ישראלבודי

ישראלבודי (http://israelbody.com/index.php)
-   תזונה ותוספים (http://israelbody.com/forumdisplay.php?f=5)
-   -   מרגיש רע אחרי צריכת אבקת חלבון (http://israelbody.com/showthread.php?t=82616)

david998 19-10-17 22:52

מרגיש רע אחרי צריכת אבקת חלבון
 
ביום ראשון קיבלתי
אבקת חלבון iso 100
וקריאטין

יום ראשון לקחתי מנה אחת הכל היה בסדר
יום שני גם לקחתי מנה אחת הכל היה מצוין
יום שלישי לקחתי בבוקר מנה אחת ואחרי האימון פתחתי תקופסה של הקריאטין ולקחתי לראשונה מנה אחת

עד כאן הכל בסדר

יום רביעי בלילה לקחתי מנה אחת של חלבון ולאחר 10 דקות התחלתי להרגיש חרא
דפיקות לב ולחץ בחזה , חשבתי אולי אני לא מרגיש טוב ואין קשר לאבקת חלבון אז הלכתי לישון
ובבוקר הרגשתי בסדר.....

היום יום חמישי לקחתי שוב בלילה מנה של אבקת חלבון ושוב עוד פעם דופק מואץ ולחצים בחזה.......



האם יש לדעתכם קשר לקריאטין ??? , הריי לפני שלקחתי תקריאטין שתיתי תאבקת חלבון בכיף ולא היה לי שום דבר ולאחר שצרכתי קריאטין פעם ראשונה התחיל כל החרא הזה



תודהרבה

TZAHI10 24-05-18 12:29

תעשה הפסקה של שבוע ותנסה לאחר מכן שוב
אם עדיין אותה תופעה אז זה כנראה משהו נדיר
כי לא שמעתי על דבר כזה אף פעם

Israelknifedefence 18-05-22 05:07

נשמע כמו תסמינים של אלרגיה קלאסית לאחד מהחומרים בתוספים.

Holy_Templar 27-07-22 01:14

ציטוט:

פורסם במקור על ידי david998 (הודעה 1187365)
ביום ראשון קיבלתי
אבקת חלבון iso 100
וקריאטין

יום ראשון לקחתי מנה אחת הכל היה בסדר
יום שני גם לקחתי מנה אחת הכל היה מצוין
יום שלישי לקחתי בבוקר מנה אחת ואחרי האימון פתחתי תקופסה של הקריאטין ולקחתי לראשונה מנה אחת

עד כאן הכל בסדר

יום רביעי בלילה לקחתי מנה אחת של חלבון ולאחר 10 דקות התחלתי להרגיש חרא
דפיקות לב ולחץ בחזה , חשבתי אולי אני לא מרגיש טוב ואין קשר לאבקת חלבון אז הלכתי לישון
ובבוקר הרגשתי בסדר.....

היום יום חמישי לקחתי שוב בלילה מנה של אבקת חלבון ושוב עוד פעם דופק מואץ ולחצים בחזה.......



האם יש לדעתכם קשר לקריאטין ??? , הריי לפני שלקחתי תקריאטין שתיתי תאבקת חלבון בכיף ולא היה לי שום דבר ולאחר שצרכתי קריאטין פעם ראשונה התחיל כל החרא הזה



תודהרבה

דבר ראשון אם אתה לוקח כל תוסף ואתה מתחיל לקבל דופק מואץ, הזעות תחושה כללית רעה עלייך להפסיק לצרוך את זה מיידית.

אם אתה מעוניין לבודד ולדעת מה זה ומה קורה מה שהייתי מציע זה להפסיק הכול, לחכות שבועיים שלוש לראות שהתופעות הללו לא היו משהו אחר, ואז לנסות להכניס רק תוסף אחד (עדיף מברנד אחר) חזרה לכמה ימים ולראות מה קורה.

בגדול תופעות של דופק מואץ ולחצים בחזה אינן תופעות שכיחות וחשוב לא להתעלם מהן. אני במקומך הייתי מנסה את מה שכתבתי למעלה או פשוט מוותר עליהם.


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 07:00.

מופעל על: vBulletin Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
כל הזכויות שמורות לישראלבודי בע"מ