אשכול: 300 !!!!!
צפיה בהודעה בודדת
ישן 12-04-07, 21:13   #154
slim shady
חבר ותיק (מועמד לחבר VIP)
 
הסמל האישי שלslim shady
 
תאריך הצטרפות: May 2006
הודעות: 3,550
גיל:: 23
שלח הודעה דרך MSN אל slim shady
ברירת מחדל

וואי אנשים כמה זמן חיכיתי להגיב פה... לא היה לי זמן..
לא קראתי את כל השירשור אז אני יתייחס פשוט לסרט...

לפי דעתי היה סרט טוב אבל:
1. היו בו הרבה חיקויים ודברים שלקחו מסרטים אחרים. זה היה ממש בולט לעין ואפילו מעצבן למשל: הגיבן הזה שזה חיקוי דיי עלוב לגולם משר הטבעות ועוד דומים מסרטים כמו לב אמיץ טרויה גלאדיאטור ושר הטבעות. אני לא חושב שיש עם זה בעיה אחרי הכל אלה כולם סרטים טובים ולשלב אלמנטים מהם בטח שלא גורע מהסרט. אבל היה חסר קצת יותר מקוריות.
2. מחשב- ממש התאכזבתי לראות שהכל בסרט היה מחשב החל בנוף וכלה בשחקנים עצמם. איפה נעלמו הזמנים ש לב אמיץ שכמעט טיפת מחשב לא נגעה בהם. איפה הזמנים שהיו מכריחים את הגיבורים הראשיי של הסרט להתאמן כדי להאות מתאימים לתקופה..?? חבל מאוד זה פגם מאוד בסרט. אבא שלי לדוגמא ראה עד הקטע שמגיע השליח הפרסי והפסיק בגלל שהוא טוען שזה ממש הפך להיות סרט אנימציה.
3. היציאה מהמציאות כל היצורים המוזרים האלה ואני לא מדבר רק על הקווזימודו הזה.. זה דבר שפגם גם הוא בסרט מאוד בעייני פגם הכי הרבה כי אי אפשר לדעתי לעשות סרט שמבוסס על תרבות אמיתית ולשלב כל כך הרבה דברים אמיתיים ובכל זאת להכניס דברים הזיים פרי הדימיון...

חוץ מזה הסרט היה טוב מותח מעניין נהנתי מאוד וראיתי אותו 3 פעמים... אהבתי את הצורת לחימה של הספרטנים. אחלה סרט שהמצלתי עליו ועדיין ממליץ עליו לכולם..
slim shady מנותק   הגב עם ציטוט