צפיה בהודעה בודדת
ישן 11-07-07, 15:40   #36
shahaflol
חבר פעיל
 
תאריך הצטרפות: Jul 2006
הודעות: 1,454
ברירת מחדל

אין לי בעיה עם שגיא, אבל ראיתי אצלו כמה "הברקות":

"אני לוקח תוספי מזון ומאוד מאמין במה שאני לוקח
אבל הבחור לא מכיר אותי וחושב שכל היום אני לוקח כמו אלי האנה 50 כדורים.
אני לוקח קצת קריאטיןף אבקות חלבון, אומגה 3 כדור ביום, מולטי כדור ביום, ויטמין סי 1000 מ"ג כדור ביום, אבץ פירולונט ולפעמים אל ארגנין .
רוב היום אני משתדל לאכול בריא ואוכל מספיק חלבון , משדל לאכול דגנים מלאים וקטניות וירקות ופירות ודברי חלב רזים, ובשר רזה וקצת שומן מהצומח אגוזים שמן זית אבוקדו טחינה וכו.
אני כמו שאני כרגע בלי סטרואידים פשוט אם זה לא הפרנסה שלי אז למה לדפוק את הבריאות בעתיד , במילא גם על מרי ישראל יורדים בפורומים ומזלזלים בהם.
מה על אבי פלדמן לא אמרו שלא מבינים איך הוא נהייה השנה אלוף האלופים, ושדותן חגאג קטן, וכו וכו.
לגביי הרגליים תמיד עבדתי על הרגליים ולאט לאט הם גדלו וזאת הייתה המטרה להגדיל אותם אבל פחדתי לאבד מאסה ברגליים אז אף פעם לא עיצבתי אותם, דותן חגאג שם לב אחרי מר מרכז שהרגליים שלי גדולות כמו בלון בלי עיצוב ולאט לאט התחלתי לעצתב אותם ובמר ישראל בחיפה הם היו הרבה יותר מעוצבות, עכשיו אני עדיין עובד על מאסה ברגליים ומוסיף סטים של 15 חזרות לעיצוב ברגליים.
לגביי התאומים זה אכן בעייה של הרבה מפתחי גוף: אני משקיע לפחות 2-3 פעמים בתאומים ולא מסיים לפני שאני מרגיש שהם מותשות .
כמו שאמרתי אני עובד חזק על כל החלקים החלשים שלי: אם זה התאומים, אם זה הטפרז העליון, חזה עליון, הרחב גבי וכו .
השרירן פשוט עיצבן אותי כי הוא חדש בפורום וישר הודעה ראשונה שלו היא תגובה נגדי שאני לא ניראה מפתח גוף, הכי קל להתסתתר מאחורי כינוי בפורום וללכלך, אם הוא היה בא מציג את עצמו ושם תמונה והייתי רואה שהוא אכן ניראה כמו מפח גוף או כשמתאמן רציני אז בכייף שיגיב ואין לי בעייה שכל מי שאוצה להגיב שיגיב אבל לזלזל ולקטול אני לא מוכן.
לא התכוננתי להצטלם באותו יום כי אם הייתי יודע שאני מצטלם הייתי עושה מיטת שיזוף ומתטלם אחרי אימון שכל השרירים מנופחים מדם, הצילום היה ספונטני מתאמן שלי יש לו מצלמה בפלאפון אז ספונטני הוא צילם אותי.
לגביי עניין הגנאק פוד: אני אוהב לאכול הכל שוורמות פיצות המבורגרים כל האוכל הלא בריא שיש בעולם, אני לא אוכל את זה כי מה אני צריך לסתום לעצמי את העורקים עם אוכל זבל, אוכל זבל יכביד עליי באימונים, כל השומן המיותר יכביד עליי באימון, וסתם להשמין זה גם לא אסטטי ואני עדיין מאמן חדרי כושר שמכבד את המרצוע שלי, וגם בדיאטה אני יצרך 3 חודשים לסבול כדי להוריד את כעל השומן המיותר וזה בכלל לא בריא לעלות ל25 אחוזי שומן ואז מיזה לרדת ל5 אחוז עדיף 11 אחוז ולרדת ל5 בחודש מאשר להיות הדיאטת כסאח 3 חודשים.
ודרך אגב אני אוהב גם אוכל בריא ויש היום מגוןן רחב של מזון בריא ככה שאני מגוון ואוכל ונהנה וממש לא סובל, אני סובל רק כאשר אני מוריד פחמימות כגון לחם מלא, אורז מלא, פירות וכו."
shahaflol מנותק   הגב עם ציטוט