צפיה בהודעה בודדת
ישן 31-07-15, 15:16   #1815
Idan Golani
חבר פעיל
 
הסמל האישי שלIdan Golani
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
הודעות: 1,951
גיל:: 23
ברירת מחדל

אימון עצימות יום שישי 31/07/15 שבוע עשירי בטקסס מת'וד!

לואו-באר סקוואט: 60, 100, 130, 160, 190ק"ג לשלישייה!!!! Pr!!! חוזר!!!!
פרס: 40, 50, 60, 80ק"ג לשלישייה!!!! עדיין תקוע על שלשה
דדליפט: 60, 100, 150, 180, 215ק"ג לשלישייה!!!! עם חגורה והפעם הבאתי קצת מגנזיום ממה שנשאר לי בבית חח

הסקוואט היה התפחלצות! כבד בצורה לא נורמלית גם התחושה על הגב וגם כמובן החזרות שביצעתי (שהיו מן הגיהנום!) בחזרה השניה זה כל כך היה כבד ואיטי שלא הייתי בטוח אם להמשיך הלאה אבל לקחתי כמה נשימות טובות וכמה שניות ואז ירדתי לבור בחזרה השלישית ועליתי מהבור כעבור אחרי כמה שעות חח (לפחות ככה זה הרגיש חח) זה pr חוזר שפעם אחרונה שעשיתי את המשקל הזה לכמה לכמות חזרות הזאת (3) היה לפני 4 שנים בערך. מרוצה מאוד מהמשקל ומהחזרות שסגרתי ושתכננתי!
פרס עדיין כבד מאוד תמיד השלישית כבדה מאוד וזה בקושי שאני מצליח לנעול אותה רק כמובן מבאונס טוב מלמטה ועם פשיטת יתר בגב אבל היי זה מה יש ואני מרוצה מאוד!
דדליפט תמיד יש עכשיו חגורה במכון שאני עובד ומגנזיום הבאתי מהבית (מה שנשאר שזה פירורים בודדים חח) ה215 ל3 היו כבדים שהרגשתי שעוד רגע הנשמה יוצאת לי מהגוף חח את השניים הראשונים עשיתי אחד אחרי השני בלי לנוח זאת אומרת אחרי הראשון שהורדתי ישר משכתי את השני שהיה כבד בצורה מפחידה ובשלישית נחתי כמה שניות לקחתי כמה שניות והרמתי אותה כשאני מתאר לעצמי ואני משוכנע שעשיתי את הפרצופים הכי מצחיקים שיש חח זה עלה בצורה כל כך איטית שזה היה נראה שהמוט לא זז מילימטר ואני עומד שמה בלי לזוז חח אבל זה עלה כל הזמן רק מאוווווד איטי בעיקר מגובה הברכיים ומעלה עד הנעילה ואז אחזתי שניה או שניים בזמן הנעילה והורדתי את המוט חזרה לקרקע מאווווד מרוצה מהמשקל והעובדה שהצלחתי להילחם נגד המוט ולסגור את השלושה החזרות האלו שהרגישו מהגיהנום!
סה"כ בהחלט היה אימון קטלניייי ביותר!!!!
Idan Golani מנותק   הגב עם ציטוט