגיטימית, גם למתאמנים ברמות גבוהות ביותר.
אני אישית מתאמן כך כבר זמן רב, וזאת ללא כל רגשי נחיתות מול כל אותם מתאמנים בעלי וותק זהה לשלי שמתאמנים להנאתם ABCDEFG ומקבלים את אימון היתר כגזרה משמיים.
שיהיה להם לבריאות.

maya
26-04-07, 21:08
אם אתה לא מישתפר יש סיבות לכך או שאתה לא אוכל מספיק לישון כתבתב שאתה ישן אז זה לא זה. לפי מה שכתבתה לדוגמא בתרגיל לחיצות חזה במוט אתה מרים מוט + 10 קילו זה אומר משהו כמו 40 קילו אני בטוחה שלא היתחלתה בזה אז יש שיפור כנראה הסיבה פה יכולה להיות שאולי אתה מנסה לעלות מהר ולא נותן לגוף להיסתגל , אני אומרת את זה בגלל שאני רואה הרבה נערים בחדר כושר שמנים לעלות משקלים אבל הם עולים מהר מידי ולא עובדים נכון תזכור השריר לא יודע כמה אתה מרים הוא מרגיש עדיף שתרים פחות משקל אבל תעבוד נכון